Avis sur Extended Stay America Suites Orange County Anaheim Hills
Extended Stay America Suites Orange County Anaheim Hills
1031 N Pacificenter Dr, Anaheim, CA
Avis
5,8
6,0/10
Propreté
6,6/10
Personnel et service
5,8/10
Équipements
6,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,4/10
Écoresponsabilité
Avis
10 juil. 2018
Les points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de Hotel Management le 11 juil. 2018
Thank you for taking the time to share your feedback. Although you liked your comfortable bed, we are sorry for the cleanliness issues you experienced in your room. We have shared your concerns with our housekeeping team to ensure this does not happen again. We hope you will consider us again the next time you are in this area.
Sincerely,
Hotel Management
10/10 Excellent
keri, Mountlake Terrace
Voyage en couple
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
keri
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 24 avr. 2024
Dear keri, Thank you for your kind words! We're delighted that you enjoyed your stay with us. Our team works hard to provide a welcoming and comfortable experience for all our guests. Your appreciation means a lot to us. We look forward to welcoming you back soon for another pleasant stay at Extended Stay America!Sincerely,Hotel Management
10/10 Excellent
keri, Mountlake Terrace
Voyage en couple
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
keri
Séjour de 1 nuit en avril 2024
2/10 Horrible
Alex
Voyage d’affaires
17 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alex
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 17 avr. 2024
Dear Alex, We regret that your recent visit fell short of your expectations in some regards. Please accept our apologies for any disappointment you experienced. We are committed to upholding elevated standards not only in our service but also in the overall feel of our hotel. As we look ahead, your feedback will be thoughtfully discussed with the appropriate individuals. We appreciate your kind words regarding our staff, and we sincerely hope you will grant us another opportunity to serve you during your next visit to the area.Sincerely,Hotel Management
10/10 Excellent
Rodolfo
Voyage en couple
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Rodolfo
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 17 avr. 2024
Dear Rodolfo, We're delighted by your review! Maintaining a clean and comfortable space is our top priority, and we're thrilled that it left a positive impression on your stay. Our housekeeping team takes great pride in their work, and they'll be delighted to hear your feedback. It was our pleasure hosting you here at Extended Stay America, and we can't wait to welcome you back for another fantastic stay.Sincerely,Hotel Management
10/10 Excellent
Maegen
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maegen
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 16 avr. 2024
Dear Maegen, We are flattered by your generous review of Extended Stay America. It is very kind of you to recognize our devoted staff for their service. We look forward to having you as our guest again whenever your travels bring you back to Orange County.Sincerely,Hotel Management
10/10 Excellent
Monique
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Monique
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Ricardo
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ricardo
Séjour de 1 nuit en mars 2024
2/10 Horrible
Joey
Voyage en famille
31 mars 2024
Joey
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 1 avr. 2024
Dear Joey, Thank you for your review of our hotel. We sincerely apologize for the discomfort and inconvenience you experienced during your stay. Providing a comfortable and peaceful environment for all our guests is our priority, and we regret that this was not your experience. We will address your concerns with our team to ensure measures are in place to prevent similar incidents in the future. Your feedback is invaluable to us, and we hope to have the opportunity to provide you with a more pleasant stay in the future. Sincerely,Hotel Management
2/10 Horrible
Elia
Voyage en famille
23 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elia
Réponse de Hotel Management le 25 mars 2024
Dear Elia, Thank you for your feedback. We apologize for the inconveniences you experienced during your stay. Providing essential amenities and ensuring a comfortable stay is our priority, and we regret falling short of your expectations. Your feedback regarding the lack of amenities, hot water, and noise disturbances is concerning and will be promptly addressed with our team. Please accept our sincerest apologies, and we hope for the opportunity to make amends and provide you with a much-improved experience in the future.Sincerely,Hotel Management
4/10 Médiocre
Jesus
21 mars 2024
Jesus
Séjour de 6 nuits en mars 2024
6/10 Satisfaisant
TJ
19 mars 2024
Les points forts : Propreté
TJ
Séjour de 3 nuits en mars 2024
2/10 Horrible
Mirta
16 mars 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mirta
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 16 mars 2024
Dear Mirta, Thank you for taking the time to post your review. We truly value our guests' comments and opinions. We apologize for not meeting your expectations, and we hope you will consider giving us a chance to provide you with the type of service we are typically known for delivering. Thank you again, and we wish you all the best with your future travels.Sincerely,Hotel Management
4/10 Médiocre
Felicidad
26 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Felicidad
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Michael
Voyage avec des animaux de compagnie
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Michael
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 15 févr. 2024
Dear Michael, Thank you for choosing Extended Stay America and taking the time to write a review. We're delighted to know that you enjoyed your stay and that the ambiance, both inside and outside, met your expectations. We appreciate your recommendation, and it would be our pleasure to welcome you back for another enjoyable experience. Sincerely,Hotel Management
4/10 Médiocre
Julio
5 févr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julio
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 6 févr. 2024
Dear Julio, We apologize for the inconvenience caused by the cleanliness of your room. Our priority is to provide a clean and comfortable environment, and we regret falling short of your expectations. Your feedback is valuable, and we will address this matter promptly with our housekeeping team to ensure improvements are made. We appreciate your understanding and hope to welcome you back for a more satisfactory experience in the future.Sincerely,Hotel Management
10/10 Excellent
robyn
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Love the girls at the front
robyn
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
robyn
23 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
robyn
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
4/10 Médiocre
antonio
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
antonio
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Hotel Management le 22 janv. 2024
Dear Antonio, Thank you for staying with us and sharing your feedback. We are disappointed that your room did not meet your expectations. Your experience is not reflective of our usual standards, and we deeply regret the disturbance and issues you encountered. We will be taking the proper action as we are committed to providing every guest with a wonderful experience. We hope you will allow us to provide you with the flawless stay you deserve on a future visit. Thank you again for your remarks. Sincerely, Hotel Management
10/10 Excellent
robyn
16 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
robyn
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
David
Voyage en groupe
15 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
14 janv. 2024
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Worst sleep in my life
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Hotel Management le 15 janv. 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to share about your stay. It was disappointing to read your comments concerning your stay at our hotel. Please accept our apologies, as we never mean to disappoint our guests in any way. We can assure you that what you experienced is not acceptable by our standards, and we will be taking the proper action as we are committed to providing every guest with a beautiful experience. Thank you again for your candid feedback, as this helps us to improve the experience for future guests. We truly appreciate your feedback.Sincerely,Hotel Management
10/10 Excellent
robyn
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
robyn
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Isaias
Voyage en famille
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Isaias
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
robyn
12 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
robyn
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
robyn
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
robyn
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Crystal
7 janv. 2024
Crystal
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
2/10 Horrible
cesar
5 janv. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
cesar
Séjour de 13 nuits en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 10 janv. 2024
Dear cesar, Thank you for your feedback and for being our guest. Please accept our apologies for not meeting your expectations. We appreciate your business and value you as a guest. We are sorry for your experience and hope to have an opportunity in the future to provide you with the hospitality for which we are known.Sincerely,Hotel Management
10/10 Excellent
robyn
3 janv. 2024
robyn
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
2/10 Horrible
Anirudh
1 janv. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anirudh
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 6 janv. 2024
Dear Anirudh, Thank you for the review and for sharing your experience. Please accept our apologies for not meeting your expectations. We appreciate your business and value you as a guest. We are sorry for your experience and hope to have an opportunity in the future to provide you with the hospitality for which we are known.Sincerely,Hotel Management
4/10 Médiocre
Christine
31 déc. 2023
Christine
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
robyn
31 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
robyn
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 3 janv. 2024
Dear robyn, Thank you for this outstanding review, and for selecting Extended Stay America for your visit. It is always wonderful to know how much our guests enjoy our efforts. We are fortunate to have such thoughtful and exceptional team members as Michelle; we'll gladly share your kind words with them and our entire team. It was a pleasure hosting you, and we hope to see you again soon.Sincerely,Hotel Management
2/10 Horrible
srikanth
Voyage en famille, Voyage en groupe
31 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
srikanth
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
2/10 Horrible
Phanikumar
31 déc. 2023
Les points faibles : Propreté
Phanikumar
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
robyn
30 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
robyn
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
2/10 Horrible
Tiffany
Voyage en famille
29 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stay elsewhere
Tiffany
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 30 déc. 2023
Dear Tiffany, Thank you for your valuable feedback. We deeply value providing considerate and attentive service to our guests, so we apologize for any inconvenience you may have experienced upon your arrival. Also, we apologize for not providing you with a clean and comfortable room. Rest assured, we will take the necessary steps to rectify the situation and aim to provide you with the excellent hospitality you deserve on your next visit. Sincerely,Hotel Management
10/10 Excellent
Ziad
29 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ziad
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Maria
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
robyn
27 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
robyn
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 28 déc. 2023
Dear robyn, Thank you very much for the fantastic rating of Extended Stay America and for leaving us such valuable feedback. We will look into the concerns you experienced, and we appreciate you sharing this with us. Hopefully, we can impress you even further on your next visit here. Until then, safe travels!Sincerely,Hotel Management
10/10 Excellent
robyn
26 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
robyn
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
robyn
26 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
robyn
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
robyn
26 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
As always love the girls at the front
robyn
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Yajaira
24 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Yajaira
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
robyn
19 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
robyn
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
robyn
18 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
robyn
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 18 déc. 2023
Dear Robyn, Thank you for posting such kind comments about our hotel. We make every effort to provide service above and beyond your expectations, so we are pleased to know our staff proved it. We look forward to sharing your comments with the team. Thank you for choosing Extended Stay America. We hope to welcome you again when you are in the city.Sincerely,Hotel Management
10/10 Excellent
robyn
15 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
robyn
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
robyn
9 déc. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Staff is great.
robyn
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 10 déc. 2023
Dear robyn, Thank you for posting such kind comments about our hotel, especially our staff. We make every effort to provide service that is above and beyond your expectations, so we are pleased to see that you loved everything about your stay. We look forward to sharing your comments with our team. Thank you for choosing Extended Stay America. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Hotel Management
10/10 Excellent
Alex
7 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alex
2/10 Horrible
Leigh
5 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Leigh
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
2/10 Horrible
Jose
Voyage en famille
29 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jose
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Hotel Management le 30 nov. 2023
Dear Jose, We sincerely apologize for the inconvenience you experienced with your recent reservation at our hotel. We completely understand your frustration and the inconvenience this caused you. Ensuring that our guests receive top-notch customer service is our top priority, and we are disappointed that we did not meet your expectations. Please rest assured that we take this matter seriously and are actively reviewing these concerns, and we will take appropriate action where necessary. We hope you will give us another opportunity in the future.Sincerely,Hotel Management