Avis sur Hotel Fenix Gran Meliá - The Leading Hotels of the World
Hotel Fenix Gran Meliá - The Leading Hotels of the World
Hermosilla 2, Madrid, Madrid
Avis
9,4
Exceptionnel
9,6/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
9,2/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de María Fdez. de Valderrama
Voice of Customer Coord le 22 févr. 2024
Chère Madame Sandrine,Salutations de l'Hôtel Fénix, a Gran Meliá Hotel!Mille mercis à vous pour ce retour très positif.Nous vous remercions chaleureusement pour vos aimables commentaires sur votre récent séjour. Votre satisfaction quant à la beauté et au confort de votre chambre nous comble de joie, et nous sommes ravis que notre personnel ait su être à la hauteur de vos attentes, offrant un service soigné et attentionné. Nous sommes fiers de contribuer à des séjours mémorables, en accord avec notre engagement envers une vie pleinement vécue et la quête d’un raffinement dans chaque détail. Votre expérience positive est un témoignage précieux qui renforce notre dévouement à fournir des services et des aménités d'exception, dans l’esprit de l’hospitalité et de la culture espagnoles.Dans l'attente du plaisir de vous accueillir de nouveau,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator
8/10 Bien
Lamia
24 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lamia
Séjour de 2 nuits en février 2023
10/10 Excellent
alain
Voyage en couple
17 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
alain
Séjour de 4 nuits en octobre 2022
Réponse de Elsa Escrig, Guest Experience Manager le 18 oct. 2022
Dear Mr. Alain, Greetings from Hotel Fénix, a Gran Meliá Hotel!First of all, let us thank you for choosing us and for the time taken sharing such a kind a positive review. It is a real pleasure for us to read that you enjoyed your Grand Premium with Jacuzzi Red Level Room, one of the most special rooms of our hotel. Be assured we take deeply into consideration your comments about its size, as an aspect to improve in the future. Looking forward to welcoming you back, we send you our warmest regards.
10/10 Excellent
jean-claude
Voyage en famille
19 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
jean-claude
Séjour de 4 nuits en février 2022
Réponse de Elsa Escrig Guest Experience Manager le 20 févr. 2022
Cher Monsieur Jean-Claude,
Merci pour votre merveilleuse critique, c'est un honneur de savoir que vous avez apprécié votre séjour à l'hôtel Gran Meliá Fénix, votre maison à Madrid.
À l'hôtel, nous proposons différentes catégories de chambres avec différents emplacements. Vous pouvez effectuer la réservation par l'intermédiaire de nos collègues pour communiquer vos demandes et ainsi pouvoir répondre aux attentes les plus élevées dans votre expérience.
Cordialement,
10/10 Excellent
jean michel
Voyage en famille
6 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel de charme
jean michel
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Guest Experience Team le 15 nov. 2021
Greetings from Madrid!
First of all, thank you for having chosen the Gran Meliá Fénix during your trip to our town as well as for posting this excellet review regarding your stay among us. We are and more than glad to know you have enjoyed a wonderful experience in Madrid.
We do hope to see you soon again here, your home in Madrid!
Kindest,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Elsa Escrig, Guest Experience Managaer le 28 oct. 2019
Greetings from Madrid!
Thank you so much for your kind review and for choosing us during your stay in Madrid. We hope we met all your expectations. It was a pleasure to host you in the Gran Meliá Fénix.
We hope to receive you soon!
Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Elsa Escrig Guest Experience Manager le 19 juil. 2019
Greetings from Gran Meliá Fénix!
We really appreciate your great comments.
The entire staff would like to thank you for having chosen us during your trip to Madrid.
We are glad to know that we were able to turn your stay into an incredible experience.
Looking forward to have the occasion to welcome you back.
Kindest Regards.
8/10 Bien
Elena
18 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Elena
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Elsa Escrig Guest Experience Manager le 19 juin 2019
¡ Saludos desde Madrid!
En nombre de todo el equipo humano del Gran Meliá Fénix deseamos agradecerle de todo corazón los comentarios tan positivos que nos ha traslado.
Su sincera opinión puede ser una referencia muy valiosa para otros clientes que estén pensando en alojarse con nosotros, lo cual le agradecemos profundamente.
Agradeciendo su valioso tiempo y esperando volver a recibirle próximamente en esta su casa en Madrid.
Atentamente,
10/10 Excellent
Jeremie
30 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jeremie
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Elsa Escrig, Guest Experience Manager le 1 juin 2019
Greetings from Madrid!!
We appreciate your comments regarding your stay at the Gran Melia Fenix.
It is always a pleasure to receive feedback. I will share your comments with our team in order to constantly improve our service.
As a member of The Leading Hotels of the World, the hotel continuously strives to meet your needs and expectations .
Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.
Sincerely,
10/10 Excellent
Kamila
18 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel
Kamila
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Elsa Escrig, Guest Experience Manager le 19 févr. 2019
Greetings from Madrid!
First of all, we would like to thank you for the time taken to comment on the services rendered during your stay with us.
Our entire team is delighted to hear that the warm and personalized service highlighted your experience.
High quality level is a must for us and searching for the excellence is our main goal.
We are truly concerned about the customer care.
Be assured we will pass on your comments to keep encouranging them to provide the best service and attention to detail.
We are looking forward to have another opportunity to host you back in the near future,
Best Regards from Madrid,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en janvier 2019
Réponse de Elsa Escrig Guest Experience Manager le 11 janv. 2019
Greetings from Madrid!
On behalf of myself and all the staff of the Gran Melia Fenix, I would like to thank you for having chosen us for your stay in Madrid as well as for taking the time to post your comments.
It has been a great pleasure to have you here and we are delighted to receive such a positive feedback about your stay with us, and to know that you enjoyed all our services and attention we provide within our Hotel.
For all the entire staff of the Gran Melia Fenix it will be a pleasure to welcome you back!
Now you can consider our hotel like your home.
Warm Regards
8/10 Bien
MICHELE
11 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un peu triste
MICHELE
Séjour de 2 nuits en juin 2018
Réponse de Guest Experience Team le 20 juil. 2018
Thank you very much indeed for the time taken to share your feedback following your stay at Gran Melia Fenix .
The comments and observations of our guests are of paramount importance to us, as they will help us to take the actions required to improve the service offered.
Rest assured that your constructive comments has been shared to the Heads of the Dpts. involved in order to ensure our highest standards are always followed.
Thank you for your kindness and consideration at all times.
I remain at your entire disposal
Sincerely,
10/10 Excellent
luna, FRANCE
27 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
luna
Séjour de 3 nuits en mars 2018
Réponse de GRAN MELIA FENIX le 5 avr. 2018
Cher Ebookers,
Salutations de Madrid!
Nous sommes très heureux de savoir que vous avez apprécié notre hôtel, ainsi que la qualité de service et la gentillesse de notre personnel. Notre équipe reste à votre disposition pour rendre votre séjour agréable, confortable et mémorable.
Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir bientôt lors de votre prochain séjour à Madrid.
Cordialement.
Esther Villanueva.
Guest Experience Manager.
8/10 Bien
suzanne
24 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
location excellent
suzanne
Séjour de 5 nuits en février 2018
Réponse de GRAN MELIA FENIX le 4 mars 2018
Chère Suzanne,
Tout l´équipe de Gran Melia Fénix vous remercie de votre commentaire partagé avec nous.
Nous sommes très heureux de savoir que vous avez apprécié notre hotel.
Il est très important pour nous de connaître l'opinion de nos clients afin de pouvoir offrir nos meilleurs services et s'assurer que vous passiez un séjour dans les conditions les plus excellentes.
Recevez nos meilleures salutations de la part de l'Equipe du Gran Melia Fénix.
Cordialement,
Esther Villanueva.
Guest Experience Manager.
10/10 Excellent
emmanuel , paris
17 févr. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Hôtel idéalement situé dans le quartier chic
emmanuel
Séjour de 3 nuits en février 2018
Réponse de GRAN MELIA FENIX le 4 mars 2018
Cher Emmanuel,
Tout l´équipe de Gran Melia Fénix vous remercie de votre commentaire partagé sur Expedia.com.
La satisfaction de nos clients est l'une de nos priorités et je suis navré de constater que visiblement, nous n'avons pas été à la hauteur de vos attentes. Soyez certain que nous avons d'ors et déjà pris en compte l'ensemble de vos remarques et que tout a été mis en œuvre afin que cela ne se reproduise plus à l'avenir.
J'espère que nous aurons à nouveau le plaisir de vous accueillir prochainement et vous montrer notre véritable hospitalité Gran Meliá.
Cordialement,
Esther Villanueva.
Guest Experience Manager.
8/10 Bien
Mehri
31 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mehri
Séjour de 2 nuits en octobre 2017
Dear Mehri,
Greetings from Madrid.
Thank you very much for your comments.
We take note of your suggestions in order to keep improving our services and provide you with a memorable experience.
Looking forward to have the occasion to welcome you back.
Best Regards.
Esther Villanueva
Guest Experience Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
8 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
sandrine, montreal, Canada
6 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Location,luxurious,very professional staff.
sandrine
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
HARMEL
20 juin 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
HARMEL
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Birthday retreat in Madrid
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Xavier, Paris
23 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bonne expérience :)
Xavier
10/10 Excellent
paris_35
8 mars 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
vrai service d'un 5 étoiles
paris_35
10/10 Excellent
alexandra
5 nov. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hôtel, bien placé, accueil prévenant
alexandra
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 sept. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Ettore C.
10 avr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
A recommander
Ettore C.
10/10 Excellent
ARTURO OROPEZA
Voyage en famille
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ARTURO OROPEZA
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de María Fdez. de Valderrama
Voice of Customer Coord le 8 avr. 2024
Estimado Sr. Oropeza, ¡Saludos desde el Hotel Fénix, a Gran Meliá Hotel!Comentarios de este tipo nos animan a seguir adelante y mejorar día a día.Nos llena de orgullo recibir su excelente valoración y saber que ha disfrutado de la limpieza, la condición del hotel, el servicio y las amenidades de nuestras instalaciones. Cada detalle ha sido pensado para ofrecer una estancia excepcional, desde nuestras lujosas habitaciones con vistas a la ciudad hasta nuestra selecta oferta gastronómica que refleja la moderna expresión de la cultura española. La pasión por un servicio intuitivo y personalizado es el sello distintivo de nuestra marca, y nos complace que haya sido parte de su experiencia.Le enviamos un afectuoso saludo,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator
10/10 Excellent
Susan
Voyage en famille
23 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Susan
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de María Fdez. de Valderrama
Voice of Customer Coord le 25 mars 2024
Dear Ms. Susan, Greetings from Hotel Fénix, a Gran Meliá Hotel! We thank you for sharing this feedback on your recent stay.We're delighted to hear that the tranquility and sophistication of our hotel contributed to your splendid stay. Your appreciation for the impeccable cleanliness and the condition of our hotel is a testament to our staff's dedication to a life well-lived. It pleases us immensely that you found our service to be of the highest standard, reflecting our commitment to an exceptional experience. The richness of the room amenities you enjoyed is part of our promise to provide a modern expression of Spanish culture and hospitality. While it seems all aspects of your stay were positive, should any guest have specific preferences or needs, we are always eager to listen and ensure their comfort with our intuitive personal service.We look forward to welcoming you back. Best regards,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator
10/10 Excellent
FRANCISCO J
1 mars 2024
FRANCISCO J
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Moises
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Moises
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de María Fdez. de Valderrama
Voice of Customer Coord le 29 févr. 2024
Dear Mr. Moises, Greetings from Hotel Fénix, a Gran Meliá Hotel! Thank you for such a positive review.We are happy you had an enjoyable stay with us and that you appreciated our high standards.We all hope to welcome you back in the future.Best wishes,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator
10/10 Excellent
Ana
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté
Ana
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Abraham
Voyage en couple
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Abraham
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de María Fdez. de Valderrama
Voice of Customer Coord le 22 févr. 2024
Dear Mr. Abraham, Greetings from Hotel Fénix, a Gran Meliá Hotel! Thank you for such a positive review.It is a pleasure to know that our strategic location contributed positively to your experience, affording you the convenience of exploring Madrid's rich cultural tapestry and the finest shopping districts with ease. Your compliments on our attentive and accommodating staff are appreciated; they are indeed the cornerstone of our commitment to excellence. We are also thrilled that the sumptuous rooms, marked by their cleanliness and comfort, met your high expectations, reflecting our meticulous attention to elegance and luxury. While all our rooms showcase individual charm, which is a testament to our architecturally exquisite building, we understand your preference for consistency and strive to ensure each guest's stay is nothing short of exceptional.We look forward to seeing you on your next visit.Kind regards,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator
10/10 Excellent
Emily
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Emily
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Jose
Voyage en couple
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jose
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de María Fdez. de Valderrama
Voice of Customer Coord le 15 janv. 2024
Cher Monsieur José,Salutations de l'Hôtel Fénix, a Gran Meliá Hotel!Merci pour votre charmant commentaire.Nous nous réjouissons que votre séjour ait été satisfaisant et que vous ayez apprécié la qualité de nos services et la propreté de votre chambre.Nous espérons vous revoir chez nous pour une nouvelle expérience positive. Bien à vous,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator
6/10 Satisfaisant
carlos
11 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
carlos
Séjour de 9 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
ALEXANDRA
30 déc. 2023
ALEXANDRA
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
carmen
10 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
carmen
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Juergen
Voyage en groupe, Voyage en couple
4 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Juergen
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordina le 5 déc. 2023
Dear Mr. Juergen, Greetings from Hotel Fénix, a Gran Meliá Hotel! Thank you for such a positive review.We are glad we were able to meet all your requirements for a perfect stay.We would be delighted to welcome you back on another occasion. All the best,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator
10/10 Excellent
ORLANDO
Voyage en groupe
27 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ORLANDO
Séjour de 8 nuits en novembre 2023
Réponse de Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordina le 28 nov. 2023
Estimado Sr. Orlando,Cumprimentos do Fénix, um Gran Meliá Hotel! Muito agradecemos a sua preferência e comentário.Ficamos contentes por termos ido ao encontro das suas expectativas.Esta informação motiva a nossa equipa a manter os elevados padrões de serviço oferecido.Ficaríamos felizes com o seu regresso. Com os melhores cumprimentos,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator
8/10 Bien
Luis
23 nov. 2023
Luis
Séjour de 6 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Monica
Voyage en famille, Voyage en groupe
12 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Monica
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordina le 13 nov. 2023
Dear Ms Monica,Greetings from Hotel Fénix, a Gran Meliá Hotel! Thank you for taking the time to review your stay.We are thrilled to hear that you found our service impeccable and our location excellent, allowing you to fully enjoy your stay in Madrid. It is our dedication to a life well-lived that drives us to provide the highest standards of service and comfort for our guests. Your kind words about our breakfast offerings are also greatly appreciated, as we strive to provide an unrivalled fine dining experience for our guests.We are pleased that you found our room cleanliness and hotel condition to be exceptional, and we are glad that our room amenities met your expectations. Our team works diligently to maintain our iconic luxury property, ensuring that every detail reflects the elegance and sophistication of Gran Meliá.We look forward to the pleasure of welcoming you back. Many thanks again,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator
6/10 Satisfaisant
Eliane
8 nov. 2023
Les points forts : Propreté
Atenção a escolha do quarto.
Eliane
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coord le 13 nov. 2023
Estimada Sra. Éliane,Cumprimentos do Fénix, a Gran Meliá Hotel! O nosso obrigado pelo seu comentário.Lamentamos saber que o tamanho do quarto não atendeu às suas expectativas. Gostaríamos de informar que oferecemos diferentes categorias de quartos e suítes, cada uma com suas características e dimensões. Para uma futura estadia, recomendamos que considere um quarto de categoria superior, que oferece mais espaço e comodidade para tornar sua experiência ainda mais agradável.Agradecemos seus comentários e garantimos que nossa dedicação a uma vida bem vivida e nosso compromisso com a elegância e o conforto em cada detalhe continuam sendo nossa prioridade.Esperamos sinceramente que tenha a oportunidade de voltar.Com os nossos melhores cumprimentos,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator
10/10 Excellent
Joginder, Scottsdale
Voyage en famille
8 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joginder
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coord. le 10 nov. 2023
Dear Mr. Inder, Greetings from Hotel Fénix, a Gran Meliá Hotel! We appreciate you taking the time to review your recent experience.We are thrilled to hear that you found our location, quality, and team to be excellent. Our dedication to a life well-lived is reflected in our commitment to providing exceptional experiences for our guests. It is truly rewarding to know that our team's signature warmth and style contributed to your memorable stay in downtown Madrid.We look forward to welcoming you back. Best wishes,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator
10/10 Excellent
Enrique
1 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Enrique
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordina le 2 nov. 2023
Estimado Sr. Enrique, ¡Saludos desde el Hotel Fénix, a Gran Meliá Hotel!Al recibir su valoración nos invade un sentimiento de alegría por haberle garantizado unaNos alegra saber que ha podido disfrutar de su estancia con nosotros. Siempre hacemos el máximo esfuerzo por dar a nuestros clientes el mejor servicio. Nos alegra que así lo haya valorado. Su satisfacción es nuestra mayor recompensa.A la espera de tener una nueva oportunidad de atenderle y prestarle nuevamente la mejor de nuestras atenciones, nos despedimos cordialmente,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator
10/10 Excellent
ed
Voyage en couple
30 oct. 2023
Les points forts : Équipements
ed
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordina le 30 oct. 2023
Dear Mr. Ed, Greetings from Hotel Fénix, a Gran Meliá Hotel! We are grateful for this kind review following your recent stay.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you for another pleasant stay. Best wishes,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator
10/10 Excellent
Chris
Voyage en couple
28 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chris
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordina le 30 oct. 2023
Dear Mr. Chris,Greetings from the Fénix, a Gran Meliá Hotel!We are thrilled to hear that you appreciated the cleanliness and condition of our hotel, as well as the room amenities. Our team takes pride in providing a comfortable and enjoyable stay for our guests. It's also great to know that our service met your expectations, and we will continue to strive for excellence in this area.We hope to have the pleasure of welcoming you back. With kind regards,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator
10/10 Excellent
Leon, Calgary
Voyage en couple
28 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Leon
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordina le 30 oct. 2023
Dear Mr. Leon,Greetings from the Fénix, a Gran Meliá Hotel!We are thrilled to hear that you found our service to be excellent and our staff to be friendly and helpful. Our team takes great pride in providing the highest standards of service and ensuring our guests feel welcomed and comfortable during their stay. It's also great to know that you appreciated the cleanliness of our hotel and the amenities provided in your room.We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in the near future, so you can continue to enjoy our prime location, exceptional service, and luxurious accommodations.Thank you again; we look forward to welcoming you back soon.Kind regards,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator
10/10 Excellent
Eduardo, Miami
27 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eduardo
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordina le 27 oct. 2023
Estimado Sr. Eduardo,¡Saludos desde el Hotel Fénix, a Gran Meliá Hotel!Nos complace saber que encontró nuestras instalaciones muy bellas y que disfrutó de la excelente atención de nuestro personal. Trabajamos arduamente para mantener un alto nivel de limpieza, comodidad y servicio en todo momento, y nos enorgullece ser parte de The Leading Hotels of the World.Nos alegra que haya tenido una estancia agradable y esperamos que haya disfrutado de nuestra ubicación privilegiada, cerca de los principales museos, tiendas exclusivas y restaurantes de renombre.Sería muy grato volver a hospedarle en un futuro cercano.Atentamente,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator
10/10 Excellent
Michael, Bethesda
Voyage en couple
26 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordina le 27 oct. 2023
Dear Mr. Michael,Greetings from the Fénix, a Gran Meliá Hotel!Thank you for reviewing your stay.We are glad we were able to meet all your requirements for a perfect stay.We would love to welcome you back on many more occasions. Best wishes,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator
10/10 Excellent
Jose Ignacio
22 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jose Ignacio
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordina le 23 oct. 2023
Estimado Sr. José Ignacio, ¡Saludos desde el Hotel Fénix, a Gran Meliá Hotel!Muchísimas gracias por la excelente valoración que nos ha otorgado.Nos complace saber que disfrutó de nuestra ubicación privilegiada y que nuestro personal amable y atento contribuyó a que su estancia fuera agradable. Nuestro equipo se esfuerza por brindar un servicio excepcional y mantener los altos estándares de limpieza y comodidad que nos caracterizan.Un saludo muy cordial,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator