Avis
6,8
6,6/10
Propreté
7,6/10
Personnel et service
6,0/10
Équipements
6,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,4/10
Écoresponsabilité
Avis
7 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de GM le 7 mars 2023
We like to hear that our guests had a great stay. Thank you.
4/10 Médiocre
Claude, Montreal
Voyage en famille
9 janv. 2020
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Claude
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de GM le 10 janv. 2020
THANKS FOR YOUR FEEDBACK.
10/10 Excellent
Angela
Voyage en couple
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Angela
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Samiul
Voyage en couple
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Samiul
Séjour de 3 nuits en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Gregory Paul
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gregory Paul
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de GM le 14 avr. 2024
Thank you.
6/10 Satisfaisant
Joseph
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Joseph
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de GM le 14 avr. 2024
We are an economy hotel minutes to DC. Most sights show we are a two star hotel. There are plenty of places to eat nearby. Thank you.
10/10 Excellent
Sofya
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sofya
Séjour de 1 nuit en avril 2024
4/10 Médiocre
Nicole
11 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicole
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GM le 14 avr. 2024
We are sorry we didn't meet your expectations. Occasionally a sink or shower may drip. We fix minor issues like a drip when we become aware of them. Most reviews give our staff high ratings but sounds like not in your case. Our apologies. Thank you.
2/10 Horrible
Linda
Voyage en famille
10 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Linda
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de GM le 14 avr. 2024
We are sorry you didn't have a great stay. We want to point out that you stayed in February and the ac isn't usually used in cold weather. The thermostat on most units will cut off if the room temperature has met the setting temperature. Thank you.
10/10 Excellent
Malika
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Malika
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GM le 14 avr. 2024
Sometimes their are issues with prepaids but we resolve them quickly once we verify with Expedia. We are glad you didn't have to wait long to get resolved and enjoy your stay with us. Thank you.
4/10 Médiocre
Mara
Voyage en famille
3 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mara
Réponse de GM le 6 avr. 2024
We are regularly working to make things better. We appreciate your feedback and will look at the issues you mentioned. We do have numerous cameras. Thank you.
10/10 Excellent
Paula
Voyage en couple
31 mars 2024
Les points forts : Équipements
Paula
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de GM le 6 avr. 2024
Thank you for mentioning the staff. We are glad you had good visit with us.
4/10 Médiocre
Melanie
12 mars 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Melanie
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de GM le 28 mars 2024
Thank you.
8/10 Bien
Xavier
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Xavier
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de GM le 20 mars 2024
We are glad you had a peaceful visit. Thank you.
4/10 Médiocre
Viktoriia
10 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Viktoriia
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de GM le 20 mars 2024
We appreciate your observations. The rooms are standard sound proofing but some guests can hear other guests. We have plenty of remotes if the one you had wasn't correct. Usually a clerk can swap it easily. We did dye our carpets darker last year. We didn't move furniture and yes you can see the old color if someone moves the furniture. Our laundry people do work hard to keep linens and towels clean. The staff does work hard to make our guests feel welcome. Thank you.
10/10 Excellent
Anthony
9 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anthony
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de GM le 28 mars 2024
We are a simple hotel. It sounds like what you needed. Thank you.
8/10 Bien
Dennis
7 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Dennis
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de GM le 20 mars 2024
Thank you for staying.
10/10 Excellent
Tamera, Waldorf
Voyage en couple
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tamera
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de GM le 20 mars 2024
We thank you for mentioning the great staff. We do our best to make our guests feel welcome. Thank you.
2/10 Horrible
ANGEL, CANOVANAS
23 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
ANGEL
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de GM le 20 mars 2024
Thank you.
8/10 Bien
Faisal
Voyage en groupe
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Faisal
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de GM le 20 mars 2024
We appreciate your kind words. Thank you.
4/10 Médiocre
Sanaz
20 févr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sanaz
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de GM le 20 mars 2024
Thank you.
4/10 Médiocre
Yevgen
12 févr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yevgen
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de GM le 20 févr. 2024
Thank you
4/10 Médiocre
Christopher
Voyage en famille, Voyage d’affaires
3 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de GM le 20 févr. 2024
There is an incline to get to the parking lot but the parking area is fairly flat. We don't know what you are speaking of about evidence of a crash in the ground. We didn't find leak or mold in the room but will keep an eye on it. The carpet was dyed last year to a darker color. We didn't dye under the furniture. Your assessment about the color difference is inaccurate. The ice machine can be empty if someone used it all. It fills up again pretty quickly if you go back in 20 minutes. Thank you for mentioning our nice staff.
10/10 Excellent
Terri
2 févr. 2024
Terri
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de GM le 28 mars 2024
We are pleased your visit went great. Thank you.
4/10 Médiocre
Anil
1 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anil
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de GM le 20 févr. 2024
Thank you.
2/10 Horrible
Robert, Virginia Beach
29 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de GM le 21 févr. 2024
We appreciated you came back. You are correct the faucet became loose. We have replaced it. The room key fails as described when a guest puts their key next to their phone and demagnetizes them. We have large perforated rubber matter in front of ice machine for spills. We do wipe it up several times daily because guests drop ice on the floor. We don't have any record of any complaint while you were at the hotel so we could try to resolve your issues or move you to another room.
8/10 Bien
Robert
26 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Robert
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de GM le 21 févr. 2024
We appreciate the feedback. It looks like you had a satisfactory visit. We have addressed the issue with the faucet. Not sure what you mean by the other item. Thank you.
4/10 Médiocre
Darshan
Voyage en couple
24 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Darshan
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de GM le 21 févr. 2024
We respect our guests opinion. A very experienced housekeeper cleaned your room and we usually get very high praise for her.. We are glad you enjoyed the conveniences nearby. Thank you.
10/10 Excellent
Lamberto Lara
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lamberto Lara
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Réponse de GM le 21 févr. 2024
We appreciate that your stay went well. Thank you.
2/10 Horrible
Stephanie
21 janv. 2024
Stephanie
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de GM le 20 févr. 2024
Thank you.
2/10 Horrible
Faisal
Voyage en groupe
16 janv. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Faisal
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de GM le 21 févr. 2024
We are sorry nothing met your expectations. Thank you.
6/10 Satisfaisant
Duc
Voyage en groupe
9 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Duc
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de GM le 21 févr. 2024
we are sorry you had WIFI issue. We have very good WIFI and have few complaints. We haven't had any other guest mention any WIFI issues in the room you had. but we will continue to monitor. We are not sure what you smelled for a period of time but not the entire time. Our guests do have microwaves and perhaps someone cooked something that you did n't like? Thank you.
10/10 Excellent
Jose
7 janv. 2024
Jose
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de GM le 21 févr. 2024
We appreciate letting us know your stay was great. Thank you.
6/10 Satisfaisant
Denis
3 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Denis
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de GM le 21 févr. 2024
We had the carpets professionally dyed last year. We did not dye under furniture. Some guests think the carpet is dirty because the color under the furniture is lighter color. Thank you.
10/10 Excellent
Fabiola
Voyage en couple
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fabiola
Réponse de GM le 21 févr. 2024
Thank you.
6/10 Satisfaisant
BlackMambaKing21gaming
Voyage en couple
2 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
BlackMambaKing21gaming
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de GM le 21 févr. 2024
We are sorry if staff couldn't help you. We sent manager, maintenance, and housekeeper to the room to address complaints. We couldn't identify any problems. Shower issue was guest didn't know how to pull diverter from tub to shower. Thank you.
10/10 Excellent
Johanan
2 janv. 2024
Johanan
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de GM le 20 mars 2024
We are glad you had a great stay. Thank you.
10/10 Excellent
Terrence
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Terrence
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de GM le 21 févr. 2024
Thank you.
8/10 Bien
Antony
1 janv. 2024
Antony
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de GM le 21 févr. 2024
We are glad your visit went well. Thank you.
2/10 Horrible
Max
Voyage en couple
1 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Max
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de GM le 21 févr. 2024
We don't normally provide rooms as described. We do have a few smoking rooms and staff did miss the burn hole in a sheet. You did find underwear after pulling the mattress off the bed. It shouldn't be there but housekeepers don't regularly lift mattresses off of the bed. We apologize. Thank you.
10/10 Excellent
Rodney
29 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rodney
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de GM le 21 févr. 2024
Thank you.
8/10 Bien
CATHERINE, FALLS CHURCH
28 déc. 2023
CATHERINE
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de GM le 21 févr. 2024
We are glad your visit was enjoyable. Thank you.
8/10 Bien
Jung Hyun
27 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jung Hyun
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de GM le 21 févr. 2024
We are glad most things went well. Call the disk if someone is loud. We will ask them to lower the noise. We have normal walls though. Thank you.
4/10 Médiocre
Diana
Voyage en famille
27 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Diana
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de GM le 21 févr. 2024
We do have great location and apologies if all did not meet your expectations. Thank you.
10/10 Excellent
Andres
26 déc. 2023
Andres
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de GM le 21 févr. 2024
Thank you for sharing your good experience.
10/10 Excellent
Jerome
25 déc. 2023
Jerome
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de GM le 21 févr. 2024
We appreciate you letting us know your stay was great. Thank you.
2/10 Horrible
Jessica
23 déc. 2023
Jessica
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de GM le 21 févr. 2024
We are not sure what the issue were. Thank you.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
22 déc. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Uncomfortable and outdated
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de GM le 20 févr. 2024
We use feedback to fix things when our guests point out what we can repair. We only heard about the bed from this guest and no other guests for this room. We have check the list above and fixed anything we found needed service. We try to keep everything running smooth but sometimes things break or need adjustments. Thank you.
10/10 Excellent
Asmara
19 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Asmara
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Adelaide
14 déc. 2023
Adelaide
Séjour de 6 nuits en décembre 2023