Avis sur Clayton Hotel, Manchester Airport
Clayton Hotel, Manchester Airport
Outwood Lane, Manchester Airport, Manchester, England
Avis
8,6
Excellent
8,8/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
Jacques-Olivi
Voyage d’affaires
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Jacques-Olivi
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
ISABELLE
Voyage d’affaires
19 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Hôtel proche aéroport, chambre à rénover
ISABELLE
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Kat le 19 oct. 2023
Dear Isabelle,Thank you for your review. I am pleased you found our hotel in close proximity to the airport, however I am sorry to read that you were disappointed with some aspects of your stay. Nonetheless, thank you very much for your feedback as we are always trying to improve our guest experience. Whilst I wish you had a better stay with us, I do hope that we can welcome you back to our hotel in the near future.Kindest regards,Kat HerringGuest Relations Manager
8/10 Bien
Eric
5 oct. 2023
Eric
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Kat le 6 oct. 2023
Dear Eric,Thank you for your great review of our hotel. I am so pleased to see that you enjoyed your stay with us and we are looking forward to welcoming you back to our hotel very soon - please let us know how we can make your next stay with us even better.Kindest regards,Kat HerringGuest Relations Manager
10/10 Excellent
douglas
22 juil. 2023
douglas
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Kat le 26 juil. 2023
Dear Douglas,Thank you for taking the time to leave us a review. I am so pleased that you enjoyed your stay with us! I do hope that we can welcome you back to our hotel very soon!Kindest regards,Kat HerringGuest Relations Executive
10/10 Excellent
marie christine
16 juil. 2023
marie christine
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Kat le 18 juil. 2023
Dear Marie Christine,Thank you for taking the time to leave us a review. I am delighted to see that you enjoyed your stay with us and that we met your desired expectations. I do hope that we can welcome you back to our hotel in the future.Kindest regards,Kat HerringGuest Relations Executive
10/10 Excellent
Juliet
1 avr. 2023
Juliet
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Kat le 4 avr. 2023
Dear Juliet,Thank you for taking the time to share your review with us. I am so pleased that you enjoyed your stay with us and I hope we can welcome you back to our hotel in the future.Kindest regards,Kat HerringGuest Relations Executive
10/10 Excellent
Juliet
Voyage en famille
20 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Juliet
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Kat le 20 févr. 2023
Dear Juliet,Thank you for taking the time to leave us a review. I am so pleased to see that you have enjoyed your stay with us and we hope we will get the opportunity to welcome you back soon!Kindest regards,Kat HerringGuest Relations Executive
10/10 Excellent
SYLVAIN
10 déc. 2022
SYLVAIN
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Kat le 11 déc. 2022
Dear Sylvain,Thank you for taking the time to leave us a perfect review. We hope to welcome you back as a guest in our hotel again.Kindest regards,Kat HerringGuest Relations Executive
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
13 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
10/10 Excellent
David
11 août 2022
David
Séjour de 1 nuit en août 2022
10/10 Excellent
Christophe
Voyage en groupe
13 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christophe
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Harry le 18 juil. 2022
Hi Christophe,
We are pleased to see that you enjoyed your stay with us and hope to welcome you back soon.
10/10 Excellent
Catia
21 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Catia
Séjour de 1 nuit en février 2022
4/10 Médiocre
Kevin
Voyage d’affaires
27 nov. 2021
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
Kevin
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
8/10 Bien
Agnès
26 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Agnès
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
2/10 Horrible
Salah
30 oct. 2021
Les points faibles : Confort de la chambre
Une nuit épouvantable
Salah
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
10/10 Excellent
Helen
24 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Helen
Séjour de 3 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Nicholas, Clitheroe
Voyage en couple
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Nicholas
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 Bien
EILIDH, Tadcaster
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
EILIDH
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Christopher
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Cathy
Voyage en couple
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cathy
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Alice
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alice
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
jacqui
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
jacqui
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 Bien
James, santa monica
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
James
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Guest Relations Team le 18 avr. 2024
Thank you for taking the time to provide positive feedback from your recent stay.We look forward to welcoming you again soon,Best regardsGuest Relations Team
4/10 Médiocre
noreen
16 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
noreen
Séjour de 3 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Dave
Voyage en famille avec de jeunes enfants
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dave
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Guest Relations le 15 avr. 2024
Thank you for taking the time to leave a positive review, your feedback is very much appreciated and we will certainly have our Maintenance team look at the window.We look forward to welcoming you again in the near future,Best regardsGuest Relations
6/10 Satisfaisant
Hallam
14 avr. 2024
Hallam
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Guest Relations Team le 17 avr. 2024
Thank you for taking the time to leave a review from your most recent stay. Please be assured your comments will be passed to the relevant departments.The Grill Restaurant is open until 10pm, following which a 24hour room service menu is available and Breakfast is available from 05:30hrs - 10:00hrs daily with the option to request a Clayton Grab & Go Breakfast continental bag for those guests with a very early departure.We are pleased to hear you used the Hotel's complimentary 24hr shuttle service and the Hotel's location on the Airport grounds does mean all Terminals are within walking distance should this be a preferred option.We do hope to welcome you back again and please contact our Guest Relations team prior so that we can advise of the room types that are most recently refurbished for your next stay.Best regardsGuest Relations Team
4/10 Médiocre
Kathy, St Catharines
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathy
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Guest Relations le 15 avr. 2024
Thank you for taking the time to share your comments.Please be assured that your feedback is being fully followed up on with the relevant departments and our Hotel Manager will be in contact with you to further discuss.We hope we have the opportunity to welcome you back in the near future to ensure you have a more enjoyable stay and please contact Guest Relations prior to booking.Best regardsGuest Relations
10/10 Excellent
Anne
Voyage en couple
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anne
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Guest Relations Team le 18 avr. 2024
Thank you for your feedback both during your stay and post stay - we are pleased to know the items you required in your room were delivered promptly. Please be assured your comments have been passed to the relevant departments.Thank youGuest Relations Team
10/10 Excellent
john
Voyage en groupe
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
john
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 Bien
Pauline
11 avr. 2024
Pauline
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
william
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
william
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Rosann
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rosann
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
John
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Steven
10 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Steven
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
George, Broomfield
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
George
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 Bien
Eugene
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Eugene
Séjour de 1 nuit en mars 2024
8/10 Bien
Tania
Voyage en couple
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Tania
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Ann, Healdsburg
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ann
Séjour de 1 nuit en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Wai Hang
Voyage en famille avec de jeunes enfants
6 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Wai Hang
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Linda
Voyage en couple
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Linda
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Eric
Voyage en groupe
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Eric
Séjour de 1 nuit en avril 2024
2/10 Horrible
Ayaz
Voyage d’affaires
5 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
Ayaz
Séjour de 1 nuit en avril 2024
6/10 Satisfaisant
tequita
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
tequita
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Guest Relations le 8 avr. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to provide your feedback.We are sorry to read that your experience was not up to your expectations on this occasion. Our Reception team will always look to appease an early check in request, which is subject to availability on the day unless a guaranteed earlier arrival time has been confirmed.Please be assured that your comments have been shared with the relevant departments and we hope to have the opportunity on your next Manchester Airport visit to ensure you have a better stay,Best regardsGuest Relations Team
10/10 Excellent
David
Voyage en famille
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Guest Relations le 3 avr. 2024
Thank you for taking the time to leave a positive review, we look forward to welcoming you again in the near future.
8/10 Bien
Paul
2 avr. 2024
Paul
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Laura
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Laura
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Guest Relations le 3 avr. 2024
Thank you for taking the time to leave a review from your recent stay and we are pleased to hear the positive comments about the Hotel and bedroom.We can advise that there is a fully paved pathway to access the Hotel from the main road, should you head towards the roundabout and bear left to then see the Hotel car park entrance. Unfortunately the path you have described is not an official walk-through path.We would also like to ensure you are aware the Clayton Hotel Manchester Airport does offer a 24hr complimentary shuttle service to all terminals and the train station for our guests.We hope to have the opportunity to welcome you again in the near future, Best regardsGuest Relations Team
10/10 Excellent
Sphoorthy
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sphoorthy
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Nigel
2 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nigel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Guest Relations le 3 avr. 2024
Thank you for taking the time to leave a review from your recent stay at the Clayton Hotel Manchester Airport.We are pleased to know your comments were addressed with the change of room allocation for you.We look forward to welcoming you again in the near future.
8/10 Bien
Simon
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Simon
Séjour de 1 nuit en mars 2024