Extérieur

Avis sur The St. Regis New York

5 out of 5
The St. Regis New York
Two East 55th St, New York, NY

Avis

9,2

Merveilleux

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 136 avis sur 175." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 20 avis sur 175." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 8 avis sur 175." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 5 avis sur 175." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 6 avis sur 175." "

9,8/10

Propreté

9,4/10

Personnel et service

8,8/10

Équipements

9,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Vient

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2021

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Majestueux
Super Hotel

8/10 Bien

AO, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Emplacement excellent
Excellent emplacement, situé près de central park Chaque client a son majordome, qui se charge de toutes les tâches pour vous. En revanche, le hall de l'hôtel n'est pas à la hauteur d'un palace, et la salle du petit déjeuner est quelconque. Personnel agréable dans l'ensemble.

4/10 Médiocre

Nancy

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel lobby and restaurants are all under construction. We were never notified of this ahead of time. In fact, we were getting emails about booking dinner in the restaurant which was not even open. Our room was not ready at 5:45 pm for check in. Instead of the 2 double bed room, we got a one bed and a roll away bed. Secondly, the hot water facet shut off after 30-45 seconds in the bathroom. There was no hot water in the bathtub. When we tried to place our breakfast order Friday evening for Saturday morning, the staff was rude and did not want to take our order. We thought we would have a wonderful weekend bridal shopping for my daughter. The hotel was a huge disappointment.
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

James, Westmont

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The remodeling was bothersome
Séjour de 2 nuits en mars 2024

2/10 Horrible

Wellington, New York

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Very expensive and very poor service.
Séjour de 4 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Sunita, New Fairfield

Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Peter

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

Maria

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Experience was fantastic in everyway
Séjour de 3 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Construction so lobby unavailable put a damper but great service
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

David

Séjour de 3 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

Jeffrey

Séjour de 2 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

Claudia

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We enjoy all!!!
Séjour de 6 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

Rosalinda Hernández

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Un hotel antiguo, perfectamente conservado y con un servicio espectacular.
Séjour de 4 nuits en janvier 2024

6/10 Satisfaisant

eran

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Nicholas

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This is the best hotel in NYC. The service is impeccable. The rooms are well appointed and beautifully maintained. The in-room dining is fantastic and our butler team were attentive and helpful despite being very busy over the holiday period. Highly recommend if you want to have a unique and luxurious experience.
Séjour de 3 nuits en novembre 2023

10/10 Excellent

Jonathan

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wonderful property in the heart of the City!
Séjour de 3 nuits en novembre 2023

6/10 Satisfaisant

Paul

Séjour de 2 nuits en octobre 2023

10/10 Excellent

Marla

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff were extraordinarily nice
Séjour de 2 nuits en août 2023

10/10 Excellent

Margoth

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Love it.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023

10/10 Excellent

EDSEL

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juillet 2023

10/10 Excellent

Mooza

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very friendly staff members and helpful!! Food and services are great worth the money!!!
Séjour de 2 nuits en juin 2023

10/10 Excellent

Katherine

Séjour de 1 nuit en juin 2023

10/10 Excellent

Lesley

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Incredibly comfortable beds and nice quiet rooms.
Séjour de 4 nuits en mai 2023

10/10 Excellent

GLENDA, Bronx

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Great.
Séjour de 2 nuits en mai 2023

10/10 Excellent

Vinnie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mars 2023

4/10 Médiocre

Stephen

Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en février 2023

10/10 Excellent

Stephanie

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
EXCELLENT and EXCEPTIONAL hotel! Top notch!
Séjour de 1 nuit en février 2023

10/10 Excellent

philip, Fremont

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Exceptional service at one the the great ,if not the greatest NYC hotels
Séjour de 8 nuits en février 2023

6/10 Satisfaisant

William

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
The St Regis is due for a makeover. Its entire decor is dated. Everything there is priced double of what its really worth. If you like to over pay than this is your stay.

10/10 Excellent

Patrick

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This classic hospitality that you can expect from an icon!! The best service. Thank You Omar!

8/10 Bien

Arthur, Spring Lake

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Each staff member that helped us was wonderful. The only areas of improvement for the room were that there were no slippers and the televisions were very poor quality. The hotel I would give 5 stars. The room service food I would sadly have to give 2 stars. The food was AWFUL. Risotto was watery mush with no seasoning. Ordered an avocado tofu scramble which was beautifully presented but tasted like nothing, They do not seem to use salt or any other seasonings when cooking. Ordered a mixed selection of ice cream and it all just tasted BAD. Great hotel absolutely stay here but don't order food. We were being lazy and did not take advantage of the countless great restaurants in the city.

10/10 Excellent

Jill

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Only one window on the room…..
Séjour de 1 nuit en décembre 2022

6/10 Satisfaisant

Brodie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Butler service was terrible. Emailed twice with a request and no response. Called to ask for distilled water for cpap machine and was told to walk to a store to buy some. Very disappointed.

10/10 Excellent

James, Westmont

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Location &

10/10 Excellent

Brandi

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff was incredible, the hotel was immaculate, the location was the best.

8/10 Bien

Juliet

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en novembre 2022

4/10 Médiocre

Gregory

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Disappointing at this Price
Such great expectations for this hotel but sadly did not produce a great experience. The hotel itself is very nice. Not as impressive as some of the others in the same category but very old school and well kept. Unfortunately that’s where it stopped. First of all, no warning of construction going on and my room was terribly loud with air hammer drills and workers yelling for the first three hours. Asked to change rooms but they said construction would be over at 5 and gone for the weekend. Feel sorry for the people who stayed through the week. With the exception of the front desk and the butler, service was horrible. Waited forever to get a table at Astor court, food took forever and the quality of food was horrendous. They should be ashamed. Chicken was room temperature and no aesthetic value to anything. Gigantic clumps of hair in the shower upon arrival which tells me nothing was cleaned. Took 20 mins to get a waiter for morning coffee, brings out my espresso and girlfriends cup then forgets the coffee. We never saw the waiter again. Hostess disappeared so I actually had to get the concierge to get the coffee. Most of this stuff is easy to forget if you’re at the holiday inn but not at this price point. These are the best hotels in the world and everything should be top notch. Stay at the Plaza or the Four Seasons this place was a joke
Séjour de 2 nuits en octobre 2022

10/10 Excellent

Cinnamin

Séjour de 1 nuit en octobre 2022

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
No Cumplen Todo lo que Ofrecen
Ofrecen y cobran un mayordomo, así como que manejan varios idiomas. Como quien nos tocó No entiende español, simplemente NO otorgaron el servicio. Restaurante Menú Limitado. Servicio Deficiente
Séjour de 4 nuits en septembre 2022

10/10 Excellent

Tamara

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent! Very clean nice decor staff are extremely nice
Séjour de 1 nuit en octobre 2022

10/10 Excellent

Shannon

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brilliant
Séjour de 1 nuit en septembre 2022

10/10 Excellent

Brian

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I stayed five (5) nights at the St Regis New York. I enjoyed every moment of my stay. From the moment I checked in, to the moment I checked out, I was always made to feel welcomed and valued as a guest. People knew my first name and would greet me as such when I returned from sight seeing. The door men out front of the hotel are keenly aware of who the guests are, and promptly open doors for you, ask if you need a taxi hailed, or simply smile and greet you in the morning. The butler and maid service was excellent. I requested coffee for each morning at 7 am, and that request was executed to perfection. The gym was on the small side, but was always well organized and clean. There is an attendant who is there to assist you. The Astor restaurant was also excellent and a little on the pricey side, but, in my opinion, delivered delicious food and was convenient for an early morning breakfast before exploring the city, or for those late evening returns to the hotel when my feet were hurting and i just wanted to relax in my room, the option to dine in the hotel was there, and I was happy for that. Other reviews mentioned difficult staff or snobbery. I did not once experience that vibe. Everyone, I mean everyone, was professional, kind, courteous and genuine. The location is perfect, nestled between 5th Avenue and Madison Avenue, both major shopping hubs. Central Park and the train aka subway, are both about a 5 minute walk. I will definitely stay again. I highly recommend.
Séjour de 5 nuits en août 2022

10/10 Excellent

Julio, Humble

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great place to stay, close to all the stores. The staff was friendly and attentive, one of the best hotel to stay in NYC.
Séjour de 2 nuits en août 2022

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A 5-star you should avoid
This St Regis is a place to AVOID! Booked 4 rooms for 4 nights for our business trip. I had to change rooms not once, not twice but 3 times to get into a somewhat not smelly room. Beautiful historical building admiration comes with a price tag of Smokey/old/mold smell through ventilations. Room dining-their scanned QR code in your room might have different prices than the hotel register, your bill will come out with surprises. Make sure you CHECK! Late night noises-on this narrow street there were constructions going on 2am—5am, called the front desk and was told it’s emergency PG&E stuff, there’s NOTHING they can do. Overall, headache/stress to stay there the whole trip not be able to be myself during business meetings. My team and I travel to NYC often for biz, I will make sure St Regis doesn’t get our business ever again.
Séjour de 4 nuits en août 2022

8/10 Bien

Michael

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice. Dry cleaning never picked up. No house keeping. While we were out. As scheduled
Séjour de 2 nuits en juillet 2022

2/10 Horrible

Bruce

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en juin 2022

10/10 Excellent

Qin

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
sweet staff 5star service TOTALLY!Great experience
Séjour de 3 nuits en juin 2022

10/10 Excellent

abigaile

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Travelled with my 5 y/o for our first mommy daughter trip. Wonderful hotel! Can’t beat the location. Staff were great and the food far exceeded our expectations. Will be back in the near future.
Séjour de 2 nuits en juin 2022

8/10 Bien

TAE HYUNG

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice but relatively no facility compared to its reputation.
Séjour de 2 nuits en juin 2022