Avis sur The Sandbar Hotel, Trademark Collection by Wyndham
The Sandbar Hotel, Trademark Collection by Wyndham
1804 S Ocean Boulevard, Myrtle Beach, SC
Avis
7,2
Bien
7,2/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
7,0/10
Équipements
7,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,2/10
Écoresponsabilité
Avis
3 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Tyler le 8 mars 2020
Thank you for taking time to review our hotel. I was glad to see that you enjoyed your stay and hope to have you back soon to provide a superior experience. Thank you
10/10 Excellent
Steve
26 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Steve
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de SC le 6 sept. 2019
Thank-you for your rating. We greatly appreciate it!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
30 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juin 2019
Réponse de Tyler le 16 juil. 2019
Thank you for taking time to review our hotel. I was glad to see that you enjoyed your stay and we look forward for your return.
10/10 Excellent
Betty
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Betty
Séjour de 1 nuit en avril 2024
2/10 Horrible
Kimberly
Voyage en famille
15 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kimberly
Séjour de 3 nuits en avril 2024
4/10 Médiocre
Jeremy
Voyage en famille
10 avr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeremy
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
D'Andre
Voyage en famille
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
D'Andre
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de The Sandbar Hotel le 8 avr. 2024
Dear D'Andre,Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your feedback. We are delighted to hear that you enjoyed your experience at our hotel.Your satisfaction is our top priority, and we strive to provide exceptional service and accommodations to all our guests. We look forward to welcoming you back for another enjoyable stay in the future. We will be renovating one of our buildings later this year and make the guest experience even better.Warm regards,The Sandbar Hotel
6/10 Satisfaisant
Matthew
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
7 avr. 2024
Les points faibles : Équipements
Matthew
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de The Sandbar Hotel le 8 avr. 2024
Dear Matthew,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We regret to hear that your recent stay did not meet your expectations. Please accept our sincere apologies for any inconvenience you experienced during your visit.We appreciate your constructive criticism regarding the lack of kitchen amenities and cleanliness issues you encountered. Rest assured, we will address these concerns with our team to rectify them promptly.Regarding the room accommodations, we understand your disappointment and will review our descriptions to ensure they accurately represent the available amenities and bedding arrangements.We are pleased to hear that you found our pet policy reasonable, and we hope that you and your furry companions could enjoy your time with us despite the challenges you faced.As part of our recent change in ownership, we are implementing significant changes to address the issues you mentioned. This includes enhancing room amenities, cleanliness standards, and parking facilities to better accommodate our guests.We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back in the future to experience the improvements firsthand.Warm regards,The Sandbar Hotel
4/10 Médiocre
Maureen
Voyage en famille
7 avr. 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maureen
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de The Sandbar Hotel le 8 avr. 2024
Dear Maureen,Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for falling short of your expectations during your recent stay. We understand your concerns and want to assure you that we are committed to improving our guest experience.As part of our recent change in ownership, we are implementing significant changes to address the issues you mentioned. This includes enhancing room amenities, cleanliness standards, and parking facilities to better accommodate our guests.We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back in the future to experience the improvements firsthand.Warm regards,The Sandbar Hotel
10/10 Excellent
Desiree
Voyage en couple
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Desiree
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de The Sandbar Hotel le 8 avr. 2024
Dear Desiree,Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your feedback. We are delighted to hear that you enjoyed your experience at our hotel.Your satisfaction is our top priority, and we strive to provide exceptional service and accommodations to all our guests. We look forward to welcoming you back for another enjoyable stay in the future.Warm regards,The Sandbar Hotel
8/10 Bien
Elizabeth
Voyage en famille
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Elizabeth
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de The Sandbar Hotel le 8 avr. 2024
Dear Elizabeth,Thank you for your wonderful review! We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and that our friendly staff made a positive impression on you.We appreciate your feedback regarding the condition of our hotel, and we are excited to share that we will be undergoing renovations at the end of this year to enhance our facilities and provide an even more enjoyable experience for our guests.We look forward to welcoming you back for another fantastic stay once our renovations are complete.Warm regards,The Sandbar Hotel
4/10 Médiocre
Karianne
Voyage en famille
1 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Karianne
Séjour de 3 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Tamasharay
31 mars 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Tamasharay
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Michelle
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michelle
Séjour de 2 nuits en mars 2024
4/10 Médiocre
Bre'Aunna
30 mars 2024
Bre'Aunna
Séjour de 4 nuits en mars 2024
4/10 Médiocre
Kathleen
28 mars 2024
Kathleen
Séjour de 4 nuits en mars 2024
2/10 Horrible
timmia
Voyage en famille
25 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
timmia
8/10 Bien
Kristie
Voyage en famille, Voyage d’affaires
19 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kristie
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Lori
Voyage en famille
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lori
Séjour de 2 nuits en mars 2024
4/10 Médiocre
Sharon
Voyage en famille
16 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sharon
Séjour de 11 nuits en mars 2024
8/10 Bien
Shelley
Voyage avec des animaux de compagnie
15 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Shelley
Séjour de 4 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
linda, Sanford
15 mars 2024
linda
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de The Sandbar Hotel le 8 avr. 2024
Dear Linda,Thank you for your wonderful review! We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and that our friendly staff made a positive impression on you.We are excited to share that we will be undergoing renovations at the end of this year to enhance our facilities and provide an even more enjoyable experience for our guests.We look forward to welcoming you back for another fantastic stay once our renovations are complete.Warm regards,The Sandbar Hotel
10/10 Excellent
Kristin
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
4 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kristin
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Tim - GM le 6 mars 2024
Thank you for staying with us at the Sandbar Hotel. We appreciate your patronage and the great score.
10/10 Excellent
Christina
Voyage en famille
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christina
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Tim - GM le 26 févr. 2024
Thank for staying at the Sandbar Hotel. We appreciate the great score and glad to see that you had a nice stay with us.
2/10 Horrible
Kristie
Voyage en couple
19 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kristie
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Tim - GM le 21 févr. 2024
I'm sorry to see that you had a bad experience at our hotel. I will share your feedback with the team. I'll have my maintenance manager check on the hot water and remind my housekeeping manager that we need to make sure we are servicing rooms.
6/10 Satisfaisant
Athena
Voyage en couple
18 févr. 2024
Athena
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Tim - GM le 21 févr. 2024
Thank you for sharing feedback from your recent stay with us. I'm sorry if there was confusion in our room descriptions. Your comment is accurate, the oceanfront rooms are the only ones with private balconies.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Tim - GM le 21 févr. 2024
Thank you for the nice comment and great score! We appreciate you choosing to stay with us at the Sandbar Hotel.
2/10 Horrible
Kirby
Voyage en famille
18 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kirby
Réponse de Tim - GM le 21 févr. 2024
I'm sorry that you had such a poor experience with us. We'll review your feedback and make the necessary corrections. I hope that you great stay and a good time in Myrtle Beach.
10/10 Excellent
Eline
12 févr. 2024
Eline
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Tim - GM le 14 févr. 2024
Thank you for staying us at the Sandbar Hotel. Sorry that you had a small challenge getting your coffee replenished. I'll mention it to the team. We appreciate the great score!
8/10 Bien
Kristin
Voyage en couple
11 févr. 2024
Les points forts : Équipements
Kristin
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Tim - GM le 14 févr. 2024
Glad to see that you had a nice stay with us at the Sandbar Hotel. Thanks for the great score.
10/10 Excellent
Keisha
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
4 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Keisha
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Tim - GM le 14 févr. 2024
Thanks for staying with us at the Sandbar Hotel. We appreciate the great score and kind words.
10/10 Excellent
Mary
Voyage en couple
30 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mary
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Tim - GM le 14 févr. 2024
Thank you for the great score! We appreciate your choosing to stay at the Sandbar Hotel.
10/10 Excellent
Christine
Voyage en famille
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christine
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Tim - GM le 16 janv. 2024
We appreciate you choosing to stay with us at the Sandbar Hotel. Thank you for the kind words and great score.
8/10 Bien
Kimberly
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Kimberly
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Tim - GM le 16 janv. 2024
thanks for staying with us at the Sandbar Hotel. We're glad that you and your fur baby had a great stay with us.
10/10 Excellent
Nicole
Voyage en groupe
31 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicole
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Tim - GM le 2 janv. 2024
Thank you for staying with us at the Sandbar Hotel. We appreciate your patronage and the great score. I'm sorry that a few items were missing. I'll check with my housekeeping manager to make sure she has te supplies she needs.
10/10 Excellent
Miriam
Voyage en famille
31 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Miriam
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Tim - GM le 2 janv. 2024
We appreciate your choosing to stay with us at the Sandbar Hotel. Thank you for the great score as well.
10/10 Excellent
Charlette M
Voyage en famille
25 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Charlette M
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Tim - GM le 26 déc. 2023
Thank you for staying at the Sandbar Hotel. We appreciate your patronage and the great score!
10/10 Excellent
Yan
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
24 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yan
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Tim - GM le 26 déc. 2023
Thanks for the great score! Glad to see that you had nice stay with us at the Sandbar Hotel. We appreciate your choosing to stay with us.
10/10 Excellent
AMANDA
17 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
AMANDA
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Tim - GM le 18 déc. 2023
Thank you for the fantastic score! We're glad to see that you had a great stay with us at the Sandbar Hotel. Hope you will stay with us again on your next visit to the Myrtle Beach area.
10/10 Excellent
Beverly
Voyage d’affaires
7 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beverly
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Tim - GM le 8 déc. 2023
Thank you for staying at the Sandbar Hotel. We appreciate the great score and are glad to see that you had a great stay with us.
2/10 Horrible
Victoria
Voyage en famille, Voyage en groupe
26 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Victoria
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Tim - GM le 8 déc. 2023
Thank you for staying with us. I'm sorry that the bed was not to your liking. All of our units have either a king or queen bed and we are looking to replace some of the mattresses in 2024 so we hope that you will come back and try us again.
10/10 Excellent
Telisha
Voyage en couple
12 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Telisha
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Tim - GM le 16 nov. 2023
Thank you for the kind words. We appreciate you choosing to stay with us at Sandbar Hotel. I will be sure to share you comments with my team.
6/10 Satisfaisant
Ernest
5 nov. 2023
Ernest
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Tim - GM le 7 nov. 2023
Thank you for staying with us. Always looking for feedback so we can improve ourselves. Please feel free to reach out to us if there was anything we could have done better or if there was something extraordinary I can share with the team.
10/10 Excellent
ANNMARIE
4 nov. 2023
Les points forts : Équipements
ANNMARIE
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Tim - GM le 6 nov. 2023
Thank you for the great score and nice comments! we appreciate you choosing to stay with us at the Sandbar Hotel. I'm glad to see that you had a great stay and I will share your comments with the team. Hope to see you again should your travels bring you back to the Myrtle Beach area.
4/10 Médiocre
Stephanie, Grove City
1 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Tim - GM le 2 nov. 2023
Thank you for staying with us. We appreciate your patronage. I'm sorry to see that we were not quite up to par. Please feel free to reach out with any specific feedback .
10/10 Excellent
Gilleattro
31 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gilleattro
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Tim - GM le 31 oct. 2023
Thank you for the great score! We appreciate your choosing to stay with us at the Sandbar Hotel. We look forward to hosting you again should your travels bring you back to Myrtle Beach.
10/10 Excellent
Ulysses
Voyage d’affaires
30 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great Hotel
Ulysses
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Tim - GM le 31 oct. 2023
Very glad to see that you had a great stay with us at the Sandbar Hotel! We appreciate your patronage and the great score. Hope to see you again soon.
6/10 Satisfaisant
Michael John
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
28 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael John
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Tim - GM le 31 oct. 2023
Thank you for staying with us. I'm sorry that things didn't go as smoothly as they should. I'll share your feedback with my housekeeping manager and make sure that she has all of the tools and supplies that her staff needs.Thanks again for your patronage and we hope that you will choose to stay with us again in the future.
10/10 Excellent
Erica
26 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Erica
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Tim - GM le 27 oct. 2023
Thank you for staying at the Sandbar Hotel. I'm glad that you had a great stay. We appreciate the great score and I'll be sure and share it with the team!
2/10 Horrible
Herbert, Bamberg
Voyage en couple
24 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
Herbert
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Tim - GM le 26 oct. 2023
I'm sorry that the reservation process was difficult. I don't know the specifics of your reservation but I will certainly look into it and see what we can do better going forward.