Avis sur Best Western Plus Buckingham International
Best Western Plus Buckingham International
1130 Nepean Highway, Highett, VIC
Avis
8,6
Excellent
8,8/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
27 mai 2017
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
8/10 Bien
Voyageur vérifié
14 mars 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Bon rapport qualité/prix
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Martine & Miche, Polynésie française
27 avr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel et personnels accueillants.
Martine & Miche
8/10 Bien
Voyageur vérifié
23 mars 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon rapport qualité/prix mais nécessite 1 voiture
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 oct. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HOTEL TRES AGREABLE
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Kian Wei
Voyage en famille
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kian Wei
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Front Office Manager le 18 mars 2024
Dear Kian ,Thank you for reviewing us during your recent stay with us.We look forward to welcoming you back to Buckingham International soon.
8/10 Bien
lisa
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
lisa
Séjour de 23 nuits en janvier 2024
Réponse de Front Office Manager le 5 févr. 2024
Dear Lisa ,We're delighted that you had a great experience at our hotel! Your feedback is appreciated, and we look forward to serving you again in the future
4/10 Médiocre
Catherine
Voyage en famille
26 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Catherine
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Front Office Manager le 5 févr. 2024
Dear Catherine ,We're sorry to hear about your less-than-perfect experience. Please accept our apologies for any inconvenience you encountered during your stay. We take all our guest feedback seriously and will use it to improve our services.We trust you that you will consider giving us another chance to exceed your expectations.
4/10 Médiocre
Gareth
14 janv. 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gareth
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Front Office Manager le 18 janv. 2024
Dear Gareth ,Anticipation is building as our hotel undergoes an extraordinary transformation to improve the hotel experience for you, our most valued guest.We apologize for any inconvenience and appreciate your understanding during this exciting time.We promise when it is all done it will have been worth the wait and your patience.
8/10 Bien
Paul
11 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Paul
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Front Office Manager le 17 janv. 2024
Dear Paul ,Thank you for rating us.
8/10 Bien
Takahiko
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Takahiko
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Front Office Manager le 12 janv. 2024
レビューしていただきありがとうございます。 皆様のお越しを心よりお待ちしております。
8/10 Bien
Prof Peter
Voyage en famille
26 déc. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Pretty good suburban motel
Prof Peter
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Front Office Manager le 27 déc. 2023
Dear Peter ,We appreciate your feedback and apologize for any shortcomings you encountered during your stay.Your input is invaluable in helping us make necessary improvements. We hope to have the opportunity to provide you with a better experience on your next visit.
10/10 Excellent
Christina
17 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
I would stay here again!
Christina
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Front Office Manager le 18 déc. 2023
Dear Christina,Thank you for the glowing review. We look forward to welcoming you back to Buckingham International soon.
8/10 Bien
Bob
16 déc. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bob
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Front Office Manager le 18 déc. 2023
Dear Bob,Thank you for rating us.
8/10 Bien
Kurt
9 déc. 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Kurt
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Front Office Manager le 11 déc. 2023
Dear Kurt ,Thank you for rating us. We look forward to welcoming you back to Buckingham International soon.
10/10 Excellent
Leonie
6 déc. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Leonie
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Front Office Manager le 11 déc. 2023
Dear Leonie ,Thank you for 5-star rating. We look forward to welcoming you back to Buckingham International soon.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
6 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lovely 3BR Apartment
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de Front Office Manager le 11 déc. 2023
Dear guest,We're delighted to hear that you had such a fantastic experience during your stay at our hotel! Our team works hard to ensure our guests feel comfortable and well taken care of.We appreciate your kind words and hope to have the pleasure of hosting you again soon.
10/10 Excellent
Helen
Voyage en couple
28 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Helen
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Front Office Manager le 29 nov. 2023
Dear Helen,Thank you for the 5 out of 5 rating and we are glad you enjoyed your stay with us.We look forward to welcoming you back to Buckingham International soon.
10/10 Excellent
Josh
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en couple
26 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Josh
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Front Office Manager le 28 nov. 2023
Dear Josh,Thank you for taking the time and providing us with such wonderful feedback.I am pleased to read that you had enjoyed your stay with us and that our team has provided the level of service we are striving to achieve.We hope to welcome you back in not too distant future.
6/10 Satisfaisant
Jim
14 nov. 2023
Jim
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Front Office Manager le 11 déc. 2023
Dear Jim ,Thank you for rating us.
10/10 Excellent
Damien
Voyage d’affaires
5 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Damien
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Front Office Manager le 6 nov. 2023
Dear Damien,We are glad that you enjoyed your stay with us . Our team works hard to ensure our guests feel comfortable and well taken care of.We appreciate your kind words and hope to have the pleasure of hosting you again soon.
10/10 Excellent
David
2 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Front Office Manager le 6 nov. 2023
Dear David ,Thank you for the rating of 5 out of 5. We look forward to welcoming back you to Buckingham International soon.
6/10 Satisfaisant
Mark
30 oct. 2023
Mark
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Front Office Manager le 1 nov. 2023
Hi Mark,We glad you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back to Buckingham International soon.
2/10 Horrible
jonathan
28 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
jonathan
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Front Office Manager le 30 oct. 2023
Dear Jonathan ,Firstly, I would like to thank you for the feedback. Here at Buckingham International, we pride ourselves on our service and it is very sad to hear that your experience with us was not up to the mark.We take guest reviews very seriously and can assure you that the feedback has been passed on to all departments for immediate changes and training wherever possible.We apologise for everything you had to go through and would love to make it up to you on your next visit.
6/10 Satisfaisant
Eve
Voyage en couple
23 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Eve
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Front Office Manager le 30 oct. 2023
Dear Eve,Thank you for taking the time to tell us about your recent experience.Your feedback is very important to us, and we are saddened to hear that this stay did not meet your expectations. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address your concerns and prevent future occurrences. At Buckingham International, we continuously strive to exceed guest expectations.We hope that you will allow us to better serve you in the future.
8/10 Bien
Peter, Murrumbeena
Voyage en couple
23 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Peter
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Front Office Manager le 30 oct. 2023
Dear Peter ,We're delighted to hear that you had such a fantastic experience during your stay at our hotel!Our team works hard to ensure our guests feel comfortable and well taken care of.We appreciate your kind words and hope to have the pleasure of hosting you again soon.
10/10 Excellent
ron
Voyage en groupe
21 oct. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
ron
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Front Office Manager le 23 oct. 2023
Dear Ron ,We are glad you enjoyed your stay and were able to take advantage of our location.We look forward to welcoming you back to Buckingham International soon.
10/10 Excellent
Michael
18 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michael
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Front Office Manager le 23 oct. 2023
Dear Micheal ,Thank you for 10 out of 10 rating !
8/10 Bien
Cate
15 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cate
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Front Office Manager le 16 oct. 2023
Dear Cate ,Thank you for your review. We are glad that you enjoyed your stay and looking forward to welcoming you to Buckingham International soon.
6/10 Satisfaisant
Karlie
Voyage en famille
8 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Karlie
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Front Office Manager le 11 oct. 2023
Dear Karlie ,Thank you for rating us.
6/10 Satisfaisant
Nathan
28 sept. 2023
Nathan
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Front Office Manager le 2 oct. 2023
Dear Nathan ,Thank you for rating us. We looking forward to welcoming you back to Buckingham International soon.
4/10 Médiocre
Pelagia
Voyage d’affaires
26 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pelagia
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Front Office Manager le 27 sept. 2023
Dear Pelagia,Thank you for taking the time to write a review on your recent stay with us.I am sorry to see that some aspects of your stay were not up to your expectations. In regards to your concerns with the room, we have a Duty Manager available 24 hours to assist with maintenance requests. In the instance we cant resolve the issue immediately, we offer guests alternate options of resolution. I am sorry if you did not experience this. We have taken your feedback on board and made substantial improvements across the board in order to deliver more consistent standards of service throughout our hotel.I do hope you give us another opportunity to be of service and turn around your experience.
8/10 Bien
Blanqui
Voyage en couple
26 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Blanqui
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Front Office Manager le 27 sept. 2023
Dear Blanqui ,We're delighted to hear that you had such a fantastic experience during your stay at our hotel! Our team works hard to ensure our guests feel comfortable and well taken care of.We appreciate your kind words and hope to have the pleasure of hosting you again soon!
6/10 Satisfaisant
SANNE
23 sept. 2023
SANNE
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Réponse de Front Office Manager le 25 sept. 2023
Dear Sanne,Thank you for rating us. We looking forward to welcoming you back to Buckingham International soon.
8/10 Bien
Shane
17 sept. 2023
Les points faibles : Équipements
Shane
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Front Office Manager le 18 sept. 2023
Dear Shane,Thank you for taking the time to review your stay with us at Buckingham International.On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.
4/10 Médiocre
Greg
Voyage en couple
9 sept. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Greg
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Front Office Manager le 11 sept. 2023
Dear Greg ,On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.
10/10 Excellent
Fiona, Salisbury Downs
Voyage en famille
9 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fiona
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Front Office Manager le 11 sept. 2023
Dear Fiona ,We are glad that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back to Buckingham International soon.
10/10 Excellent
Liz
6 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Liz
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Front Office Manager le 8 sept. 2023
Dear Liz ,We are glad you enjoyed your stay with us. We look forward to welcome you back to Buckingham International soon.
10/10 Excellent
Susan
Voyage en couple
3 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Susan
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Front Office Manager le 8 sept. 2023
Dear Susan,Thank you for the glowing feedback and 5-star rating. We look forward to welcoming you back to Buckingham International soon.
10/10 Excellent
Michael
3 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Front Office Manager le 8 sept. 2023
Dear Michael,Thank you for the 5 out of 5 rating. We looking forward to welcoming you back to Buckingham International soon.
6/10 Satisfaisant
Lynda
28 août 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Lynda
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Front Office Manager le 8 sept. 2023
Dear Lynda ,Thank you for rating us.
8/10 Bien
Julie
27 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julie
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Front Office Manager le 28 août 2023
Dear Julie ,Thank you for the review and we glad you enjoyed your stay with us. We currently going through renovation as we speak and estimated to finish the back block by end of this year. We look forward to welcome you back to Buckingham International soon.
6/10 Satisfaisant
kerrin
Voyage en couple
22 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
kerrin
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Front Office Manager le 22 août 2023
Dear Kerrin ,Thank you for taking time to review your stay with us.Our hotel is going under renovation now and the the issues you mentioned will be addressed as well. We look forward to welcome you back at Buckingham International soon.
4/10 Médiocre
Andrew
20 août 2023
Les points faibles : Personnel et service
Andrew
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Front Office Manager le 8 sept. 2023
Dear Andrew,n behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.
8/10 Bien
Stephen
13 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephen
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Front Office Manager le 17 août 2023
Dear Stephen,Thank you for rating us.
10/10 Excellent
Henry
12 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Henry
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Front Office Manager le 17 août 2023
Dear Henry ,Thank you for 10 out of 10 rating.
10/10 Excellent
Julie
Voyage en famille
1 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Weekend getaway
Julie
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Front Office Manager le 4 août 2023
Dear Julie ,Thank you for the glowing review. We are gald that you took the advantage out of our location. We look forward to welcome you back at Buckingham International soon.
10/10 Excellent
Henry
29 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Henry
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Front Office Manager le 31 juil. 2023
Dear Henry ,Thank you for rating us 10 out of 10.
8/10 Bien
Thierry
Voyage d’affaires
28 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thierry
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Front Office Manager le 31 juil. 2023
Dear Thierry,Thank you for the glowing review. We are glad that you enjoyed your stay with us.We look forward to welcome you at Buckingham International.
6/10 Satisfaisant
Fabio
27 juil. 2023
Fabio
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Front Office Manager le 17 août 2023
Dear Fabio ,Thank you for rating us.