Extérieur

Avis sur Holiday Inn Express Manchester - Salford Quays, an IHG Hotel

3.5 out of 5
Holiday Inn Express Manchester - Salford Quays, an IHG Hotel
Waterfront Quay, Salford Quays, Salford, England

Avis

8,4

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 429 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 380 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 121 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 46 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 26 avis sur 1002." "

8,6/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

7,6/10

Équipements

8,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,8/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

PATRICE

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Très bon hôtel au prix très abordable !
Cette hôtel est très bien situé au bord de l’eau les chambres sont spacieuses très bien équipées la literie est confortable le rapport qualité prix est excellent. Petit bémol en ce qui concerne le service au restaurant qui est absolument déplorable nous avons même été obligé d’aller chercher nous-mêmes nos couverts!
Séjour de 1 nuit en septembre 2019

8/10 Bien

yolanda

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good quality hotel
Good hotel, in a nice area not far from city center. Confortable beds,nice breakfast
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Reception Staff le 29 août 2019
Good Afternoon, Thank you for taking the time to leave a review of your stay! I'm glad that you enjoyed an 8 / 10 stay with us, thank you for complimenting our beds, location, and breakfast. I hope that the experience you have had will encourage you to stay with us again in future! Kind Regards, Niamh Guest Service Assistant

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
Je n'ai pas aimé la chambre qui m'a été attribuée, avec seulement une porte comme séparation avec l'autre chambre attenante. J'entendais tout ce qu'il se passait dans l'autre chambre comme si la personne était avec moi. Je n'ai pas apprécié, pour cette raison je n'y reste pas lors de mon prochain séjour.
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de Xee le 30 avr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time out to write a review on your stay with us, We are sorry you didn't like the room that was assigned to you, Unfortunately if you do not set your stay preferences on your booking we can assign you to any room. For future preference try and set these preference before arriving otherwise we cannot guarantee what room you will be in. Thanks again for leaving a review. Xena GSA

10/10 Excellent

Christine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon choix
Hôtel agréable ,moderne ,confortable . Bien situé qui est proche de commerces avec le tram à proximité. Nous le recommandons pour touristes avec ou sans enfants , voyages d’affaires ou sportifs ( football) . Le breakfast est bien et inclus.
Séjour de 7 nuits en décembre 2018
Réponse de Niamh - GSA le 10 janv. 2019
Bonsoir, Merci d'avoir pris le temps de commenter votre séjour avec nous! Je suis ravi d'apprendre que vous avez utilisé les tramways pour explorer la région et merci d'avoir apprécié notre petit-déjeuner de qualité! J'espère vous voir venir et rester avec nous bientôt! Sincères amitiés, Niamh GSA

8/10 Bien

Myriam

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

8/10 Bien

robert

Les points forts : Propreté et personnel et service
The bed was too firm and needs a topper. The pillows were very firm and made sleeping uncomfortable. The room itself was very good.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de HOM le 16 avr. 2024
robert, thanks for taking the time to review our hotel! Wed appreciate the feedback and we hope to see you again. All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.

6/10 Satisfaisant

Angela

Les points forts : Personnel et service
Good location for the Manchester marathon. Basic accommodation and very basic breakfast , not worth the price paid for one night at all.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Operations Manager le 15 avr. 2024
Thanks for the review and feedback, Angela!All the best,Kaye

10/10 Excellent

Chun Ming

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff are very nice
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de HOM le 5 avr. 2024
Wow, 5-stars! Thanks so much, Chun Ming. We're committed to delivering a great experience to our guests. We're happy to see you were impressed. We hope to welcome you back and All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.

10/10 Excellent

Kevin

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de HOM le 3 avr. 2024
Wow, 5-stars! Thanks so much, Kevin. We hope to welcome you back and All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.

8/10 Bien

Peter

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good location in Salford Quays a short distance from the tram stop into the city centre. Also convenient for shopping and restaurants in Media Ciry
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Operations Manager le 2 avr. 2024
Thank you for the review, Peter.We're pleased to read that you enjoyed our location.All the best,Kaye

8/10 Bien

Toktam

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
i really recommend
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Operations Manager le 2 avr. 2024
Thanks for the lovely review!All the best,Kaye

10/10 Excellent

william

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Have stayed numerous times. My go to hotel when im in Manchester. Staff are polite and professional, plus very friendly
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de HOM le 28 févr. 2024
Wow, 5-stars! Thanks so much, william. We're happy to know you had a lovely stay at our hotel. We hope to see you again and All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.

8/10 Bien

Lorna

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Good location and easy parking. Room quiet and clean, just a little tired. Was a little noisy outside window from ducks or geese during the night which can't be helped. Would stay again.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Operations Manager le 20 févr. 2024
Thanks for your feedback, Lorna.All the best, Kaye -

8/10 Bien

Sabine

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Zentral gelegen, 5 min von Old Trafford Stadion und einer Shopping Mall entfernt. Straßenbahn in die City fußläufig
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de HOM le 29 janv. 2024
Vielen Dank für Ihre Bewertung unseres Hotels. Es freut uns, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat. Unsere Mitarbeiter freuen sich sehr über positive Bewertungen, daher wissen wir Ihr Feedback zu schätzen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Kaye - Hotel Operations Manager.

8/10 Bien

Susan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good location
Good hotel in excellent location only spoilt by very noisy air con kept coming on every 10 minutes and no way to turn it off.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de HOM le 16 janv. 2024
Susan, thanks for the amazing rating. Please know our team are available to fix any issues you experience during your stay. We hope to see you again and All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.

8/10 Bien

Per

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de HOM le 16 janv. 2024
Per, thanks for the amazing rating. We hope to see you again and All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.

8/10 Bien

Iwona

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de HOM le 16 janv. 2024
Iwona, thanks for the amazing rating. We hope to see you again and All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.

8/10 Bien

Faye

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de HOM le 16 janv. 2024
Faye, thanks for the amazing rating. We hope to see you again and All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.

8/10 Bien

Martin

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de HOM le 16 janv. 2024
Martin, thanks for the amazing rating. We hope to see you again and All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.

10/10 Excellent

Arfan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Really good place and view aswell
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de HOM le 5 janv. 2024
Wow, 5-stars! Thanks so much, Arfan. We hope to welcome you back and All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.

8/10 Bien

David

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Watch out at breakfast time.
Room facilities good. Breakfast facilities totally inadequate when the hotel is busy. Staff overworked trying to deliver breakfast with failing equipment in a tight space.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de HOM le 2 janv. 2024
David, thanks for the amazing rating. We appreciate the feedback and will look into this. We hope to welcome you back and All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.

10/10 Excellent

Judith

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de HOM le 29 janv. 2024
Thanks for the perfect rating, Judith. We hope to welcome you back and All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.

10/10 Excellent

Jason

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de HOM le 2 janv. 2024
Thanks for the 10/10 rating, Jason. We hope to welcome you back and All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.

8/10 Bien

stewart

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Hotel Operations Manager le 29 déc. 2023
Stewart, thanks for your review.We look forward to seeing you again soon.All the best, Kaye -

6/10 Satisfaisant

Drew

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great location, but that's about it
Initial room (316) was OK, but no TV remote. Asked at reception, took 20 mins to deliver 2, then TV didn't work, had 2 more staff members try and retune the TV - both telling me that "All the tvs in the hotel untune themselves daily, normally you just hit 3 and they retune"?! Finally we were told that staff were going to move our room, all this time our food we had ordered was on its way, and then arrived as a staff member showed up with an aerial wire instead?! Our food sat and went cold whilst the lead inevitably didn't make any difference, before we were then moved room and could finally sit and eat at gone 10:30 at night. However, the new room (314) was not in a good state, the safety lock on the door was missing, the room didn't look clean at all, dusty skirting boards, hairs on the toilet bowl, dirt in the shower tray. All in all, not a positive stay at all
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de HOM le 22 déc. 2023
Drew, thanks for your feedback. Please drop us a message so we can discuss this. All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.

10/10 Excellent

hok

Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de HOM le 22 déc. 2023
Thanks for the 10/10 rating, hok. We hope to welcome you back and All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.

8/10 Bien

Catherine

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de HOM le 21 déc. 2023
Catherine, thanks for the amazing rating. We hope to welcome you back and All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.

10/10 Excellent

D

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de HOM le 21 déc. 2023
Thanks for the 10/10 rating, D. We hope to welcome you back and All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.

6/10 Satisfaisant

Victor

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Inaccessible amenities
Location was ok but the shops , including restaurants nearby close early by 6pm. No convenience stalls/supermarkets within walking distance as well. Hotel staff were very friendly and helpful.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de HOM le 19 déc. 2023
Victor, thanks for your feedback. We're glad you felt the team were friendly and helpful. That's what we like to hear! We hope to welcome you back and All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.

2/10 Horrible

Mr Asif

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de HOM le 2 janv. 2024
Hi Mr Asif, please drop us a message so we can discuss this. All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.

10/10 Excellent

Donna

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Worth a stay
Warm and comfortable hotel. Good choice of breakfast. Am looking to rebook same time next year.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de HOM le 8 déc. 2023
Donna, thanks for taking the time to leave a review. We highly appreciate the perfect rating and we hope to welcome you back soon. All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Everything was lovely apart from the spare bed which was very hard and springy - could do with a mattress topper on for comfort even for kids - otherwise everything was great - thanks
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de HOM le 6 déc. 2023
Thanks for the 10/10 rating. We're happy to know you had a lovely stay at our hotel. We hope to welcome you back and All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.

4/10 Médiocre

VICTORIA

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Whilst a nice location scoring low as the breakfast was basic and little cross contamination so avoided some food . Our room was opposite the lift and very noisy affecting our sleep !
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de HOM le 6 déc. 2023
VICTORIA, thanks for your feedback. We are sorry to see we missed the mark at breakfast. We will share your feedback with the team to make sure that we do better. Please know that our team are available 24/7 to help with any issues that might happen during your stay. All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de HOM le 6 déc. 2023
Hi, thanks for the amazing rating. All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.

10/10 Excellent

Amrinder

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de HOM le 19 déc. 2023
Wow, 5-stars! Thanks so much, Amrinder. We hope to welcome you back and All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.

10/10 Excellent

Tracey

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Extremely friendly staff
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de HOM le 4 déc. 2023
Wow, 5-stars! Thanks so much, Tracey. We hope to see you again and All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.

10/10 Excellent

Jessie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Will be using again!
Brilliant stay! room was lovely (double bed and sofa bed), breakfast was brilliant, staff were lovely and helpful, great location re ubers. Only slight negative was that hot water from the tap was intermittent but that didnt effect our stay at all.
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de HOM le 17 nov. 2023
Thanks for the perfect rating, Jessie. We're happy to know you had a lovely stay at our hotel. We appreciate your feedback and All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.

6/10 Satisfaisant

Janis

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Probably won’t stay again. Plenty of other option.
3 night stay. On arrival I reported that the toilet flush handle was hanging out of the wall. They said they would either get it repaired while we were out or they would move us to another room. Neither happened. When I reported it again, there was no record of it and all I got was an apology. The flush still worked with care but not ideal. On the first morning at breakfast the berry compot was still frozen. The coffee from the Nescafe coffee machine is very poor. We went elsewhere for breakfast the next morning.
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Reception le 15 nov. 2023
Thanks for the review. We hope to welcome you back to Salford Quays again soon!

8/10 Bien

Geoffrey

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de HOM le 14 nov. 2023
Geoffrey, thanks for the amazing rating. We hope to see you again and All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.

6/10 Satisfaisant

Carly

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sadly I didn’t have the best experience here. My room smelt like stale cigarette or similar. I also had housekeeping knock on my door (and the whole floor) around 9 asking what time we were leaving! Having an 11am checkout I was very surprised by this and had I been in holiday rather than work trip this would have been quite a disturbance. I was on the 1st floor and had people outside smoking and talking loudly as well as car horns and just general noise. Front desk staff were very nice, no complaints there my review is based on the room, noise and housekeeping.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de HOM le 10 nov. 2023
Carly, thanks for taking the time to review our hotel! Sorry to see your experience didn't live up to expectation. Please feel free to drop us a message so we can discuss this. All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de HOM le 10 nov. 2023
Thanks for the perfect rating. We hope to welcome you back and All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.

8/10 Bien

william

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
good hotel very helpful staff. good breakfast options
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de HOM le 8 nov. 2023
william, thanks for the amazing rating. We're glad you felt the team were helpful. That's what we like to hear! We hope to welcome you back and All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.

8/10 Bien

Harry

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de HOM le 6 nov. 2023
Harry, thanks for the amazing rating. We hope to welcome you back and All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.

6/10 Satisfaisant

Waed

Voyage en famille
Nice people, sub par place
The room was not clean when we walked in. Stains on the curtain and the floor. The sofa bed was not comfortable at all. TV had lines in it.
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de HOM le 6 nov. 2023
Waed, thanks for your feedback. Please drop us a message so we can discuss this. All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.

6/10 Satisfaisant

Jørgen

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de HOM le 31 oct. 2023
Jorgen, thanks for the amazing rating. We hope to see you soon and All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.

10/10 Excellent

Mark

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de HOM le 31 oct. 2023
Thanks for the perfect rating, Mark. We hope to see you soon and All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.

4/10 Médiocre

Mark

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hotel needs some attention. Rooms was freezing cold, very noisy and not just with people but also heating water and lift systems. Toilet was leaking all over the floor. Bed was not comport able, and all fittings looked very tired. Staff were friendly and welcoming. Great location, but shame about the hotel.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de HOM le 30 oct. 2023
Mark, thanks for your review of our hotel. Please drop us a message so we can discuss this. All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.

10/10 Excellent

Jane

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Issy trip
Really nice hotel friendly, quite clean and tidy
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de HOM le 30 oct. 2023
Jane, we're grateful for the lovely feedback. Thanks for the perfect score and we hope to see you soon. All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de HOM le 30 oct. 2023
Thanks for the perfect rating. We hope to see you again and All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.

2/10 Horrible

Sonny

Les points faibles : Équipements
Wasnt happy with my room Not up to standard aircon didn't work,was freezing cold all night had to wear my tracksuit, the breakfast were not to good as my sausage looked like it had been cooked in microwave have informed the women behind the counter she said she will put a complaint in. Yours sincerely Sonny
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de HOM le 30 oct. 2023
Sonny, thanks for your feedback. Please drop us a message so we can discuss this. All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.