Avis
9,2
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
29 nov. 2023
Les points forts : Propreté
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Carmel Horsley, General Manager le 30 nov. 2023
Greetings:My apologies that the noise from the nearby exit door disturbed you: one of our team will check to make sure the door closer is working to minimise noise.Kind regardsCarmel Horsley, General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Carmel Horsley, General Manager le 1 avr. 2019
Thank you for taking the time to touch base.
Kind regards, Carmel Horsley, General Manager.
10/10 Excellent
Guillaume
31 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great hotel
Guillaume
Séjour de 3 nuits en janvier 2018
Réponse de Carmel Horsley, General Manager le 31 janv. 2018
Greetings! Thanks for taking the time to pass on your positive feedback, we really appreciate hearing from you - and knowing that we made your visit to Blenheim enjoyable. Safe travels.
Best wishes, Carmel Horsley, General Manager.
6/10 Satisfaisant
Nicolas, Plaisir
19 oct. 2015
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Hôtel trop orienté business
Nicolas
8/10 Bien
Claude, Lasne
24 juin 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good quality hotel while in Blenheim
Claude
8/10 Bien
Julien
5 avr. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Julien
10/10 Excellent
Graham
Voyage en couple
15 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Graham
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Carmel Horsley, General Manager le 15 mars 2024
Thanks for such a great rating Graham. It was lovely to meet you both and here's hoping for smooth sailing from now on. Safe travels and best wishes,Carmel Horsley, General Manager
4/10 Médiocre
Amna
Voyage en famille
26 févr. 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amna
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Carmel Horsley, General Manager le 26 févr. 2024
Dear AmnaMy apologies that the hotel style was not to your liking: and that some aspects you found not to be clean. Our team are generally very well known for presenting a clean experience for our guests so I am sorry that we have let you down in some way on this occasion. Kind regards Carmel Horsley, General Manager
8/10 Bien
Lorie, Holaday
Voyage en couple
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lorie
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Carmel Horsley, General Manager le 23 févr. 2024
Hi LorieThanks for your feedback. We offer a complimentary beverage to any Expedia VIP: this is a welcome card in the room with the complimentary drink voucher(s) attached. I have checked your booking and see that we had noted this for your stay this week. My apologies that you maybe did not see this on the bench? I am sorry that this was not communicated better.Kind regardsCarmel Horsley, General Manager
10/10 Excellent
Suzuki
Voyage en groupe
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Suzuki
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Carmel Horsley, General Manager le 7 févr. 2024
Thanks for rating your stay with us so highly, we appreciate you taking the time to do so.Kind regardsCarmel Horsley, General Manager
8/10 Bien
Wendy, Toronto
Voyage en couple
2 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wendy
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Carmel Horsley, General Manager le 4 févr. 2024
Thanks for rating your stay Wendy - we appreciate you taking the time to let us know how much you enjoyed your stay. Kind regardsCarmel Horsley, General Manager
10/10 Excellent
Cullen
26 janv. 2024
Cullen
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Phil, Remuera
Voyage en couple
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Phil
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Carmel Horsley, General Manager le 15 janv. 2024
Hi Phil - great to hear from you and we are so pleased you enjoyed your stay with us. Warm wishesCarmel Horsley, General Manager
8/10 Bien
Ben
8 janv. 2024
Ben
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Carmel Horsley, General Manager le 15 janv. 2024
Thanks for rating your stay, we are pleased to see "4 out of 5".Kind regardsCarmel Horsley, General Manager
8/10 Bien
Mark
Voyage en groupe
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Carmel Horsley, General Manager le 4 janv. 2024
Thanks for taking the time to let us know your feedback, we are please that Scenic Hotel Marlborough was a good base for your time in the region.Kind regardsCarmel Horsley, General Manager
10/10 Excellent
Barbara
Voyage en famille, Voyage en couple
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Barbara
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Carmel Horsley, General Manager le 4 févr. 2024
Hello BarbaraSo lovely to hear from you, and we are so pleased you enjoyed your say so much. It is great to hear that the facilities worked so well for you all. Warm wishesCarmel Horsley, General Manager
4/10 Médiocre
Youngjoon
Voyage en couple
30 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Youngjoon
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Carmel Horsley, General Manager le 31 déc. 2023
GreetingsMy apologies that you did not like the bedding at our hotel: We use 100% cotton sheets and have feather duvets, the only blankets we have are a very soft microfibre. Apologies that these offerings did not meet your expectations.Kind regardsCarmel Horsley, General Manager
10/10 Excellent
Hamish
29 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Comfortable
Hamish
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Carmel Horsley, General Manager le 31 déc. 2023
Thanks for your great feedback Hamish - we are so pleased the hotel and our team provided an enjoyable stay. Safe travels and warm wishes,Carmel Horsley, General Manager
8/10 Bien
Lee
Voyage d’affaires
27 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lee
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Carmel Horsley, General Manager le 27 déc. 2023
Thanks for your feedback Lee - lovely to heat from you.Warm wishesCarmel Horsley, General Manager
6/10 Satisfaisant
Sajag
Voyage en famille
26 déc. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sajag
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Carmel Horsley, General Manager le 27 déc. 2023
Thank you for taking the time to rate your stay. Kind regardsCarmel Horsley, General Manager
8/10 Bien
Andrew
23 déc. 2023
Andrew
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Carmel Horsley, General Manager le 15 janv. 2024
Thank you for reviewing your recent stay - we are pleased you enjoyed it.Kind regardsCarmel Horsley, General Manager
10/10 Excellent
Hilde Stendal
29 nov. 2023
Hilde Stendal
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Carmel Horsley, General Manager le 27 déc. 2023
Thanks for rating your stay with us so highly - we are so pleased you enjoyed your stay.Warm wishes,Carmel Horsley, General Manager
10/10 Excellent
Margie
9 nov. 2023
Margie
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Carmel Horsley, General Manager le 30 nov. 2023
Thanks for rating your stay with us so highly - we appreciate that you took the time to do so. Kind regardsCarmel Horsley, General Manager
10/10 Excellent
Martin
Voyage en famille
7 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Martin
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Carmel Horsley, General Manager le 7 nov. 2023
Greetings: thanks for your positive feedback, we are so pleased you enjoyed your stay with us,Kind regardsCarmel Horsley, General Manager
10/10 Excellent
Ken
Voyage en groupe
10 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ken
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Carmel Horsley, General Manager le 11 oct. 2023
Hi Ken :-)Thanks for your feedback: we really appreciate you taking the time to reach out and let us know how much you enjoyed your stay with us.Warm wishes, Carmel Horsley, General Manager
10/10 Excellent
Mark, Phoenix
7 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Carmel Horsley, General Manager le 8 oct. 2023
Thanks for your lovely feedback Mark, it is great to hear from you and we are so pleased you enjoyed your stay with us recently.Warm wishes, Carmel Horsley, General Manager
10/10 Excellent
Ralph
4 oct. 2023
Ralph
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Carmel Horsley, General Manager le 5 oct. 2023
Hi Ralph - lovely to welcome you back to Marlborough again recently! Gad to hear you enjoyed your stay.Warm wishes,Carmel Horsley, General Manager
8/10 Bien
Tracy
Voyage en couple
26 sept. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tracy
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Carmel Horsley, General Manager le 27 sept. 2023
Hello Tracy.My apologies our breakfast team let you down on the Sunday morning: I will most definitely be following up with those team members to find out how that went wrong - but I am so sorry this impacted on your stay, and greatly appreciate you bringing this to my attention.With that one exception, I am pleased to hear you otherwise had a good stay with us and that the team looked after you well during your stay in Marlborough, with some yummy dinners. Wishing you safe travels for the rest of your journey.Warmest wishes, Carmel Horsley, General Manager
10/10 Excellent
craig
Voyage d’affaires
23 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
craig
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Carmel Horsley, General Manager le 24 sept. 2023
Thanks for rating your stay 10 out of 10! We are so pleased you enjoyed your stay with us. Kindest regardsCarmel Horsley, General Manager
10/10 Excellent
Michael
Voyage en couple
1 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Carmel Horsley, General Manager le 3 sept. 2023
Hi MichaelThank you so much for letting us know your lovely feedback: it is great to hear from you and we are so pleased you enjoyed your stay. Best wishesCarmel Horsley, General Manager.
10/10 Excellent
Kulvinder
Voyage en couple
13 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kulvinder
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Carmel Horsley, General Manager le 13 août 2023
Greetings: lovely to hear that you enjoyed your stay and celebrated the birthday well. Thank you for taking the time to let us know your feedback, much appreciated. Kind regardsCarmel Horsley, General Manager
8/10 Bien
Adam
Voyage d’affaires
6 août 2023
Les points forts : Équipements
Adam
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Carmel Horsley, General Manager le 6 août 2023
Greetings! Thank you very much for your glowing feedback. We are so pleased to know that you enjoyed your stay with us and hope we do have the opportunity to welcome you back another time.Warm wishes,Carmel Horsley, General Manager
10/10 Excellent
Khalid
5 août 2023
Khalid
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Carmel Horsley, General Manager le 6 août 2023
Thanks for rating your stay 10 out of 10! We appreciate you taking the time to do so.Kind regardsCarmel Horsley, General Manager
10/10 Excellent
Caroline
Voyage d’affaires
5 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Like coming home!
Caroline
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Carmel Horsley, General Manager le 6 août 2023
Hello Caroline - lovely to hear from you and we are so pleased to read how much you enjoyed your stay. We look forward to seeing you another time. Warm wishesCarmel Horsley, General Manager
8/10 Bien
Amanda
Voyage en couple
24 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amanda
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Carmel Horsley, General Manager le 28 mai 2023
Hello again AmandaThanks for your feedback, great to hear that you had a good stay. There is a second receptacle for recycling located in the drawer with the rubbish bin, although perhaps could be better "labelled". And I will get our maintenance team to check the TV in your room: thank you for bringing that to my attention. Thanks again for your lovely feedback.Kind regardsCarmel Horsley, General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
22 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Carmel Horsley, General Manager le 23 mai 2023
Greetings: thanks for your positive review. Lovely to hear you enjoyed your stay with us recently. We hope we get the chance to welcome you back another time. Warm wishesCarmel Horsley, General Manager
10/10 Excellent
Tracey
Voyage en couple
14 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tracey
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Carmel Horsley, General Manager le 14 mai 2023
Hi TraceyThanks for your lovely feedback: we are so glad you enjoyed your recent stay with us. Kind regardsCarmel Horsley, General Manager
10/10 Excellent
Jennifer
1 avr. 2023
Jennifer
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Carmel Horsley, General Manager le 3 avr. 2023
Thanks for rating your stay with us as "10 out of 10"! We are so pleased that you enjoyed you stay with us, thanks for taking the time to rate your experience. Warmest wishes,Carmel Horsley, General Manager
10/10 Excellent
Andrew
23 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Whistle stop Stay by Train
Andrew
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Carmel Horsley, General Manager le 23 mars 2023
Hello Andrew - thanks for your feedback, lovely to know that you enjoyed your stay. I have noted which room your stayed in and we will check on that bed. My apologies and thank you for bringing it to my attention. Warm regardsCarmel Horsley, General Manager
10/10 Excellent
Jenny
23 mars 2023
Jenny
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Carmel Horsley, General Manager le 27 mars 2023
Hi JennyThanks for rating your stay as "10 out of 10"! We are so pleased you enjoyed your time with us. Warm wishes, Carmel Horsley, General Manager
10/10 Excellent
Steve
Voyage en groupe
13 mars 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Steve
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Carmel Horsley, General Manager le 13 mars 2023
Thanks for rating us "5 out of 5"! So glad you enjoyed your stay with us Steve. Warm wishes,Carmel Horsley, General Manager
8/10 Bien
Karl, Port moody
Voyage en couple
7 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Karl
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de Carmel Horsley, General Manager le 7 mars 2023
Thanks for your lovely feedback Karl - we are so glad that you enjoyed your stay with us recently. Kind regardsCarmel Horsley, General Manager
10/10 Excellent
Peggy
26 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Peggy
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de Carmel Horsley, General Manager le 27 févr. 2023
Hi Peggy: we are so pleased you enjoyed your stay with us. Thanks for taking the time to let us know your feedback. Warmest wishes,Carmel Horsley, General Manager
8/10 Bien
Peter
Voyage en couple
19 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Peter
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Carmel Horsley, General Manager le 19 févr. 2023
Hi PeterThanks for the feedback - we shall check the mattress topper in that room, apologies. Lovely to know you otherwise enjoyed your stay with usWarm wishes,Carmel Horsley, General Manager
8/10 Bien
Ricky
Voyage d’affaires
18 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ricky
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Carmel Horsley, General Manager le 19 févr. 2023
Thanks for rating your stay Ricky: we are pleased you enjoyed your visit with us.Kind regardsCarmel Horsley, General Manager
10/10 Excellent
Jennifer
13 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jennifer
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Carmel Horsley, General Manager le 13 févr. 2023
Thanks for rating us 10 out of 10! We are so glad you enjoyed your say with us Jennifer.Best wishesCarmel Horsley, General Manager.
8/10 Bien
Jaime
Voyage en couple
12 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jaime
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Carmel Horsley, General Manager le 12 févr. 2023
Hi JaimeThanks for your feedback - great to hear you enjoyed your stay with us over the weekend. Warm wishes,Carmel Horsley, General Manager
8/10 Bien
Dale
5 févr. 2023
Dale
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Carmel Horsley, General Manager le 7 mars 2023
Thanks for rating your stay - we are so glad you had a good experience.Warm wishesCarmel Horsley, General Manager.
8/10 Bien
Neil
Voyage en groupe
3 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Overnight Stsy
Neil
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Carmel Horsley, General Manager le 3 févr. 2023
Thanks for your positive feedback, Neil. Much appreciated. Kind regardsCarmel Horsley, General Manager
8/10 Bien
Selina Forte
25 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Selina Forte
Séjour de 2 nuits en janvier 2023
Réponse de Carmel Horsley, General Manager le 7 mars 2023
Thanks for rating your stay - we are so glad you had a good experience.Warm wishesCarmel Horsley, General Manager.