Petit-déjeuner et dîner servis sur place

Avis sur Grande Cayman Resort

3 out of 5
Grande Cayman Resort
Myrtle Beach, SC

Avis

7,4

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 494 avis sur 1391." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 390 avis sur 1391." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 206 avis sur 1391." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 140 avis sur 1391." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 161 avis sur 1391." "

7,2/10

Propreté

7,6/10

Personnel et service

7,8/10

Équipements

7,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,8/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 Satisfaisant

Sandy, Saint Pierre

Voyage en famille
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Propreté
La chambre n’était vraiment pas propre !! Très décevant sur ce point là !! La salle de bain avait le toilette collé à la douche, cela laissait donc très peu de place. La porte de la chambre a manqué de tomber quand mon fils l’a fermée. Mais nous avions une jolie vue sur la mer et c’était assez calme.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Resort Manager le 29 févr. 2024
Thank you for your valuable feedback, we would like to take the time to apologize for not meeting your expectations. We are working diligently in perfecting the rooms and the experiences that our guests have while being with us. When you are in town again feel free to stop by and allow us to show you the upgrades we are making.

4/10 Médiocre

SIMON

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté
Séjour de 12 nuits en août 2022
Réponse de Distribution Team le 21 août 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 Bien

Marc

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Correct
Même si j'avais payé la totalité de la chambre (au moment de ma réservation), j'ai dû débourser un montant supplémentaire pour des frais de RESORT (non inclus dans le prix). La chambre était grande, propre, lit confortable avec de vrai grande oreiller. Le tapis un peu usé, frigo pas très froid (même au maximum) et un vieux micro-onde. Wi-Fi rapide. Entrée direct sur la plage. Pas de commerce au environs.
Séjour de 5 nuits en août 2019

8/10 Bien

eric, mont tremblant

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel hôtel séjour à la plahe
Nous sommes très satisfait le rapport qualité prix est super. L'hôtel est probablement âgé certains signe le montre mais c'est propre. Nous avons loué un condo 3 cc en front de mer au 14 ieme et la précédente au 16 ieme. À noter si nous avions payer 400-500$ la nuit j'aurais été plus pointilleux ce n'est pas le cas.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

location a coté de la plage
batit dans les années 1970 ,il a conservé un bel apparence. Idéal pour la famille avec ces service de jeux. cuisine fonctionnel. poele et frigidaire un peu rouiller mais propre. Ustensile et des poeles un peu vieux. matelas en tres bonne condition. belle vue sur la mer. leprixpayé pour 6jrs est honnête.Lorsque on monte à la chambre onse stationne a coté de la chambre ex: 3eétage. un stationnement en étage sur 9 paliers.On a été satisfait de notre séjour

6/10 Satisfaisant

Barry

Voyage en couple
Les points forts : Équipements
Floors were dirty. Trash and dirty sheets left out side room 112 and 114 over two days. We reported leaky fridge, was never repaired.
Séjour de 2 nuits en avril 2024

8/10 Bien

Michelle

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean Bar staff was great. Nice meeting you Kelly. See you next time. Close to the beach. Definitely coming back.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de VP le 12 avr. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your positive feedback!

6/10 Satisfaisant

Amanda

Les points faibles : Propreté
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Distribution Team le 9 avr. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your positive feedback!

10/10 Excellent

Patricia

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Distribution Team le 2 avr. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your positive feedback!

8/10 Bien

Kim

Les points forts : Propreté
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Distribution Team le 1 avr. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 Horrible

Maria

Voyage en famille
Decía desayuno incluido
Réponse de Distribution Team le 31 mars 2024
We are sorry to hear that your experience was not as anticipated. I can assure you that our staff is working tirelessly, to provide a great experience for all. Thank you for the feedback that you have provided.

8/10 Bien

Melissa

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rooms were spacious and pretty. Cleaning service was minimal, parking was super convenient. I would definitely stay here again, avoiding the front desk suggestion to chat with the timeshare lady by the Starbucks entrance. The value for what I paid was outstanding. The few things above could have been better but that is really just nit picking. Would recommended to my friends and family.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Distribution Team le 29 mars 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 Satisfaisant

Stephanie

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
The room itself was very dirty. We didnt sit on the couch or chair our entire visit because they were covered in hair. The dressers were very dirty so we kept our clothes in our suitcase. The oven, when we tried to cook, had such a horrible burning smell, we had to only use to stove top. Walls, kitchen chairs, doors, counters, tables all had to be washed/cleaned before i would unpack. All in all, it will be a poor rating for the room. The front desk clerk wasnt overly welcoming or friendly, she didnt seem to like her job very much. The pool and hot tub were good, and parking was convenient.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Resort Manager le 30 mars 2024
Let me start by telling you that we are so very apologetic that your visit with us was less than you anticipated. We will take your feedback as a tool to continue to learn and grow as we are working on getting things right. We want to provide stellar customer service to each and every guest.

10/10 Excellent

laurin

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Parking was great. Facility was clean. Front desk was fantastic.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Distribution Team le 25 mars 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 Satisfaisant

Darryl

Voyage en couple
Access to beach
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Distribution Team le 25 mars 2024
We are sorry to hear that your experience was not as anticipated. I can assure you that our staff is working tirelessly, to provide a great experience for all. Thank you for the feedback that you have provided.

10/10 Excellent

Quiona

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
It was. Sri beautiful and comfortable
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Resort Manager le 22 mars 2024
Thank you so much for your feedback!

10/10 Excellent

Ty Ondra

Les points forts : Propreté
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Resort Manager le 23 mars 2024
Thank you for your feedback!

10/10 Excellent

Tamesha

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
We enjoyed our stay.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Distribution Team le 19 mars 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your positive feedback!

10/10 Excellent

Diane

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Convenient location, in the middle of Myrtle Beach. Safe and quiet area with minimal traffic. Clean rooms and comfortable
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Distribution Team le 19 mars 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your positive feedback!

10/10 Excellent

Sylvia

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice rooms and beds
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Distribution Team le 12 mars 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your positive feedback!

10/10 Excellent

TERESA, Charlotte

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
What I like about the property that it was easy to get out of the park deck.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Resort Manager le 12 mars 2024
Thank you for your feedback!

4/10 Médiocre

Jamie

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sheets had stains on them. There was hair on the bathroom walls. Chair had stains.
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Distribution Team le 10 mars 2024
We are sorry to hear that your experience was not as anticipated. I can assure you that our staff is working tirelessly, to provide a great experience for all. Thank you for the feedback that you have provided.

8/10 Bien

Cynthia

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Distribution Team le 10 mars 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Excellent

Alexis

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean, professional.. staff was kind. Room was cozy.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Distribution Team le 5 mars 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your positive feedback!

2/10 Horrible

Jose, woodhaven

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The place was beautiful , but beware of room 857 it has bedbugs we have to change rooms in the middle of the night. I never came back to that hotel.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Distribution Team le 4 mars 2024
We are sorry to hear that your experience was not as anticipated. I can assure you that our staff is working tirelessly, to provide a great experience for all. Thank you for the feedback that you have provided.

2/10 Horrible

Sara

Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
They put us in a room on the ground floor. Comple te ly different than pics. Really run down and dirty. Horrible place never going back!
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Resort Manager le 28 févr. 2024
We thank you for your feedback and we are looking into what the issues are. We are currently changing management and have many things planned for the future, we hope you will revisit us to see what we have in store.

10/10 Excellent

Yasmen

Awesome
Réponse de Guest Service Manager le 23 févr. 2024
Thank you, we appreciate your feedback. We look forward to seeing you in the future.

2/10 Horrible

nathalia, EVERETT

Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Resort Manager le 21 mars 2024
Thank you for your feedback, we do strive to meet everyone's expectations.

10/10 Excellent

T

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Resort Manager le 20 févr. 2024
Thank you so much for the feedback!!

10/10 Excellent

Desaray

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was 10/10, I enjoyed my weekend getaway! Loved having Starbucks apart of the hotel. Parking was great. Loved how the ice markers were on several floors beside a drink machine. The view was amazing. Staff was friendly! I will be adding this hotel to my favorite hotel list.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Resort Manager le 20 févr. 2024
Thank you so much for the feedback!!

10/10 Excellent

Regina

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Resort Manager le 13 févr. 2024
Thank you for your feedback!

10/10 Excellent

keith

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was very nice i love the fact that we had extra towels and wash rags without asking
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Guest Service Manager le 8 févr. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to share your experience with us. We are honored by your comments and truly ecstatic that you've enjoyed your stay. We value your business greatly and hope to see you again in the future.Kind RegardsGrande Cayman Resort

8/10 Bien

Greg

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Had a lot of trouble with the door lock. Dead battery in first 2 rooms and it took many multiple attempts in the final room.
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest Service Manager le 8 févr. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to share your experience with us. We apologize for any issues you've had. We appreciate your feedback.This is an opportunity for improvement. We value your business greatly and hope to see you again in the future.Kind Regards,Grande Cayman Resort

8/10 Bien

Vajannise

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Resort Manager le 5 févr. 2024
Thank you for your feedback!!

10/10 Excellent

Shannon

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great place
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Resort Manager le 5 févr. 2024
Thank you for your feedback!!

6/10 Satisfaisant

Kristen

Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Distribution Team le 20 mars 2024
We are sorry to hear that your experience was not as anticipated. I can assure you that our staff is working tirelessly, to provide a great experience for all. Thank you for the feedback that you have provided.

10/10 Excellent

Shaquanna

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amazing place to stay. Friendly staff and beautiful property
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Resort Manager le 23 janv. 2024
Thank you for your feedback.

8/10 Bien

Brandon, Kershaw

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
I love this place!
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Resort Manager le 18 janv. 2024
Thank you so much for your feedback!

10/10 Excellent

Elaine

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The property was safe and clean. Parking was convenient to our room which was on the ninth floor.
Réponse de Resort Manager le 16 janv. 2024
Thank you for taking the time to leave us your feedback, we take it into consideration on how we can become better.

10/10 Excellent

Blanca

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Resort Manager le 16 janv. 2024
Thank you for taking the time to leave us your feedback, we take it into consideration on how we can become better.

8/10 Bien

Jimmie

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
It’s ok the first room we went in smelled of smoke and called the front desk and they changed the room, balcony was full of bird poop but they sent someone right away!
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Resort Manager le 16 janv. 2024
Thank you for taking the time to leave us your feedback, we take it into consideration on how we can become better.

10/10 Excellent

Sarah

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Resort Manager le 16 janv. 2024
Thank you for taking the time to leave us your feedback, we take it into consideration on how we can become better.

2/10 Horrible

Michael

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Équipements
1 out of the 3 hot tubs was working properly, the key cards to the doors did not work they changed my rooms twice and still had a faulty lock. The lazy river wasn’t working at all for the 3 days we stayed.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Resort Manager le 16 janv. 2024
We do apologize for the inconvenience that you experienced with us during your stay. We are working to correct all issues and value the feedback of all of our guests.

8/10 Bien

Katrina

Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Resort Manager le 18 janv. 2024
Thank you so much for your feedback!

2/10 Horrible

??????

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Not cleaned
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Distribution Team le 1 déc. 2023
We are sorry that your stay wasn't as anticipated. I can assure you that our staff is working tirelessly to provide a seamless stay for each guest.

8/10 Bien

LInda

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Resort Manager le 16 janv. 2024
Thank you for taking the time to leave us your feedback, we take it into consideration on how we can become better.

8/10 Bien

Esther

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
I liked that parking was on the floor of your room. I did not like that I saw 4 baby roaches. The room was very clean, spotless but those, bothered me. It was all together a really good place for fun and relaxation!!
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Distribution Team le 28 nov. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback.

10/10 Excellent

Amanda, Ruby

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was great!
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Distribution Team le 28 nov. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your positive feedback.

6/10 Satisfaisant

Chris

Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Distribution Team le 20 nov. 2023
We are sorry that your stay wasn't as anticipated. I can assure you that our staff is working tirelessly to provide a seamless stay for each guest.

8/10 Bien

Tia

Voyage en couple
Les points forts : Propreté
The room we resewas the exact one advertised. It was clean and neat. The staff was friendly and helpful. The downside was that there wasnt a full set of dishes ie 1 wine glass and plate. There were two on the reservation. The curtain was stuck and getting in and out the balcony was annoying. Overall, i would stay again for a quick get away.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Distribution Team le 20 nov. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback.