Avis sur Ramada by Wyndham Altamonte Springs Near I-4
Ramada by Wyndham Altamonte Springs Near I-4
150 Douglas Ave, Altamonte Springs, FL
Avis
6,6
6,6/10
Propreté
7,6/10
Personnel et service
6,4/10
Équipements
6,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,6/10
Écoresponsabilité
Avis
22 mars 2020
Séjour de 1 nuit en mars 2020
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en couple
29 févr. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
25 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de ramada management le 30 mars 2019
Thank you for staying at Ramada. We appreciate your comments.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
13 mars 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Ramada Management le 2 avr. 2019
Thank you for staying at Ramada. We appreciate your comments.
8/10 Bien
Jennifer
15 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Jennifer
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Ramada Front Desk Manager le 17 avr. 2024
Hello Jennifer, thank you so much for choosing to stay with us! We appreciate your feedback and hope to see you back soon.
10/10 Excellent
Michael
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Michael
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Ramada Front Desk Manager le 17 avr. 2024
Hello Michael, thank you so much for choosing to stay with us! Everyone really appreciates your feedback. We hope to see you back soon.
8/10 Bien
Sandra
Voyage en couple
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandra
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Ramada management le 8 avr. 2024
Hola Sandra, ¡muchas gracias por elegir quedarte con nosotros! Todo el mundo realmente aprecia sus comentarios. Esperamos verte pronto
2/10 Horrible
Lazaro
Voyage d’affaires
1 avr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lazaro
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Ramada Front desk manager le 2 avr. 2024
Dear Lazaro, we apologize for any inconvenience caused by the roaches and appreciate you bringing it to our attention. Will address this promptly with our exterminator.Have a great day.
6/10 Satisfaisant
Antonio
11 mars 2024
Les points forts : Propreté
Antonio
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Ramada management le 12 mars 2024
Hello Antonio, thank you so much for choosing to stay with us!
10/10 Excellent
Robin
11 mars 2024
Robin
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Ramada management le 11 mars 2024
Hello Robin, thank you so much for choosing to stay with us! Everyone really appreciates your feedback. We hope to see you back soon.
10/10 Excellent
Shakeya
Voyage en couple
5 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shakeya
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Ramada management le 5 mars 2024
Hello Shakeya, thank you so much for choosing to stay with us! We really appreciate your kind words. Hope to see you back soon.
8/10 Bien
mitch
29 févr. 2024
mitch
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ramada management le 1 mars 2024
Hello Mitch, thank you so much for choosing to stay with us! We hope to see you back soon.
10/10 Excellent
Abraham
27 févr. 2024
Abraham
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ramada management le 21 mars 2024
Hello Abraham, thank you so much for choosing to stay with us! We hope to see you back soon.
10/10 Excellent
Ruben
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Ruben
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ramada management le 1 mars 2024
Hello Ruben, thank you so much for choosing to stay with us! Everyone really appreciates your feedback. We hope to see you back soon.
10/10 Excellent
Jawanda
23 févr. 2024
Jawanda
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ramada management le 21 mars 2024
Hello Jawanda, thank you so much for choosing to stay with us! Everyone really appreciates your feedback. We hope to see you back soon.
10/10 Excellent
Keshanda
23 févr. 2024
Keshanda
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ramada management le 1 mars 2024
Hello Keshanda, thank you so much for choosing to stay with us! Everyone really appreciates your feedback. We hope to see you back soon.
10/10 Excellent
Cecil
19 févr. 2024
Cecil
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Ramada management le 21 mars 2024
Hello Cecil, thank you so much for choosing to stay with us! We hope to see you back soon.
10/10 Excellent
Catherine
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Catherine
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ramada management le 21 févr. 2024
Hello Catherine, thank you so much for choosing to stay with us! Everyone really appreciates your feedback. We hope to see you back soon.
2/10 Horrible
Jacob
18 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jacob
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ramada management le 21 févr. 2024
Hello Jacob, we apologize for not meeting your expectations. We hope that you will give us another chance and visit us again. Thank you.
10/10 Excellent
Helen
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Helen
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front desk manager le 14 févr. 2024
Hello Helen, thank you so much for choosing to stay with us! We hope to see you back soon.
6/10 Satisfaisant
David
9 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Réponse de Front desk manager le 14 févr. 2024
Hello David, Thank you so much for choosing to stay with us for a night! We hope to see you back soon for a longer stay.
10/10 Excellent
Jason
8 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jason
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front desk manager le 14 févr. 2024
Hello Jason , I shared your kind words with Gina and she was really delighted that you remembered her name. Thank you so much for choosing to stay with us! We hope to see you back soon.
4/10 Médiocre
domenic
Voyage en famille
6 févr. 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
domenic
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Front desk manager le 14 févr. 2024
Hello Domenic, I apologize for the not such a great experience that you had at our location. Rates at our location are priced accordingly. Our continental breakfast includes apples ,so we do offer fruits. Due to no demand for decaffeinated coffee, we only offer regular. Our rooms have coffee makers and extra decaffeinated packages of coffee were offered to you when you raised your concern about it that morning. There is someone at the desk at all times and no reports were made by you regarding bathroom door issues for the whole stay of 3 nights here. We checked the door after your departure, and nothing was wrong with it. Regarding your card not going through and you being embarrassed, I guess now the whole world knows it. The front desk clerk was doing her job and informed you that there was a message stating, "Fraud suspected", so you can call your bank. She did not do that to embarrass you, it was for your safety. We are hiring by the way, if you think you can do better than her. Thank you so much for choosing to stay with us for 3 nights!
10/10 Excellent
Adrian
28 janv. 2024
Adrian
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ramada management le 21 mars 2024
Hello Adrian, thank you so much for choosing to stay with us! Everyone really appreciates your feedback. We hope to see you back soon.
8/10 Bien
bonnie
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
bonnie
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ramada management le 23 janv. 2024
Hello Bonnie, thank you so much for choosing to stay with us! I apologize for the elevator experience you had. Will address that with our elevator company, so guests have a smoother ride. We hope to see you back soon.
10/10 Excellent
jason, Winter Springs
21 janv. 2024
jason
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ramada management le 14 févr. 2024
Hello Jason, Thank you so much for choosing to stay with us! We hope to see you back soon.
10/10 Excellent
Evarist
Voyage en famille
16 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Evarist
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Ramada management le 19 janv. 2024
Hello Evarist , thank you so much for choosing to stay with us! Everyone really appreciates your feedback. We hope to see you back soon.
6/10 Satisfaisant
clarence, havana
15 janv. 2024
clarence
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Ramada management le 19 janv. 2024
Hello Clarence, thank you so much for choosing to stay with us! We hope to see you back soon.
10/10 Excellent
LaKisha
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
LaKisha
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ramada management le 16 janv. 2024
Hello LaKisha , Everyone really appreciates your feedback. Thank you so much for choosing to stay with us! We hope to see you back soon.
2/10 Horrible
Christine
8 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christine
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ramada management le 8 janv. 2024
Hello Christine, thank you so much for choosing to stay with us! I apologize for the not such a great experience that you had at our location. Our rooms do have blankets which are located under the top sheet. The way the bed is made does not look like there are any but there are. In the room that you stayed there were 2 white blankets between the sheets, one on each bed. We have pictures from your room after you left showing the blankets were there. Regarding the roach problem: We do treat the rooms regularly and I apologize if you saw any roach. Thank you again for staying with us.
10/10 Excellent
Oursnite
Voyage en famille, Voyage en groupe
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Oursnite
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ramada management le 8 janv. 2024
Hello Oursnite, thank you so much for choosing to stay with us! We really appreciate your feedback! We hope to see you back soon.
10/10 Excellent
Roosevelt
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Roosevelt
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ramada management le 8 janv. 2024
Hello Roosevelt, thank you so much for choosing to stay with us! We really appreciate your feedback! We hope to see you back soon.
10/10 Excellent
Ty
Voyage d’affaires
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ty
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ramada management le 3 janv. 2024
Hello TY, thank you so much for choosing to stay with us! Everyone really appreciates your feedback. We hope to see you back soon.
6/10 Satisfaisant
joseph
Voyage en famille, Voyage d’affaires
1 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
joseph
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ramada management le 3 janv. 2024
Hello Joseph, thank you so much for choosing to stay with us! I apologize for the not such a great experience that you had at our location. Guest's keys and machines in the fitness room were working when our engineer guy inspected them. Regarding the floor in the handicapped room: We informed housekeeping, and they will address that problem. There is someone at the desk at all times and would greatly appreciate, if you informed them first, so they can help you with the issue. Thank you again for staying with us.
8/10 Bien
Joan
Voyage en couple
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joan
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Ramada management le 29 déc. 2023
Hello Joan, thank you so much for choosing to stay with us! We really appreciate your feedback! We hope to see you back soon.
8/10 Bien
Norma
28 déc. 2023
Clean safe and good service
Norma
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Ramada management le 29 déc. 2023
Hello Norma, thank you so much for choosing to stay with us! Everyone really appreciates your feedback. We hope to see you back soon.
10/10 Excellent
Rigoberto
27 déc. 2023
Rigoberto
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ramada management le 16 janv. 2024
Hello Rigoberto, thank you so much for choosing to stay with us! Everyone really appreciates your feedback. We hope to see you back soon.
10/10 Excellent
Brian
25 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Brian
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Ramada management le 29 déc. 2023
Hello Brian, thank you so much for choosing to stay with us! We really appreciate your feedback! We hope to see you back soon.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
18 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice place
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ramada management le 18 déc. 2023
Hello and thank you so much for choosing to stay with us! We really appreciate the kind words you said about our hotel in your feedback! We hope to see you back soon.
10/10 Excellent
Timothy
8 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Timothy
Réponse de Ramada management le 14 févr. 2024
Hello Timothy, everyone really appreciates your feedback. Thank you so much for choosing to stay with us! We hope to see you back soon.
10/10 Excellent
DEbony
7 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
DEbony
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ramada management le 7 déc. 2023
Hello DEbony, thank you so much for choosing to stay with us! We really appreciate your feedback! We hope to see you back soon.
10/10 Excellent
David
5 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
David
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ramada management le 7 déc. 2023
Hello David, thank you so much for choosing to stay with us! Everyone really appreciates your feedback and the great score that we received from you! We hope to see you back soon.
8/10 Bien
Jacqueline
5 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jacqueline
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Ramada management le 7 déc. 2023
Hello Jacqueline, thank you so much for choosing to stay with us! We hope to see you back soon.
8/10 Bien
Dedra E
3 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dedra E
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Ramada management le 7 déc. 2023
Hello Deadra, thank you so much for choosing to stay with us! I apologize for the not such a great experience that you had at our location. I would like to assure you that the pest control company was informed about the issue and are taking care of the problem. Rooms are regularly serviced for pests. We hope to see you back soon.
8/10 Bien
Ramesh
29 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ramesh
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Ramada management le 30 nov. 2023
Hello Ramesh, thank you so much for choosing to stay with us! We hope to see you back soon and we really appreciate your business.
10/10 Excellent
Adel
29 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Adel
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Ramada management le 30 nov. 2023
Hello Adel, thank you so much for choosing to stay with us! We shared your wonderful score with our team. Everyone really appreciates your feedback! We hope to see you back soon.
8/10 Bien
Cheryl
26 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cheryl
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Ramada management le 30 nov. 2023
Hello Cheryl, thank you so much for choosing to stay with us! We have the deluxe package with Spectrum, so our guests can enjoy variety of channels. We hope to see you back soon and we really appreciate your business.
8/10 Bien
Adel
26 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Adel
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Ramada Management le 30 nov. 2023
Hello Adel, thank you so much for choosing to stay with us! We hope to see you back soon and we really appreciate your business.
10/10 Excellent
Ismael, Miami
Voyage en couple
26 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ismael
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Ramada management le 30 nov. 2023
Hello Ismael, thank you so much for choosing to stay with us! We really appreciate your kind words for our front desk personnel. We hope to see you back soon.
10/10 Excellent
Courtney
Voyage en groupe
20 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Courtney
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Hotel management le 22 nov. 2023
Hello Courtney, thank you so much for choosing to stay with us! Everyone here really appreciates the excellent score on your feedback! Please, come to visit us again.