Avis sur Candlewood Suites Murfreesboro, an IHG Hotel
Candlewood Suites Murfreesboro, an IHG Hotel
850 N Thompson Ln, Murfreesboro, TN
Avis
8,4
Très bien
8,8/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
6 mars 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de JDukes le 17 mars 2024
Thank you for taking the time to provide feedback about your recent stay with us. We appreciate your honesty and value your input.While we're glad to hear that you chose to stay with us, we understand that there may have been areas where we could have improved to make your experience even better. Your feedback helps us identify areas for growth and allows us to better serve our guests in the future.If there are any specific aspects of your stay that you feel we could have done better, we would love to hear more about them so that we can address them accordingly. Our goal is to ensure that each guest has a comfortable and enjoyable stay with us, and your feedback is instrumental in helping us achieve that goal.Thank you again for choosing to stay with us, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a five-star experience.
4/10 Médiocre
Rod
Voyage en couple
13 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Rod
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de JDukes le 14 janv. 2024
Hello Rod, Thank you for staying with us at the Candlewood Suites. We are sorry that you were misinformed that we had breakfast here. Do to us being an extended stay with kitchenets every room. This brand doesn't offer breakfast. Trust me, myself and my team wish we did offer breakfast. :) Should you end up staying with us again I would recommended booking with hotel directly so the mishap with the room type does not happen again. Happy New!
10/10 Excellent
Barbara
Voyage en couple
17 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Barbara
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de JDukes le 14 janv. 2024
Thank you for staying with us at the Candlewood Suites. We appreciate you giving us a 5 out 5. Should you return to the Murfreesboro area we sure hope to see you again.
8/10 Bien
herve
Voyage en famille
10 déc. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
herve
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de JDukes le 14 janv. 2024
Thank you for staying with us at the Candlewood Suites Murfreesboro. Should you return back to the Murfreesboro area we sure hope to see you again.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
4 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de JDukes le 14 janv. 2024
Thank you for staying with us at the Candlewood Suites Murfreesboro. The surprise 50.00 was just an incidental authorization that falls off once you check out. Please inform me if the incidental hasn't came back to your card.
4/10 Médiocre
Maria
4 déc. 2023
Les points faibles : Propreté
Maria
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de JDukes le 14 janv. 2024
Thank you for staying with us at the Candlewood Suites Murfreesboro.
10/10 Excellent
CLINTON
2 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
CLINTON
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de JDukes le 14 janv. 2024
Thank you for staying with us at the Candlewood Suites Murfreesboro. Our staff strives on customer service. We are happy to hear the great news and will be sure to inform the team. Should you return back to the Murfreesboro area we sure hope to see you again.
8/10 Bien
Susan
21 nov. 2023
Susan
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de JDukes le 14 janv. 2024
Thank you for staying with us at the Candlewood Suites Murfreesboro. Should you return back to the Murfreesboro area we sure hope to see you again.
10/10 Excellent
Julia C
Voyage en couple
14 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julia C
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
2/10 Horrible
steve
Voyage en famille
2 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
steve
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de JDukes le 2 nov. 2023
I am sorry to hear that. I wish we would be been aware of the issues that you came across.
10/10 Excellent
Anne
Voyage en famille
30 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anne
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de JDukes le 30 oct. 2023
Thank you for staying with us at the Candlewood Suites in Murfreesboro, TN. We are glad to hear that you enjoyed your stay.
10/10 Excellent
Anne
Voyage en famille
22 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anne
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Jessica le 3 oct. 2023
Thank you for staying with us. We are so happy you enjoyed your stay. We sure hope to see you again in the future.
10/10 Excellent
Benjamin
Voyage d’affaires
22 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Benjamin
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de JDukes le 29 août 2023
Thank you for staying with us at the Candlewood Suites. We are glad to hear that you enjoyed your stay here with us.
10/10 Excellent
Geneal
Voyage en famille
18 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Geneal
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de JDukes le 3 août 2023
Thank you for staying with us at the Candlewood Suites Murfreesboro, TN. Our team strives to do the best we can and we appreciate you completing Christian and Kei in your review. Should you return back to the Murfreesboro area we sure hope to see you again. Thank you,
10/10 Excellent
Staci
17 juil. 2023
Staci
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de JDukes le 3 août 2023
Thank you for staying with us at the Candlewood Suites Murfreesboro. We appreciate you giving us a 10 out of 10. Should you return back the Murfreesboro area we sure hope to see you again. Thank you
10/10 Excellent
Bethany
Voyage en famille avec de jeunes enfants
15 juil. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Bethany
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de JDukes le 17 juil. 2023
Thank you for staying with us at the Candlewood Suites. We are glad to hear that you enjoyed your stay here with us. Truly sorry about the missing shower head and we went ahead and replaced that right away. Should you return back to the Murfreesboro area we sure hope you stay with us again.
8/10 Bien
Alvin
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
12 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alvin
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de JDukes le 17 juil. 2023
Thank you for your great review, we truly do appreciate it. Should you return back to the Murfreesboro area we sure hope to see you again.
8/10 Bien
Kara
23 mai 2023
Kara
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de JDukes le 16 juin 2023
Thank you for giving us a 4 out of 5. Should you return back to the Murfreesboro area we sure hope to see you again.
10/10 Excellent
Donna
30 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great room
Donna
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de JDukes le 9 déc. 2022
Thank you for staying with us at the Candlewood Suites in Murfreesboro, TN. We are glad to hear that you enjoyed your stay here with us!! We look forward to see you again soon.
8/10 Bien
Laurie
Voyage en groupe
10 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Laurie
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de JDukes le 13 oct. 2022
Thank you for staying with us at the Candlewood Suites Hotel in Murfreesboro, TN. We are glad to hear that you enjoyed your stay and should you return back in the future we sure hope to see you again.
6/10 Satisfaisant
Jaimee
Voyage en famille
23 sept. 2022
Les points forts : Personnel et service et équipements
Jaimee
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Jdukes le 24 sept. 2022
Thank you for staying with us at the Candlewood Suites Hotel in Murfreesboro, TN. I am sorry to hear about your room move and it not being as nice as the first room. I am glad to hear that the front desk agents were able to accommodate you during your stay here with us.
8/10 Bien
Donald
Voyage d’affaires
18 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Good stay
Donald
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de JDukes le 24 sept. 2022
Thank you for staying with us at the Candlewood Suites Hotel in Murfreesboro, TN. We are glad to hear you enjoyed your stay here with us. We are going under renovation Nov 2022 and should you return back to the Murfreesboro area in the future we sure hope to see you again.
8/10 Bien
Lisa
18 juil. 2022
Lisa
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
6/10 Satisfaisant
Holland
18 juil. 2022
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Holland
Séjour de 6 nuits en juillet 2022
Réponse de JDukes le 29 juil. 2022
Thank you for staying at the Candlewood Suites. I am sorry to hear about your towels and the pillows as well. I am glad to hear that the staff was helpful during your stay. I will make sure to speak with them about being available and visible to the guest. I will also work on getting a letter setup so everyone is area of our smoking section on the side of the building. Thank you for your feedback.
10/10 Excellent
Giovanni
Voyage d’affaires
28 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Giovanni
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de JDukes le 7 juil. 2022
Thank you for staying with us at Candlewood Suites Murfreesboro, TN. We are glad to hear that you enjoyed your stay here with us and that our staff was fantastic. We do appreciate your positive feedback.
10/10 Excellent
Tiffany
24 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tiffany
Séjour de 1 nuit en juin 2022
2/10 Horrible
Matt
Voyage en famille
21 juin 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Matt
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de JDukes le 7 juil. 2022
Thank you for staying with us at the Candlewood Suites Hotel in Murfreesboro, TN. Sorry to hear about your stay here with us. The hotel will be going under renovation this Aug 2022 and hope you have a chance to check the remold out.
8/10 Bien
David
Voyage en famille
26 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de JDukes le 7 juil. 2022
Thank you for staying with us at the Candlewood Suites Hotel in Murfreesboro, TN. Glad to hear that our staff was excellent. Do apologize about the couch not being in your room. Should you return back to the Murfreesboro area we sure hope you have a chance to check out our sonly renovated rooms.
8/10 Bien
Puja
24 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Puja
Séjour de 1 nuit en mai 2022
4/10 Médiocre
Gary
21 mai 2022
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Gary
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de JDukes le 7 juil. 2022
Thank you for staying with us at the Candlewood Suites Murfreesboro, TN
10/10 Excellent
Kang
Voyage en famille
16 mai 2022
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kang
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de JDukes le 7 juil. 2022
Thank you for staying with us at Candlewood Suites Murfreesboro, TN. We are glad to hear that our front desk staff was accommodating to you and your group. Candlewood suites is extended stay property that offers kitchens in the rooms that illuminates us from serving breakfast. Should you return back to the Murfreesboro area we sure hope to see you again with our soon to be newly renovated hotel.
6/10 Satisfaisant
J.
Voyage en couple
15 mai 2022
J.
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de JDukes le 7 juil. 2022
Thank you for staying with us at the Candlewood Suites Hotel in Murfreesboro, TN. We are sorry to hear that about your stay here with us. Should you return back to Murfreesboro hope you will have a chance to check out our sonly renovated rooms.
10/10 Excellent
Mary
Voyage en famille
8 mai 2022
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mary
Séjour de 1 nuit en mai 2022
10/10 Excellent
Debra
Voyage en couple
2 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Debra
Séjour de 1 nuit en avril 2022
8/10 Bien
Cari
Voyage en famille
1 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cari
Séjour de 1 nuit en avril 2022
6/10 Satisfaisant
Queen
Voyage d’affaires
30 avr. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Queen
Séjour de 1 nuit en avril 2022
10/10 Excellent
Karen
Voyage en famille
25 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Karen
Séjour de 2 nuits en avril 2022
4/10 Médiocre
Emily
Voyage en famille
25 avr. 2022
Emily
Séjour de 1 nuit en avril 2022
8/10 Bien
Sara
25 avr. 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sara
Séjour de 2 nuits en avril 2022
6/10 Satisfaisant
Cari
Voyage en famille
24 avr. 2022
Les points forts : Équipements
Cari
Séjour de 1 nuit en avril 2022
10/10 Excellent
Randall
Voyage en famille
17 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Randall
Séjour de 1 nuit en avril 2022
8/10 Bien
Amy
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
12 avr. 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amy
Séjour de 1 nuit en avril 2022
10/10 Excellent
John
9 avr. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
John
Séjour de 1 nuit en avril 2022
6/10 Satisfaisant
Tanya
Voyage en famille
4 avr. 2022
Les points forts : Propreté
Tanya
Séjour de 2 nuits en mars 2022
4/10 Médiocre
william
Voyage d’affaires
15 mars 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
william
Séjour de 3 nuits en mars 2022
8/10 Bien
Alicia
2 janv. 2022
Alicia
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
4/10 Médiocre
Michelle
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage avec des animaux de compagnie
30 oct. 2021
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michelle
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
10/10 Excellent
Cherie, Eagan
Voyage en famille
16 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cherie
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
10/10 Excellent
Mark R
Voyage en famille, Voyage d’affaires
2 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark R
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
2/10 Horrible
Shannon
Voyage d’affaires
27 sept. 2021
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Won't Be back!
Shannon
Séjour de 3 nuits en septembre 2021