Avis sur Crowne Plaza Malpensa Airport, an IHG Hotel
Crowne Plaza Malpensa Airport, an IHG Hotel
Via Arturo Ferrarin, 7, Somma Lombardo, VA
Avis
8,0
Très bien
8,8/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
5 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Laura le 6 nov. 2023
Dear William,thank you so much for your nice feedback.We are so happy that you liked our hotel and service.Best regards,
10/10 Excellent
Marc
10 oct. 2023
Marc
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Roberto Taurino le 17 oct. 2023
Dear Marc, thank you for the time you spent to leave us a feedback. We appreciate so much that you've had a lovely stay in our hotel. We hope to see you soon again as our guest. Kind Regards, Roberto Taurino, Front Office
6/10 Satisfaisant
Stéphane
Voyage en couple
3 sept. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Stéphane
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Giorgia le 4 sept. 2023
Dear Stephane,thank you for taking time to describe your personal experience.We apologize for any inconvenient you suffered. We guarantee that it is our primary goal to satisfy our customer's needs.I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception.Best Regards,Giorgia C.Supervisor front office
8/10 Bien
Alejandro
19 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alejandro
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Nora le 20 août 2023
Dear Alejandro,Thank you for leaving us a feedback.I am glad to see that you have enjoyed your stay, and we hope to welcome you again in our hotel!Kindest regardsNora Del FabbroFront Office
8/10 Bien
Narimane
8 août 2023
Narimane
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Giorgia le 29 août 2023
Dear Narimane,Thank you very much for having written your opinion about our Hotel. Customers' feedback helps us to improve to better serve our Guests. We are very happy to see that your stay with us was satisfying, and we hope to have you again in the future among our Guests.Sincerely,Giorgia C.Supervisor front office
6/10 Satisfaisant
Joyce
Voyage en groupe
4 janv. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joyce
Réponse de Nora le 5 janv. 2023
Dear Mr. Joyce, Thank you very much for having written your opinion about our Hotel. Sorry for the inconvenience about the restaurant that was closed for holiday but we have a restaurant open in our sister hotel 300meters far away from us. I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception.Best Regards, Nora Del FabbroFront front office
6/10 Satisfaisant
Eric
Voyage en groupe
11 oct. 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Eric
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Nora le 15 oct. 2022
Dear Rosen Simoglu,Thank you very much for having written your opinion about our Hotel. Customers' feedback helps us to improve to better serve our Guests. We are very happy to see that your stay with us was satisfying, and we hope to have you again in the future among our Guests.Sincerely,Nora
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 oct. 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Près de l'aéroport mais pas à l'aéroport!
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Nora le 15 oct. 2022
Dear Anonymous,Thank you for having written your opinion about our Hotel.We are sorry for the bad experience that you have suffered. You can call us any time and our team will provide the best solutions for you to arrive at our Hotel.Hope to welcome you again in the future.Sincerely,Nora
6/10 Satisfaisant
Olivier
Voyage d’affaires
25 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Olivier
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Giorgia le 26 sept. 2022
Dear Olivier,thank you for the time spent for this review. We apologize for any inconvenient you suffered. We guarantee that it is our primary goal to satisfy our customer's needs.We thank you once more and we hope to have the possibility to welcome you again in the future.Sincerely,Giorgia C.Supervisor front office
10/10 Excellent
Carlotta
9 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
En vacance
Carlotta
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Giorgia le 12 août 2022
Dear Carlotta,
Thank you very much for having written your opinion about our Hotel. Customers' feedback helps us to improve to better serve our Guests.
We are very happy to see that your stay with us was satisfying, and we hope to have you again in the future among our Guests.
Sincerely,
Giorgia C.
8/10 Bien
Fabrice
3 juil. 2022
Fabrice
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Giorgia le 4 juil. 2022
Dear Fabrice,
thank you for the time spent for this kind review.
It's a pleasure to know that you enjoyed your stay in our hotel and that you appreciated the comforts and services offered.
We thank you once more and we hope to have the possibility to welcome you again in the future.
Sincerely,
Giorgia C.
Supervisor front office
6/10 Satisfaisant
Marie-daniele
23 juin 2022
Marie-daniele
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Giorgia le 4 juil. 2022
Dear Marie-daniele,
thank you for the time spent for this kind review.
It's a pleasure to know that you enjoyed your stay in our hotel and that you appreciated the comforts and services offered.
We thank you once more and we hope to have the possibility to welcome you again in the future.
Sincerely,
Giorgia C.
Supervisor front office
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
22 janv. 2022
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
Réponse de Alessandro G. le 24 janv. 2022
Thank you and best regards
8/10 Bien
Alice
Voyage d’affaires
25 nov. 2021
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Rooms are nice but no room service
Alice
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Alessandro G. le 27 nov. 2021
Dear Mrs Alice,
thank you so much for the time you spent for this feedback. We are really sorry to see that we could not totally satisfy your expectation for your stay in our hotel. We hope to have the possibility to host you again for your next stay in Malpensa, in order to show you our true level of service.
Best regards,
6/10 Satisfaisant
Philippe
Voyage d’affaires
15 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Philippe
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
Réponse de Alessandro G. le 21 sept. 2020
Thank you and best regards,
10/10 Excellent
Laurence
Voyage en famille
25 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait
Laurence
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Réponse de Alessandro G. le 27 juil. 2020
Thank you so much for your kind review, best regards,
8/10 Bien
Guillaume
18 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien situé
Guillaume
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Alessandro G. le 20 déc. 2019
Thank you for the kind review.
Regards,
6/10 Satisfaisant
Robin
Voyage d’affaires
16 nov. 2019
Robin
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Alessandro G. le 18 nov. 2019
Dear Robin
best regards,
6/10 Satisfaisant
Marie-Daniele
2 oct. 2019
Les points faibles : Personnel et service
Marie-Daniele
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Alessandro G. le 5 oct. 2019
Chère Madame Marie-Danielle,
Nous sommes désolés d'apprendre que vous avez eu des problèmes pendant votre séjour.
J'ai cru comprendre que vous ne pouviez pas accéder à votre chambre car vous n'aviez pas de document d'identité. Malheureusement, pour des raisons de sécurité, nous ne pouvons pas nous abstenir de respecter les lois que l’État nous impose. Nous sommes vraiment désolés d'apprendre que cela ne vous a pas causé une petite déception, mais, je le répète, c'est quelque chose qui ne dépend pas de nous. Nous sommes obligés de vérifier et d’enregistrer les pièces d’identité de toutes les personnes séjournant à l’hôtel.
Nous espérons avoir l'occasion de vous accueillir à nouveau afin de vous offrir une meilleure expérience. Cordialement
6/10 Satisfaisant
Patrick
25 août 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Correct mais ajoutez 8€ pour la navette
Patrick
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Alessandro G. le 30 août 2019
Bonjour,
merci pour la critique. Notre navette, ainsi que celle de tous les autres hôtels, est et a toujours été un extra.
En espérant vous accueillir de nouveau dans notre hôtel, Cordialement,
8/10 Bien
Carl
10 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Carl
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Alessandro G. le 28 août 2019
Thank you and best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
9 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait séjour
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Alessandro G. le 28 août 2019
Thank you for the review.
Hope to welcome you again in the hotel, best regards,
8/10 Bien
Jean-Louis
2 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jean-Louis
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Alessandro G. le 4 juil. 2019
Thank you very much,
Best regards,
10/10 Excellent
michel
11 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
etape retour PARIS
michel
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Matteo V. le 11 juin 2019
Dear Michel,
thank you for leaving this extremely kind feedback.
It's a pleasure to notice that your stay in our hotel satisfied your expectations.
We are glad to hear that you appreciated our staff service and facilities offered, such as the shuttle bus to the airport.
We thank you once more for the time spent for leaving this review and we hope to welcome you again in the future.
Sincerely
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
21 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Matteo V. le 21 mars 2019
Dear Guest,
Thanks for letting us know your opinion about Crowne Plaza Milan Malpensa Airport. We're sorry for not fulfilling your expectations.
We hope to welcome you again and give us the opportunity to improve your satisfaction.
Once more, thanks for choosing us.
Sincerely
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
20 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Matteo V. le 1 avr. 2019
Dear Guest,
Thanks for letting us know your opinion about Crowne Plaza Milan Malpensa Airport even if you have not left any comments. We're sorry for not fulfilling your expectations. In spite of this, we hope you'll give us another chance in the future. Please feel free to contact us to provide more details about your stay.
Once more, thanks for choosing us.
Sincerely
8/10 Bien
Franck
6 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel Malpensa
Franck
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Matteo V. le 6 févr. 2019
Dear Franck,
Thank you for leaving this kind feedback.
It's a pleasure to notice that your stay in our hotel satisfied your expectations.
We are glad to hear that you appreciated our services and facilities offered, such as the shuttle bus to the airport.
I apologize again for the serious problem that hit our equipment and for 2 days did not give access to the internet via wifi. We normally guarantee a free connection in all areas of the hotel at 10 GB of speed for each device.
We thank you once more for the time spent for leaving this review and we hope to welcome you again in the future.
Sincerely
6/10 Satisfaisant
Cedric
13 déc. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Cedric
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Matteo V. le 13 déc. 2018
Dear Cedric,
Thanks for letting us know your opinion about Crowne Plaza Milan Malpensa Airport. We're sorry for not fulfilling your expectations. In spite of this, we hope you'll give us another chance in the future. Please feel free to contact us to provide more details about your stay.
Once more, thanks for choosing us.
Sincerely
8/10 Bien
PATRICK
18 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
PATRICK
Séjour de 1 nuit en juin 2018
6/10 Satisfaisant
sebastien
11 avr. 2018
Les points forts : Personnel et service
tout juste correct
sebastien
8/10 Bien
Anne-Marie
1 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Anne-Marie
10/10 Excellent
Grégoire
24 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
High quality good price
Grégoire
8/10 Bien
Voyageur vérifié
17 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2017
Réponse de Soledad le 20 oct. 2017
Cher client,
Nous vous remercions pour avoir laissé votre opinion sur notre Hotel. Votre feedback nous aide à nous améliorer et fournir un meilleur service à nos clients.
Je suis contente de voir que votre séjour chez nous s'est bien passé, et que vous avez meme découvert le Samarcanda!!
Nous espérons vous revoir très bientot.
Veuillez recevoir nos salutations distinguées.
Soledad
Manager//Crowne Plaza Malpensa
8/10 Bien
Jean
21 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jean
Séjour de 1 nuit en septembre 2017
8/10 Bien
Voyageur vérifié
7 févr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel emplacement pour un bon rapport qualité prix.
Voyageur vérifié
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
16 nov. 2016
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
16 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
4 nov. 2016
Les points forts : Personnel et service
hôtel agréable, proche de l'aéroport
Voyageur vérifié
8/10 Bien
geneviève, Bayonne
24 juin 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
geneviève
8/10 Bien
Not Provided
10 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Not Provided
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Philippe, nancy
28 mars 2016
Les points faibles : Personnel et service
un peu vieux non ?
Philippe
6/10 Satisfaisant
Philippe, nancy
28 mars 2016
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
pour l aeroport uniquement
Philippe
6/10 Satisfaisant
thibaud
19 févr. 2016
Les points faibles : Propreté
thibaud
6/10 Satisfaisant
Guillaume
17 févr. 2016
Les points forts : Confort de la chambre
Guillaume
8/10 Bien
FRANCIS
25 janv. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
FRANCIS
4/10 Médiocre
pascal, bordeaux
5 oct. 2015
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
très décevant !!
pascal
8/10 Bien
CHRISTOPHE, Lille
20 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pratique quand on a un vol à prendre
CHRISTOPHE
10/10 Excellent
Laila
Voyage d’affaires
3 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Laila
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Karidia Samassi le 15 mars 2024
Gentilissima Laila,la ringraziamo per il tempo dedicato a recensire il nostro hotel.Siamo spiacenti del fatto che abbia riscontrato qualche problema durante il soggiorno. La ringraziamo nuovamente della recensione e speriamo di poterla ospitare nuovamente, e garantirle un esperienza migliore.Cordiali Saluti,Karidia S.Front OfficeCrowne Plaza Milan Malpensa Airport an IHG hotel
6/10 Satisfaisant
Heather
11 févr. 2024
Heather
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Elena le 23 mars 2024
Buongiorno,Grazie per aver speso parte del suo tempo per recensirci, anche se siamo veramente desolati nel leggere che la nostra struttura non è stata al 100% di suo gradimento, la sua opinione ci aiuta a migliorare.Sperando di riceverla nuovamente presso la nostra struttura le auguro un buon proseguimento di giornata.