Avis sur Wyndham Garden Niagara Falls Fallsview
Wyndham Garden Niagara Falls Fallsview
6141 Fallsview Blvd, Niagara Falls, ON
Avis
8,0
Très bien
8,2/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
14 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Front Desk le 14 août 2023
Greetings from Wyndham Garden,Thank you for your valuable feedback.We appreciate it very much.We hope to see you soon.Thank you,Front Desk Management
8/10 Bien
Joany
Voyage en famille avec de jeunes enfants
25 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joany
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Front Desk le 25 juil. 2023
Greetings, Thank you for taking the time to rate your recent experience.We appreciate your feedback and your review and we are happy to share it with our team. I'm sure they will apricate the positive review! We hope to be able to welcome you back to Wyndham Garden next time you visit Niagara Falls!Thank you,
10/10 Excellent
Hugues
16 mars 2023
Hugues
Séjour de 4 nuits en mars 2023
Réponse de Front Desk Management le 17 mars 2023
Greetings from Wyndham Garden,Thank you for your review. We're happy to hear you were pleased with the hotel. We appreciate your feedback, and look forward to your return to our hotel.
10/10 Excellent
melanie
21 févr. 2023
melanie
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de Front Desk Management le 22 févr. 2023
Greetings from Wyndham Garden,Thank you for your review. We're happy to hear you were pleased with the hotel. We appreciate your feedback, and look forward to your return to our hotel.Thank you,
10/10 Excellent
Melanie
Voyage en famille avec de jeunes enfants
2 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Melanie
Réponse de Front Desk Management le 2 déc. 2022
Greetings from Wyndham Garden,Thank you for taking the time to review our hotel, Wyndham Garden Niagara Falls Fallsview, and share the highlights from your recent visit. It is always a pleasure to receive positive feedback and we look forward to sharing your comments with our team. We hope for an opportunity to welcome you again soon!Thank you
10/10 Excellent
Karl
Voyage en couple
21 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Karl
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Front Desk le 21 oct. 2022
Thank you for taking the time to rate your recent experience.We appreciate your feedback and your review and we are happy to share it with our team. I'm sure they will apricate the positive review! We hope to be able to welcome you back to Wyndham Garden next time you visit Niagara Falls!
8/10 Bien
Annie
Voyage en famille
11 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Annie
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Front Desk Management le 11 oct. 2022
Greetings from Wyndham Garden,Thank you for taking the time to review our hotel, Wyndham Garden Niagara Falls Fallsview, and share the highlights from your recent visit. It is always a pleasure to receive positive feedback and we look forward to sharing your comments with our team. The information that you have graciously provided will be put to good use and we will improve our performance in the future. We hope for an opportunity to welcome you again soon!Thank you,
8/10 Bien
ginette
Voyage en couple
7 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ginette
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de Front Desk Management le 7 oct. 2022
Greetings from Wyndham Garden,We are sorry we were not able to provide you with the quality of services you deserve. This is not typical of our hotel and staff, and we are always looking for ways to improve our customer experience. Your satisfaction is very important to us and we strive to provide gracious, engaging and caring service and try hard to make sure all of our guests have a rewarding stay. Thank you again for your feedback.Thank you,
10/10 Excellent
Marie-Soleil
Voyage en famille avec de jeunes enfants
18 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marie-Soleil
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Front Desk Management le 18 sept. 2022
Greetings from Wyndham Garden,Thank you for your review. We're happy to hear you were pleased with the hotel. We appreciate your feedback, and look forward to your return to our hotel.Thank you,
10/10 Excellent
Francine
Voyage en famille, Voyage en groupe
17 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Francine
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Front Desk le 17 sept. 2022
Greetings from Wyndham Garden,Thank you for taking the time to review our hotel, Wyndham Garden Niagara Falls Fallsview, and share the highlights from your recent visit. It is always a pleasure to receive positive feedback and we look forward to sharing your comments with our team. We hope for an opportunity to welcome you again soon!Thank you,
8/10 Bien
Claude
Voyage d’affaires
15 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Claude
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
Réponse de Front Desk le 15 sept. 2022
Greetings from Wyndham Garden,Thank you for taking the time to review our hotel, Wyndham Garden Niagara Falls Fallsview, and share the highlights from your recent visit. It is always a pleasure to receive positive feedback and we look forward to sharing your comments with our team. We hope for an opportunity to welcome you again soon!Thank you,
10/10 Excellent
Jean
Voyage en groupe
10 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean
Séjour de 5 nuits en septembre 2022
Réponse de Front Desk le 10 sept. 2022
We appreciate the detailed feedback about your recent stay with us. We are so glad you enjoyed the friendly staff, and location. We hope to welcome you back to Wyndham Garden Niagara Falls Fallsview in the near future!
8/10 Bien
Robert
Voyage en famille
9 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Front Desk le 9 sept. 2022
Greetings from Wyndham Garden,We are sorry we were not able to provide you with the quality of services you deserve. This is not typical of our hotel and staff, and we are always looking for ways to improve our customer experience. Your satisfaction is very important to us and we strive to provide gracious, engaging and caring service and try hard to make sure all of our guests have a rewarding stay. Thank you again for your feedback.Thank you,
10/10 Excellent
Marie-Pierr
Voyage en famille
5 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marie-Pierr
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Front Desk le 6 sept. 2022
Greetings from Wyndham Garden,Thank you for taking the time to review our hotel, Wyndham Garden Niagara Falls Fallsview, and share the highlights from your recent visit. It is always a pleasure to receive positive feedback and we look forward to sharing your comments with our team. We hope for an opportunity to welcome you again soon!Thank you,
10/10 Excellent
pierre-luc
Voyage en famille avec de jeunes enfants
31 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
pierre-luc
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Front Desk Management le 1 sept. 2022
Greetings from Wyndham Garden,Thank you for taking the time to review our hotel, Wyndham Garden Niagara Falls Fallsview, and share the highlights from your recent visit. It is always a pleasure to receive positive feedback and we look forward to sharing your comments with our team. We hope for an opportunity to welcome you again soon!Thank you,
8/10 Bien
Van
23 août 2022
Les points forts : Personnel et service
Van
Séjour de 1 nuit en août 2022
2/10 Horrible
Mostafa
Voyage en famille avec de jeunes enfants
21 août 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mostafa
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Front Desk Management le 21 août 2022
Greetings from Wyndham Garden,We are sorry we were not able to provide you with the quality of services you deserve. This is not typical of our hotel and staff, and we are always looking for ways to improve our customer experience. Your satisfaction is very important to us and we strive to provide gracious, engaging and caring service and try hard to make sure all of our guests have a rewarding stay. Thank you again for your feedback.Thank you
8/10 Bien
Jairo Hernando
19 août 2022
Jairo Hernando
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Front Desk le 20 août 2022
Greetings from Wyndham Garden,Thank you for your review. We're happy to hear you were pleased with the hotel. We appreciate your feedback, and look forward to your return to our hotel.Thank you,
8/10 Bien
Henry
Voyage en famille
16 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Henry
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Front Desk le 17 août 2022
Greetings from Wyndham Garden,
We appreciate the detailed feedback about your recent stay with us. We are so glad you enjoyed the friendly staff, and location. We hope to welcome you back to Wyndham Garden Niagara Falls Fallsview in the near future!
Thank you,
4/10 Médiocre
Martin
Voyage en couple
13 août 2022
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Martin
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Front Desk Management le 13 août 2022
Greetings from Wyndham Garden,
Please accept our sincere apologies for the disappointing service and conditions of your recent stay. We are always seeking ways to improve our guest experience, and your comments have been noted for our plans in developing the property. We apologize for not meeting your expectations, and we are grateful for your business. We hope to welcome you again in the future.
Thank you,
10/10 Excellent
Jonathan Lavigne
Voyage en famille
12 août 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jonathan Lavigne
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Front Desk le 12 août 2022
Greetings from Wyndham Garden,
We appreciate the detailed feedback about your recent stay with us. We are so glad you enjoyed the friendly staff, and location. We hope to welcome you back to Wyndham Garden Niagara Falls Fallsview in the near future!
Thank you,
8/10 Bien
Julie
Voyage en famille, Voyage en groupe
9 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julie
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Front Desk Management le 11 août 2022
Greetings from Wyndham Garden,
Thank you for your valuable feedback.
We appreciate it very much.
We hope to see you soon.
Thank you.
8/10 Bien
Patrick
9 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Patrick
Séjour de 2 nuits en août 2022
10/10 Excellent
AZZEDINE
7 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
AZZEDINE
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
8/10 Bien
Nicolae
Voyage en famille avec de jeunes enfants
4 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicolae
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Front Office Management le 4 août 2022
Thank you for taking the time to rate your recent experience. We appreciate your feedback and have shared it with our entire team. We hope to be able to welcome you back in the future.
10/10 Excellent
Claudine
Voyage en famille
4 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Claudine
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Front Desk le 4 août 2022
We appreciate the detailed feedback about your recent stay with us. We are so glad you enjoyed the friendly staff, and location. We hope to welcome you back to Wyndham Garden Niagara Falls Fallsview in the near future!
10/10 Excellent
Boby
Voyage en couple
3 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Boby
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Front Desk le 3 août 2022
Greetings from Wyndham Garden,
Thank you for your review. We're happy to hear you were pleased with the hotel. We appreciate your feedback, and look forward to your return to our hotel.
Thank you,
10/10 Excellent
Céline
Voyage en famille, Voyage en groupe
2 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Céline
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Front Desk le 3 août 2022
Greetings from Wyndham Garden,
Thank you for your review. We're happy to hear you were pleased with the hotel. We appreciate your feedback, and look forward to your return to our hotel.
Thank you,
4/10 Médiocre
martin
Voyage en famille
29 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
martin
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Front Office Management le 29 juil. 2022
Thank you for sharing your feedback on your recent stay with us. We appreciate your honest input and apologize for the issues you experienced with amenities and convenience. We will keep your comments in mind as we constantly look for new ways to improve our guests' experience.
10/10 Excellent
jamie lee
Voyage en famille, Voyage en couple
28 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
jamie lee
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Front Desk Management le 28 juil. 2022
Greetings from Wyndham Garden,
Thank you for taking the time to review our hotel, Wyndham Garden Niagara Falls Fallsview, and share the highlights from your recent visit. It is always a pleasure to receive positive feedback and we look forward to sharing your comments with our team. We hope for an opportunity to welcome you again soon!
Thank you,
10/10 Excellent
Lucia
Voyage en famille avec de jeunes enfants
28 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lucia
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Front Desk Management le 28 juil. 2022
Greetings from Wyndham Garden,
Thank you for taking the time to review our hotel, Wyndham Garden Niagara Falls Fallsview, and share the highlights from your recent visit. It is always a pleasure to receive positive feedback and we look forward to sharing your comments with our team. We hope for an opportunity to welcome you again soon!
Thank you,
10/10 Excellent
Lim Meng
Voyage en famille
26 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lim Meng
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Front Desk Management le 28 juil. 2022
Thank you for taking the time to review our hotel, Wyndham Garden Niagara Falls Fallsview, and share the highlights from your recent visit. It is always a pleasure to receive positive feedback and we look forward to sharing your comments with our team. We hope for an opportunity to welcome you again soon!
Thank you,
10/10 Excellent
Abderrahman
Voyage en famille avec de jeunes enfants
23 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Abderrahman
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Front Desk Management le 24 juil. 2022
Thank you for taking the time to review our hotel, Wyndham Garden Niagara Falls Fallsview, and share the highlights from your recent visit. It is always a pleasure to receive positive feedback and we look forward to sharing your comments with our team. We hope for an opportunity to welcome you again soon!
8/10 Bien
Sylvain
Voyage en couple
21 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sylvain
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Front Office Management le 22 juil. 2022
Thank you for your review. We're happy to hear you were pleased with the hotel. We appreciate your feedback, and look forward to your return to our hotel.
10/10 Excellent
karim
Voyage en famille
19 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
karim
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Front Office Management le 20 juil. 2022
Thank you for your review. We're happy to hear you were pleased with the hotel. We appreciate your feedback, and look forward to your return to our hotel.
6/10 Satisfaisant
Joan
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
4 juil. 2022
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joan
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Front Desk Management le 4 juil. 2022
Although our Parking fee has always been optional for the guests at an additional cost of $20.00 CAD before taxes per night. If they chose not to park with us, we do not charge them the fee. We will keep your comments in mind as we constantly look for new ways to improve our guests' experience, and we hope you will return to stay with us the next time you are in town.
10/10 Excellent
Jovette
Voyage en groupe
17 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jovette
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Réponse de Front Office Management le 17 juin 2022
Thank you for your review. We're happy to hear you were pleased with the hotel. We appreciate your feedback, and look forward to your return to our hotel.
10/10 Excellent
MARTIAL
Voyage d’affaires
23 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MARTIAL
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Front Office Management le 11 juin 2022
Thank you for your review. We're happy to hear you were pleased with the hotel. We appreciate your feedback, and look forward to your return to our hotel.
10/10 Excellent
Anita
Voyage en famille
24 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good service
Anita
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Front Office Management le 24 nov. 2021
Thank you for taking the time to rate your recent experience. We appreciate your feedback and have shared it with our entire team. We hope to be able to welcome you back in the future
8/10 Bien
normand
24 sept. 2021
normand
Séjour de 4 nuits en septembre 2021
10/10 Excellent
rené
Voyage en couple
22 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
rené
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Réponse de Front Office Management le 24 sept. 2021
Greetings from Wyndham Garden,
We appreciate your feedback about your recent stay with us. We are so glad you enjoyed our large rooms, friendly staff, and location. We hope to welcome you back to Wyndham Garden Niagara Falls Fallsview in the near future!
Thank you,
Front Desk Management
8/10 Bien
Melanie
Voyage en couple
11 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Melanie
Séjour de 4 nuits en septembre 2021
Réponse de Front Desk Management le 11 sept. 2021
Greetings from Wyndham Garden,
Thank you for taking the time to review our hotel, Wyndham Garden Niagara Falls Fallsview, and share the highlights from your recent visit. It is always a pleasure to receive positive feedback and we look forward to sharing your comments with our team. We hope for an opportunity to welcome you again soon!
Thank you, Front Desk Management
10/10 Excellent
Valérie
Voyage en couple
3 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Valérie
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Front Office Management le 4 sept. 2021
Thank you for you detailed review. We are happy to hear that you like our hotel!
4/10 Médiocre
Rim
Voyage en famille
30 août 2021
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rim
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Front Office Management le 31 août 2021
Greetings from Wyndham Garden,
Thank you for sharing your recent rating of your stay at Wyndham Garden Niagara Falls Fallsview. We apologize your stay was not satisfactory and we have shared your feedback with our management team. We hope to have a future opportunity to serve you better.
Thank you,
Front Office Management
10/10 Excellent
Isabelle
Voyage en famille
26 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Je recommande !
Isabelle
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Front Office Management le 27 août 2021
Greetings from Wyndham Garden, Thank you for your review. We're happy to hear you were pleased with the hotel. We appreciate your feedback, and look forward to your return to our hotel.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
19 août 2021
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Front Office Management le 19 août 2021
Greetings from Wyndham Garden,
We are sorry we were not able to provide you with the quality of services you deserve. This is not typical of our hotel and staff, and we are always looking for ways to improve our customer experience. Your satisfaction is very important to us and we strive to provide gracious, engaging and caring service and try hard to make sure all of our guests have a rewarding stay. Thank you again for your feedback.
Thank you
8/10 Bien
Joanne
Voyage en famille
14 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Joanne
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Front Office Management le 17 sept. 2021
Thank you for your review. We're happy to hear you were pleased with the hotel. We appreciate your feedback, and look forward to your return to our hotel.
10/10 Excellent
Enrico
11 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour en couple
Enrico
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Front Office Management le 13 août 2021
Thank you for the positive review. We really appreciate it and would like to see you again in the near future!
8/10 Bien
Doris
Voyage en famille
11 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pas le bon type de chambre
Doris
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Front Desk le 11 août 2021
Good afternoon,
Thank you for your review. All of the rooms at the Wyndham Garden are considered to be city view, we apologize for the miscommunication. We hope to see you on your next trip to Niagara Falls
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
6 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Front Office Management le 7 août 2021
Thank you for the review, we do apologize for the inconvenience.