Avis
8,8
Excellent
9,2/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en groupe
3 août 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 6 nuits en juillet 2023
Réponse de The Hotel Management le 4 août 2023
Dear Richard, Thank you for taking the time to evaluate your stay with us.We hope to welcome you back soon!Kind regards
8/10 Bien
ALAIN
30 juil. 2023
ALAIN
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de The Hotel Management le 31 juil. 2023
Dear ALAIN,Thank you for assignign such a high score to our hotel!The Hotel Management
10/10 Excellent
Caroline
Voyage d’affaires
30 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
On y retournera !
Caroline
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de The Hotel Management le 31 mai 2023
Dear Caroline,Thank you for your feedback!We're glad you will be our guest again :-)Kind regards,The Hotel Management
8/10 Bien
Jimine
8 août 2022
Jimine
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Antonio le 16 août 2022
Dear Ms. Jimine,
Thank you very much for your positive review of our hotel.
We are glad that you enjoyed your stay and we hope to seeing you again soon.
Best regards,
The Management
2/10 Horrible
nicolas
Voyage d’affaires
23 oct. 2020
The principle of the hotel is to be able to sleep.
nicolas
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
Réponse de The Hotel Management le 24 oct. 2020
Dear Nicolas,
Thank you for taking the time to share your feedback. While we wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, but apparently in this case we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, we can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Sincerely
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
8 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de The management le 9 févr. 2020
Dear Guest,
thank you for your feed back.
We do really hope to welcome you again in Starhotels!
Best regards,
8/10 Bien
Renaud
Voyage d’affaires
1 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
great hotel at decent price
Renaud
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de the hotel management le 5 févr. 2020
Dear Renaud,
we sincerely thank you for your great review about Starhotels Anderson. We are sincerely glad to understand that we have been able to satisfy your expectations during your several satys with us and we look forward to give you our warmest welcome back very soon!
kind regards
The hotel Management
10/10 Excellent
herve - SARL N.T
Voyage d’affaires
16 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
herve - SARL N.T
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de The Hotel Management le 17 sept. 2019
Dear Herve,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
8 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de The Management le 10 juil. 2019
Dear Guest,
thank You for Your rating. It was a pleasure to have You as a guest.
We hope to be welcoming You back in Milan
Kindly,
The Management
10/10 Excellent
Salvatore
22 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Salvatore
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Danilo le 24 avr. 2019
Dear Salvatore,
It has been a pleasure to welcome you at Starhotels Anderson
Thank you for all your positive comments. We are pleased to know that you enjoyed your stay in Milan.
Hoping to welcome you again to our hotel we send you our
Best regards
The Management
6/10 Satisfaisant
Patrick
22 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Patrick
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de danilo le 24 avr. 2019
Dear Patrick,
Thank you very much for sharing your recent experience at Starhotels Anderson
I would like to assure you that your comments are taken in very high considerations, and we regret to learn our failure in meeting your expectations with the room being noisy. Please accept my apologies for the inconvenience occurred and I sincerely hope your will give us another opportunity to show you our high standards of service.
Best regards
The Management
8/10 Bien
RABAH
16 févr. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
RABAH
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de Antonio le 17 févr. 2019
Dear Mr. Rabah,
Thank you very much for your positive review of our hotel.
We are glad that you enjoyed your stay and we hope to seeing you again soon.
Best regards,
The Management
8/10 Bien
Gildas, Kergrist
5 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hôtel très accueillant, proche gare
Gildas
Séjour de 7 nuits en août 2018
Réponse de La Direction le 19 sept. 2018
Cher Monsieur Gildas,
Nous vous remercions pour l'avis que vous avez donné sur notre hôtel.
Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.
Veuillez agréer nos salutations distinguées.
10/10 Excellent
Ahmed
21 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ahmed
Réponse de The Management le 21 févr. 2018
Dear Ahmed,
Thank you very much for the excellent rating assigned.
We are glad that you enjoyed your stay and we hope to seeing you again soon.
Best regards,
8/10 Bien
FARID
11 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
FARID
Séjour de 1 nuit en décembre 2017
Réponse de General Manager le 14 déc. 2017
Dear Guest,
thank you for your feed back.
We do really hope to welcome you again in Starhotels!
Best regards,
The Management
8/10 Bien
Fabian
23 nov. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice place to stay.
Fabian
Séjour de 1 nuit en novembre 2017
Réponse de General Manager le 25 nov. 2017
Dear Mr. Fabian,
Thank you very much for your positive review of our hotel.
We are glad that you enjoyed your stay and we hope to seeing you again soon.
Best regards,
The Management
10/10 Excellent
bingqian
13 févr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bingqian
Réponse de General Manager le 4 mars 2017
Dear Bingqian,
Thank you for the excellent rating of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Best regards,
The Management
8/10 Bien
bruno
21 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
idéal pour les voyageur venant de Milan Linate
bruno
Réponse de General Manager le 27 nov. 2016
Cher Monsieur,
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Nous espérons vous revoir très bientôt!
Veuillez agréer nos salutations distinguées.
La Direction
10/10 Excellent
Manon, valleyfield
28 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un bijou d'hôtel.
Manon
Réponse de The Management le 30 avr. 2016
Dear Manon,
we are glad to read that you enjoyed your staying at Starhotels Anderson.
Your opinion is very important for us and we are pleased that you decided to share your review and your tips with our next visitors.
Hoping to welcome you again to our hotel we send you our
Best regards
10/10 Excellent
Bienvenido
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bienvenido
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de The Hotel Management le 17 avr. 2024
Dear Bienvenido,Many thanks for leaving us a 5 star rating following your stay with us.We hope to have a chance to welcome you back in the near future.Kind Regards,
10/10 Excellent
Tasaddooque
Voyage en couple
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tasaddooque
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de The Hotel Management le 12 avr. 2024
Dear Tasaddooque,We're very happy our efforts were useful and made you happy with your stay!Looking forward to hosting you again,Kind regards,The Hotel Management
10/10 Excellent
ALFONSO, ZAPOPAN
Voyage en famille
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ALFONSO
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de The Hotel Management le 8 avr. 2024
Dear ALFONSO,Thank you for sharing your thoughts!We're looking forward to your next stay!Best regards,The Hotel Management
8/10 Bien
Andrea
Voyage en couple
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrea
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de The Hotel Management le 4 avr. 2024
Dear Andrea,Many thanks for this review, we're glad you had a good stay at Starhotels Anderson!Looking forward to hosting you again,Kind regards,The Hotel Management
10/10 Excellent
Ana
Voyage en couple
14 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ana
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de The Hotel Management le 14 mars 2024
Dear Ana,Thank you very much for your review!We'll pass your comment on to our employee who helped you out.Kind regards,The Hotel Management
10/10 Excellent
Giuseppe
Voyage en couple
14 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Giuseppe
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de La Direzione le 15 févr. 2024
Gentile Giuseppe,Grazie per la sua recensione, speriamo di rivederla presto!Cordiali saluti,La Direzione
8/10 Bien
CHIKA
4 févr. 2024
CHIKA
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de The Hotel Management le 21 mars 2024
Dear CHIKA,Thank you for your evaluation!Kind regards,The Hotel Management
6/10 Satisfaisant
Anas
Voyage en famille
3 févr. 2024
Anas
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de The Hotel Management le 6 févr. 2024
Dear Anas,Thank you for taking the time to share your impressions.Best regards,The Hotel Management
6/10 Satisfaisant
Alminda
Voyage en couple
3 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Alminda
Réponse de The Hotel Management le 6 févr. 2024
Dear Alminda,Thank you for your review, although apparently the score you gave us was influenced by drivers' warnings.We hope you enjoyed the city!Best regards,The Hotel Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
24 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel eccellente
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Maurizio le 5 févr. 2024
Gent.mo Ospite,Siamo lieti di aver avuto l'opportunità di contribuire a rendere gradevole la Sua visita a Milano.La ringraziamo nuovamente per il Suo tempo e ci auguriamo di darle presto il benvenuto presso lo Starhotels Anderson nel prossimo futuro.La direzione
6/10 Satisfaisant
Alexander, Wahlitz
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexander
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de The Hotel Management le 24 janv. 2024
Dear Alexander,Thank you for taking the time to evaluate your experience with us... it would be helpful to know the reasons of such a low score though, we'd be very grateful if you could share them too.Kind regards,The Hotel Management
6/10 Satisfaisant
Matthew
16 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Matthew
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de The Hotel Management le 17 janv. 2024
Dear Matthew,Thank you for the nice words, even though we'd like to enquire about what caused such a low score in your review...Thank you!The Hotel Management
10/10 Excellent
maria
Voyage d’affaires
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
maria
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Carmen le 14 janv. 2024
Gentile Maria, Grazie per aver soggiornato con noi e per aver dedicato tempo per scrivere questa recensione. Siamo davvero lieti che la Sua esperienza sia stata positiva. Ci auguriamo di poterLa rivedere al più presto.Cordiali saluti,La Direzione
8/10 Bien
Ryoji
Voyage en couple
12 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Ryoji
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Carmen le 14 janv. 2024
Dear Ryoji,Thank you for taking the time to evaluate your stay with us.We hope to welcome you back soon!Kind regardsThe Hotel Management
10/10 Excellent
Enzo
11 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Enzo
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Maurizio le 5 févr. 2024
Gent.mo Ospite,Siamo lieti di aver avuto l'opportunità di contribuire a rendere gradevole la Sua visita a Milano.La ringraziamo nuovamente per il Suo tempo e ci auguriamo di darle presto il benvenuto presso lo Starhotels Anderson nel prossimo futuro.La direzione
10/10 Excellent
Yoko
10 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yoko
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de The Hotel Management le 11 janv. 2024
Dear Yoko, Thank you for taking the time to leave a review.We are delighted to see that you enjoyed your visit, We will ensure your feedback is shared with the team.We look forward to seeing you again in the future.Kind Regards,
10/10 Excellent
EI
6 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
EI
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de The Hotel Management le 10 janv. 2024
We are very happy that you enjoyed your stay with us and We hope to have the opportunity to present you other great memories in the future. Kind regards.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de The Hotel Management le 10 janv. 2024
Dear Yoko, Thank you for the positive feedback, as for your reservation regarding the breakfast, it was not included on the room rate you chose. You could easily ask to add breakfast at check in.Kind Regards
6/10 Satisfaisant
Papa, Rockville
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Papa
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de The Hotel Management le 11 janv. 2024
Dear Papa,It would be useful to know more about your report... where was the noise you heard coming from? Oustide or inside the hotel? In general, if it is from the inside, we would suggest to inform the reception straight away.Thank you for your review!Kind regards,The Hotel Management
10/10 Excellent
Ali
Voyage en famille
30 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Konum müthiş
Ali
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de The Hotel Management le 31 déc. 2023
Dear Ali,Thank you very much for sharing your thoughts, we're glad you were happy with your stay and we're looking forward to the next one!Happy New Year!Kind regards,The Hotel Management
6/10 Satisfaisant
Li Tony Ka
26 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Li Tony Ka
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de The Hotel Management le 31 déc. 2023
Dear Li Tony Ka,We're sorry for the disruption to your sleep caused by that noise. Too late now, but had you told us we would've changed your room straight away.We did find the glitch and fixed it.Thank you very much for sharing your opinion!Kind regards,The Hotel Management
8/10 Bien
Manami
Voyage en groupe
25 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Manami
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de The Hotel Management le 28 déc. 2023
Dear Manami,Thank you for taking the time to evaluate your stay with us.We hope to welcome you back soon!Kind regards
10/10 Excellent
Jing
23 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jing
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Carmen le 23 déc. 2023
Dear Jing, Thank you for your wonderful review.We are pleased to read of your experience with us and hope to welcome you back in the near future, Kind Regards,The Hotel Management
10/10 Excellent
Gabil
20 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gabil
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de The Hotel Management le 20 déc. 2023
Dear Gabil,Thank you for taking the time to evaluate your stay with us.We hope to welcome you back soon!Kind regards
10/10 Excellent
Marina
18 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Boas recomendações
Marina
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Carmen le 19 déc. 2023
Querida Marina,Gracias por tu maravillosa reseña.Nos complace leer su experiencia con nosotros y esperamos darle la bienvenida nuevamente en un futuro cercano.Atentamente,La dirección hotelera
10/10 Excellent
VIRGILIO
10 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
VIRGILIO
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Carmen le 10 déc. 2023
Dear Virgilio,Thank you for taking the time to evaluate your stay with us.We hope to welcome you back soon!Kind regardsThe Hotel Management
10/10 Excellent
SEIICHI
Voyage en couple
9 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
SEIICHI
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de The Hotel Management le 9 déc. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to leave a review.We are delighted to see that you enjoyed your visit, We will ensure your feedback is shared with the team.We look forward to seeing you again in the future.Kind Regards,The Hotel Management
10/10 Excellent
roberto, Montgomery Village
7 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
roberto
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de la direzione le 9 déc. 2023
Gentile cliente,Grazie dell’ottima recensione sul nostro hotel! Siamo molto lieti di sapere che la Sua permanenza sia stata piacevole e ci auguriamo di rivederLa presto.Cordiali saluti,La Direzione
10/10 Excellent
Nicola, verona
Voyage d’affaires
3 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicola
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Carmen le 5 déc. 2023
Dear Nicola, Thank you for taking the time to leave a review.We are delighted to see that you enjoyed your visit, We will ensure your feedback is shared with the team.We look forward to seeing you again in the future.Kind Regards,The Hotel Management
10/10 Excellent
Margaret
1 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Margaret
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de The Hotel Management le 4 déc. 2023
Dear Margaret, Thank you for your wonderful review.We are pleased to read of your experience with us and hope to welcome you back in the near future, Kind Regards,
6/10 Satisfaisant
Stephanie
Voyage en famille
28 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Stephanie
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de The Hotel Management le 29 nov. 2023
Dear Stephanie,Thank you for this review of yours, we'll start from here to improve on the issues you pointed out.Kind regards,The Hotel Management