Les notes se basent sur un nombre total de 238 avis vérifiés

4,6 sur 5
Recommandé par 95 % des clients
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Services et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,5 Conditions de l'hôtel
Avis Expedia vérifiés
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié de London

Publié le 19 févr. 2017
Fantastic hotel in great location. Had a lovely half term here with two young kids who the staff were great with. Lovely suite for the four of us. Great facilities. Only comment would be on the rather pricey breakfast which we hadn't included - worth seeing if you can get a better deal by including this in advance.
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié de Berlin

Hervorragend

Publié le 6 févr. 2017
Wir wurden freundlichst emphangen und dazu ein Zimmer upgrade bekommen. Hervorragendes Restaurant. Im ganzen eine super Aufenthalt.
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
16 févr. 2017 par Mit freundlichen Grüßen, Laurent GARRIDO - CEO Hot, Direction de l'hôtel
Nach Ihrem Aufenthalt in unserem Hotel, waren Sie so freundlich, uns ein positives Kommentar zu hinterlassen. Ein großes Dankeschön vor allem, weil Ihr Kommentar ist wertvoll: es uns, unsere Dienstleistungen zu verbessern hilft. Gewinnen Sie Ihr Vertrauen wichtig ist. Warten Sie wieder in Naoura begrüßen zu dürfen,
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Peaceful and relaxing

Publié le 2 nov. 2016 sur Hotels
Had a very relaxing stay at La Naoura. Just what the doctor ordered! Staff so friendly and helpful. Very peaceful even though its in the middle of the city. Just a short walk to the main square and souks.
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
6 janv. 2017 par General Manager, Direction de l'hôtel
Following your stay at our hotel, you were kind enough to leave us a positive comment for which we would first like to thank you. Your comment is extremely important as they provide a motivation for continuous improvement. We are looking forward to having the pleasure of seeing you again soon in the future. Yours sincerely, Laurent GARRIDO General Manager Hôtel & Ryads Barrière Le Naoura Marrakech
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié

Très bel hotel de luxe a proximité de la médina

Publié le 18 oct. 2016
Calme très bien situé en bordure de médina à deux pas de gueliz Ét de l'Hermitage. Hotel luxueux sans ostentation avec une tres belle piscine et spa immense. Tres grande chambre à la décoration chaleureuse pourvue au res de jardin d'une belle terrasse ombragee par les bananiers. Excellent restaurant Ét extras très raisonnables. À recommander.
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié de london

Fantastic location and lovely pool!

Publié le 11 oct. 2016
Situation : Perfect location! Feels like proper Marrakech only 10min walk to main square with markets, night market and souks but also only 5min drive to new town
Very spacious room, perfect location, 10 min walk to main square and the souks. All hotel staff are very helpful, would recommend and would def go back!
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 6 oct. 2016 sur Hotels
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié de Guatemala

Walking distance to Jemma el Fna

Publié le 15 sept. 2016
This hotel is inside the Medina but not in the main square or souks. You can walk anywhere from here. Its really quiet around the hotel. Staff was excellent. They have a restaurant, very expensive food. Though its delicious, I recommend eating somewhere else. Overall its a great hotel.
4 sur 5
par un voyageur vérifié de Dublin

Publié le 9 sept. 2016 sur Hotels
Very good hotel. I would definitely stay again
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Definitely coming back to this hotel!

Publié le 20 août 2016 sur Hotels
Beautiful Hotel! Has to be one of the best hotels i have stayed at:) -Very good service -Awesome room with great view of pool -staff was courteous to decorate room for wedding couple
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié de Ahmed

Hotel is expensive we booked half board

Publié le 4 août 2016
We were asked to sign for Ordering two omelettes as part of our breakfast as it was a complementary request we were shocked as this was our fourth visit here and had never encountered this. This hotel should value repeat visitors and not Try to alienate them. This did leave a sour tast on this visit. We made a fuss on leaving and refused to pay any extras. We are expecting an apology and a very good discount for our next visit. Sofia and Shakoor Ahmed