Plage, cabines (en supplément), chaises longues, parasols

Avis sur TUI BLUE Grand Azur

5 out of 5
TUI BLUE Grand Azur
Cumhuriyet Bulvari No.17, Marmaris, Mugla

Avis

8,6

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 101 avis sur 177." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 39 avis sur 177." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 21 avis sur 177." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 13 avis sur 177." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 3 avis sur 177." "

8,8/10

Propreté

8,6/10

Personnel et service

8,8/10

Équipements

8,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Arezou

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Génial
Tout est parfait,merci à l’équipe
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de Sharon Ay General Manager le 24 oct. 2022
Cher Arezou, Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez vécu une expérience merveilleuse avec nous cet été et que vous avez apprécié le service que nous avons offert.Nous espérons que vous reviendrez avec nous.Sincères amitiés

10/10 Excellent

Nawal

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel magnifique, le buffet est incroyable et le personnel est très aimable le service est vraiment top !
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Sharon Ay General Manager le 19 oct. 2022
Cher nawal, merci beaucoup pour votre avis élogieux. Nous sommes heureux que vous ayez été satisfait de la nourriture et du service du personnel et que vous ayez passé un agréable séjour.Nous espérons vous revoir bientôt.Meilleures salutationsDirecteur général

10/10 Excellent

Natacha

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superbe hôtel parfait à tout niveau
Cette hôtel est tout simplement parfait, la propreté est irréprochable. L’hôtel est superbement bien agencé, les chambres sont propres et donnent une magnifique vue sur la mer. La nourriture y est excellente il y’en a pour tout les goûts. Nous sommes allés 2 fois dans cette hôtel en 2 mois de temps nous y retournerons sûrement en août tellement nous avons appréciés cette hôtel et son personnel très accueillant !
Séjour de 6 nuits en juin 2022
Réponse de Sharon Ay General Manager le 13 juin 2022
Chère Natacha, Merci pour votre avis fabuleux. Nous sommes absolument ravis que vous ayez choisi de rester avec nous deux fois cette année et que chaque séjour ait été parfait pour vous. Nous sommes heureux que vous ayez trouvé les chambres très confortables et que vous ayez apprécié la nourriture. Nous avons vraiment hâte de vous revoir en août. Meilleures salutations Sharon AY Directeur général

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
La chambre magnifique et la vue.La nourriture excellente et savoureuse.
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Grand Azur Marmaris team le 24 sept. 2019
Dear guests, thank you for the appreciation of our hotel. We are pleased that you liked the view from the room and the food. We will be glad to greet you again in Grand Azur Marmaris. Best regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Très bon hôtel. Mon seul regret est de n’être resté que 3 nuits.
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Grand Azur Marmaris Team le 24 juin 2019
Dear guests, thank you for the excellent evaluation of our services. Looking forward to seeing you again. With best regards, Grand Azur Marmaris Team

10/10 Excellent

JOHANA

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Meilleur Hôtel à Marmaris, vivement conseillé!
Pour nous le meilleur hôtel de Marmaris. La vue depuis la chambre "vue sur mer" est fantastique, la nourriture y est excellente, le personnel est souriant, discret et serviable. La plage est de loin la plus agréable en comparaison à celles des hôtels alentours. les managers qui étaient présentes à nos dates sont très professionnelles et gentilles. Petit bémol sur la taille de la piscine qui est plus petite qu'elle n'en a l'air mais la piscine intérieure est parfaite pour les longueur et à cette période très peu fréquentée.
Séjour de 7 nuits en octobre 2018

8/10 Bien

Stéphane

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super
Encore un excellent séjour dans un hôtel luxueux avec tous les services et activités à disposition (salle de sport, piscines intérieures et extérieures, hamam, sauna) un buffet gargantuesque...
Séjour de 2 nuits en octobre 2017

8/10 Bien

Stéphane

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel bien placé et très confortable
Excellent séjour ! Pour la deuxième année de suite

8/10 Bien

Stéphane, IZMIR

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel de classe
Super séjour, personnel accueillant, compétent, souriants. Chambres à la hauteur d'un 4 étoiles (propreté, couchage, ...). Vue splendide. (Grandes piscines (intérieures et extérieures) et accès au spa (salle de sport avec nombreux instruments, hamam, sauna...). Et des restaurants avec un grand choix et très classe pour le steak house avec vue panoramique en prime ! On vous le conseille.

10/10 Excellent

Aneta

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de TUI BLUE Grand Azur Team le 14 nov. 2023
Thanks a lot for your feedback, we are looking forward to welcoming you back.

6/10 Satisfaisant

kimya

Good location Bad service
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Sharon Ay General manager le 31 oct. 2023
Dear Mr Lyon, thank you for reviewing your one night stay with us. We are pleased you were happy with the hotel location. We are sorry to hear you were not impressed with our staff service in your very brief stay with us and would have liked the opportunity to understand your experience.Best regards,

4/10 Médiocre

Verda

Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 Excellent

Denise

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
48 hours in Marmaris
Probably the best all inclusive hotel I’ve ever stayed in! The food was incredible, the pool area, beach, bars, rooms all 100% afternoon tea was lovely. A calm but beautiful hotel. Only thing I would change is the pillows, very hard, but I can live with it
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Sharon Ay General manager le 23 oct. 2023
Dear Denise, thank you for your lovely review. We are thrilled that you enjoyed your stay and loved our facilities.We are sorry you found the pillows to be a little hard, a quick call to reception would have enabled us to replace them for you.We hope to see you again next year.Best regards

10/10 Excellent

Ismail

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de TUI BLUE Grand Azur Team le 14 nov. 2023
Thanks a lot for your feedback, we are looking forward to welcoming you back.

10/10 Excellent

Canan

Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Sharon Ay General manager le 26 sept. 2023
Dear Canan, thank you for your great review.We hope you will choose to stay with us again.Best regards

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
We enjoyed our time in Marmaris! Grand Azur had the best all-inclusive food I have ever had. Quality was top notch and the group of people that work there are happy and super helpful!
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Sharon Ay General manager le 26 sept. 2023
Dear guest, Thank you for your review. We are pleased that you enjoyed your stay with us and were impressed with the food.We hope we have the chance to welcome you again.Best regards

10/10 Excellent

Francis

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff was exceptional. Loved the multiple activities that were available every day.
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Sharon Ay General manager le 8 sept. 2023
Dear Francis, thank you for your wonderful review. We are delighted that you enjoyed your stay, including the range of free daily activities.We hope you choose to visit us again.Warm regards,

8/10 Bien

Ali

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et équipements
I was satisfied with the facility. Although it is worth it to mention that we paid €35 each for Lavante restaurant but it didn’t worth it except a good view. They kept saying that the restaurant is fully booked but it wasn’t just to persuade us to book a spot there (lying is the last expectation I had).
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Sharon Ay General manager le 10 sept. 2023
Dear Ali, Thank you for sharing your review. We are delighted to hear that you were satisfied with the hotel overall. We are sorry to hear that you were disappointed with your Levante experience and that you felt you were misled. We hope you will choose to stay with us again. Best regards,

10/10 Excellent

Yuliya

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We liked everything about this hotel 😍 The rooms, the food, the beach location and the shows. The only improvement would be an outdoor adult only pool.
Réponse de Sharon Ay General manager le 28 août 2023
Dear Yuliya, thank you so much for sharing your positive review. We are very pleased to hear that you loved everything about your recent stay.We have no plans to introduce another outdoor pool at the hotel, however, you may like to know we have a large indoor pool as well.We hope you will choose to stay with us again soon.Best regards,

10/10 Excellent

Imelda

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Best hotel ever 10/10, great swimming pool, great view, amazing activities, nice beach, great food all day long, friendly staff, very clean, you wouldn’t need to leave the resort at all with the all-inclusive package! There were many families and kids during my stay tho! Yet, I’ll definitely will pay a visit again. 👍
Réponse de Sharon Ay General manager le 24 août 2023
Dear İmelda, thank you for sharing your excellent review. We are truly thrilled to hear that you enjoyed every moment of your stay with us, loved the food and were well looked after by our staff.We do hope we have the chance to welcome you again soon.Warm regards,

6/10 Satisfaisant

serdar

Séjour de 5 nuits en mai 2023
Réponse de Sharon Ay General manager le 14 août 2023
Merhaba Serdar bey, Yorumunuz için teşekkür ederiz.Umarız size tekrar ağırlama şansımız olacaktır.Saygılarımızla

8/10 Bien

Davut, Augsburg

Voyage en couple
Für Kleinkinder nicht geeignet.
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Sharon Ay General manager le 14 août 2023
Dear Davut, Thank you for reviewing your recent holiday.We are pleased you enjoyed your stay overall and hope to welcome you again.Warm regards

8/10 Bien

Alia

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Réponse de Sharon Ay General manager le 21 juil. 2023
Dear Alia, Thank you for rating your recent holiday.We hope you will stay with us again soon.Best regards

10/10 Excellent

Ali

Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Sharon Ay General manager le 21 juil. 2023
Dear Ali, thank you for rating your recent holiday.We hope you will stay with us again soon.Best regards,

10/10 Excellent

Basak

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful place! Very clean property with friendly staff. Food was amazing! You will not be disappointed! We had the most relaxing vacation with breath-taking views. Heaven on earth!
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Sharon Ay General manager le 13 juil. 2023
Dear Basak, thank you for your lovely review. We are pleased you loved the food and had a relaxing holiday.We hope to see you again soon.Best regards

8/10 Bien

Mehmet emin

Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Sharon Ay General manager le 4 juil. 2023
Merhaba Mehmet bey, yorumunuz için teşekkür ederiz

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Çok güzel ve keyifli bir tatil geçirdik, tüm çalışanlara teşekkürler
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de Sharon Ay General manager le 10 juil. 2023
Sayın TUI BLUE misafir. Güzel değirlendirmeniz için teşekkür ederiz.Saygılarımızla

6/10 Satisfaisant

lev

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 8 nuits en juin 2023
Réponse de Sharon Ay General Manager le 22 juin 2023
Dear Lev, thank you for reviewing your recent stay.We we have the chance to welcome you in the future.RegardsSharon AYGeneral manager

10/10 Excellent

Nilay

Voyage en famille
This is an amazing resort. I took my family there. Very clean, service, food, and beach are excellent. Highly recommended.
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de Sharon Ay, General manager le 15 juin 2023
Dear Nilay, thank you for review your recent stay. We are delighted that you enjoyed your holiday and found the service, cleanliness and food to be excellent.We hope we have the chance to welcome you and your family again.Best regards,Sharon AyGeneral manager

8/10 Bien

Yuvika

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Private beach, shopping, food
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Sharon Ay General Manager le 17 avr. 2023
Dear Yuvika,Thank you for your positive review for your recent stay.We are pleased you enjoyed your holiday and look forward to your next visit.Best regards

10/10 Excellent

rania

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en octobre 2022
Réponse de Sharon Ay General Manager le 21 oct. 2022
Dear rania.Thank you for awarding us with such a great rating.We hope you will stay with us again.Best regards

10/10 Excellent

Bijan

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
This is an unbelievable property. Beautiful, with great food, amazing service, and excellent location. One of the best all inclusive properties we have ever stayed at. We highly recommend it.
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de Sharon Ay General Manager le 17 oct. 2022
Dear Bijan- we are so pleased that you have had a wonderful experience, loved the food and the location. We appreciate you taking the time to share your positive review and do hope you will choose to stay with us again.Best regards

10/10 Excellent

Hanan, Fremont

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I love how it was so close to city center and I enjoyed the all inclusive perks.
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Sharon Ay General Manager le 12 oct. 2022
Dear Hanan, thank you for your positive review. We are pleased that you were happy with the hotel's location and enjoyed the all inclusive facilities.We hope to see you again soon.Best regards,

6/10 Satisfaisant

Irina

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de Sharon Ay General Manager le 5 oct. 2022
Dear İrinathank you for reviewing your recent stay. We hope you enjoyed your visit.Best regards,

8/10 Bien

Tugce

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hatten einen sehr schön Aufenthalt in dem Hotel. Die Auswahl im Buffet war riesig und auch sehr sehr lecker. Kann ich nur weiterempfehlen :)
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Sharon Ay General Manager le 2 sept. 2022
Lieber Tugce, vielen Dank für Ihre tolle Bewertung und Ihre hohe Weiterempfehlung. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben und hoffen, Sie wiederzusehen.mit freundlichen GrüßenSharon AyGeneraldirektor

4/10 Médiocre

Majed

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
They do for me downgrade
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Sharon Ay General Manager le 12 oct. 2022
Dear Mr Majed,Thank you for sharing your comments regarding your recent stay. We always allocate the room type which has been booked. We feel we should clarify that on arrival at our hotel, we allocated a partial sea view suite as per your reservation. We are very sorry that the suite didn't meet with your approval and it was with your consent that an alternative room was given.We hope you enjoyed your stay overall.Best regards,

10/10 Excellent

Samet

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Sharon Ay General Manager le 24 août 2022
Dear Samet, thank you very much for rating your recent stay. We are pleased you enjoyed your holiday and do hope you will choose to stay with us again.Best regards,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Sharon Ay General Manager le 29 août 2022
thank you

10/10 Excellent

Mahdi muhammed ali

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent location, excellent services, excellent in everything, very polite staff, very professional, we have excellent time throughout, highly recommended
Séjour de 7 nuits en juillet 2022
Réponse de Sharon Ay General Manager le 27 juil. 2022
Dear Mahdi, thank you very much for your favourable review. It gives us great pleasure to hear that you have enjoyed your stay with us and do hope you will choose to holiday with us again. Best regards, Sharon Ay General manager

8/10 Bien

hiba

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Near shopping center
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Réponse de Sharon Ay General Manager le 22 juin 2022
Dear Hiba, thank you for rating your recent stay with us. We hope you enjoyed your holiday and will stay with us again. Best regards,

10/10 Excellent

Kamelia

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was fantastic
Séjour de 5 nuits en juin 2022
Réponse de Sharon Ay General Manager le 13 juin 2022
Dear Kamelia, thank you for your fabulous comment! We are very pleased you enjoyed your stay with us and hope you will choose to visit us again. Best regards Sharon Ay General manager

10/10 Excellent

Adam

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en mai 2022

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Relaxing stay
Great place to stay for relaxing at the beach in Marmaris. The hotel and rooms are decorated nicely and with modern equipment, and the staff is friendly and happy to help. The food selection is fantastic and includes a range of vegan options as well, which is remarkable.
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Réponse de Sharon Ay General Manager le 16 mai 2022
Dear and valued guest - thank you for reviewing your recent stay at our hotel. We are very pleased to hear that you had a great, relaxing time and were very satisfied with the range of food we offer, including the vegan options. We hope you will come and stay with us again. Best regards Sharon AY General manager

10/10 Excellent

FRANCIS BOSAH

Séjour de 3 nuits en avril 2022
Réponse de Sharon Ay General Manager le 6 mai 2022
Thank you for giving us a great review. We are pleased you enjoyed your stay and hope we have the chance to welcome you again. Best regards Sharon AY General Manager

10/10 Excellent

PAUL

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beautiful hotel in idyllic location
This is a beautiful hotel in an idyllic setting. Even though large it has a very intimate feeling and the staff cannot do enough to ensure you have a good holiday. Special mention to Ruthe who goes that extra mile. Food was wonderful and varied, tables were cleared quickly and efficiently and plenty of sun loungers both around the pool and on the beach. Only negatives we had were the indoor pool could have been warmer and more attractive to linger in and the Levante restaurant was a big disappointment. It was soulless and lacking in any sort of ambience, worn cabinets were against the walls and a used tea towel was thrown on one of them, no background music playing and too brightly lit. BUT overall we were delighted with this hotel and would definitely come back.
Séjour de 5 nuits en avril 2022
Réponse de Sharon Ay General Manager le 13 avr. 2022
Dear Paul, thank you for posting your excellently rated review. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay and received the very best of service from our dedicated staff. We are very sorry to hear of your disappointment in our a la carte restaurant. With its enviable views across the bay, many of our guests find it to be one of the highlights of their holiday. We will pass your comments to our F&B manager for follow up. It's wonderful to hear that you were happy with your holiday overall and do hope we have the chance to welcome you again. Best regards,

10/10 Excellent

TOLGA

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de TUI BLUE Grand Azur le 4 nov. 2021
Dear Tolga, Thank you for rating our hotel on Expedia. We hope you enjoyed your stay and hope to see you again. Best regards, Sharon Ay General Manager

6/10 Satisfaisant

Onur

Séjour de 4 nuits en août 2021
Réponse de TUI BLUE Grand Azur team le 17 sept. 2021
Dear Onur, thank you for rating our hotel on Expedia. We hope you enjoyed your stay and hope to see you again. Best regards, Sharon Ay GM

4/10 Médiocre

Yasin

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en juillet 2021

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en septembre 2020
Réponse de TUI BLUE Grand Azur team le 28 sept. 2020
Dear guest, it is disappointing to receive such a low score. We would welcome the chance to hear your feedback and the reasons why you didn't enjoy your stay. You can mail us at reservation.grandazur@tuihotels.com.tr with your comments.

10/10 Excellent

Nabil

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en août 2020
Réponse de TUI BLUE Grand Azur team le 26 août 2020
Thank you very much for your excellent rating. We are very pleased you enjoyed your stay with us.