Avis
7,6
Bien
7,6/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
7,2/10
Équipements
7,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,4/10
Écoresponsabilité
Avis
31 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
10/10 Excellent
Marilyn
Voyage en famille
19 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marilyn
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Management le 26 avr. 2022
Cher Marilyn,
Merci pour votre avis. Nous espérons néanmoins que cela vous aidera dans vos recherches.
Cordialement,
La gestion
8/10 Bien
thierry
16 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
thierry
Séjour de 3 nuits en mars 2020
Réponse de Owner le 23 mars 2020
Hi Thierry,
Thank your for staying with us. We appreciate your time and your business. Come visit us again soon.
4/10 Médiocre
michel
Voyage en couple
1 févr. 2020
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
michel
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Ownership le 3 févr. 2020
We are sorry the street noise was an issue. We many many many rooms that are perfectly quiet and are always happy to accommodate guests there.
8/10 Bien
Eric, Paris
Voyage en couple
28 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eric
Séjour de 8 nuits en janvier 2020
Réponse de Ownership le 29 janv. 2020
We are so pleased you enjoyed your stay! We strive to meet and exceed all your needs in all of the areas you noted. I am sorry that you felt breakfast is limited, we find that cook to order tends to be higher quality than the buffet style you will find at other hotels. In any event, please come back and enjoy our heated pool again!
10/10 Excellent
David
Voyage d’affaires
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Management le 28 mars 2024
We would like to thank you for taking the time to complete our online survey about your stay. Feedback from our guest is very important to us and your input helps us in our efforts to providing excellent service. Thank you so much for your business and we look forward to seeing you in the future. Kind regards,
10/10 Excellent
Ada
Voyage en famille
23 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ada
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Management le 25 mars 2024
Your feedback is appreciated. We continue to improve our property and your thoughts are a great tool for our team to make necessary corrections. We are glad you had a great experience and hope you select us as your preferred hotel next time.Best regards,
10/10 Excellent
Keith
Voyage en famille, Voyage d’affaires
22 mars 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Keith
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Management le 25 mars 2024
Thank you for your feedback, we are delighted to hear you had a great experience and look forward to hosting you again soon.Sincerely,
2/10 Horrible
Sophia, Homestead
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage d’affaires, Voyage en couple
18 mars 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sophia
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Management le 18 mars 2024
Guest feedback is the best tool we have to improve our services and operations and it seems we fell short of your expectations. Thank you for your thoughts and being our guest.Sincerely,
6/10 Satisfaisant
Melissa
17 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Melissa
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Management le 18 mars 2024
At the Quality Inn Miami South, we strive to provide the best service. It seems we fell short of your expectations and we hope you give us another opportunity to impress you. Thanks for being our guest.Sincerely,
10/10 Excellent
Kristina, saint cloud
Voyage en couple
14 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kristina
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Management le 15 mars 2024
Thank you very much for your feedback, we are delighted to hear you had a great experience. We look forward to hosting you again soon.Sincerely,
10/10 Excellent
Keith
Voyage en famille
13 mars 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Keith
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Management le 18 mars 2024
Thank you very much for your feedback, we are happy to hear you had a great experience and look forward to hosting you again soon.Sincerely.
8/10 Bien
Kathleen
12 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathleen
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Management le 14 mars 2024
Guest feedback is the best tool we have to improve our services and operations. Thank you for being our guest and we look forward to hosting you again soon.Sincerely,
4/10 Médiocre
william
11 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
william
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Management le 12 mars 2024
At the Quality Inn Miami South, we strive to provide the best service. We apologize for failing to meet your expectations and we hope you give us another opportunity to improve your perception of our hotel.Sincerely,
10/10 Excellent
Keith
Voyage en famille
11 mars 2024
Les points forts : Propreté
Keith
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Management le 12 mars 2024
Thank you for your feedback, we are delighted to hear you had a great experience and we look forward to hosting you again soon.Sincerely,
6/10 Satisfaisant
Dennis
9 mars 2024
Dennis
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Management le 11 mars 2024
At the Quality Inn Miami South it is our priority to provide quality service. Thank you for being our guest and look forward to seeing you soon.Sincerely,
10/10 Excellent
Jan
Voyage en couple
7 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jan
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Management le 8 mars 2024
Thank you very much for your feedback, we are delighted to hear you had a great experience and we look forward to hosting you again soon.Sincerely,
10/10 Excellent
David
6 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Management le 7 mars 2024
Thank you very much for your feedback. We are delighted you enjoyed your stay with us and we look forward to hosting you again soon.Kind regards,
8/10 Bien
Antila
6 mars 2024
Antila
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Management le 28 mars 2024
Thank you very much for your feedback, we are happy to hear you had a good experience and we look forward to welcoming you back to our property next time.Sincerely,
10/10 Excellent
Donna
6 mars 2024
Donna
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Management le 28 mars 2024
Guest feedback is the best tool we have to improve our services and operations. Thanks for being our guest and we look forward to hosting you again in the near future.Sincerely,
6/10 Satisfaisant
maurizio
Voyage en groupe
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté
maurizio
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Management le 29 févr. 2024
At the Quality Inn Miami South, we strive to provide the best service. It seems we fell short of your expectations. We hope you will give us another opportunity to impress you. Thanks for being our guest.Sincerely,
10/10 Excellent
Yolexis
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yolexis
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Management le 27 févr. 2024
Thank you very much for your feedback. We are happy to hear you had a good experience, we look forward to hosting you again in the near future.Sincerely,
8/10 Bien
Patricia
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Patricia
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Management le 26 févr. 2024
Thank you very much for your feedback. We are happy you had a good experience and looking forward to hosting you again soon.Sincerely,
8/10 Bien
Kai
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kai
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Management le 23 févr. 2024
Thank you very much for your feedback, We are happy to hear you had a good experience and look forward to hosting you again soon.Regards.
6/10 Satisfaisant
Mitchell
Voyage en couple
19 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Mitchell
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Management le 20 févr. 2024
At the Quality Inn Miami South, we strive to provide the best experience. We apologize for failing to meet your expectations, and we hope you give us another opportunity to impress you. Thanks for being our guest.Sincerely,
4/10 Médiocre
norvis
Voyage d’affaires
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
norvis
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Management le 19 févr. 2024
At the Quality Inn Miami South, we strive to provide the best experience. Guest feedback is the best tool we have to improve our services and operations. Thank you for your thoughts, we hope you give us another opportunity to impress you.Sincerely,
8/10 Bien
Jesus
Voyage en couple
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jesus
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Management le 16 févr. 2024
Thank you very much for your feedback, we are happy to hear you had a good experience, we look forward to hosting you again soon.Sincerely,
10/10 Excellent
Antonio
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Antonio
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Management le 12 févr. 2024
Thank you very much for your feedback, we are happy to hear you had a great experience and look forward to hosting you again in the near future.Sincerely,
6/10 Satisfaisant
marion, West Palm Beach
Voyage en famille
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
marion
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Management le 12 févr. 2024
Guest feedback is the best tool we have to improve our services and operations. Thanks for being our guest and look forward to hosting you again in the future.Sincerely,
8/10 Bien
Antonio
8 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Antonio
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Management le 9 févr. 2024
Thank you very much for your feedback, we are happy you had a good experience and look forward to hosting you again in the future.Sincerely
8/10 Bien
Walter
Voyage en famille, Voyage d’affaires
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Walter
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Management le 8 févr. 2024
We are happy to hear you had a great experience. We appreciate your feedback and look forward to hosting you again in the near future.Sincerely,
10/10 Excellent
David
Voyage d’affaires
6 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Management le 6 févr. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at the Quality Inn Miami South. Your feedback about your stay is very important to us. Rest assured that we use your comments to continually improve with the goal of providing the most enjoyable experience for our guests. We hope to see you again soon. Sincerely,
4/10 Médiocre
Todd
Voyage en couple
6 févr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Todd
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Management le 6 févr. 2024
Guest feedback is the best tool we have to improve our services and operations. Thank you for being our guest.Sincerely,
8/10 Bien
Antonio
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Antonio
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Management le 6 févr. 2024
Thank you very much for your feedback, we are glad we met your expectations, and look forward to hosting you again in the future.Sincerely,
10/10 Excellent
Ann, Port Clinton
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ann
Séjour de 10 nuits en janvier 2024
Réponse de Management le 30 janv. 2024
Thank you very much for your feedback, we are happy to hear you had a good experience, and we look forward to hosting you again in the near future.Sincerely,
8/10 Bien
Domingo
24 janv. 2024
Domingo
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Management le 25 janv. 2024
Thank you very much for your feedback, we are happy to hear you had a good experience and we look forward to seeing you again soon.Sincerely,
10/10 Excellent
Peter, Mississauga
19 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Peter
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Management le 22 janv. 2024
We would like to thank you for taking the time to complete our online survey about your stay. Feedback from our guests is very important to us and your input helps us in our efforts to providing excellent service. Thank you so much for your business and we look forward to seeing you in the future. Kind regards,
6/10 Satisfaisant
Sharlene
17 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sharlene
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Management le 19 janv. 2024
Guest feedback is the best tool we have to improve our services and operations. Thank you for being our guest and look forward to hosting you again in the near future.Sincerely,
6/10 Satisfaisant
Steven
Voyage en famille
9 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Steven
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Management le 9 janv. 2024
At the Quality Inn Miami South, we strive to provide the best experience. Guest feedback is the best tool we have to improve our services and operations. Thank you for your thoughts and we hope you give us another opportunity to impress you.Sincerely,
6/10 Satisfaisant
Jalen
8 janv. 2024
Jalen
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Management le 9 janv. 2024
Guest feedback is the best tool we have to improve our services and operations. Thank for being our guest and look forward to hosting you again in the near future.Best regards,
8/10 Bien
Ravishankar, saginaw
Voyage en famille
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Ravishankar
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Management le 5 janv. 2024
Thank you for taking the time to complete our survey regarding your recent stay at Quality Inn Miami South. As a guest you are truly valued. We look forward to seeing you again in the future.Sincerely,
10/10 Excellent
Pedro
31 déc. 2023
Pedro
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Management le 1 janv. 2024
Thank you very much for your feedback, we are delighted to hear you had a great experience and look forward to hosting you again in the near future.Sincerely,
10/10 Excellent
Yerinson
18 déc. 2023
Yerinson
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Management le 8 janv. 2024
Thank you very much for your feedback. We are delighted you had a good experience and look forward to hosting you again in the near future.Sincerely,
6/10 Satisfaisant
Raymer
17 déc. 2023
Les points faibles : Personnel et service
Raymer
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Management le 18 déc. 2023
At the Quality Inn Miami South, we strive to provide the best experience. Guest feedback is the best tool we have to improve our services and operations. Thank you for being our guest.Sincerely,
4/10 Médiocre
Igor
Voyage en famille
17 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Igor
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Management le 18 déc. 2023
At the Quality Inn Miami South, we strive to provide the best experience. It seems we fell short of your expectations. We hope you give us another opportunity to impress you. Thanks for being our guest.Regards,
6/10 Satisfaisant
Rodney
Voyage en couple
16 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Rodney
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Management le 18 déc. 2023
Guest feedback is the best tool we have to improve our services and operations. Thank you for your thoughts, we hope you give us another opportunity to impress you.Sincerely,
2/10 Horrible
Christopher
11 déc. 2023
Christopher
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Management le 12 déc. 2023
At the Quality Inn Miami South, we strive to provide the best experience. It seems like we fell short of your expectations. We hope you give us another opportunity to impress you. Thank you for being our guest.Sincerely,
8/10 Bien
James
Voyage en famille
10 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Family Visit Went Well
James
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Management le 11 déc. 2023
Your feedback is appreciated. We continue to improve our property and your thoughts are a great tool for our team to make necessary corrections. Thank you for being our guest.Kind regards,
4/10 Médiocre
Angela
Voyage en famille, Voyage en groupe
5 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Angela
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Management le 6 déc. 2023
At the Quality Inn Miami South, we strive to provide the best service. We apologize for failing to meet you expectations and we hope you give us another opportunity to impress you. Thank you for being our guest.Regards,
10/10 Excellent
Michael
30 nov. 2023
Michael
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Management le 1 déc. 2023
Thank you very much for your feedback. We are glad we met your expectations and look forward to hosting you again in the near future.Sincerely,