Avis sur Port Inn & Suites Kennebunk, Ascend Hotel Collection
Port Inn & Suites Kennebunk, Ascend Hotel Collection
55 York St, Kennebunk, ME
Avis
9,0
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
27 août 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de General Manager le 28 août 2023
Dear Marc,Thank you for being our guest. While we are glad that your overall stay was satisfactory, we apologize for not meeting some of your expectations. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back for a perfect experience next time.Sincerely,Nirav Patel,General Manager
2/10 Horrible
Sylvie
Voyage en famille
25 août 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sylvie
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de General Manager le 25 août 2023
Dear Sylvie, Thank you for being our guest. We are sorry to hear that you had hoped for a more varied breakfast selection. We value guest feedback and suggestions and appreciate you letting us know. Thank you once again, and we hope to make your next stay with us a perfect one.Sincerely, Nirav Patel, General Manager
6/10 Satisfaisant
Karine
Voyage en famille
17 août 2023
Karine
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de General Manager le 18 août 2023
Dear Karine, Thank you for sharing your feedback. We regret your disappointment regarding our breakfast and pool and also apologize for the noise issues you encountered. Having said that, we are pleased to know our accommodations and location met your expectations. Thank you once again, and we look forward to making your next visit with us perfect in every way.Sincerely, Nirav Patel, General Manager
10/10 Excellent
Louise
4 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Louise
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de General Manager le 4 août 2023
Dear Louise, Thank you for being our guest and for sharing your thoughts with other travelers. One of the many benefits of staying with us is that we are centrally located close to beaches. We are glad you found this to be a great advantage to tour the area. It was a pleasure having you at Port Inn Kennebunk, and we hope to see you again soon.Sincerely, Nirav Patel, General Manager
6/10 Satisfaisant
Vincent
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
2 août 2023
Les points forts : Personnel et service et équipements
Vincent
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de General Manager le 3 août 2023
Dear Vincent, Thank you for evaluating your stay with us. We are disappointed to know that we did not meet your expectations of comfort in your accommodations. Your feedback provides many areas that we can work on in order to improve our guest experience. We hope that you will afford us another opportunity in the near future as we would very much appreciate the chance to leave you with fonder memories.Sincerely, Nirav Patel, General Manager
8/10 Bien
Sylvain
27 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sylvain
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de General Manager le 28 juil. 2023
Dear Sylvian,We appreciate you taking the time to leave your four-star rating regarding your recent visit to Port Inn Kennebunk. It is great to know you enjoyed your stay and we hope to welcome you again soon.Sincerely,Nirav Patel,General Manager
6/10 Satisfaisant
Daniel
18 juil. 2023
Daniel
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de General Manager le 19 juil. 2023
Dear Daniel, Thank you for being our guest. While we are pleased to know you had an overall good stay, we regret your disappointment with our breakfast. We look forward to another opportunity to better your experience should your travels bring you back our way.Sincerely, Nirav Patel, General Manager
8/10 Bien
stefan
Voyage en famille
3 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
stefan
Séjour de 3 nuits en juin 2022
10/10 Excellent
Annie
Voyage en famille
20 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Annie
Séjour de 2 nuits en avril 2022
8/10 Bien
Voyageur vérifié
16 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de npatel le 5 mars 2020
We would like to thank you for taking the time to complete our online survey. Feedback from our guests is very important to us and your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
9 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de npatel le 14 août 2019
thank you
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 août 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de npatel le 6 août 2019
We would like to thank you for taking the time to complete our online survey. Feedback from our guests is very important to us and your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay.
Thank you so much for your business and we look forward to seeing you in the future.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
30 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de npatel le 3 août 2019
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.
We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
21 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de npatel le 15 mai 2019
We would like to thank you for taking the time to complete our online survey. Feedback from our guests is very important to us and your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay.
Thank you so much for your business and we look forward to seeing you in the future.
10/10 Excellent
Isabelle, ville de Québec
22 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel endroit
Isabelle
Séjour de 5 nuits en juillet 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
24 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superbe endroit
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juin 2018
6/10 Satisfaisant
Jean-François
10 juin 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Moyen
Jean-François
Séjour de 1 nuit en mai 2018
8/10 Bien
Bruno
4 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mon avis
Bruno
Séjour de 4 nuits en septembre 2017
8/10 Bien
André, Québec Canada
4 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très bien
André
Séjour de 3 nuits en juillet 2017
10/10 Excellent
Nejib
24 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres bon prix et tres propre
Nejib
10/10 Excellent
Odette
5 sept. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Odette
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hôtel confortable et pratique pour un court séjour
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
23 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Agréable séjour!
Voyageur vérifié
8/10 Bien
voyageur
23 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel
voyageur
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
22 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Gilles, Lacolle
5 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super
Gilles
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
14 oct. 2015
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel isolé
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
29 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Marie, Ottawa
19 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel bien situé et très propre.
Marie
8/10 Bien
Voyageur vérifié
27 juil. 2015
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
19 juil. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Jos, Québec
4 août 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour 1 soir
Jos
8/10 Bien
Benoit, Montréal
13 juil. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
excellent rapport qualité prix
Benoit
10/10 Excellent
Gauthier, Bruxelles
11 oct. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres tres bon sejour
Gauthier
8/10 Bien
Bibi, Hudson,Québec
20 sept. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Confortable comme à la maison
Bibi
10/10 Excellent
Frederic, Lévis
7 sept. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Emplacement exceptionnel
Frederic
10/10 Excellent
Yvan
24 août 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yvan
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 juil. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A découvrir :qualité/ prix exceptionnels
Voyageur vérifié
8/10 Bien
christine
15 déc. 2023
christine
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de General Manager le 23 déc. 2023
Dear Christine,Thank you for taking the time to write a review about your recent stay at Port Inn Kennebunk. As you mentioned, our location is wonderfully situated just minutes from the area’s best attractions. However, we apologize for the inconvenience you experienced with the lack of housekeeping during your multiple-night stay. We hope you have a wonderful holiday, and we look forward to welcoming you back again soon.Sincerely,Nirav PatelGeneral Manager
6/10 Satisfaisant
Roena
Voyage en famille
12 déc. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements
Roena
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de General Manager le 15 déc. 2023
Dear Roena,Thank you for taking the time to let us know about your stay. It is disappointing to hear about your impressions of our staff. This is not typical of the service we provide our guests, but we appreciate you letting us know so we can be more diligent in our efforts. Furthermore, we are sorry that you found your breakfast a little underwhelming. We hope to have another chance to provide you with the outstanding hospitality you should receive every time you are our guest.Sincerely,Nirav PatelGeneral Manager
8/10 Bien
Dominick
12 déc. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Dominick
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de General Manager le 15 déc. 2023
Dear Dominick,Thank you for your recent stay at the Port Inn Kennebunk and your kind rating. Your feedback on our breakfast has also been noted as we implement future changes. We look forward to the opportunity to host you again and turn that 4-star into a 5.Sincerely,Nirav PatelGeneral Manager
10/10 Excellent
Karen
Voyage en famille
9 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Karen
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Réponse de General Manager le 15 déc. 2023
Dear Karen,We enjoyed reading your fantastic review of your recent stay! We are so happy you loved our hotel, our wonderful team, and the cleanliness of our accommodations! Your concern about the pillows has been noted. We appreciate your feedback and look forward to seeing you again at Port Inn Kennebunk soon. Sincerely,Nirav PatelGeneral Manager
2/10 Horrible
catherine
9 déc. 2023
catherine
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de General Manager le 30 déc. 2023
Dear Catherine, We are disappointed to know that your stay was not outstanding and we apologize if we missed out on any essential opportunities to make your visit the seamless, memorable one you deserve. We would appreciate it if you could reach out to us and let us know what we could have done to make your experience better. Thank you and we wish you a Happy New Year. Sincerely, Nirav Patel, General Manager
8/10 Bien
Kellie
Voyage en famille
3 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great location,
Kellie
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de General Manager le 5 déc. 2023
Dear Kellie,Thank you for such a positive review of our hotel. Your comments about our great location, comfortable and clean accommodations, and friendly staff are greatly appreciated. We apologize for the disturbance caused by other guests and thank you once again for your understanding and for choosing Port Inn Kennebunk. We enjoyed having you as our guest and hope to have the opportunity to welcome you back on a future visit.Sincerely,Nirav PatelGeneral Manager
8/10 Bien
Margaret
12 nov. 2023
Margaret
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de General Manager le 5 déc. 2023
Dear Margaret,Thank you for taking a moment to rate your experience. All of us at Port Inn Kennebunk are thrilled you had a good time at our hotel, and we invite you to stay with us again when you visit the area.Sincerely,Nirav PatelGeneral Manager
10/10 Excellent
Thomas
Voyage en couple
6 nov. 2023
Les points forts : Équipements
Thomas
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de General Manager le 7 nov. 2023
Dear Thomas, On behalf of our team at Port Inn Kennebunk, thank you for the five-star review! We were pleased to have exceeded your expectations with our accommodations and location. We look forward to making your next stay an exceptional one as well. Sincerely, Nirav Patel, General Manager
8/10 Bien
Kathryn
5 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathryn
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de General Manager le 7 nov. 2023
Dear Kathryn, It is wonderful to know you had an enjoyable stay at Port Inn Kennebunk. We appreciate the positive rating and hope to make your next stay an exceptional one as well.Sincerely, Nirav Patel, General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
30 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Weekend to Maine
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de General Manager le 2 nov. 2023
Dear Guest, Thank you for being a regular guest at our hotel. While we are glad to see your perfect rating, we regret not meeting some of your expectations. We apologize that the room was not cleaned to our usual standards and for the iron board. We have shared your concerns with the appropriate individuals. We look forward to welcoming you back for a better experience in the future.Sincerely, Nirav Patel, General Manager
10/10 Excellent
Cindy
29 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cindy
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de General Manager le 1 nov. 2023
Dear Cindy, On behalf of our team at Port Inn Kennebunk, thank you for the excellent rating! We were pleased to have exceeded your expectations and we look forward to making your next stay an exceptional one as well.Sincerely, Nirav Patel, General Manager