Avis sur Capsis Astoria Heraklion Hotel
Capsis Astoria Heraklion Hotel
11 Eleftherias square, Heraklion, Crete Island
Avis
8,4
Très bien
8,4/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
2 nov. 2023
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Bénédicte
29 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bénédicte
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
8/10 Bien
Marie
Voyage en famille
5 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marie
Séjour de 2 nuits en août 2023
8/10 Bien
Bertrand
31 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un bon point de départ pour un voyage en Crète
Bertrand
Séjour de 3 nuits en août 2023
10/10 Excellent
Isabelle
Voyage en famille
23 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Isabelle
Séjour de 2 nuits en août 2023
10/10 Excellent
Salomé
21 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Salomé
Séjour de 3 nuits en août 2023
6/10 Satisfaisant
Lise
9 août 2023
Lise
Séjour de 2 nuits en août 2023
10/10 Excellent
Jamel
Voyage en famille
9 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jamel
Séjour de 11 nuits en juillet 2023
6/10 Satisfaisant
SANDIE
Voyage en famille
1 août 2023
Les points faibles : Propreté
SANDIE
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
10/10 Excellent
LAURENCE
30 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
LAURENCE
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
10/10 Excellent
Anna
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
27 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anna
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
6/10 Satisfaisant
jessica
17 juil. 2023
jessica
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
8/10 Bien
Voyageur vérifié
3 juin 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2023
10/10 Excellent
dominique
Voyage en couple
11 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
dominique
Séjour de 1 nuit en mai 2023
8/10 Bien
Xavier
6 mai 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Xavier
10/10 Excellent
Jimmy
Voyage en couple
2 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jimmy
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
6/10 Satisfaisant
Virgile
Voyage en couple
11 sept. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Virgile
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
8/10 Bien
Christian
6 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel de bon confort mais restaurants médiocres
Christian
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
8/10 Bien
Alexandre
27 août 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Alexandre
Séjour de 6 nuits en août 2022
4/10 Médiocre
Ikram
Voyage en famille, Voyage en groupe
26 août 2022
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Deception je ne recommande pas
Ikram
Séjour de 2 nuits en août 2022
4/10 Médiocre
Laurine
Voyage en famille
26 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Laurine
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
10/10 Excellent
aicha
Voyage en famille
6 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
aicha
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
10/10 Excellent
GOIN
Voyage en famille
11 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
GOIN
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de GIORGOS LIAPAKIS le 19 oct. 2021
Dear Goin,Thank you for the great review of our hotel! We are very happy to see you had such an excellent stay experience in Capsis Astoria. We can't wait to welcome you back in a future occasion.
Warm regards,
8/10 Bien
Michel
Voyage en couple
29 sept. 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
Michel
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Réponse de GIORGOS LIAPAKIS le 19 oct. 2021
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
8/10 Bien
Axelle
Voyage en famille
26 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Axelle
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de GIORGOS LIAPAKIS le 19 oct. 2021
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,
10/10 Excellent
Martine
Voyage en famille
20 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Martine
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de GIORGOS LIAPAKIS le 19 oct. 2021
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
8/10 Bien
Emmanuelle
13 sept. 2021
Emmanuelle
Séjour de 3 nuits en septembre 2021
Réponse de GIORGOS LIAPAKIS le 19 oct. 2021
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
27 août 2021
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Bruits, chambres, ... plutot un 2* qu'un 4*
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de CHASAPIDOU EVGENIA, HOTEL MANAGER le 29 août 2021
Dear Daniel,
Thank you sincerely for visiting our property and for the time taken to review us.
We are very sorry you find our rooms tired, kindly note though that after the last full renovation in 2007, we are executing a new refurbishment plan: so far all standard rooms and suites are renovated, all our F&B outlets and common areas. Please rest assured that all your remarks are duly noted and will be considered during our future refurbishments.
As per your remarks regarding the breakfast, please note that it is awarded on a year basis and offers 85 different local products. It is usually much appreciated by our guests and we are very sorry this was not the case with you. Also, due to very strict safety protocols we follow and are addressed on behalf of the Greek state, there are less tables this year, so you need to follow our advise and avoid the rush hour, between 09.30am-10.30am.
We would be honored to have you back and given the chance to offer you this time a stay experience that would meet your expectations.
Best regards,
8/10 Bien
guillaume
Voyage en famille
12 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
guillaume
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de CHASAPIDOU EVGENIA, HOTEL MANAGER le 29 août 2021
Thank you for choosing us for your stay in Heraklion and for the time taken to review us. We are glad to receive a positive rating and we soon hope to welcome you back and receive excellent rate after your future stay.
Take care and stay safe!
Sincerely,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
6 août 2021
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de CHASAPIDOU EVGENIA, HOTEL MANAGER le 29 août 2021
Thank you sincerely for visiting our property and for the time taken to review us.
We are very sorry you find our rooms tired, kindly note though that after the last full renovation in 2007, we are executing a new refurbishment plan: so far all standard rooms and suites are renovated, all our F&B outlets and common areas.
We are also very sorry you didn't enjoyed our breakfast buffet: It is awarded in a year basis and offers 85 different local products. It is usually much appreciated by our guests and we are very sorry this was not the case with you...
We soon hope to have to welcome you back to Capsis Astoria!
Warm regards,
6/10 Satisfaisant
Zaher
Voyage en famille
1 août 2021
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Décevant
Zaher
Séjour de 8 nuits en juillet 2021
Réponse de CHASAPIDOU EVGENIA, HOTEL MANAGER le 29 août 2021
Dear Zaher,
Thank you for staying with us and for the time taken to review us.
We are really sorry to hear your expectations were not met overall, please accept our sincere apologies.
Your comments are duly noted and taken under serious consideration. Kindly note some responses though, with all due respect:
Regarding the French language, there are at least 3 persons speaking French in our property, we are sorry to hear you couldn't communicate with none of them.
As per our pool area, we offer pool service, but the pool is in a city hotel and not in a resort where one may find infinity size pools, we do hope this is understood...
We truly hope to welcome you back again and be given the chance to offer you a memorable stay next time.
Take care and stay safe!
10/10 Excellent
Alexandra
22 juil. 2021
Alexandra
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de CHASAPIDOU EVGENIA, HOTEL MANAGER le 26 juil. 2021
Dear Guests,
Thank you sincerely for your kind feedback! We are more than glad to meet your expectations and we would be honored to welcome you back in a future occasion. Take care and stay safe!
Warm regards,
6/10 Satisfaisant
Robert
22 juil. 2021
Les points forts : Personnel et service
Robert
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de CHASAPIDOU EVGENIA, HOTEL MANAGER le 29 août 2021
Thank you for taking the time to share your feedback. It would be great to have more details, as we take your comments under serious consideration.
We hope to welcome you back to our hotel very soon!
Sincerely,
8/10 Bien
Cyril
21 juil. 2021
Cyril
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
8/10 Bien
BEAURAIN
14 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
BEAURAIN
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de CHASAPIDOU EVGENIA, HOTEL MANAGER le 26 juil. 2021
Dear Guests,
Thank you sincerely for your kind feedback! We are more than glad to meet your expectations and we would be honored to welcome you back in a future occasion. Take care and stay safe!
Warm regards,
8/10 Bien
Ségolène
Voyage en groupe
12 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ségolène
Séjour de 4 nuits en juillet 2021
Réponse de CHASAPIDOU EVGENIA, HOTEL MANAGER le 26 juil. 2021
Dear Guests,
Thank you sincerely for your kind feedback! We are more than glad to meet your expectations and we would be honored to welcome you back in a future occasion. Take care and stay safe!
Warm regards,
8/10 Bien
M.Christine
29 sept. 2020
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
M.Christine
Séjour de 2 nuits en septembre 2020
Réponse de CHASAPIDOU EVGENIA, HOTEL MANAGER le 1 oct. 2020
Dear M.Christine,
Thank you sincerely for your trust to our property and for the time taken to review us.
We are very gratful for your positive rating and we soon hope to welcome you back to Capsis Astoria Heraklion!
Take care and stay safe!
Best regards,
6/10 Satisfaisant
Marion
Voyage en groupe
23 sept. 2020
Hôtel simple
Marion
Séjour de 3 nuits en septembre 2020
Réponse de CHASAPIDOU EVGENIA, HOTEL MANAGER le 26 sept. 2020
Thank you for your trust to our property and for providing your feedback!Much appreciated!
8/10 Bien
Olivier
Voyage en famille
18 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Olivier
Séjour de 2 nuits en septembre 2020
Réponse de CHASAPIDOU EVGENIA le 26 sept. 2020
Thank you for trust to our property and for providing your feedback!Much appreciated!
8/10 Bien
Othmane
Voyage en groupe
9 sept. 2020
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Othmane
Séjour de 9 nuits en août 2020
Réponse de CHASAPIDOU EVGENIA, HOTEL MANAGER le 26 sept. 2020
Thank you for trust to our property and for providing your feedback!Much appreciated!
10/10 Excellent
Sandra
Voyage en famille
26 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sandra
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de GIORGOS LIAPAKIS le 8 sept. 2020
Dear Sandra, Thank you sincerely for your trust to our property! We are very happy to see you have appreciated our staff and services. And our location indeed is wonderful and ideal for a stay in Heraklion city. We hope to welcome you back in the near future again! Best regards,
8/10 Bien
Jean-Paul, Geneva
Voyage en couple
20 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean-Paul
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de GIORGOS LIAPAKIS le 8 sept. 2020
Dear Jean Paul Thank you sincerely for your trust to our property! We are very happy to see you have appreciated our staff and services. And our location indeed is wonderful and ideal for a stay in Heraklion city. We hope to welcome you back in the near future again! Best regards,
10/10 Excellent
Meriem
Voyage en famille
19 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Meriem
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de GIORGOS LIAPAKIS le 8 sept. 2020
Dear Menem, Thank you sincerely for your trust to our property! We are very happy to see you have appreciated our staff and services. And our location indeed is wonderful and ideal for a stay in Heraklion city. We hope to welcome you back in the near future again! Best regards,
10/10 Excellent
Soizic, Loire Atlantique
Voyage en famille
15 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Soizic
Séjour de 3 nuits en août 2020
Réponse de CHASAPIDOU EVGENIA, HOTEL MANAGER le 26 sept. 2020
Thank you for trust to our property and for providing your feedback!Much appreciated!
10/10 Excellent
Élodie, France
Voyage en famille, Voyage en groupe
3 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Élodie
Séjour de 2 nuits en juillet 2020
Réponse de CHASAPIDOU EVGENIA, HOTEL MANAGER le 4 août 2020
Dear Elodie,
Thank you sincerely for your kind comment and your excellent rating! We are more than greatful and we soon hope to have the honor to welcome you back to our property!
Warm regards,
8/10 Bien
Benoit
Voyage en famille
28 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Bon rapport qualité prix
Benoit
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Réponse de CHASAPIDOU EVGENIA le 31 juil. 2020
Dear Benoit,
Thank you sincerely for your trust to our property!
We are happy you have enjoyed your stay that much and you have appreciated most of our amenities and services. As per the breakfast , kindly note that there are certain new rules we need to follow as we operate under a new safety protocol due to COVID19. Eventually our awarded breakfast buffet is suspended till 31/12/2020 and we offer the same quality of products in a differenmt presentation.
We soon hope to welcome you back to our property!
Stay safe and enjoy the rest of the summer!
8/10 Bien
solaz
Voyage en famille
17 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
solaz
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Réponse de CHASAPIDOU EVGENIA le 19 juil. 2020
Dear Solaz,
Thank you sincerely for staying with us!
We are happy you have taken the time to review us and happier for such a positive rating.
We soon hope to have the chance to welcome you back to our property in a future occasion!
Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
12 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en juillet 2019
Réponse de CHASAPIDOU EVGENIA, HOTEL MANAGER le 14 janv. 2020
Dear Anonymous,
Thank you for staying with us and for your excellent rating!
Our staff is greatful and happy to see we have been up to your expectations and you have enjoyed your stay!
We look forward welcoming you again in a future occasion.
Warm regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
16 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour affaire
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de DI GIOSIA ALEXANDRA-RESERVATION DEPARTMENT le 17 nov. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 Bien
JEAN-PIERRE
18 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Je recommande
JEAN-PIERRE
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de GIORGOS LIAPAKIS le 19 oct. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!