Réception

Avis sur Ramada by Wyndham Niagara Falls Near the Falls

2.5 out of 5
Ramada by Wyndham Niagara Falls Near the Falls
5706 Ferry St, Qew to Hwy 420, Niagara Falls, ON

Avis

8,0

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 1021 avis sur 2332." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 727 avis sur 2332." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 283 avis sur 2332." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 143 avis sur 2332." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 158 avis sur 2332." "

8,4/10

Propreté

8,4/10

Personnel et service

7,8/10

Équipements

8,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Sophie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Super
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Ramada le 8 mars 2024
Thank you for your stay at Ramada Near the Falls, Niagara Falls and for posting such a generous review of our hotel. It is a pleasure to know we exceeded your expectations. We enjoyed having you as our guest, and look forward to seeing you again on your next visit to Niagara Falls.

8/10 Bien

philippe

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Front Desk Management le 28 déc. 2023
Thank you for the rating!

10/10 Excellent

Alexandre

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ramada le 14 janv. 2024
Thank you for your stay at Ramada Near the Falls, Niagara Falls and for posting such a generous review of our hotel. It is a pleasure to know we exceeded your expectations. We enjoyed having you as our guest, and look forward to seeing you again on your next visit to Niagara Falls.

4/10 Médiocre

andre

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
tapis dans la chambre, pas de chaise ni table dans la chambre et pas de chauffage
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Front Desk Management le 7 nov. 2023
Thank you for taking the time to rate your recent stay at our hotel. I am very sorry that our efforts fell short of your expectations. We have shared your rating with our management team. We hope to be able to welcome you back in the future to serve you better.  Thank you, Front Desk Management

8/10 Bien

Richard

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Parfait
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Ramada le 5 nov. 2023
Thank you for your stay at Ramada Near the Falls, Niagara Falls and for posting such a generous review of our hotel. It is a pleasure to know we exceeded your expectations. We enjoyed having you as our guest, and look forward to seeing you again on your next visit to Niagara Falls.

8/10 Bien

Julie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Did not appreciate paying for the parking lot for each night of our stay and more taxes that we already paid on the reservation! Overall it’s a nice hotel
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Front Desk Management le 16 oct. 2023
Greetings from Ramada near the falls We are sorry for the inconvenience. Although our Parking fee has always been optional for the guests at an additional cost of 20.00 CAD before taxes per night. If they chose not to park with us, we do not charge them the fee. Thank you,

8/10 Bien

Lise

Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de Front Desk Management le 13 oct. 2023
Greetings from Ramada near the falls,Thank you for your review. We're happy to hear you were pleased with the hotel. We appreciate your feedback, and look forward to your return to our hotel. Thank you,

6/10 Satisfaisant

Mariela Elizabeth

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Front Desk Management le 9 oct. 2023
Thank you for your rating.

10/10 Excellent

said

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Front Desk Management le 6 sept. 2023
Greetings from Ramada near the falls,Thank you for your review. We're happy to hear you were pleased with the hotel. We appreciate your feedback, and look forward to your return to our hotel. Thank you,

8/10 Bien

chantal

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Front Desk Management le 29 août 2023
Greetings from Ramada Near the Falls,Thank you for your review. We're happy to hear you were pleased with the hotel. We appreciate your feedback, and look forward to your return to our hotel. Thank you,

8/10 Bien

Annie

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tres bien
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Front Desk Management le 31 août 2023
Greetings from Ramada by Wyndham,Thank you for taking the time to review our hotel, Ramada Near the Falls, and share the highlights from your recent visit. It is always a pleasure to receive positive feedback and we look forward to sharing your comments with our team. We hope for an opportunity to welcome you again soon! Thank you,

4/10 Médiocre

yoland

Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de Front Desk Management le 13 sept. 2023
Greetings from Ramada by WyndhamThank you for taking the time to rate your recent experience at Ramada near the falls. We appreciate your rating and apologize for the disappointing stay you experienced. We have shared your rating with our team as we are always looking for ways to improve our guests experience. We hope to be able to welcome you back in the future. Thank you,

10/10 Excellent

Ernesto jose

Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Front Desk Management le 13 sept. 2023
Greetings from Ramada near the falls,Thank you for your review. We're happy to hear you were pleased with the hotel. We appreciate your feedback, and look forward to your return to our hotel. Thank you,

10/10 Excellent

idriss, Magog

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Personnel courtois et professionnel
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Front Desk Management le 21 août 2023
Thank you for your review. We're happy to hear you were pleased with the hotel. We appreciate your feedback, and look forward to your return to our hotel.

10/10 Excellent

Ludnie

Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Front Desk Management le 5 sept. 2023
Greetings from Ramada by Wyndham,Thank you for taking the time to review our hotel, Ramada Near the Falls, and share the highlights from your recent visit. It is always a pleasure to receive positive feedback and we look forward to sharing your rating with our team. We hope for an opportunity to welcome you again soon!

8/10 Bien

Khatira

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
J’ai aimé la propreté de l’hôtel et c’est à 20 minutes des chutes à pied. A l’arrivée, ils chargent l’argent supplémentaire (75$ de plus pour 2 nuits). Je m’en attendais pas. C’est pour le stationnement et les sévices. La piscine est un peut moche mais les enfants ont bien aimé.
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Ramada le 16 août 2023
Thank you for your review! We appreciate your feedback and apologize for any confusion regarding our additional fees. We strive to be as transparent as possible on our booking pages, and will pass your feedback on to our marketing team to lessen any potential confusion for our guests. Thank you again for your review; we hope to see you again on your next trip to Niagara Falls!

8/10 Bien

zoheir

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
positif
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Ramada le 15 août 2023
Thank you for your stay at Ramada Near the Falls, Niagara Falls and for posting such a generous review of our hotel. It is a pleasure to know we exceeded your expectations. We enjoyed having you as our guest, and look forward to seeing you again on your next visit to Niagara Falls.

8/10 Bien

LYLY BIJIKA

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Ramada le 8 août 2023
Thank you for your review. We're happy to hear you were pleased with the hotel. We appreciate your feedback, and look forward to your return to our hotel.

8/10 Bien

judhy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bon
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Ramada le 5 août 2023
. Thank you for your stay at Ramada Near the Falls, Niagara Falls and for posting such a generous review of our hotel. It is a pleasure to know we exceeded your expectations. We enjoyed having you as our guest, and look forward to seeing you again on your next visit to Niagara Falls.

8/10 Bien

Malak

Les points forts : Propreté
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Ramada le 6 août 2023
Thank you for your stay at Ramada Near the Falls, Niagara Falls and for posting such a generous review of our hotel. It is a pleasure to know we exceeded your expectations. We enjoyed having you as our guest, and look forward to seeing you again on your next visit to Niagara Falls.

8/10 Bien

Nathalie

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
très long et compliqué malgré qu’on avait déjà payé et réservé à l’avance
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Ramada le 3 août 2023
Thank you for your review. We appreciate your feedback, and look forward to your return to our hotel.

2/10 Horrible

Marie-Josee

Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Front Desk Management le 22 août 2023
Greetings from Ramada by Wyndham,Thank you for sharing your feedback on your recent stay with us. We appreciate your honest input and apologize for the issues you experienced with amenities and convenience. We will keep your comments in mind as we constantly look for new ways to improve our guests' experience, and we hope you will return to stay with us the next time you are in town.

2/10 Horrible

Tessier

Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Front Desk Management le 20 août 2023
Greetings from Ramada by Wyndham, We are sorry we were not able to provide you with the quality of services you deserve. This is not typical of our hotel and staff, and we are always looking for ways to improve our customer experience. Your satisfaction is very important to us and we strive to provide gracious, engaging and caring service and try hard to make sure all of our guests have a rewarding stay. Thank you again for your feedback. Thank you,

10/10 Excellent

Daniel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Front Desk Management le 30 juil. 2023
Thank you for your review. We're happy to hear you were pleased with the hotel. We appreciate your feedback, and look forward to your return to our hotel.

10/10 Excellent

TASSADIT

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Je trouves ça pas normal que le stationnement n’est pas inclus.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Front Desk le 23 juil. 2023
Thank you for your stay at Ramada Near the Falls, Niagara Falls and for posting such a generous review of our hotel. It is a pleasure to know we exceeded your expectations. We enjoyed having you as our guest, and look forward to seeing you again on your next visit to Niagara Falls.

10/10 Excellent

Vasil

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean and good service,
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Front Desk Management le 27 juil. 2023
Greetings from Ramada Near the Falls,We appreciate the detailed feedback about your recent stay with us. We are so glad you enjoyed the friendly staff, and location. We hope to welcome you back to Ramada, in the near future! Thank you

6/10 Satisfaisant

Billel

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Front Desk le 21 juil. 2023
Thank you for sharing your feedback on your recent stay with us. We appreciate your honest input and apologize for the issues you experienced with amenities and convenience. We will keep your comments in mind as we constantly look for new ways to improve our guests' experience, and we hope you will return to stay with us the next time you are in town.

8/10 Bien

Samir

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
j'aime mon expérience avec cette hôtel
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Front Desk Management le 4 juil. 2023
Greetings from Ramada near the falls,Thank you for your review. We're happy to hear you were pleased with the hotel. We appreciate your feedback, and look forward to your return to our hotel. Thank you,

6/10 Satisfaisant

Judy-Ann

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Front Desk Management le 4 juil. 2023
Greetings from Ramada by Wyndham,Thank you for taking the time to rate your recent stay at our hotel. I am very sorry that our efforts fell short of your expectations. We have shared your rating with our management team. We hope to be able to welcome you back in the future to serve you better. Thank you,

8/10 Bien

Carla

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Front Desk Management le 1 juil. 2023
Greetings from Ramada Near the Falls,Thank you for your review. We're happy to hear you were pleased with the hotel. We appreciate your feedback, and look forward to your return to our hotel. Thank you,

10/10 Excellent

Francis

Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Front Desk le 21 juil. 2023
Thank you for your stay at Ramada Near the Falls, Niagara Falls and for posting such a generous review of our hotel. It is a pleasure to know we exceeded your expectations. We enjoyed having you as our guest, and look forward to seeing you again on your next visit to Niagara Falls.

10/10 Excellent

Dean

Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Front Desk Management le 7 juil. 2023
Greetings from Ramada near the falls,Thank you for your review. We're happy to hear you were pleased with the hotel. We appreciate your feedback, and look forward to your return to our hotel. Thank you,Front Desk Management

8/10 Bien

Hugo

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tres propre. Du cafe aurait ete apprécié dans le lobby
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Front Desk Management le 15 juin 2023
Greetings from Ramada near the falls Thank you for your valuable feedback. We appreciate it very much. We hope to see you soon. Thank you,

8/10 Bien

Karim

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I liked it
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Front Desk Management le 1 juin 2023
Greetings from Ramada near the falls,Thank you for your review. We're happy to hear you were pleased with the hotel. We appreciate your feedback, and look forward to your return to our hotel. Thank you,

8/10 Bien

Sergio

Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Front Desk Management le 13 juin 2023
Greetings from Ramada near the falls,Thank you for your review. We're happy to hear you were pleased with the hotel. We appreciate your feedback, and look forward to your return to our hotel. Thank you,

8/10 Bien

Myriam

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Ramada le 7 mai 2023
Thank you for your stay at Ramada Near the Falls, and for posting such a generous review of our hotel. It is a pleasure to know we exceeded your expectations. We enjoyed having you as our guest, and look forward to seeing you again on your next visit to Niagara Falls.

4/10 Médiocre

Lionel

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
On avait réservé pour un très grand lit mais la chambre était petite et le lit également, on est arrivé épuisés alors on a rien demandé (on aurait dû!) la chambre était si petite qu'on a oublié un chargeur de cellulaire à coté du lit qui lui était contre le mur.
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Front Desk Management le 18 avr. 2023
Greetings from Ramada Near the Falls, We are sorry we were not able to provide you with the quality of services you deserve. This is not typical of our hotel and staff, and we are always looking for ways to improve our customer experience. Your satisfaction is very important to us and we strive to provide gracious, engaging and caring service and try hard to make sure all of our guests have a rewarding stay. Please reach out to us if you have a lost and found.Thank you again for your feedback. Thank you,

8/10 Bien

Mohamed

10/10 Excellent

Marc

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
De très belle chambre propre
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Front Desk Management le 10 oct. 2022
We appreciate the positive feedback about your recent stay with us. We are so glad you enjoyed the out location. We hope to welcome you back to Ramada Niagara Falls Near the Falls in the near future!

10/10 Excellent

Caroline

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits vraiment bien avec un accès à la piscine, des réductions offertes pour les restaurants. Bravo
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Hotel Management le 29 sept. 2022
Thank you for your stay at Ramada Near the Falls, Niagara Falls and for posting such a generous review of our hotel. It is a pleasure to know we exceeded your expectations. We enjoyed having you as our guest, and look forward to seeing you again on your next visit to Niagara Falls.

8/10 Bien

gilles

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
L hôtel est très bien. Chambre correct pour le prix Le personnel est très sympathique Par contre le quartier craint…. Il y’a des gens alcoolisés et qui prennent de la drogue dur dans le quartier Le gros problème de Niagara fall
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Front Desk Management le 26 sept. 2022
Greetings from Ramada Near the Falls,Thank you for your review. We're happy to hear you were pleased with the hotel. We appreciate your feedback, and look forward to your return to our hotel. Thank you,Front Desk Management

6/10 Satisfaisant

Lotfi

Séjour de 3 nuits en août 2022

6/10 Satisfaisant

Erika

Séjour de 3 nuits en août 2022

10/10 Excellent

Bunna

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
La chambre est très propre et le lit est très confortable!
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Front Desk Management le 20 août 2022
Greetings from Ramada Near the Falls,Thank you for taking the time to review our hotel, Ramada Near the Falls, and share the highlights from your recent visit. It is always a pleasure to receive positive feedback and we look forward to sharing your comments with our team. We hope for an opportunity to welcome you again soon! Thank you,Front Desk Management

6/10 Satisfaisant

Mireille

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Le prix est abordable. Les chambres sont grandes. Le personnel répond vite aux demandes. Néanmoins le ménage n' a pas été fait durant tout le séjours. Nous devrions nous même vider nos poubelles, faire nos lits. De plus le tapis sur le sol n est pas gagné de propreté.
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Front Desk Management le 18 août 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 Horrible

Jeannine

Voyage en famille
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Ce qui me déplaît, c'est qu'on m'a chargée un montant additionnel de 105 $ et je ne sais pas pourquoi et je n'ai pas eu de courriel m'expliquant le pourquoi. J'avais deja payé au complet ma facture avant le sejour . Pouvez-vous avoir une explication et/ou remboursement de ce montant . Merci !
Séjour de 3 nuits en août 2022

10/10 Excellent

gerry

Séjour de 1 nuit en août 2022

10/10 Excellent

chafik

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Emplacement très bien
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Front Desk Management le 13 août 2022
Greetings from Ramada Near the Falls, Thank you for taking the time to review our hotel, Ramada Near the Falls, and share the highlights from your recent visit. It is always a pleasure to receive positive feedback and we look forward to sharing your comments with our team. We hope for an opportunity to welcome you again soon! Thank you, Front Desk Management

10/10 Excellent

Mohamed

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en août 2022

8/10 Bien

Yousra

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le prix du parking est trop chère, ainsi qu'ils ne font pas le menage.
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Front Desk Management le 10 août 2022
Greetings from Ramada Near the Falls, We are sorry for the inconvenience. Although our Parking fee has always been optional for the guests at an additional cost of $18.00 CAD before taxes per night. If they chose not to park with us, we do not charge them the fee. Thank you,