Avis
7,2
Bien
7,6/10
Propreté
7,6/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
7,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en groupe
11 avr. 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
6 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beau séjour
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
8/10 Bien
FRANcois
7 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
FRANcois
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Pearle Beach Team le 4 sept. 2023
Dear guest,Greetings from Pearle Beach Team.We are so glad to see that you had a good time under our care. We strive each day to provide the most amazing experience to our guests and are always happy and satisfied to read that our service was up to their expectations. Your review brings warmth to the hearts of all of our team members!We hope to see you soon back to our hotel and rest assured that we will receive you with the same enthusiasm, conviviality, excellence... And even moreThank you again for your kind words and see you hopefully real soon!Best regards,Pearle Beach Team
8/10 Bien
Dominique
Voyage en couple
14 sept. 2022
Les points forts : Personnel et service et équipements
Dominique
Séjour de 8 nuits en septembre 2022
Réponse de L'équipe du Pearle Beach Resort & Spa le 21 sept. 2022
Bonjour Dominique, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre commentaire. Soyez sûr que nous en prenons bonne note et que nous ferons de notre mieux pour améliorer l'expérience de nos clients et la qualité de nos services ! Une très belle journée à vous !
6/10 Satisfaisant
thomas
31 juil. 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
thomas
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
8/10 Bien
frederic
Voyage en famille
19 nov. 2021
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tres moyen
frederic
Séjour de 13 nuits en novembre 2021
Réponse de The Management le 22 nov. 2021
Cher Frederic,
Merci beaucoup pour votre commentaire. Nous sommes navrés pour l'inconvénient que vous avez rencontré. Soyez sûr que nous en prenons bonne note et que nous ferons de notre mieux pour améliorer l'expérience de nos clients et la variété de nos cuisines
Nous vous souhaitons une très belle journée!
10/10 Excellent
alessi, forest
Voyage en famille
15 nov. 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
alessi
Séjour de 13 nuits en octobre 2021
Réponse de The Management le 16 nov. 2021
Bonjour Alessi,
Merci beaucoup pour votre charmant commentaire. Cela nous touche beaucoup. Nous sommes très heureux que vous ayez passé un magnifique séjour parmi nous et que notre petit paradis vous ait énormément plu.
Au plaisir de vous recevoir à nouveau parmi nous!
Nous vous souhaitons une très belle journée!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
25 oct. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
2/10 Horrible
Sophie, Geneve
Voyage d’affaires
29 sept. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sophie
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Reservation le 5 oct. 2019
Bonjour,
Nous vous remercions pour votre visite & pour vos commentaires.
Nous faisons face actuellement à un souci climatique naturel qui explique la présence des rochers sur notre plage... Mais ces derniers apparaissent & disparaissent en fonction de la marée haute & basse.
Nous avons pris bonne note sur les commentaires faites et nous travaillerons dessus.
Bonne Journée à vous
6/10 Satisfaisant
cathy
18 août 2019
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon rapport qualite prix
cathy
Séjour de 6 nuits en août 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
15 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 11 nuits en août 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
14 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Pearle Beach Resort le 23 juil. 2019
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous écrire. Ce fut un immense plaisir de vous accueillir dans notre paradis. Nous sommes ravis que l’hôtel fût à la hauteur de vos espérances. Passez une très belle journée!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
21 avr. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 12 nuits en avril 2019
Réponse de Pearle Beach Team le 29 avr. 2019
Dear Sir or Madam,
Many thanks for your rating.
We hope to have the opportunity to welcome you back.
Best regards.
6/10 Satisfaisant
Fati
Voyage en groupe
8 avr. 2019
Les points forts : Personnel et service
Fati
Séjour de 7 nuits en mars 2019
Réponse de La Direction le 3 mai 2019
Bonjour Fati, Nous sommes navrés d'apprendre que votre séjour n'a pas était à la hauteur de vos espérances. Dans le but de constamment s'améliorer, nous prenons bonne note de vos commentaires. Bien cordialement,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Communication Team le 30 déc. 2018
Cher Client,
Nous vous remercions pour votre charmant commentaire. Nous sommes ravis de lire que votre séjour parmi nous a été des plus agréables. C'est un plaisir de lire que vous avez apprécié le cadre et les services proposés.
Nous espérons avoir l'occasion de vous accueillir à nouveau.
Meilleures Salutations,
L'équipe de Pearle Beach Resort
4/10 Médiocre
Jacques
24 juin 2018
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Jacques
Séjour de 3 nuits en juin 2018
Réponse de La Direction le 29 juin 2018
Cher Jacques,
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de poster vos impressions suite à votre séjour parmi nous. Nous sommes navres de lire que nous n'avons pas ete a la hauteur de vos attentes. Nous vous présentons nos plus sincères excuses. Vos commentaires nous sont précieux car ils nous permettent de voir nos points faible et d'apporter des ajustements. Nous espérons que vous nous donnerez l’opportunité de mieux vous servir à l’avenir.
Cordialement
6/10 Satisfaisant
Victor
20 juil. 2016
Les points forts : Personnel et service
Hôtel en bord de mer
Victor
8/10 Bien
cindy, Leb
17 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fabuleux
cindy
8/10 Bien
Voyageur vérifié
15 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Hotel agréable sur la plage
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Jonathan, Pologne
12 févr. 2014
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Bon rapport qualité-prix
Jonathan
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
6 mai 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hôtel idéal pour les couples
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Aurelie, France
11 févr. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Le pearl beach de l ile Maurice
Aurelie
8/10 Bien
Birgit
23 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Birgit
Séjour de 3 nuits en février 2024
8/10 Bien
Gunnar
12 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gunnar
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
David
16 déc. 2023
David
Séjour de 13 nuits en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
shonoya
6 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
shonoya
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Olivier
9 oct. 2023
Olivier
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Samantha
27 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Samantha
Séjour de 8 nuits en août 2023
Réponse de Pearle Beach le 4 sept. 2023
Dear guest,Greetings from Pearle Beach Team.We are so glad to see that you had a good time under our care. We strive each day to provide the most amazing experience to our guests and are always happy and satisfied to read that our service was up to their expectations. Your review brings warmth to the hearts of all of our team members!We hope to see you soon back to our hotel and rest assured that we will receive you with the same enthusiasm, conviviality, excellence... And even moreThank you again for your kind words and see you hopefully real soon!Best regards,Pearle Beach Team
6/10 Satisfaisant
LEANDRO
Voyage en couple
20 août 2023
LEANDRO
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Pearle Beach Team le 4 sept. 2023
Dear guest,Greetings from Pearle Beach Team.We are so glad to see that you had a good time under our care. We strive each day to provide the most amazing experience to our guests and are always happy and satisfied to read that our service was up to their expectations. Your review brings warmth to the hearts of all of our team members!We hope to see you soon back to our hotel and rest assured that we will receive you with the same enthusiasm, conviviality, excellence... And even moreThank you again for your kind words and see you hopefully real soon!Best regards,Pearle Beach Team
8/10 Bien
Nadia
Voyage en couple
12 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nadia
Séjour de 6 nuits en août 2023
Réponse de Pearle Beach Team le 4 sept. 2023
Dear guest,Greetings from Pearle Beach Team.We are so glad to see that you had a good time under our care. We strive each day to provide the most amazing experience to our guests and are always happy and satisfied to read that our service was up to their expectations. Your review brings warmth to the hearts of all of our team members!We hope to see you soon back to our hotel and rest assured that we will receive you with the same enthusiasm, conviviality, excellence... And even moreThank you again for your kind words and see you hopefully real soon!Best regards,Pearle Beach Team
2/10 Horrible
nuran
Voyage en famille
22 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
nuran
Séjour de 6 nuits en juillet 2023
Réponse de Pearle Beach Team le 4 sept. 2023
Dear guest, Warm greetings from Pearle Beach Resort & Spa Thank you for having chosen our resort and for taking the time to share your unfortunate experience. It is always very valuable for us to understand our guest's experiences, so that we can continue to review our service standards. It is of course with great concern that we have learnt we failed to meet your expectations while you were in house. We have shared your comments with the management team who are very eager to analyse and work on the shortfalls in order to restore your trust in our services. Thank you again for taking the time to write your review and we sincerely look forward to another opportunity of welcoming you back in our resort Best regards, Pearle Beach Team
8/10 Bien
MOSHE
28 juin 2023
MOSHE
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Pearle Beach Team le 4 sept. 2023
Dear guest,Greetings from Pearle Beach Team.We are so glad to see that you had a good time under our care. We strive each day to provide the most amazing experience to our guests and are always happy and satisfied to read that our service was up to their expectations. Your review brings warmth to the hearts of all of our team members!We hope to see you soon back to our hotel and rest assured that we will receive you with the same enthusiasm, conviviality, excellence... And even moreThank you again for your kind words and see you hopefully real soon!Best regards,Pearle Beach Team
6/10 Satisfaisant
Oscar
Voyage en couple
3 juin 2023
Les points forts : Personnel et service
Oscar
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Réponse de Pearle Beach Team le 4 sept. 2023
Dear guest,Greetings from Pearle Beach Team.We are so glad to see that you had a good time under our care. We strive each day to provide the most amazing experience to our guests and are always happy and satisfied to read that our service was up to their expectations. Your review brings warmth to the hearts of all of our team members!We hope to see you soon back to our hotel and rest assured that we will receive you with the same enthusiasm, conviviality, excellence... And even moreThank you again for your kind words and see you hopefully real soon!Best regards,Pearle Beach Team
4/10 Médiocre
eliran
Voyage d’affaires
20 avr. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
No value for money
eliran
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Pearle Beach Resort & Spa le 25 avr. 2023
Dear guest, Warm greetings from Pearle Beach Resort & Spa.Thank you for having chosen our resort and for taking the time to share your unfortunate experience. It is always very valuable for us to understand our guest's experiences, so that we can continue to review our service standards. It is of course with great concern that we have learnt we failed to meet your expectations while you were in house. We have shared your comments with the management team who are very eager to analyse and work on the shortfalls in order to restore your trust in our services.Thank you again for taking the time to write your review and we sincerely look forward to another opportunity of welcoming you back in our resort.Best regards,Pearle Beach Resort & Spa
8/10 Bien
Khaled
Voyage en famille
16 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
not bad hotel
Khaled
Séjour de 5 nuits en mars 2023
Réponse de Pearle Beach Team le 12 avr. 2023
Dear guest,Greetings from Pearle Beach Team.We are so glad to see that you had a good time under our care. We strive each day to provide the most amazing experience to our guests and are always happy and satisfied to read that our service was up to their expectations. Your review brings warmth to the hearts of all of our team members!We hope to see you soon back to our hotel and rest assured that we will receive you with the same enthusiasm, conviviality, excellence... And even moreThank you again for your kind words and see you hopefully real soon!Best regards,Pearle Beach Team
8/10 Bien
Claudio Hernan
22 févr. 2023
Claudio Hernan
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de Pearle Beach Team le 12 avr. 2023
Dear guest,Greetings from Pearle Beach Team.We are so glad to see that you had a good time under our care. We strive each day to provide the most amazing experience to our guests and are always happy and satisfied to read that our service was up to their expectations. Your review brings warmth to the hearts of all of our team members!We hope to see you soon back to our hotel and rest assured that we will receive you with the same enthusiasm, conviviality, excellence... And even moreThank you again for your kind words and see you hopefully real soon!Best regards,Pearle Beach Team
8/10 Bien
Hans
Voyage en couple
9 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hans
Réponse de Pearle Beach le 6 févr. 2023
Dear guest,Greetings from Pearle Beach Team.We are so glad to see that you had a good time under our care. We strive each day to provide the most amazing experience to our guests and are always happy and satisfied to read that our service was up to their expectations. Your review brings warmth to the hearts of all of our team members!We hope to see you soon back to our hotel and rest assured that we will receive you with the same enthusiasm, conviviality, excellence... And even moreThank you again for your kind words and see you hopefully real soon!Best regards,Pearle Beach Team
8/10 Bien
Turkeyah
Voyage en couple
3 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Turkeyah
Réponse de Pearle Beach le 6 févr. 2023
Dear guest,Greetings from Pearle Beach Team.We are so glad to see that you had a good time under our care. We strive each day to provide the most amazing experience to our guests and are always happy and satisfied to read that our service was up to their expectations. Your review brings warmth to the hearts of all of our team members!We hope to see you soon back to our hotel and rest assured that we will receive you with the same enthusiasm, conviviality, excellence... And even moreThank you again for your kind words and see you hopefully real soon!Best regards,Pearle Beach Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
12 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pearl Beach
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en novembre 2022
Réponse de Pearl Beach Resort & Spa le 12 déc. 2022
Dear guest,Greetings from Pearle Beach Team.We are so glad to see that you had a good time under our care. We strive each day to provide the most amazing experience to our guests and are always happy and satisfied to read that our service was up to their expectations. Your review brings warmth to the hearts of all of our team members!We hope to see you soon back at our hotel and rest assured that we will receive you with the same enthusiasm, conviviality, excellence... And even more.Thank you again for your kind words and see you real soon!Best regards,Pearle Beach Team
6/10 Satisfaisant
Frenando
14 sept. 2022
Frenando
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
10/10 Excellent
J W T
6 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great!
J W T
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Pearle Beach Resort & Spa Team le 16 juin 2022
Dear Guest,
Warm greetings from Mauritius.
Thank you for perfect rating and for taking the time to share this lovely review. We are delighted that you loved our location and beautiful beach. It was such a pleasure rendering your stay as pleasant as possible.
Wishing you a beautiful day ahead!
Best Regards,
The Management Team
10/10 Excellent
SUBRAHMANYA PRAMOD
30 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super helpful staff
SUBRAHMANYA PRAMOD
Séjour de 8 nuits en mai 2022
Réponse de The Management Team le 16 juin 2022
Dear Subrahmanya,
Thank you for taking the time to share your wonderful experience.
We are glad that you loved the hospitality of our dedicated staffs. We are sure that our entire team enjoyed catering for your needs as much as you enjoyed your stay.
Hope to welcome you again!
Wishing you a nice day ahead!
Best Regards,
2/10 Horrible
Bibbi
17 avr. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rædselsfuldt
Bibbi
Séjour de 8 nuits en février 2022
Réponse de Pearle Beach Resort & Spa Team le 28 avr. 2022
Dear Bibbi,
Warm greetings from Pearle Beach Resort & Spa
Thank you for having chosen our resort and for taking the time to share your unfortunate experience.
It is always very valuable for us to understand our guest's experiences, so that we can continue to review our service standards. It is of course with great concern that we have learnt we failed to meet your expectations while you were in house.
We have shared your comments with the management team who are very eager to analyse and work on the shortfalls in order to restore your trust in our services.
Thank you again for taking the time to write your review and we sincerely look forward to another opportunity of welcoming you back in our resort
Best regards,
8/10 Bien
Kati
2 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kati
Séjour de 7 nuits en février 2022
Réponse de The Management Team le 7 mars 2022
Good Morning Kati,
Thank you for having chosen our resort and for taking the time to share your review. We are glad that you loved our room and dedicated staffs. We apologize for the inconvenience you have encountered.
It is always very valuable for us to understand our guest's experience, so that we can continue to review our service standards.
Rest assured that we took good note of your remarks and we will do the needful to enhance our guest's experience.
Wishing you a nice day ahead!
Best Regards,
Pearle Beach Resort and Spa
8/10 Bien
Van Zyl
Voyage d’affaires
9 févr. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Van Zyl
Séjour de 4 nuits en janvier 2022
Réponse de The Management Team le 14 févr. 2022
Dear Guest,
Thank you for having chosen our resort and for taking the time to share this lovely review with us.
We are glad that you loved our location and our rooms. We are sure that our entire team enjoyed catering for your needs as much as you enjoyed your stay and your meals.
Hope to welcome you again!
Warm Regards,
Pearle Beach Resort & Spa
4/10 Médiocre
Magdalena
26 janv. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magdalena
Séjour de 4 nuits en janvier 2022
6/10 Satisfaisant
Amar
12 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amar
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
Réponse de The Management Team le 13 janv. 2022
Dear Amar,
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We apologize for the inconvenience you have encountered. Thank you for bringing this into our attention. Rest assured that we will do the needful so as this does not occur again and we will do our best to enhance our guest's experience.
Wishing you a Happy New Year 2022 !
Best Regards,
The Management
4/10 Médiocre
Robert
Voyage d’affaires
10 janv. 2022
Robert
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
Réponse de The Management Team le 10 janv. 2022
Dear Roberto,
Thank you for having chosen Pearle Beach Hotel and for taking the time to share your unfortunate experience.
It is always very valuable for us to understand our guest's experience, so that we can continue to review our service standards. It is of course with great concern that we have learnt we failed to meet your expectations.
We have shared your comments with the management team who are very eager to analyse and work on the shortfalls in order to restore your trust in our services.
Thank you again for taking the time to write your review and we sincerely look forward to another opportunity of welcoming you back in our resort.
Best Regards,
The Management Team
10/10 Excellent
Manan
7 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Manan
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de The Management Team le 10 janv. 2022
Dear Manan,
Thank you for sharing this sweet review. We are glad that you loved our Hotel and had an amazing stay in our little paradise. It was such a pleasure welcoming you among us.
Hope to see you again !
Wishing you a Happy New Year !
Warm Regards,
The Management
8/10 Bien
Mitesh
Voyage en famille
4 déc. 2021
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Good but can do better
Mitesh
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
Réponse de The Management le 6 déc. 2021
Hello Mitesh,
Many thanks for your feedback and for choosing our resort. We are pleased that you loved our location. We do hope that you had a lovely stay. We apologize for the inconvenience you have encountered. We have taken good note of your remarks in order to enhance our guest's experience.
Wishing you an amazing day ahead !
Best Regards,
The Management