Avis sur Fairfield Inn & Suites Memphis I-240 & Perkins
Fairfield Inn & Suites Memphis I-240 & Perkins
4760 Showcase Blvd, Memphis, TN
Avis
7,2
Bien
7,6/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
6,6/10
Équipements
7,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,8/10
Écoresponsabilité
Avis
25 juin 2014
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
2/10 Horrible
fred
Voyage d’affaires
6 avr. 2024
fred
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Desk le 8 avr. 2024
Hi FredPlease Follow up with Expedia they will help you. We understand when booking with Expedia the hotel is not able to investigate this reservation because you are booking was outside our company.
8/10 Bien
Haidar
Voyage en groupe
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Haidar
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Desk le 8 avr. 2024
Hi HaidarThank you for sharing your stay with us we look forward to seeing you again
10/10 Excellent
Ar'Tesia
5 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ar'Tesia
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Bob
Voyage en groupe
3 mars 2024
Bob
Séjour de 1 nuit en mars 2024
2/10 Horrible
Mario
Voyage d’affaires
2 mars 2024
Les points faibles : Équipements
Mario
Séjour de 2 nuits en février 2024
8/10 Bien
Jeanne
1 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeanne
Séjour de 1 nuit en février 2024
6/10 Satisfaisant
Mary
Voyage en couple
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mary
Séjour de 1 nuit en février 2024
2/10 Horrible
Loqueria
25 févr. 2024
Loqueria
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Hugh
Voyage en couple
2 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hugh
Séjour de 1 nuit en février 2024
2/10 Horrible
Timothy, Orem
Voyage d’affaires
15 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Timothy
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de General Manager le 18 déc. 2023
Dear Timothy,Thank you for offering feedback about your recent experience at our hotel. We're sorry you were disappointed with your stay. Your comments are important to us, and we'll use them as we continuously work to improve our accommodations and amenities. Kind regards.
6/10 Satisfaisant
Yania
26 nov. 2023
Yania
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
6/10 Satisfaisant
James
Voyage d’affaires
8 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
James
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
7 nov. 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Poorly equipped, bad plumbing
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de General Manager le 9 nov. 2023
We are disappointed that your experience was not what we strive to deliver. We apologize for the concerns in your room, and our team will look into each of these issues to ensure future visits will uphold our high standards. Thank you for your time, and we wish you all the best.
2/10 Horrible
Reyna
4 nov. 2023
Reyna
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
2/10 Horrible
Carolyn
27 oct. 2023
Carolyn
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
8/10 Bien
Anissa
Voyage en groupe
26 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Anissa
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de General Manager le 28 oct. 2023
Dear Anissa,It was wonderful having you as our guest recently. We appreciate you mentioning the high standards of cleanliness we adhere to, as we take great pride in providing impeccable accommodations. Your feedback regarding updates will be passed along to our internal team for further consideration, as we are always seeking new ways to improve. Thank you for your review, and we hope you return soon.
8/10 Bien
Jaime
15 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Jaime
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Glen
13 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Glen
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
6/10 Satisfaisant
Peter
12 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Peter
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Larissa C
Voyage en famille
9 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Larissa C
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Jeffery G. Johnson,
26 sept. 2023
Jeffery G. Johnson,
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
8/10 Bien
Crystal
Voyage en famille
11 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Crystal
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
8/10 Bien
Jeffery
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en couple
21 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeffery
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de General Manager le 22 août 2023
Dear Jeffery,We're so happy to know that you had a great time with us. Thank you, and we hope you'll join us again soon.
10/10 Excellent
Leah
20 août 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Leah
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de General Manager le 22 août 2023
Dear Leah,Thank you for the outstanding rating of your recent stay at Fairfield Inn & Suites Memphis I-240 & Perkins. We're glad you enjoyed your visit with us and our safe surroundings. Please allow us to host you again should you return to Memphis.
4/10 Médiocre
THOMAS, Pensacola
Voyage en famille
20 août 2023
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
THOMAS
Réponse de General Manager le 22 août 2023
Dear Thomas,It sounds like your time with us did not meet your expectations. Please forgive us for our shortcomings in showing you a great experience. Your feedback is valuable and will enable us to make positive changes where we can. If there is any chance to welcome you back and change your perceptions, we would be thankful for it.
8/10 Bien
Alberto
Voyage d’affaires
19 août 2023
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Alberto
Séjour de 4 nuits en août 2023
8/10 Bien
Kristy
14 août 2023
Kristy
Séjour de 1 nuit en août 2023
10/10 Excellent
michael
3 août 2023
michael
Séjour de 1 nuit en août 2023
10/10 Excellent
Greg
28 juil. 2023
Greg
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
2/10 Horrible
Chastity
21 juil. 2023
Chastity
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
10/10 Excellent
Raven
21 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Raven
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de General Manager le 25 juil. 2023
Dear Raven,Guests can always count on us for a top-notch stay. We appreciate you highlighting our clean accommodations and helpful hospitality. Your five-star review has brought a smile to our faces, and we look forward to serving you again at Fairfield Inn & Suites Memphis I-240 & Perkins.
4/10 Médiocre
David
Voyage en famille
19 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
2/10 Horrible
Cheana
Voyage en famille
17 juil. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cheana
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de General Manager le 21 juil. 2023
Dear Cheana,While we appreciate you being our guest, we're terribly sorry to learn about the concerns you had with your car. Please know this is not a typical situation. Our team has several safety features in effect to help ensure the safety of our guests and their property, and we apologize that, unfortunately, there was still a concern. We hope you reached out to the local authorities, as they are best equipped to assist you. Thank you for making us aware of the situation, and we wish you well as your travels continue.
2/10 Horrible
Susan
14 juil. 2023
Susan
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
10/10 Excellent
Dwayne
13 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dwayne
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de General Manager le 17 juil. 2023
Dear Dwayne,We are thrilled to see that our dedication to cleanliness, as well as our welcoming service, helped make your stay with us at Fairfield Inn & Suites Memphis I-240 & Perkins so great! Thank you for your thoughtful review, and we hope that you will allow us another chance to host you again soon!
8/10 Bien
William
7 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de General Manager le 10 juil. 2023
Dear William,Thank you for your kind compliments on our attentive service and spotless accommodations. On behalf of all of us at Fairfield Inn & Suites Memphis I-240 & Perkins, we would be honored to welcome you back again anytime!
2/10 Horrible
Gustavo
2 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gustavo
Séjour de 1 nuit en juin 2023
4/10 Médiocre
Julie
30 juin 2023
Julie
Séjour de 1 nuit en juin 2023
6/10 Satisfaisant
Angela
28 juin 2023
Angela
Séjour de 1 nuit en juin 2023
8/10 Bien
Michelle
27 juin 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Michelle
Séjour de 2 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
Pedro
27 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Pedro
Séjour de 1 nuit en juin 2023
10/10 Excellent
Wendy
9 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Wendy
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de General Manager le 9 juin 2023
Dear Wendy,We do have one of the best teams around, so they will be honored to know you appreciated their kind service. Thank you for being our guest at Fairfield Inn & Suites Memphis I-240 & Perkins. We hope to have the privilege of welcoming you back again.
2/10 Horrible
Timothy
Voyage en famille, Voyage en groupe
25 mai 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Timothy
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de General Manager le 28 mai 2023
Dear Timothy,While you were able to enjoy our clean accommodations and yummy breakfast, it appears you were not a fan of other aspects. For that, we apologize. Rest assured that our team will investigate your comments to ensure that our amenities are working and operational. This is not indicative of the quality stay we wish to provide. We know that we can do better and welcome another chance to prove this.
8/10 Bien
Ned
25 mai 2023
Ned
Séjour de 3 nuits en mai 2023
8/10 Bien
Derrick
15 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Derrick
Séjour de 1 nuit en mai 2023
2/10 Horrible
ALLAN
14 mai 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
ALLAN
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de General Manager le 15 mai 2023
Dear Allan,We appreciated the opportunity to host your travels. Our goal is to provide clean accommodations, so we're surprised to read your concerns. Rest assured, we'll investigate your comments to ensure our rooms meet our high standards. If you would like to discuss this matter further, please don't hesitate to contact us offline. That said, we'll continue to provide comfortable stays to our guests, and we wish you safe travels.
10/10 Excellent
Michelle
7 mai 2023
Michelle
Séjour de 2 nuits en mai 2023
6/10 Satisfaisant
Dorothy
24 avr. 2023
Dorothy
Séjour de 1 nuit en avril 2023
2/10 Horrible
Claude
Voyage en famille
12 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Claude
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de General Manager le 14 avr. 2023
Dear Claude,Our team understands how important it is for our guests to have a comfortable and enjoyable stay, so we apologize for any inconvenience this may have caused. We strive to provide a seamless and memorable experience for all of our guests, and we regret that we fell short during your visit. Thank you for choosing to stay with us, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable stay in the future.