Suite, 1 chambre (Balcony) | Coffres-forts dans les chambres, bureau

Avis sur The Lexington Hotel, Autograph Collection

4 out of 5
The Lexington Hotel, Autograph Collection
511 Lexington Ave at 48th St., New York, NY

Avis

8,4

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 481 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 293 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 129 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 61 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 38 avis sur 1002." "

8,8/10

Propreté

8,6/10

Personnel et service

8,0/10

Équipements

8,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Isabelle

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nous avons eu un accueil exemplaire de la part de Philippe !! Encore merci Philippe notre séjour a très bien débuté! Le service de valet a aussi été très bien. Tout est à proximité, nous sommes resté 3 nuits et nous avons apprécié pouvoir découvrir la ville aussi facilement.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 30 janv. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Excellent

Melanie

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Le personnel est gentil et dévoué. L’emplacement est excellent (mid-town) L’hôtel est beau et propre
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Hotel Management le 3 oct. 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Hotel Management le 15 août 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Excellent

Arab, Paris

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Localisation personnel service gym
Séjour de 5 nuits en juillet 2022
Réponse de Hotel Management le 19 juil. 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

4/10 Médiocre

JENNIFER

Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nous avons du payer 200 dollars de plus et en echange nous avions 5 tickets : 5 petits dejeuner ou verre. 1 ticket 35 euros mais le petit dejeuner ne vaut pas 35 dollars cest un buffet tres tres simple rien d extraordinaire ni original ( oeuf brouillé bacon vienoiserie rien de dingue justifiant 35 euros le pti dej) ni 1 verre au bar. Et 35 dollars facture en frais de blanchisserie quon ne peux pas utiliser sur 5jours car on nous dit qion ne garantie pas le retour a temps. Et cest ainsi on n est oblige de les payer
Séjour de 5 nuits en mai 2022
Réponse de Hotel management le 10 juin 2022
Thank you for your feedback. We will be addressing your concerns.

8/10 Bien

Laura

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
C’etait un très bon hôtel.
Séjour de 7 nuits en mai 2022
Réponse de Hotel management le 10 juin 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Excellent

Marion

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Just a grand place to stay!
We loved the hotel with its Art Deco details and great location. The concierge was French, welcomed us warmly and great helpful advice. Whole staff was terrific, especially the doorme who helped for taxis, etc.
Séjour de 4 nuits en mai 2022
Réponse de Hotel management le 10 mai 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 Bien

Emmanuel

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
L emplacement du lobby est extra...chacun yvtrouve sa place et sa liberté de s s'installer comme il veut..à table..sur une banquette. Dans un fauteuil. Ce que je n apprecie pas c est que le bar ne propose pas assez de choix pour éventuellement faire un diner si on n a pas envie de sortir de l hotel le soir
Séjour de 4 nuits en avril 2022
Réponse de Hotel management le 25 avr. 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 Bien

Catherine

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en avril 2022

10/10 Excellent

Stephane

Séjour de 6 nuits en avril 2022
Réponse de Hotel management le 29 avr. 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Excellent

Pamélie charbonneau

Voyage en groupe, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tout est à proximité
Séjour de 3 nuits en avril 2022
Réponse de Hotel management le 29 avr. 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 Bien

Stephane

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
LA PROXIMITÉ DES LIEUX TOURISTIQUES
Séjour de 3 nuits en avril 2022
Réponse de Hotel management le 25 avr. 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 Satisfaisant

Chebar

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bien mais je n’y retournerai pas
L’hôtel est bien placé la chambre petite mais confortable,mais il n’y a aucun service. Prévu 2 jours avant l’arrivé que 35$ seront facturés par jour pour 1 petit déjeuner c’est vraiment de l’abus surtout qu’on on ne prend pas de petit dej. De plus les chambres n’étaient pas prête et il a fallu payer 3$ par bagage au concierge pour garder les valises.
Séjour de 5 nuits en novembre 2021
Réponse de Hotel management le 22 nov. 2021
Good afternoon, Thank you for your feedback during your stay at the hotel. we will report your complaints to the proper department sorry for any inconvenience

8/10 Bien

Francis

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en décembre 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en décembre 2019

8/10 Bien

Stéphanie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en novembre 2019

10/10 Excellent

Andrew Krudwig

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fantastic location and a beautiful property!
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 22 avr. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Excellent

Chad Hermon

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 22 avr. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Excellent

Lucy

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
great!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 22 avr. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 Bien

Alan

The staff was friendly and helpful. I found the room a bit small and tight. We were disappointed that on a Friday night the bar stopped serving drinks at 11pm. According to our server it’s because the new management company refused to pay the staff OT.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 22 avr. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Excellent

Thomas

Voyage en groupe, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I didn’t appreciate the “destination” fee of $35 a day that I was not told about. I was just told about the $35 daily hotel credit. Had I known that I would have been charged it regardless I would have used the service more often than I did. This fee should be on Expedia’s site so the customer knows before booking. Otherwise a great hotel for the price we paid.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 19 avr. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 Horrible

Ayako

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 19 avr. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

4/10 Médiocre

peter

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service
Tried to check in after the check in time of 4 pm and and they didn’t have our room ready for us us until after 6pm. They said they were still cleaning it. Offered nothing to us for the inconvenience and just acted as if it was no big deal that we needed to go sit in the lobby and wait. Very disappointed , will never stay here again.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 15 avr. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Excellent

Jossefrancisco

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Loved it here
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 12 avr. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Excellent

Clare

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 10 avr. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 Bien

Kathleen

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
This hotel is lovely. However the bathrooms are very small and the toilets are very low and difficult to use. Its also very noisy. Understanding its the big city it a still too noisy. Also the hotel bar is only open from 5 to 11. Who does that?
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 5 avr. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 Bien

Winson

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 5 avr. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Excellent

Laura

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wonderful stay and larger room than thought!!!
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 3 avr. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 Bien

YLENIA, torino

Voyage en groupe
Les points forts : Équipements
Servizio di dotazione in camera deludente. Eravamo in 4 ed hanno messo sempre asciugamani per 2 e/o 3. Una sera ci hanno addirittura risposto che li avevano terminati e che la lavanderia li portava tra mezzanotte e le 2 del mattino. A loro favore la distribuzione di acqua . Camera abbastanza spaziosa
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 2 avr. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Excellent

Julie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We think this property is amazing! We would look forward to going back. The only thing I would make a recommendation to is in room 1907. The curtain does not go down on one of the windows and so light comes in all night long.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 1 avr. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 Satisfaisant

Patty

Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 2 avr. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 Satisfaisant

ALBERT

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
The $35 dollar destination fee that is extra surprise feels like its been offset by the cost of breakfast but breakfast will cost an additional $35/person and its prebilled so your destination fee is multiplied many times over,
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 11 avr. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 Bien

Tess

Les points forts : Équipements
Good service
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 1 avr. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Excellent

Guillermo

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I well located hotel with classic New York style. Fast and easy checking. Nice and clean rooms
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 1 avr. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Excellent

Doug

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 22 avr. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Excellent

Jaclyn

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff was incredibly friendly and helpful during our stay! We wouldn’t stay anywhere else in New York! Will recommend to all of our friends.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 1 avr. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 Bien

Rachelle, Boston

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 1 avr. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Excellent

Julieanne

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 1 avr. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 Horrible

Juliett

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
When i arrived at the hotel it was raining, I asked for one umbrella because i have small children to bring them down from the car and the lady at the front desk told me they didn't have any. No one offer to help me bring the luggage up to my room. horrible service if you are with kids.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 29 mars 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 Horrible

Michael

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
This hotel is a cash cow operating business. Two days before my arrival I got a message saying I would be charged $35 tourist fee which would be offset by a$35 credit for drinks at the bar or breakfast which is $36.95. So you end up spending more money for tip. If I had know. If this scam before I would have booked elsewhere
Réponse de Hotel Management le 29 mars 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 Bien

Samantha

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 28 mars 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 Bien

Banibai

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Overall the hotel was good. However, the bodywash bottle in my bathroom was not brand new. It had been opened and half used.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 25 mars 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Excellent

Jennifer

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 25 mars 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Excellent

Joshua

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kind and welcoming. Lovely.
Réponse de Hotel Management le 25 mars 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 Bien

Tannus

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel met expectations, room size was nice, thin walls, strange shower combined from dated tub. Bed was comfortable, staff was friendly. Breakfast was very good.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 26 mars 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Excellent

Aviva

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Really cute place and nice bar!
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 25 mars 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 Bien

Araceli, cumberland

Les points forts : Propreté et personnel et service
It is ok. Convenient but rooms too small and old for an autograph collection Marriott property. Breakfast was Buffett, no options for a la carte
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Hotel Management le 25 mars 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 Bien

Guy Jon

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I stayed at the Lexington prior to the most recent renovations. Personal opinion... they damaged the character of a great building. This is still a fantastic hotel, I was just disappointed with the 'updates'.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Hotel Management le 25 mars 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Excellent

Benjamin

Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 8 avr. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 Bien

Maggie

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
It’s in a great location, about a 5 minute walk to grand central station, less than 20 minute walk to Times Square, about 20 minute walk to the Empire State Building and lots of food options very close by. There’s even a Starbucks basically in the lobby which I went to for coffee since there’s no coffee maker nor fridge in the room and I discovered on the day I checked out they have complimentary coffee tucked away at the checkin/out desk so I actually didn’t need to pay for Starbucks. Only real complaint was how expensive it was to park. When they say they have parking available at the hotel just go ahead and find your own parking.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 18 mars 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!