Avis sur The Sebel Noosa
The Sebel Noosa
32 Hastings Street, Noosa Heads, QLD
Avis
9,0
Merveilleux
9,0/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
17 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Stephanie le 16 janv. 2020
Thank you for your feedback regarding your stay at The Sebel Noosa and for taking the time to share your experience and provide feedback.
I am delighted you enjoyed the location of our resort and look forward to welcoming you back in the future.
Kind regards,
Stephanie Keane
Front Office Manager
The Sebel Noosa
10/10 Excellent
Roger
Voyage en couple
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Roger
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Agustina Gianni le 28 févr. 2024
Dear Roger, Thank you for your review!At The Sebel Noosa, we strive to provide an unparalleled experience for our guests, ensuring comfort, luxury, and the highest standard of service.Should you have any specific needs or requests to make your stay even more comfortable, please feel free to reach out to us at any time. Our team is dedicated to ensuring your time with us is memorable and tailored to your preferences.Thank you for choosing The Sebel Noosa, and we look forward to continuing to exceed your expectations.Warmest regards,
10/10 Excellent
Linda
Voyage en couple
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Linda
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Agustina Gianni le 28 févr. 2024
Dear Linda, Thank you immensely for your kind words and for choosing The Sebel Noosa once again for your stay. We are thrilled to hear that your second visit with us was perfect and enjoyable.It brings us joy to know that our team members contributed to making your stay memorable. We take pride in providing clean, functional accommodations with exceptionally comfortable beds to ensure our guests' utmost satisfaction.Your feedback motivates us to continue delivering great value and exceptional experiences to our guests.We look forward to welcoming you back to The Sebel Noosa for your next visit, and we're committed to ensuring it's just as wonderful as your previous stays.Warmest regards,
8/10 Bien
Nicholas
Voyage en famille
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicholas
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de The Sebel Noosa Team le 18 févr. 2024
Hello Nicholas,Thanks for letting us know where we can do better, and we hope your stay was a pleasant one. We do apologise for the inconvenience with the amenities not being refilled every day.The Sebel Noosa Team
8/10 Bien
Michael
Voyage en couple
2 déc. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
6/10 Satisfaisant
Melissa
1 déc. 2023
Melissa
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Donna
Voyage en couple
30 nov. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Donna
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Amelie le 5 déc. 2023
Dear Donna,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Sebel.It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,AmelieGuest Service Agent
8/10 Bien
Susan
21 nov. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Susan
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Laylah le 27 nov. 2023
Hi Susan, Thank you for your review. We hope to welcome you back to Sebel for your next Noosa visit! Regards, Laylah, Assistant Manager
8/10 Bien
Rachel
26 oct. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rachel
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
2/10 Horrible
Rob
10 oct. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Rob
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Lawrence
8 oct. 2023
Lawrence
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Laylah le 27 nov. 2023
Hi Lawrence, Thank you for your feedback on your recent stay. We hope to welcome you back to Sebel for your next Noosa getaway. Warm Regards,Laylah, Assistant Manager
2/10 Horrible
Jennifer, Seaforth
6 oct. 2023
Jennifer
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Glenn
Voyage en famille
3 oct. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Glenn
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Laylah le 9 oct. 2023
Hi Glenn, We are so glad to hear you enjoyed your recent stay with us! We hope to welcome you back once our renovation are complete. :) Kind Regards,Laylah, The Sebel Noosa
10/10 Excellent
Josh
2 oct. 2023
Josh
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
6/10 Satisfaisant
Matthew
Voyage en couple
20 sept. 2023
Matthew
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
2/10 Horrible
John
Voyage en couple
10 sept. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
2/10 Horrible
Maria
Voyage en famille
28 août 2023
Les points faibles : Propreté
Maria
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Sebel Reception le 1 sept. 2023
Dear Maria,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the The Sebel Noosa. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At The Sebel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
10/10 Excellent
Daniel
22 août 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 3 nuits en août 2023
8/10 Bien
Graeme
Voyage en famille
21 août 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Graeme
Séjour de 3 nuits en août 2023
8/10 Bien
Tony
Voyage en couple
5 août 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tony
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
Réponse de Laylah le 7 août 2023
Hi Tony,Thank you for your feedback on your recent stay at The Sebel Noosa. We hope you welcome you back.Kindest RegardsLaylah, Assistant Manager
8/10 Bien
Elisa
18 juil. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Elisa
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
6/10 Satisfaisant
Graeme, na
Voyage en couple
16 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Graeme
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
David
16 juil. 2023
Les points forts : Propreté et équipements
David
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
8/10 Bien
Hope
Voyage en famille
15 juil. 2023
Les points forts : Propreté et équipements
Hope
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
6/10 Satisfaisant
Heather
Voyage en famille
10 juil. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Heather
Séjour de 4 nuits en juin 2023
8/10 Bien
Brittany
9 juil. 2023
Les points forts : Propreté
Brittany
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Amelie le 9 juil. 2023
Hi Brittany,We apologize for the unexpected spa outage, and that it was not communicated to you. We are so glad to hear that other than the spa, you had a lovely stay.Warm regards,AmelieGuest Service Agent
6/10 Satisfaisant
Melat
9 juil. 2023
Melat
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
JACQUELINE
Voyage en famille avec de jeunes enfants
5 juil. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
JACQUELINE
Séjour de 9 nuits en juin 2023
Réponse de Claire le 7 juil. 2023
Hi Jacqueline, Wow, thank you for such fabulous feedback! I will pass your comments onto my Team as I'm sure they will be thrilled to hear their amazing service did not go unnoticed.Thank you so much & looking forward to welcoming you back to Sebel Noosa in the future.Kind Regards,Claire Willoughby
4/10 Médiocre
Trent
2 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Trent
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Claire le 7 juil. 2023
Hi Trent,We are currently undergoing a major re-tiling, lighting and water feature renovation!Looking forward to showing you in 2024.Kind Regards,Claire Willoughby
4/10 Médiocre
Paul
21 juin 2023
Paul
Séjour de 4 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
Nathan
Voyage en famille
17 juin 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Nathan
Séjour de 5 nuits en juin 2023
Réponse de Laylah le 27 juin 2023
Hi Nathan, Thank you for your amazing feedback. We look forward to welcoming you back to Noosa Sebel soon! Regards,Laylah, Assistant ManagerThe Sebel Noosa
8/10 Bien
Michelle
Voyage en couple
11 juin 2023
Michelle
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de Amelie le 19 juin 2023
Dear Michelle,We very much appreciate your comments regarding your stay at the The Sebel Noosa. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,AmelieGuest Service Agent
8/10 Bien
Mark
Voyage en couple
3 juin 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements
Mark
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Laylah le 27 juin 2023
Hi Mark, Thank you for taking the time to provide feedback on your recent stay. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.We hope to welcome you back to The Sebel Noosa in the near future! Kindest Regards,Laylah, Assistant Manager
10/10 Excellent
Virginia B
22 mai 2023
Virginia B
Séjour de 9 nuits en mai 2023
Réponse de Amelie le 30 mai 2023
Dear VirginiaWe are so happy to hear you enjoyed your stay with us.Thank you for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,AmelieGuest Service Agent
6/10 Satisfaisant
Giuliano
14 mai 2023
Les points forts : Propreté
Disappointed
Giuliano
Séjour de 1 nuit en mai 2023
8/10 Bien
Christine
Voyage en couple
12 mai 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Christine
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Laylah le 27 juin 2023
Hi Christine, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the The Sebel Noosa. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Sebel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and we hope to welcome you back to Noosa in the near future. Sincerely,Laylah, Assistant ManagerThe Sebel Noosa
8/10 Bien
Marcie
5 mai 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marcie
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Amelie le 7 mai 2023
Dear Marcie,We very much appreciate your comments regarding your stay at the The Sebel Noosa. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,AmelieGuest Service Agent
4/10 Médiocre
Dale
Voyage en couple
3 mai 2023
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Dale
Séjour de 7 nuits en avril 2023
Réponse de Laylah le 27 juin 2023
Hi Dale,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the The Sebel Noosa. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Sebel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Thank you Dale.Kindest Regards,Laylah, Assistant ManagerThe Sebel Noosa
8/10 Bien
Belinda
25 avr. 2023
Belinda
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de The Sebel Noosa team le 29 avr. 2023
Hello Belinda, Thank you so much for your review.Hope to see you again soon at The Sebel Noosa
10/10 Excellent
Amber
Voyage en famille
6 avr. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amber
Séjour de 1 nuit en avril 2023
8/10 Bien
Sally
31 mars 2023
Les points forts : Propreté
Sally
Séjour de 1 nuit en mars 2023
6/10 Satisfaisant
Josh And Natalie
26 mars 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Josh And Natalie
Séjour de 1 nuit en mars 2023
10/10 Excellent
Carter
Voyage en groupe
20 mars 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carter
Séjour de 1 nuit en mars 2023
8/10 Bien
Simone
7 mars 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Simone
Séjour de 2 nuits en mars 2023
4/10 Médiocre
troy simone
Voyage en famille avec de jeunes enfants
15 févr. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements
troy simone
Séjour de 5 nuits en février 2023
8/10 Bien
Nader
12 févr. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nader
Séjour de 3 nuits en février 2023
4/10 Médiocre
Angela
12 févr. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Angela
Séjour de 5 nuits en février 2023
8/10 Bien
John
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
28 janv. 2023
John
Séjour de 8 nuits en janvier 2023
Réponse de Calum le 30 janv. 2023
Dear John,We very much appreciate your comments regarding your stay at the The Sebel Noosa. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Calum EvansAssistant Front Office Manager
4/10 Médiocre
Mikael
Voyage en famille
22 janv. 2023
Les points faibles : Propreté
Dålig lukt
Mikael
Séjour de 2 nuits en janvier 2023
8/10 Bien
Mark
Voyage en famille
19 janv. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Réponse de Calum le 30 janv. 2023
Dear Nerida,We very much appreciate your comments regarding your stay at the The Sebel Noosa. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Calum EvansAssistant Front Office Manager