Avis sur NH Collection Medellín Royal
NH Collection Medellín Royal
Carrera 42 No 5 Sur 130, El Poblado, Medellín, Antioquia
Avis
9,0
Merveilleux
9,6/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
25 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Sarai Taborda - Guest Relations le 7 sept. 2023
Merci beaucoup d'avoir partagé votre expérience avec nous. Je suis heureux que vous ayez eu une excellente expérience dans notre hôtel. Au plaisir de vous revoir bientôt. Sincèrement,
6/10 Satisfaisant
michel
Voyage en famille
20 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
michel
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Greetings le 22 juil. 2022
Dear Mr Michael
We thank you for choosing us during your stay.
We thank you for your time on qualify us. However, we would like to know more details about your stay so we can apply the corresponding corrections measures to offer you a better service in your next visit.
We hope to have you back very soon. Always welcome
Sincerely,
Jessica Elneser
Customer Service
8/10 Bien
Theophile
Voyage d’affaires
15 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Theophile
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de Customer Service le 15 juil. 2021
Estimado Theophile: le damos las gracias por contar con nosotros durante su estancia en la ciudad de Medellín. Con respecto a su calificación y comentario, nos hubiera gustado conocer mas detalles sobre su experiencia con nuestro menú y así poder revisarlos de la mano del nuestro jefe de Alimentos y bebidas, ya que toda sugerencia es siempre una oportunidad de mejora. Lamentamos mucho si no cumplimos con sus expectativas y necesidades y esperamos que nos de la oportunidad de tenerlo de regreso muy pronto. Bienvenido siempre. Cordialmente, Servicio al Cliente.
8/10 Bien
jamale
Voyage d’affaires
27 janv. 2020
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
jamale
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de Customer Service le 27 janv. 2020
Dear Jamale: we thank very much for rating our services. Remember that you always count on us during your business and leisure trips to enjoy a lot of benefits such as spacious and modern rooms, delicious and varied menu, strategic location and of course an excellent service that will make your stay memorable and special. Sincerely, Customer Service.
8/10 Bien
Catherine
Voyage en groupe
3 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Catherine
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de Customer Service le 3 janv. 2020
Dear Catherine: we thank very much for rating and comment our services, which is very important for our company. Remember that you always count on us during your business and leisure trips to enjoy a lot of benefits such as spacious and modern rooms, delicious and varied menu, strategic location and of course an excellent service that will make your stay memorable and special. Sincerely, Customer Service.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en septembre 2019
Réponse de Customer Service le 2 oct. 2019
Dear Guest: thank you very much for taking the time to rate our hotel, which is very important for our company. Remember that we have spacious and modern rooms, delicious and varied menu, great location and the treatment you deserve for a memorable stay. Hope to see you very soon. Sincerely, Customer Service.
10/10 Excellent
Pascal
Voyage d’affaires
13 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait pour un voyage d'affaires
Pascal
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Customer Service le 16 sept. 2019
Dear Pascal: it is a pleasure to receive your rating and kind comments for which we are more than grateful. Remember that NH Collection Royal Medellin has an excellent service and according to your expectations. We will be always very pleased to help in whichever you may need, as we are so happy to create special memories during your stay in Medellin. We invite you to enjoy again our spacious facilities, modern and clean rooms, delicious and varied menu and of course a great location in the south side of the city. Sincerely, Customer Service.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
3 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en mai 2019
Réponse de Customer Service le 4 juin 2019
Dear Guest: we thank you for counting on us and for taking the time to comment and rate the hotel, as it helps us keep improving to be your favorite choice in Medellin. Remember we have all the necessary like modern and clean facilities, large rooms, great location and excellent service just to make your stay memorable and special. We hope to have you back very soon to make you feel better than at home. Sincerely, Customer Service.
10/10 Excellent
Philippe
13 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Medellin
Philippe
Séjour de 9 nuits en février 2019
Réponse de Customer Service le 13 févr. 2019
Dear Philippe: thank you very much for rating and comment about our services, which means a lot to us. Remember that being with us you have not only a hotel with all the facilities for a pleasant stay, but a well located place where you receive the kind treatment from our collaborators. We hope to have the pleasure to receive you back to deliver everything you deserve. Welcome always. Sincerely, Customer Service.
10/10 Excellent
Kevin
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kevin
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 Bien
Sunny
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sunny
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Mark
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 4 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Ricardo
Voyage en famille
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ricardo
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Walter
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Walter
Séjour de 6 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Hugo
Voyage en groupe
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hugo
Séjour de 3 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Dolores
Voyage en couple
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dolores
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Jose, Doral
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Jose
Séjour de 2 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Emmanuel
Voyage en famille, Voyage en groupe
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Emmanuel
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Patricia, Panama
Voyage en famille, Voyage d’affaires
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patricia
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de NH COLLECTION MEDELLIN le 13 avr. 2024
Dear Patricia. Thanks for your comments.We are happy to have met your expectations.We hope to see you again very soon.
10/10 Excellent
Mario Ernesto Guerra
Voyage en famille avec de jeunes enfants
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mario Ernesto Guerra
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de NH COLLECTION MEDELLIN le 9 avr. 2024
Querido Mario, Muchas gracias por tus comentarios. Te esperamos muy pronto, para seguir construyendo historias juntos. Maria RestrepoLider Servicio al Cliente.
10/10 Excellent
Sergio
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sergio
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de NH COLLECTION MEDELLIN le 8 avr. 2024
Querido Sergio,Muchas gracias por tu valoración. Deseamos seguir escribiendo historias juntos. Maria RestrepoGuest Relations Manager.
6/10 Satisfaisant
Jimy, Chia
Voyage en famille
29 mars 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Jimy
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de NH COLLECTION MEDELLIN le 1 avr. 2024
Buenas tardes, Señor Jimmy, gracias por sus comentarios. ¡Deseamos prontamente tenerlo con nosotros, para seguir escribiendo historias juntos! Maria RestrepoGuest Relations Manager
10/10 Excellent
carol natalia
28 mars 2024
carol natalia
Séjour de 2 nuits en mars 2024
8/10 Bien
Mariana
16 mars 2024
Mariana
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de NH COLLECTION MEDELLIN le 9 avr. 2024
Hola, querida Mariana, Estamos muy felices de haber hecho parte de esta gran experiencia NH Hotels. Te esperamos muy pronto. Maria RestrepoLider Servicio al Cliente
10/10 Excellent
Oscar, Charlotte
Voyage en groupe, Voyage en couple
16 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Oscar
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de NH COLLECTION MEDELLIN le 20 mars 2024
Querido Oscar, Estamos felices de haber cumplido con sus expectativas. Gracias por elegirnos. Los esperaremos muy pronto, para que juntos sigamos construyendo, Experiencias NH.
8/10 Bien
Luis Enrique
Voyage en groupe
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Luis Enrique
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de NH COLLECTION MEDELLIN le 20 mars 2024
Dear Luis, Thanks for choosing us! We were very happy with you.We will be very attentive to your next arrival.Maria RestrepoGuest Relations ManagerNH Collection Medellin
8/10 Bien
Rafaelina
Voyage en groupe
8 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rafaelina
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de NH COLLECTION MEDELLIN le 20 mars 2024
Dear Rafaelina, Thank you so much for your comment.Thanks for choosing us.We will be very happy to serve you again.Maria RestrepoGuest Relations Manager
10/10 Excellent
FRANK
Voyage en famille
4 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
FRANK
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de NH COLLECTION MEDELLIN le 20 mars 2024
Dear Frank, Thanks for taking your time.nh collection medellin thanks you for your hospitality.We are happy to have served you.Maria RestrepoGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Patricia
Voyage en famille avec de jeunes enfants
4 mars 2024
Les points forts : Propreté
Patricia
Séjour de 8 nuits en février 2024
Réponse de NH COLLECTION MEDELLIN le 20 mars 2024
Good day, Mrs Patricia.Thank you so much for your comment. We will be very attentive to your next arrival. Thanks for choosing us! Maria RestrepoGuest Relations ManagerNH Collection Med
10/10 Excellent
Eduard
Voyage en famille
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eduard
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de NH COLLECTION MEDELLIN le 1 avr. 2024
Dear Eduard. We hope to have the next opportunity and improve your perception of our hotel.Thanks for your comments.
4/10 Médiocre
Azizeh
Voyage en couple
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Azizeh
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de NH COLLECTION MEDELLIN le 20 mars 2024
Dear Azizeh,Hopefully everything is going well!Thank you for choosing us and the good comment!I will bring this situation to our team to improve it and continue providing memorable experiences to our guests.Maria Restrepo Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Marisol
Voyage en couple
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marisol
Séjour de 9 nuits en février 2024
Réponse de NH COLLECTION MEDELLIN le 23 févr. 2024
Querida Marisol, Gracias por sus comentarios, estaremos haciendo feed-back con nuestro equipo NH Collection Medellín para continuar mejorando y poderles brindar a nuestros visitantes, experiencias memorables. ¡Ten un gran día! Maria Restrepo Guest Relations ManagerNH Collection Medellín
6/10 Satisfaisant
Michael
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Michael
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de NH COLLECTION MEDELLIN le 22 févr. 2024
Dear Michael.Thank you very much for his comments. We apologize for what happened during his stay. We will speak with the management team to avoid future situations in this regard.Guest Relations ManagerNH COLLECTION MEDELLIN
10/10 Excellent
Servicios Internos 1
Voyage d’affaires
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Servicios Internos 1
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de NH COLLECTION MEDELLIN le 23 févr. 2024
¡Hola! Gracias por compartir tu experiencia con nosotros. Estaremos trabajando arduamente para mejorar y ofrecer servicios siempre de alta calidad. ¡Te esperamos nuevamente!
10/10 Excellent
Luz
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Luz
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de NH COLLECTION MEDELLIN le 22 févr. 2024
Querida Luz, Es un placer para el NH COLLECTION MEDELLÍN, haber vivido esta gran experiencia de huésped junto a usted. Gracias por estos comentarios, que nos motivan a seguir trabajando por brindar experiencias memorables. Maria RestrepoGuest Relations Manager
6/10 Satisfaisant
Mey
20 févr. 2024
Mey
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de NH COLLECTION MEDELLIN le 20 mars 2024
Dear Mey, Thank you so much for your comment.Maria RestrepoGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Milania
Voyage en couple
19 févr. 2024
Milania
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de NH COLLECTION MEDELLIN le 22 févr. 2024
Hello Miss Milania.It is a pleasure for us to have had her presence at the NH Collection Medellin. Thanks for sharing these comments. We will meet with the team to strengthen those second language skills.We hope to see you again very soon.NH COLLECTION MEDELLIN, YOUR SECOND HOME.
10/10 Excellent
Jeffry
Voyage en couple
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeffry
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de NH COLLECTION MEDELLIN le 23 févr. 2024
Querido Jefrey, Deseamos se encuentre muy bien. ¡Gracias por haber hecho parte de nuestra experiencia NH Collection Medellín. Sus comentarios hacen que nuestro equipo se esmere cada vez más en brindar servicios de alta. Tomaremos su feed-back para continuar mejorando estos detalles.¡Ten un gran día!
10/10 Excellent
rodrigo, guayaquil
Voyage en groupe
14 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
rodrigo
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de NH COLLECTION MEDELLIN le 16 févr. 2024
Señor Rodrigo,Para el hotel NH Collection Medellín ha sido un placer haberlo atendido. ¡Gracias por sus palabras que nos inspiran a seguir escribiendo historias inigualables! Hotel NH Collection Medellín Maria Camila RestrepoGuest Relation Manager
10/10 Excellent
Jania
14 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jania
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de NH COLLECTION MEDELLIN le 16 févr. 2024
Dear Jania,Thank you very much for your comment. As NH Medellín Collection it was a pleasure to have you here. We look forward to having the privilege of continuing to add great moments and experiences together.NH COLLECTION MEDELLINMaria RestrepoGuest Relations Manager.
10/10 Excellent
Betzaida
Voyage en famille, Voyage en couple
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Betzaida
Réponse de NH COLLECTION MEDELLIN le 13 févr. 2024
Good day, Mrs Betzaida. We appreciate your comments and time with us. It has been a pleasure to have shared these days with you.NH COLLECTION MEDELLÍN your second home!
10/10 Excellent
Isaac
2 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Isaac
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de NH COLLECTION MEDELLIN le 5 févr. 2024
Dear Isaac, thank you for your comment and we are glad that your stay was amazing. thank you, NH Collection Medellin Team.
6/10 Satisfaisant
Jaime, Miami
31 janv. 2024
Jaime
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Hotel NH Collection Medellin le 5 févr. 2024
Dear Jaime, Thank you for your comments.NH Collection Medellin Team.
8/10 Bien
Meyling
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Meyling
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Sarai Taborda - Guest Relations le 26 janv. 2024
Dear Mrs. Meyling, Thank you for taking the time to rate your experience with us. We hope to have you back soon. Sincerely,
10/10 Excellent
Denisse
24 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Denisse
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Sarai Taborda - Guest Relations le 26 janv. 2024
Mrs. Denisse, thank you for taking the time to rate your experience with us. We hope to have you back soon. Sincerely,
4/10 Médiocre
ashley
23 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ashley
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Sarai Taborda - Guest Relations le 26 janv. 2024
Dear Ashley, Please accept our sincere apologies for the inconvenience you experienced during your stay at our hotel. It certainly doesnt meet the standard we set for. Your comment has been shared with the areas involved to investigate what could have happened. Thank you for choosing us for your stay. Sincerely.
10/10 Excellent
Robert John
19 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert John
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Sarai Taborda - Guest Relations le 26 janv. 2024
Mr. Robert, thank you for taking the time to share your experience with us. We hope to have you back soon. Sincerely,
4/10 Médiocre
Manuela, Winter Haven
Voyage en famille, Voyage en couple
15 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Manuela
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Sarai Taborda - Guest Relations le 18 janv. 2024
Dear Manuela, We are very sorry to know that we didnt meet your expectations. What you described certainly does not meet the standard we set forth, I'm sorry that your stay fell short of your expectations. We take very seriously our guests' feedback, so your comment has been addressed to the corresponding area. We hope to provide you with a better experience in the future. Sincerely,
10/10 Excellent
Sorely, Corona
Voyage en famille
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sorely
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Sarai Taborda - Guest Relations le 18 janv. 2024
Estimada Sorely. Gracias por tomarse el tiempo de compartir su experiencia en nuestro Hotel NH de Medellín. Nos encanta que haya disfrutado su estancia. Gracias por elegirnos! Esperamos tener la oportunidad de recibirla de nuevo pronto. Saludo Cordial,
10/10 Excellent
Natalie, Toa Baja
13 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Natalie
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Réponse de Sarai Taborda - Guest Relations le 18 janv. 2024
Estimada Natalie. Gracias por tomarse el tiempo de calificar su experiencia en nuestro Hotel NH de Medellín. Nos encanta que haya disfrutado su estancia. Gracias por elegirnos! Esperamos tener la oportunidad de recibirla de nuevo pronto. Saludo Cordial,