Les notes se basent sur un nombre total de 398 avis vérifiés

4,2 sur 5
Recommandé par 90 % des clients
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Services et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,1 Conditions de l'hôtel
Avis Expedia vérifiés
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié de Wendover, Buckinghamshire, UK

Great Location, Friendly Staff, Recommended!

Publié le 17 oct. 2016
Situation : Chateau de Chantilly Royaumont Abbey Chateau de Pierrefont
The hotel surroundings are beautiful, and it is located conveniently for access to the north of Paris, the areas of Chantilly as well as the Charles de Gaulle airport. Staff were very friendly, and helpful, even to these non-French speaking foreigners :) Facilities were great, including breakfast, restaurant and swimming pool. Watching the horses run in the paddocks below was also great to see. Hotel itself could do with a little updating, but was very clean and comfortable enough. Highly recommended.
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
5 déc. 2016 par CYRIL BULVESTRE, Direction de l'hôtel
Dear Graeme Thank you for this return, I hope to see you soon in our establishment. Best regards Cyril BULVESTRE General Manager
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Very Comfortable Room

Publié le 12 oct. 2016 sur Hotels
Beautiful setting and very comfortable room. Convenient to CDG. Only complaint, front desk was not very helpful/friendly.
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié

Publié le 3 oct. 2016
Accogliente pratico pulito stupendo il parco. Comodo per e da aeroporto. Ristorante mediocre ma il paese non da altra scelta.
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
5 déc. 2016 par CYRIL BULVESTRE , Direction de l'hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely Cyril BULVESTRE General Manager
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 12 sept. 2016 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 30 août 2016 sur Hotels
Very nice hotel in quiet area.
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 25 août 2016 sur Hotels
5 sur 5
par Richard de Northport New York

Publié le 18 août 2016 sur Hotels
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
19 sept. 2016 par General Manager, Direction de l'hôtel
Dear Richard Thank you for this return, I hope to see you soon in our establishment. Best regards Cyril BULVESTRE General Manager
4 sur 5
par Dominique de San Francisco

Great for family

Publié le 15 août 2016 sur Hotels
Great stay far from city noises. Romantic setting but restaurant could be improved.
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
19 sept. 2016 par General Manager, Direction de l'hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely Cyril BULVESTRE General Manager
5 sur 5
par Dainius

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 14 août 2016 sur Hotels
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié de Toronto, Canada.

Publié le 13 août 2016
Les + : Location is fantastic.
Les - : Bed musty smell in the hallways and rooms.
Situation : Visited L'Isle Adam and Chantilly. These are a very nice and beautiful places.
It is very nice hotel in the beautiful serene location. The hotel needs a bit of the upgrading especially bad musty smell and old carpets. The breakfast was delicious. Everything was super fresh and tasty. Great amenities for family with kids.