Avis
8,0
Très bien
8,2/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
9 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
6/10 Satisfaisant
Nicolas
Voyage en famille
13 mai 2023
Les points forts : Personnel et service
Nicolas
Réponse de Hotelmgmt le 17 mai 2023
Your feedback is highly valued and we're pleased you enjoyed our amenities and staff. We sincerely regret the issues encountered in your accommodation, especially those affecting your children's safety. This is our utmost concern and immediate actions are taken for resolution. We're committed to a high standard of guest experience and we apologize for falling short. We eagerly look forward to a chance to serve you better and regain your confidence.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de HotelMgmt le 7 janv. 2020
Thank you for your five-stars. We look forward to your return and we hope it's soon!
10/10 Excellent
Audrey
2 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super
Audrey
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Jason B le 3 janv. 2020
Thank you for rating us! We are happy to hear you enjoyed your stay with us!
8/10 Bien
Marielle
Voyage en famille
27 déc. 2019
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Séjour en famille décembre 2019
Marielle
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Jason B le 2 janv. 2020
Thank you for the feedback and rating! We hope you enjoyed your stay and can't wait to host you next time!
10/10 Excellent
Gregory
Voyage en famille
29 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gregory
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Jason B le 31 oct. 2019
Thank you for staying with us! We hope you enjoyed your stay!
8/10 Bien
Laurent
15 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Laurent
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de HotelMgmt le 15 août 2019
Thank you for taking a moment to share your positive score! We hope you plan to join us on your next visit to the area, so we have a chance to further impress.
10/10 Excellent
Emilia
25 mars 2024
Emilia
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de General Manager le 29 mars 2024
Dear Emilia,Thank you for sharing your experience at Hawks Cay Resort! Your satisfaction is our top priority, and we're delighted you enjoyed your stay. We can't wait to welcome you back for another fantastic experience!Hawks Cay Resort Management
8/10 Bien
Maria
Voyage en famille
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 29 mars 2024
Dear Maria, Thank you for choosing to stay with us at Hawks Cay Resort. We are thrilled to learn that you enjoyed your stay overall. However, we regret hearing our staff fell short of your expectations. Rest assured, your concerns will be addressed promptly. Nevertheless, it was a pleasure hosting you, and we look forward to welcoming you back next time.Hawks Cay Resort Management
10/10 Excellent
Kelly
Voyage en famille avec de jeunes enfants
16 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kelly
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 19 mars 2024
Dear Kelly,Our team enjoyed hosting your family at Hawks Cay Resort. It's fantastic that your kids loved our fun amenities, including our pirate ship-themed pool with slides, water cannons, and shallow areas for our youngest guests. We can't wait to create more memories with you!Hawks Cay Resort Management
2/10 Horrible
NICOLE
Voyage en couple
15 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
NICOLE
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 19 mars 2024
Dear Nicole,Thank you so much for providing your feedback. Our team is committed to positive change, so we will reflect upon your concerns and work together to address them. We will also ensure we're always putting our best foot forward and presenting our property, accommodations, and all we offer in the best light. It is our hope to welcome you back someday for an experience that is nothing short of comfortable and seamless.Hawks Cay Resort Management
10/10 Excellent
Cindy
Voyage en famille
13 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cindy
Séjour de 2 nuits en mars 2024
8/10 Bien
Tyler
Voyage en groupe, Voyage en couple
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tyler
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 12 mars 2024
Dear Tyler,Thank you so much for the high rating, and we trust that you had a great experience with us overall. We hope that you will consider coming back to join us again soon; we're confident that we can deliver another great stay.Hawks Cay Resort Management
10/10 Excellent
Michael, Nescopeck
6 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotelmgmt le 9 mars 2024
Hello Michael, We're thrilled you had a great time at Hawks Cay Resort and can't wait to wow you again soon!
10/10 Excellent
mariana
5 mars 2024
mariana
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Gregorio
3 mars 2024
Gregorio
Séjour de 1 nuit en mars 2024
8/10 Bien
Krista
28 févr. 2024
Krista
Séjour de 4 nuits en février 2024
8/10 Bien
John
Voyage en famille
28 févr. 2024
John
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de HotelMgmt le 1 mars 2024
Hello John, It is nice to read you enjoyed your visit and we thank you for sharing your feedback with us. We aim to offer great value through our services and amenities. We hope to welcome you back soon for another getaway!
10/10 Excellent
Joel
Voyage en famille avec de jeunes enfants
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joel
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de HotelMgmt le 26 févr. 2024
Hello Joel, Thank you for your kind words about Hawks Cay Resort. We're delighted to hear that you found our resort to be a great choice for families. Our team is dedicated to providing an enjoyable and memorable experience for guests of all ages. We look forward to the opportunity to welcome your family back for another wonderful stay.
4/10 Médiocre
robert
Voyage en famille avec de jeunes enfants
23 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
robert
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de HotelMgmt le 26 févr. 2024
Hello Robert, We take your comments seriously and will ensure they are shared with the appropriate department managers for consideration. Our commitment is to continuously improve our service and offerings. We hope to have the opportunity to demonstrate our dedication to excellence during your next visit.
10/10 Excellent
orla
23 févr. 2024
orla
Séjour de 5 nuits en février 2024
8/10 Bien
Kevin
21 févr. 2024
Kevin
Séjour de 4 nuits en février 2024
10/10 Excellent
richard
Voyage en couple
17 févr. 2024
Les points forts : Équipements
richard
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Hotelmgmt le 20 févr. 2024
Hi Richard, Thank you for sharing your experience at Hawks Cay Resort. We're delighted to hear that you found our resort's facilities to be excellent and our staff friendly and welcoming. Your feedback regarding the cost of items is invaluable, and we continually strive to balance premium service with value for our guests. We hope to have the pleasure of welcoming you back, offering another exceptional stay with the promise of making every aspect of your visit memorable and enjoyable.
10/10 Excellent
Sandra
Voyage en couple
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandra
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de HotelMgmt le 20 févr. 2024
Hello Sandra, Thank you for taking the time to share your positive experience at Hawks Cay Resort. We are pleased you had a memorable stay and look forward to welcoming you back for another enjoyable visit, where you can once again relax by the fire pit, take a dip in the pool, and indulge in our culinary offerings!
10/10 Excellent
Rhonda, Oakland Park
Voyage en famille
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rhonda
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de HotelMgmt le 12 févr. 2024
Hello Rhonda, We're delighted to hear that you found our property to be beautiful! We appreciate your kind words and look forward to welcoming you back for another enjoyable stay at Hawks Cay Resort.
10/10 Excellent
Romy
Voyage en famille
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Romy
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de HotelMgmt le 12 févr. 2024
Hello Romy, Thank you for sharing your experience at Hawks Cay Resort. We're thrilled to hear you enjoyed our beautiful location and found our staff friendly. Your feedback about offering select activities is valuable to us and will be shared with the appropriate department managers. We look forward to welcoming you back for another wonderful stay soon!
6/10 Satisfaisant
Elizabeth
Voyage en famille
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Elizabeth
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de HotelMgmt le 7 févr. 2024
Hello Elizabeth, Thank you for taking the time to share your review. It's wonderful to know the activities and the setting contributed positively to your stay. We have noted your feedback regarding the noise and will ensure it is shared with the appropriate department for review. Your comfort and satisfaction are paramount to us, and we're committed to improving where needed. It will be a pleasure to welcome you back for another getaway.
4/10 Médiocre
Heidi
Voyage en famille
2 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Heidi
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de HotelMgmt le 5 févr. 2024
Hello Heidi, We regret to read that some aspects of your stay did not meet your expectations and we will share your feedback with the appropriate department manager to address internally. We hope to have the opportunity to welcome you back to our resort, where we strive to provide not just good value, but a welcoming and enjoyable environment for all our guests.
10/10 Excellent
Robert, Lake Forest
Voyage en famille
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de HotelMgmt le 29 janv. 2024
Hello Robert, Thank you for your positive feedback about Hawks Cay Resort! We're delighted to hear that our location and quiet ambiance made your stay special. Looking forward to hosting you again for another peaceful and enjoyable experience.
10/10 Excellent
John, Brewster
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de HotelMgmt le 1 févr. 2024
Hello John, We're thrilled that you enjoyed everything during your stay and hope to welcome you back soon for another exceptional experience! Thank you for your review.
8/10 Bien
Rena
26 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rena
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Kristine
Voyage en famille
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kristine
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Hotelmgmt le 29 janv. 2024
Hello Kristine, We're delighted to hear that you had a wonderful time and found plenty to enjoy both on and off the resort. It's our pleasure to have contributed to your enjoyable stay and we look forward to welcoming you back for more memorable moments.
10/10 Excellent
Carol
23 janv. 2024
Carol
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Ricky
18 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ricky
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Hotelmgmt le 20 janv. 2024
Hello Ricky, Receiving your five-stars means a lot to us! Thank you and we hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Mark
Voyage en couple
18 janv. 2024
Les points forts : Équipements
Mark
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Hotelmgmt le 20 janv. 2024
Hello Mark, We greatly appreciate your rating and we can't wait to welcome you back to make many more five-star memories with us!
10/10 Excellent
Jennifer
14 janv. 2024
Jennifer
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Hotelmgmt le 16 janv. 2024
Hello Jennifer, It's wonderful to learn that your stay was a great one! Thank you, and we're excited for the opportunity to provide you with another five-star experience in the near future.
10/10 Excellent
Ken
Voyage en famille avec de jeunes enfants
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ken
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de HotelMgmt le 17 janv. 2024
Hello Ken, Thank you for your glowing review of Hawks Cay Resort. We're delighted our staff made your stay special. Looking forward to welcoming you back for more memorable experiences soon!
10/10 Excellent
Daniel
9 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Hotelmgmt le 12 janv. 2024
Hello Daniel, We appreciate your feedback on our location and amenities. It's wonderful to know you had a nice experience and we look forward to hosting your next relaxing getaway at Hawks Cay Resort!
8/10 Bien
Stacie
8 janv. 2024
Stacie
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Hotelmgmt le 29 janv. 2024
Thank you for your positive rating, Stacie. We look forward to welcoming you back soon!
10/10 Excellent
Khang
7 janv. 2024
Khang
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hotelmgmt le 8 janv. 2024
Hello Khang, We appreciate your high rating. It was a pleasure serving you, and we hope to welcome you back soon!
6/10 Satisfaisant
Alexa
2 janv. 2024
Alexa
Réponse de HotelMgmt le 9 févr. 2024
Hello, Alexa. Thank you for staying with us and rating your stay. We would love a chance to truly win over your heart on a future visit to the area.
10/10 Excellent
Samantha
Voyage en couple
22 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Samantha
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Hotelmgmt le 23 déc. 2023
Thank you for your five-stars, Samantha. We look forward to your return and hope it's soon!
8/10 Bien
giuseppe
17 déc. 2023
giuseppe
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Hotelmgmt le 18 déc. 2023
We’re happy you enjoyed your stay, Giuseppe! We hope you choose to stay with us again soon.
10/10 Excellent
Keith
Voyage en couple
16 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Keith
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de HotelMgmt le 20 déc. 2023
Hello, Keith. We enjoyed reading how much you enjoyed your time with us at Hawks Cay Resort. We look forward to sharing your compliments with our team! It would be a pleasure to have you return and experience more of our incredible service and vast amenities.
8/10 Bien
Chris
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Chris
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Hotelmgmt le 11 déc. 2023
Thank you for visiting, Chris! We are grateful for your star-rating, please come back soon.
6/10 Satisfaisant
Diana
Voyage en groupe
9 déc. 2023
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Diana
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Hotelmgmt le 12 déc. 2023
Hello, Diana. We are glad you took the time to offer us details about your stay. We value all of your feedback and will discuss it with the respective teams. Hopefully, you can return in the future so we can share the beautiful experience you anticipated, and we would love the chance to win you over with a delicous top-notch meal at Sixty-One Prime.
10/10 Excellent
Daniel
Voyage en famille
8 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Réponse de Hotelmgmt le 11 févr. 2024
Hello Daniel, Thank you for choosing Hawks Cay Resort and for your positive review. We're delighted you enjoyed your stay and hope to welcome you back soon for more good times.
6/10 Satisfaisant
Elizabeth
7 déc. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Elizabeth
Réponse de Hotelmgmt le 13 févr. 2024
Hello Elizabeth, We’re sorry to hear that your stay with us was less than perfect. We hope to welcome you back in the future for an experience that more closely meets our standard of excellence.
6/10 Satisfaisant
Rita, NORTH MIAMI
12 nov. 2023
Rita
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Hotelmgmt le 5 déc. 2023
Thank you for your rating, Rita. We would be grateful to have the opportunity to host you again soon.
6/10 Satisfaisant
Margaret
10 nov. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Problems started at check in and continued
Margaret
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de HotelMgmt le 14 nov. 2023
We sincerely apologize for the series of issues you encountered during your stay at our resort, starting with a delayed and confusing check-in process, difficulties with key bracelets, and an unresponsive housekeeping service. The lack of attendance at our reception and concierge desks, coupled with the inadequate Wi-Fi that failed to support your conference streaming needs, certainly falls short of the experience we aim to offer. Additionally, we understand your frustration regarding the extra charges for pickleball paddles despite the daily resort fee. Please know that your feedback is invaluable and has been escalated to our management team for immediate attention and rectification. We are committed to enhancing our services and hope to have the opportunity to provide you with a more representative and enjoyable experience in the future.