Extérieur

Avis sur Port Inn & Suites Kennebunk, Ascend Hotel Collection

2.5 out of 5

Avis

9,0

Merveilleux

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 591 avis sur 957." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 275 avis sur 957." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 57 avis sur 957." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 22 avis sur 957." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 12 avis sur 957." "

9,4/10

Propreté

9,2/10

Personnel et service

8,4/10

Équipements

9,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 Satisfaisant

Marc

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Le déjeuné y a pas grand choses très ordinaires
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de General Manager le 28 août 2023
Dear Marc,Thank you for being our guest. While we are glad that your overall stay was satisfactory, we apologize for not meeting some of your expectations. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back for a perfect experience next time.Sincerely,Nirav Patel,General Manager

2/10 Horrible

Sylvie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel bien , déjeuner laisse à désirer , pas grand choix!
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de General Manager le 25 août 2023
Dear Sylvie, Thank you for being our guest. We are sorry to hear that you had hoped for a more varied breakfast selection. We value guest feedback and suggestions and appreciate you letting us know. Thank you once again, and we hope to make your next stay with us a perfect one.Sincerely, Nirav Patel, General Manager

6/10 Satisfaisant

Karine

Voyage en famille
Déjeuner limité, tapis dans la chambre, piscine non-chauffée, construction en face de l’hébergement bruyante le matin, la chambre et les installations étaient tout de même très propres et à proximité de plage en voiture. Ils prêtent des vélos…
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de General Manager le 18 août 2023
Dear Karine, Thank you for sharing your feedback. We regret your disappointment regarding our breakfast and pool and also apologize for the noise issues you encountered. Having said that, we are pleased to know our accommodations and location met your expectations. Thank you once again, and we look forward to making your next visit with us perfect in every way.Sincerely, Nirav Patel, General Manager

10/10 Excellent

Louise

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Près des plages. Très propre et tranquille.
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de General Manager le 4 août 2023
Dear Louise, Thank you for being our guest and for sharing your thoughts with other travelers. One of the many benefits of staying with us is that we are centrally located close to beaches. We are glad you found this to be a great advantage to tour the area. It was a pleasure having you at Port Inn Kennebunk, and we hope to see you again soon.Sincerely, Nirav Patel, General Manager

6/10 Satisfaisant

Vincent

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et équipements
Il y avait de la moisissure dans la salle de bain et le niveau d’humidité dans la chambre était élevé ce qui rendait les draps et couvertures inconfortables. A ce prix, je m’attendais à mieux.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de General Manager le 3 août 2023
Dear Vincent, Thank you for evaluating your stay with us. We are disappointed to know that we did not meet your expectations of comfort in your accommodations. Your feedback provides many areas that we can work on in order to improve our guest experience. We hope that you will afford us another opportunity in the near future as we would very much appreciate the chance to leave you with fonder memories.Sincerely, Nirav Patel, General Manager

8/10 Bien

Sylvain

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Breakfast opening sometimes late. Got kind and quick help having to phone late because locked myself out of the room
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de General Manager le 28 juil. 2023
Dear Sylvian,We appreciate you taking the time to leave your four-star rating regarding your recent visit to Port Inn Kennebunk. It is great to know you enjoyed your stay and we hope to welcome you again soon.Sincerely,Nirav Patel,General Manager

6/10 Satisfaisant

Daniel

Under aspect actions Poor breakfast assortiment
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de General Manager le 19 juil. 2023
Dear Daniel, Thank you for being our guest. While we are pleased to know you had an overall good stay, we regret your disappointment with our breakfast. We look forward to another opportunity to better your experience should your travels bring you back our way.Sincerely, Nirav Patel, General Manager

8/10 Bien

stefan

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel propre et employés gentils. Nous aimons et recommandons cet établissement. Cependant les choix du petit-déjeuner sont très limités et décevants. C’est c’est vraiment une lacune et cette portion de l’expérience doit être remédié. Malgré cela ce fut une expérience agréable.
Séjour de 3 nuits en juin 2022

10/10 Excellent

Annie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Endroit idéal lorsqu’on voyage avec son chien.
Séjour de 2 nuits en avril 2022

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de npatel le 5 mars 2020
We would like to thank you for taking the time to complete our online survey. Feedback from our guests is very important to us and your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les gens sont très aimable et l’hotel Est vraiment propre
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de npatel le 14 août 2019
thank you

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de npatel le 6 août 2019
We would like to thank you for taking the time to complete our online survey. Feedback from our guests is very important to us and your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay. Thank you so much for your business and we look forward to seeing you in the future.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel traditionnel. Chambres et lits confortables. Petits déjeuner OK (avec cependant peu de fruits). Piscine extérieures. N'est pas recommandé si l'on n'a pas de voiture. Personnel courtois. Donc très bien si c'est cela qu'on recherche!
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de npatel le 3 août 2019
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de npatel le 15 mai 2019
We would like to thank you for taking the time to complete our online survey. Feedback from our guests is very important to us and your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay. Thank you so much for your business and we look forward to seeing you in the future.

10/10 Excellent

Isabelle, ville de Québec

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel endroit
Nous avons logé 5 nuits au Port Inn et nous sommes très satisfaits. L'hôtel est très propre, le personnel est gentil, les chambres sont spacieuses et belle piscine. C'est à 15 min en voiture de la plage, super belle. Il faut être au courant des marées pour en profiter au max. parking gratuit avec l'hôtel, un plus! Kennebunkport , très joli, bon magasinage et bons restaurants. Nous avions un chien, tout a bien été.
Séjour de 5 nuits en juillet 2018

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superbe endroit
Très bien entretenu, personnel très avenant et poli. Le seul point négatif, à mon avis, est le goût des petits déjeuners ... un peu ordinaire, peu de choix et la fraîcheur laissait un peu à désirer. Sinon, je recommande cet endroit très tranquille et accueillant.
Séjour de 4 nuits en juin 2018

6/10 Satisfaisant

Jean-François

Les points forts : Propreté et personnel et service
Moyen
Un motel typique US, sans charme exceptionnel, assez bruyant, mais très proche de Kennebunkport
Séjour de 1 nuit en mai 2018

8/10 Bien

Bruno

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mon avis
Belle chambre,beau site.déjeuner bon.
Séjour de 4 nuits en septembre 2017

8/10 Bien

André, Québec Canada

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très bien
agréable
Séjour de 3 nuits en juillet 2017

10/10 Excellent

Nejib

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres bon prix et tres propre
Tres bien, tres propre!

10/10 Excellent

Odette

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
3 jours de plage et bonne bouffe

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hôtel confortable et pratique pour un court séjour
Sans être exceptionnel, cet hôtel était confortable, propre et pratique pour un court séjour. Bon petit déjeuner.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Agréable séjour!
Cet motel est bien, le personnel est agréable et prêt à aider. C'est un motel à deux étages et la piscine est à côté du motel. La chambre est propre mais ordinaire. Le tapis est brun pas beau mais propre. La piscine est belle.

8/10 Bien

voyageur

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel
Bon Déjeuner, personnel sympas, piscine chauffée, chambre propre et moderne, proche des plages, intime ce n'est pas une usine a chambres, bon Restos dans le coin. J'ai adoré le village!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
C'était la 3e fois que je séjournais à cet hôtel et je suis à chaque fois aussi satisfaite. J'y retournerai sûrement encore!

8/10 Bien

Gilles, Lacolle

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super
Belle endroit

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel isolé
Je pensais que l'hôtel était plus central, nous avons été déçus de l'emplacement et à part la piscine extérieure il n'y avait rien.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres propre hôtel complètement rénovée . Bien situé sur la 1 . Piscine neuve et tres chaude. Déjeuner parfait.

10/10 Excellent

Marie, Ottawa

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel bien situé et très propre.
Hôtel bien situé et très propre. Permet un accès facile à plusieurs endroits entre KennebunkPort et York.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien situé (courtes distances en voiture de plusieurs centres d'intérêt), propre et tranquille. Déjeuner satisfaisant. Seul bémol, pas de balcon dans les chambres et outre le buffet pour le dejeuner, aucun service de resto/bar.... Pour l'apéro, pas d'autre choix que la chambre!!!

10/10 Excellent

Jos, Québec

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour 1 soir
Tout était très bien. Bien situé. Belle chambre propre et vaste. Bon petit déjeuner.

8/10 Bien

Benoit, Montréal

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
excellent rapport qualité prix
de belles grandes chambres, bon déjeuner, personnel trèes courtois

10/10 Excellent

Gauthier, Bruxelles

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres tres bon sejour
Sejour excellent. Chambre ravissante et tres confortable. Petit dejeuner tres complet. Piscine encore chauffee en octobre. Juste un petit bemol sur le fat qu'on entendait un enfant courir dans la chambre audessus de la notre. Bref tres satisfait de cet endroit.

8/10 Bien

Bibi, Hudson,Québec

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Confortable comme à la maison
Tout était parfait, seul petite note négative: Il n'y avait pas assez de table dans l'espace déjeuné (4 seulement). On s'est senti presser de se dépêcher pour laisser la place à une file de gens qui attendait (par gentillesse et parce que beaucoup de clients étaient agés.

10/10 Excellent

Frederic, Lévis

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Emplacement exceptionnel
Parfait endroit pour un séjour tranquille et près de tout!

10/10 Excellent

Yvan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A découvrir :qualité/ prix exceptionnels
Bel endroit entièrement rénové au goût du jour. Chambre confortable paisible et très propre. Superbe piscine neuve et intime. Déjeuner continental correct. Bon service. Seul bémol; la plage est environ à 10 minutes en auto. Très près de Kennebunkport et les maisons majestueuses. Très bel endroit tranquille!

8/10 Bien

christine

Really cute Hotel conveniently located near Kennebunk port. Hotel manager was friendly and helpful. No housekeeping was inconvenient when staying multiple nights.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de General Manager le 23 déc. 2023
Dear Christine,Thank you for taking the time to write a review about your recent stay at Port Inn Kennebunk. As you mentioned, our location is wonderfully situated just minutes from the area’s best attractions. However, we apologize for the inconvenience you experienced with the lack of housekeeping during your multiple-night stay. We hope you have a wonderful holiday, and we look forward to welcoming you back again soon.Sincerely,Nirav PatelGeneral Manager

6/10 Satisfaisant

Roena

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements
We have stayed at this property before the pandemic many times. We used to love the cleanness, friendliness and the amazing breakfast. This is why we came back. We checked in a little after 7. The receptionist was nice but not friendly nor did she once smile. But that’s fine. Check in was quick and easy. Room was fine but nothing that stands out. The lobby was boring with absolutely no holiday decorations I was shocked as i remember a crowded lobby in the past with people and full of decorations. I was told breakfast was being served 8:30 to 10. My mom went for breakfast and found that they served toast, muffins and bananas. I thought it was a joke. Went myself and of course it was true. I shared with the receptionist my disappointment but she said nothing and clearly could have cared less. This is the same woman who assisted with my check in the night before. Young man walked behind her as if he was doing the inventory and kept walking as if he didn’t hear me. We checked out and went our way. We checked in Sat. 12/9 and checked out 12/10. I wouldn’t stay at this property again boring and extremely disappointed. Have friendly staff work for you that want to be there, make it a holiday spirit and have a decent breakfast. We paid $298, yikes 😳
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de General Manager le 15 déc. 2023
Dear Roena,Thank you for taking the time to let us know about your stay. It is disappointing to hear about your impressions of our staff. This is not typical of the service we provide our guests, but we appreciate you letting us know so we can be more diligent in our efforts. Furthermore, we are sorry that you found your breakfast a little underwhelming. We hope to have another chance to provide you with the outstanding hospitality you should receive every time you are our guest.Sincerely,Nirav PatelGeneral Manager

8/10 Bien

Dominick

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
My only disappointment was the breakfast. Maybe cold cereal with milk would be a good addition
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de General Manager le 15 déc. 2023
Dear Dominick,Thank you for your recent stay at the Port Inn Kennebunk and your kind rating. Your feedback on our breakfast has also been noted as we implement future changes. We look forward to the opportunity to host you again and turn that 4-star into a 5.Sincerely,Nirav PatelGeneral Manager

10/10 Excellent

Karen

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Wonderful staff. Really liked the cleanliness except pillows needed refreshing. Great access. Nice breakfast bar.
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Réponse de General Manager le 15 déc. 2023
Dear Karen,We enjoyed reading your fantastic review of your recent stay! We are so happy you loved our hotel, our wonderful team, and the cleanliness of our accommodations! Your concern about the pillows has been noted. We appreciate your feedback and look forward to seeing you again at Port Inn Kennebunk soon. Sincerely,Nirav PatelGeneral Manager

2/10 Horrible

catherine

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de General Manager le 30 déc. 2023
Dear Catherine, We are disappointed to know that your stay was not outstanding and we apologize if we missed out on any essential opportunities to make your visit the seamless, memorable one you deserve. We would appreciate it if you could reach out to us and let us know what we could have done to make your experience better. Thank you and we wish you a Happy New Year. Sincerely, Nirav Patel, General Manager

8/10 Bien

Kellie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great location,
Great location. Friendly staff. Comfortable, clean accommodations. Breakfast was lacking, but morning drink options made up for it. Not the hotels fault, but if you are a light sleeper, request a second floor room. The people above us were up half the night jumping around, even with the TV on it was loud.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de General Manager le 5 déc. 2023
Dear Kellie,Thank you for such a positive review of our hotel. Your comments about our great location, comfortable and clean accommodations, and friendly staff are greatly appreciated. We apologize for the disturbance caused by other guests and thank you once again for your understanding and for choosing Port Inn Kennebunk. We enjoyed having you as our guest and hope to have the opportunity to welcome you back on a future visit.Sincerely,Nirav PatelGeneral Manager

8/10 Bien

Margaret

Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de General Manager le 5 déc. 2023
Dear Margaret,Thank you for taking a moment to rate your experience. All of us at Port Inn Kennebunk are thrilled you had a good time at our hotel, and we invite you to stay with us again when you visit the area.Sincerely,Nirav PatelGeneral Manager

10/10 Excellent

Thomas

Voyage en couple
Les points forts : Équipements
Comfortable and close to town
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de General Manager le 7 nov. 2023
Dear Thomas, On behalf of our team at Port Inn Kennebunk, thank you for the five-star review! We were pleased to have exceeded your expectations with our accommodations and location. We look forward to making your next stay an exceptional one as well. Sincerely, Nirav Patel, General Manager

8/10 Bien

Kathryn

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de General Manager le 7 nov. 2023
Dear Kathryn, It is wonderful to know you had an enjoyable stay at Port Inn Kennebunk. We appreciate the positive rating and hope to make your next stay an exceptional one as well.Sincerely, Nirav Patel, General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Weekend to Maine
We always stay here when we come up to Maine (several times a year) & never have any issues. The ironing board in the room only had the cover over the board-there was no padding layer that’s supposed to be under the cover. Therefore we were unable to iron our clothes for the family function we were attending. Also we were walking around barefoot after showering as we got ready for the function. When we went to put on socks/shoes the bottoms of our feet were blackened & filthy from floor. We were in a dog friendly room but the floor apparently hadn’t been mopped/cleaned properly prior to our check in.
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de General Manager le 2 nov. 2023
Dear Guest, Thank you for being a regular guest at our hotel. While we are glad to see your perfect rating, we regret not meeting some of your expectations. We apologize that the room was not cleaned to our usual standards and for the iron board. We have shared your concerns with the appropriate individuals. We look forward to welcoming you back for a better experience in the future.Sincerely, Nirav Patel, General Manager

10/10 Excellent

Cindy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de General Manager le 1 nov. 2023
Dear Cindy, On behalf of our team at Port Inn Kennebunk, thank you for the excellent rating! We were pleased to have exceeded your expectations and we look forward to making your next stay an exceptional one as well.Sincerely, Nirav Patel, General Manager