Les notes se basent sur un nombre total de 324 avis vérifiés

4,1 sur 5
Recommandé par 88 % des clients
4,5 Propreté de la chambre
4,2 Services et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,4 Conditions de l'hôtel
Avis Expedia vérifiés
4 sur 5
Recommandé
pour Couples
par un voyageur vérifié de Montréal

No cleaning on a daily basis but very good location

Publié le 2 août 2011
- River pool nice but not usefull; pool water not so clean; - Good location, very kind welcome; you'll be invited to a Windham timesharing presentation that will give you free goodies; it doesn't last 90 minutes but 3 hours at least...; - I was expecting to have my room cleaned on a daily basis but they told me since there was washer and dryer we clean by ourself... - You may find something else less expensive for same quality but at the end you'll be happy with this hotel;
4 sur 5
Recommandé
pour Familles
par un voyageur vérifié de Montréal,Canada

Bon endroit familial a Myrtle beach

Publié le 3 juil. 2011
Bon endroit cependant pas de service de nourriture ou boisson plutot style condo time sharing mais bien pour famille avec enfants...
4 sur 5
Recommandé
pour Familles
par un voyageur vérifié

convenient and on the beach

Publié le 11 juil. 2017
hotel is clean and rooms/suites are great. pool area is small, but extremely convenient to the beach. Rooms facing the street can be loud, so request a higher floor.
3 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié

Publié le 5 juin 2017
I didn't care for parking across the street and Port a John bathrooms at the pool was ridiculous. For the price of this hotel you would think real bathrooms would be downstairs.
4 sur 5
par Edith

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 2 mai 2017 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 29 avr. 2017 sur Hotels
5 sur 5
par Rebecca

Family trip

Publié le 16 avr. 2017 sur Hotels
My family's trip was wonderful! The staff was very friendly and helpful! Our two bedroom unit was clean and plenty roomy for 5 people! The only thing I wish the staff did more was look around the pool. There are signs up saying no reserving pool chairs towels will be put in lost and found..... there where multiple times we went to the pool and all the chairs had towels on them to "reserve" them it was annoying cause the signs where up. Wish it was in forced!!!
4 sur 5
par Derrick

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 10 avr. 2017 sur Hotels
5 sur 5
par jamel

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 10 avr. 2017 sur Hotels
4 sur 5
par Vicki

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 31 mars 2017 sur Hotels