Avis
9,0
Merveilleux
9,2/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
8 sept. 2019
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
8/10 Bien
Philippe
3 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Étape
Philippe
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
10 nov. 2016
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Hakim, Quebec City
7 juin 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hakim
10/10 Excellent
Nana, Bourg-en-Bresse
12 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel a recommander
Nana
8/10 Bien
pascale, senlis
20 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un peu loin de San Fransisco,mais on a aimé.
pascale
10/10 Excellent
Stanislas
6 juil. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
RAS
Stanislas
8/10 Bien
david, Billere
15 mai 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel très propre très bon service a recommander
david
4/10 Médiocre
Estefany
16 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Estefany
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Guest Services le 17 avr. 2024
Dear Estefany;Thank you for your feedback regarding your recent stay at our ……. On behalf of our entire team, I apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us, and we will use the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. Travel safely!
10/10 Excellent
Gilda
Voyage en famille
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gilda
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Guest Services le 14 avr. 2024
Dear Gilda;Thank you for your feedback regarding your recent stay at The Hampton Inn Hayward.Your business is significant to us, and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We appreciate your loyalty; Safe Travels!
10/10 Excellent
Imelda
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Imelda
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Guest Services le 1 avr. 2024
Dear Imelda; Thank you for your feedback regarding your recent stay at The Hampton Inn Hayward. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We appreciate your loyalty; Safe Travels!
8/10 Bien
Amanpreet
29 mars 2024
Amanpreet
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de CM le 30 mars 2024
Thank you for your business take care and have a good one
10/10 Excellent
Heather
Voyage d’affaires
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Heather
Réponse de CM le 30 mars 2024
Thank you for your kind feedback, appreciate your business and take care
6/10 Satisfaisant
Meera
Voyage en famille avec de jeunes enfants
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Meera
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Guest Services le 19 mars 2024
Dear Meera, We thank you for your feedback and patronage. Hope to see you again soon. Safe travels.
10/10 Excellent
Tejah
17 mars 2024
Tejah
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Guest Services le 7 avr. 2024
Dear Tejah; Thank you for completing the survey regarding your recent stay at the Hampton Inn HaywardYour business is significant to us, and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We appreciate your loyalty; Safe Travels!
10/10 Excellent
Hugh
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hugh
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Guest Services le 27 févr. 2024
Dear Hugh;We thank you for your feedback and patronage; we hope to see you again soon. Safe travels!
6/10 Satisfaisant
Geraldine, Wantagh
Voyage d’affaires, Voyage en couple
22 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Geraldine
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de CM le 25 févr. 2024
We apologize for the inconvenience; take care and wish you all the best.
10/10 Excellent
Qian Min
Voyage en famille
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Qian Min
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de CM le 25 févr. 2024
Thank you for your kind words, wish you all the best where ever you are. Take care
8/10 Bien
Ilene
Voyage en famille
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ilene
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Guest Services le 19 févr. 2024
Dear Ilena;Thank you for completing the survey regarding your recent stay at The Days Inn WoodlandOn behalf of our entire team, we appreciate your feedback and sincerely apologize for the negative experience. Your satisfaction is important to us, and we will use the feedback you gave us to implement improvements.
10/10 Excellent
Timothy, San Pedro
Voyage d’affaires
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Timothy
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Guest Services le 12 févr. 2024
Dear Timothy;We thank you for your feedback and delighted you had a good experience. Safe travels!
10/10 Excellent
Heather
9 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Heather
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Guest Services le 12 févr. 2024
Dear Heather;We thank you for your feedback and support; we are thrilled that you enjoyed your stay with us and very much look forward to your next visit.
10/10 Excellent
Florida
Voyage en couple
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Florida
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de CM le 4 févr. 2024
Thank you for staying with us, appreciate the feedback. Take care and have a wonderful week.
10/10 Excellent
Ramon
Voyage en famille
27 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ramon
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Guest Services le 29 janv. 2024
Dear Ramon;We thank you for your feedback and support; hope to see you again soon. Safe travels!
8/10 Bien
Shannon
Voyage d’affaires
24 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shannon
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest Services le 25 janv. 2024
Dear Shannon,We thank you for your feedback and are delighted you had a good experience; safe travels and hope to see you again soon
10/10 Excellent
Joseph
Voyage d’affaires
24 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joseph
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Guest Services le 25 janv. 2024
Dear Joseph;We thank you for your feedback and support. We look at your feedback as an opportunity to find ways to get better. Hope to see you again soon.
6/10 Satisfaisant
David
19 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Guest Services le 21 janv. 2024
Dear David;We thank you for your feedback and sincerely apologize for the negative experience; we will use your feedback to look at ways of improving our service delivery.Safe travels!
10/10 Excellent
Cynthia
31 déc. 2023
Cynthia
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Guest Services le 4 janv. 2024
Dear Cynthia;We thank you for your feedback and appreciates your patronage. Safe travels
10/10 Excellent
Carole
26 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Carole
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Guest Services le 4 janv. 2024
Dear Carole;We thank you for your feedback and appreciates your patronage. Safe travels
10/10 Excellent
Arturo
Voyage d’affaires
20 déc. 2023
Arturo
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Guest Services le 4 janv. 2024
Dear Arturo;We thank you for your feedback and appreciates your patronage. Safe travels
10/10 Excellent
juan
Voyage en famille
17 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
juan
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de CA le 18 déc. 2023
Thank you for staying with us, hope you have a pleasant stay. Take care and have a wonderful week, Happy Holidays.
8/10 Bien
Ifereimi
17 déc. 2023
Ifereimi
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Guest Services le 4 janv. 2024
Dear Ifereimi,We thank you for your feedback and appreciates your patronage. Safe travels
6/10 Satisfaisant
Jacques
Voyage d’affaires
7 déc. 2023
Jacques
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de CM le 18 déc. 2023
Thank you for staying with us, I apologize for the inconvenience. Take care and Happy Holidays
10/10 Excellent
Candace
Voyage en famille, Voyage en groupe
4 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
CLEAN & FRIENDLY
Candace
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Guest Services le 5 déc. 2023
Dear Candace;Thank you for completing the survey regarding your recent stay at the Hampton Inn HaywardBy telling us what you liked about your stay and how we can improve; We appreciate your loyalty; Safe Travels!
8/10 Bien
normito
Voyage en famille, Voyage d’affaires
2 déc. 2023
normito
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Guest Services le 5 déc. 2023
Dear Normito;Thank you for completing the survey regarding your recent stay at the Hampton inn Hayward.By telling us what you liked about your stay and how we can improve; We appreciate your loyalty; Safe Travels!
8/10 Bien
Matt
Voyage d’affaires
2 déc. 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Matt
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Guest Services le 5 déc. 2023
Dear MattThank you for completing the survey regarding your recent stay at the Hampton Inn Hayward.By telling us what you liked about your stay and how we can improve; We appreciate your loyalty; Safe Travels!
10/10 Excellent
Shannon
Voyage d’affaires
16 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shannon
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Guest Services le 23 nov. 2023
Dear Shannon; We thank you for your feedback and visit to Hampton Inn Hayward, and we hope to see you again soon. Safe travels!
10/10 Excellent
Marci
Voyage en couple
14 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marci
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Guest Services le 15 nov. 2023
Dear MarciThank you for completing the survey regarding your recent stay at …….. Your business is significant to us, and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We appreciate your loyalty; Safe Travels!
10/10 Excellent
Rose
12 nov. 2023
Rose
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Guest Services le 5 déc. 2023
Dear RoseThank you for completing the survey regarding your recent stay at the Hampton inn HaywardBy telling us what you liked about your stay and how we can improve; We appreciate your loyalty; Safe Travels!
10/10 Excellent
Tina
5 nov. 2023
Tina
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Guest Services le 6 nov. 2023
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is significant to us, and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We appreciate your loyalty; Safe Travels!
10/10 Excellent
Vi
Voyage en groupe
3 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vi
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Guest Services le 5 nov. 2023
Dear Vi;\Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is significant to us, and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We appreciate your loyalty; Safe Travels!
10/10 Excellent
Mercedes
Voyage en famille
29 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mercedes
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Réponse de CM le 29 oct. 2023
We appreciate the kind feedback, thank you and hope you have a safe and wonderful weekend take care.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
27 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de CM le 29 oct. 2023
Thank you so much for your kind feedback, we enjoy have you all here with us. Take care till next time.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
27 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Weekend away for family wedding
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest Services le 30 oct. 2023
Dear Anonymous;Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is significant to us, and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We appreciate your loyalty. Safe Travels!
10/10 Excellent
Bin
27 oct. 2023
Bin
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest Services le 17 nov. 2023
Dear Bin; We thank you for your feedback and patronage; hope to see you again soon. Safe travels!
10/10 Excellent
Miguel
Voyage en famille
25 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Miguel
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest Services le 26 oct. 2023
Dear Miguel;
10/10 Excellent
jacque
Voyage en famille
22 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
jacque
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de CJ le 23 oct. 2023
Thank you so much for your kind words, we appreciate you. Take care till next time
8/10 Bien
Voyageur vérifié
21 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de CM le 22 oct. 2023
Thank you for staying with us and the feed back. We do apologized for the inconvenience, we appreciate you always take care.
10/10 Excellent
Shannon
Voyage d’affaires
18 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shannon
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Guest Services le 24 oct. 2023
Dear Shannon;Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us, and we will use the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. Travel safely!
10/10 Excellent
Antonia
15 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Antonia
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Guest Services le 16 oct. 2023
Dear Antonia;Thank you for your feedback and patronage; Safe travels!
10/10 Excellent
Renée
15 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Renée
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Guest Services le 16 oct. 2023
Dear Renee: we thank you for your feedback and patronage; Safe travels