Avis sur NH Collection Madrid Abascal
NH Collection Madrid Abascal
Calle Jose de Abascal, 47, Madrid, Madrid
Avis
9,0
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
30 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mai 2022
10/10 Excellent
Marc
Voyage d’affaires
7 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marc
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Juan Carlos Vivar le 8 mai 2022
Estimado cliente. Ante todo quisiera agradecerle el tiempo empleado en compartir su experiencia con otros usuarios. Le damos las gracias por el comentario, el cual nos hace mejorar dia a dia. Esperamos verle pronto. Un saludo.
10/10 Excellent
Vincent
Voyage d’affaires
26 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vincent
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Guillermo Fran. Front Desk Manager le 5 mai 2022
Estimado Vincent,
Muchas gracias por compartir su valoración con el resto de usuarios de Expedia.
Esperamos poder tenerle nuevamente con nosotros en su próxima visita a Madrid.
Reciba un cordial saludo.
8/10 Bien
maria carmen
Voyage d’affaires
4 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
maria carmen
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
Réponse de Guillermo Fran. Front Desk Manager le 9 févr. 2022
Estimada María Carmen,
Disculpe el retraso en contestarle.
Muchas gracias por realizar su valoración sobre su estancia con nosotros.
Esperamos volver a tenerle pronto con nosotros.
Reciba un afectuoso saludo
10/10 Excellent
Franck
10 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un séjour très agréable
Franck
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Juan Carlos Vivar (2nd Front Desk Manager) le 4 avr. 2020
Cher invité, c’est un plaisir pour nous de savoir que vous avez tellement apprécié votre séjour à NH Collection Abascal. Il me satisfait de lire que votre impression globale de l’hôtel est si bon et que vous avez trouvé nos chambres et installations merveilleuses et nous avons dépassé vos attentes. J’espère que vous trouverez une chance de revenir à notre hôtel dans un prochain séjour à Madrid. Sinceres salutations
10/10 Excellent
David
23 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un séjour parfait !
David
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Réponse de Francesco Maleci (Guest Relations Manager) le 29 janv. 2020
Cher David,
Nous vous remercier l´effort pris pour partager votre séjour á l´hôtel NH Collection Abascal dans Hotels.com et pour la confiance manifeste dans le choix de notre marque NH Hotel Group. Nous apprécions vos commentaires, aussi, Je transmettrai vos félicitations à tout le personnel.
Nous restons à votre entiére disposition pour tout renseignement et dans l'attente de vous accueillir prochainement.
Cordialement,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Francesco Maleci (Guest Relations Manager) le 2 juil. 2019
Dear Guest,
Thank you for your feedback, we are delighted to read that you have enjoyed your stay at NH Collection Abascal Hotel.
Look forward to welcome you back in the near future.
Best Regards.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
24 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de Francesco Maleci (Guest Relations Manager) le 30 avr. 2019
Estimado Cliente,
muchas gracias de su valoración, esperamos volver a verle pronto de nuevo con nosotros,
Un saludo,
6/10 Satisfaisant
Thibaut
2 janv. 2019
Les points faibles : Propreté
Thibaut
Séjour de 4 nuits en décembre 2018
Réponse de Francesco Maleci (Guest Relatiosn Manager) le 3 janv. 2019
Dear Mr. Thibaut,
Thank you for the comments and I would like to apologize for any inconvenience you had in the room during your stay.
The bedsheets is not changed daily for the envoirment of the planet, but will be possible to do upon request.
I hope to Welcome you back personally during your next trip in Madrid.
Regards,
8/10 Bien
Romain
28 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Romain
Séjour de 1 nuit en mai 2018
Réponse de Francesco Maleci (Guest Relations Manager) le 2 juin 2018
Dear Romain,
Thank you very much for your fantastic review about your recent stay at the Nh Collection Abascal Hotel.
We are very glad to have met your expectations and we look forward to welcome you again in a near future.
Kind regards.
10/10 Excellent
Marc, Madrid
28 sept. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel bien situe en centre ville
Marc
8/10 Bien
Amandine, Paris
24 mai 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
great hôtel but poor wifi
Amandine
8/10 Bien
Voyageur vérifié
23 mai 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
JACK, Versailles
8 mai 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel accueillant, très propre et confortable
JACK
10/10 Excellent
Arnaud, mulhouse
28 nov. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
1 nuit pour affaires
Arnaud
10/10 Excellent
Hernan
Voyage d’affaires
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hernan
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Paula F. - Guest Relations le 20 mars 2024
Dear Hernan, Thank you for sharing your experience with us. Looking forward to welcome you next time you visit Madrid. Best regards,Paula F. - Guest Relations
6/10 Satisfaisant
Salena
Voyage en couple
13 mars 2024
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Salena
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Paula Fernández - Guest Relations le 15 mars 2024
Dear Salena, Thank you so much for sharing your opinion with us. Please accept my apologies that your overall experience did not living up to your expectations. I regret that we were unable to meet our high standards during your recent stay.Rest assured that your comments have been shared with the team and action will be taken to ensure the issues you experienced are corrected moving forward.We are committed to providing memorable experiences with exceptional service and therefore we hope to have the opportunity to welcome you back and improve on your experience in the near future.Thank you again for choosing to stay with us and for your time in sharing your feedback.Best regards,
10/10 Excellent
Eduardo
2 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eduardo
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Paula Fernández - Guest Relations le 6 mars 2024
Estimado Eduardo, Muchas gracias por compartir su opinión con nosotros. Primero de todo, agradecemos enormemente su sugerencia, la cual tenemos muy en cuenta para futuras reformas o cambio de mobiliario.Por otro lado, nos alegra saber que disfrutó tanto de su habitación como del edificio en si y sus instalaciones. Esperamos tener la oportunidad de recibirle nuevamente pronto.
10/10 Excellent
Lulibeth
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lulibeth
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Paula Fernández - Guest Relations le 6 mars 2024
Estimada Lulibeth, Muchas gracias por compartir su opinión con nosotros. Nos alegra saber que el servicio ofrecido por el equipo fue de su agrado. Esperamos recibirle nuevamente pronto. Un saludo
8/10 Bien
Jens, Ottobrunn
Voyage d’affaires
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jens
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Paula Fernández - Guest Relations le 13 févr. 2024
Dear Jens, To thank you for sharing your feedback about your last stay in NH Collection abascal. Its a pleasure to know that location of the hotel was suitable for your needs.We hope to see you back next time you visit Madrid. Kind Regards, Paula F. - Guest Relations
10/10 Excellent
Octavio
5 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Octavio
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Paula Fernández - Guest Relations le 10 janv. 2024
Dear Octavio, Thank you so much for sharing your experience with us. Its a pleasure to know that you enjoyed your stay and specially the locations of the hotel. We are looking forward to welcome you next time you visit Madrid.Best regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
20 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excelente para repetir
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Paula Fernández - Guest Relations le 21 déc. 2023
Dear guest, Thank you so much for sharing your experience at NH Collection Abascal.We are really thankful for your comment. Its a pleasure to know that you had such a great stay. We hope to welcome you next time you visit Madrid. Best Regards, Paula F. - Guest Relations
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
9 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Paula Fernández - Guest Relations le 14 déc. 2023
Estimada Ana, Le agradezco muy sinceramente sus comentarios. Esperamos tener la ocasion de recibirle muy pronto nuevamente.Un saludo
10/10 Excellent
MARIA DEL CARMEN RENTERIA
Voyage en groupe, Voyage en couple
8 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
MARIA DEL CARMEN RENTERIA
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Paula Fernández - Guest Relations le 10 nov. 2023
Estimada Sra. Rentería, Gracias por compartir su experiencia con nosotros. Me gustaría pedirle disculpas por no haber sido capaces de cumplir con sus expectativas en cuanto a la habitación asignada. Por favor si en el futuro se aloja nuevamente con nosotros, no dude en ponerse en contacto con nosotros directamente para pre asignarle una habitación más silenciosa que haga sentirle como en casa. Esperamos tener la oportunidad de recibirle nuevamente pronto y mejroar su experiencia, Un saludo - Paula Fernández - Guest Relations
10/10 Excellent
Gilberto Mauricio
Voyage d’affaires
5 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Todos unos cracks en el hotel
Gilberto Mauricio
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Paula Fernández - Guest Relations le 10 nov. 2023
Estimado Gilberto, Muchísimas gracias su compartir con nosotros su experiencia en NH Collection AbascalNos alegra saber que se sintió tan a gusto con nosotros y disfrutó de su estancia gracias a Conchita y el resto del equipo. Esperamos tener el privilegio de recibirle nuevamente pronto.Un saludo, Paula Fernández - Guest Relations
10/10 Excellent
Juan
Voyage en groupe
2 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Recomendado.
Juan
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Guillermo Fran. Front Desk Manager. le 3 nov. 2023
Estimado Juan,Muchas gracias por compartir su valoración con el resto de viajeros.Quedamos a su disposición para cualquier cosa que pueda necesitar en sus próximas visitas a Madrid.Reciba un afectuoso saludo.
8/10 Bien
Jose
Voyage en famille
26 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jose
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Guillermo Fran. Front Desk Manager. le 30 oct. 2023
Dear Jose,Thank you so much for sharing your experience with other travellers.It will be a pleasure to host you again during your next visit to Madrid. Best regards
10/10 Excellent
Manuela
11 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Manuela
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Réponse de Paula Fernández - Guest Relations le 12 oct. 2023
Dear Manuela, Thank you so mucha for sharing your experience with us.Its a pleasure to know that you enjoy your stay. Best regards
10/10 Excellent
Liz
11 oct. 2023
Liz
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Guillermo Fran. Front Desk Manager. le 30 oct. 2023
Dear Liz,Thank you so much for sharing your experience with us.Its a pleasure to know that you enjoy your stay. Waiting for welcome you again in the future.Best regards
10/10 Excellent
Victor
Voyage en famille
9 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Recomendable en Madrid
Victor
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Paula Fernández - Guest Relations le 10 oct. 2023
Muchas gracias por compartir su opinión.Esperamos recibirle nuevamente pronto,Saludos
10/10 Excellent
Liz
Voyage en famille
9 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Liz
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Paula Fernández - Guest Relations le 10 oct. 2023
Thank you for sharing your experience Looking forward to welcoming you soon, Best regards.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
8 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Paula Fernández - Guest Relations le 10 oct. 2023
Thank you for sharing your experience Looking forward to welcoming you soon, Best regards.
10/10 Excellent
Francisco
Voyage en famille
2 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Francisco
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Paula Fernández - Guest Relations le 10 oct. 2023
Thank you for sharing your experience. Its a pleasure to know you enjoyed the service . Looking forward to welcoming you soon, Best regards.
10/10 Excellent
Jesse
Voyage en famille
28 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jesse
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Paula Fernández - Guest Relations le 10 oct. 2023
Thank you for sharing your experience Looking forward to welcoming you soon, Best regards.
10/10 Excellent
Nubia
23 sept. 2023
Nubia
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Paula Fernández - Guest Relations le 10 oct. 2023
Thank you for sharing your experience Looking forward to welcoming you soon, Best regards.
10/10 Excellent
Stefan
23 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Next first choice
Stefan
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Paula Fernández - Guest Relations le 10 oct. 2023
Thank you for sharing your experience Looking forward to welcoming you soon, Best regards.
10/10 Excellent
Petar
Voyage d’affaires
14 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Petar
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Paula Fernández - Guest Relations le 10 oct. 2023
Thank you, Best regards,
10/10 Excellent
Tulio
29 août 2023
Tulio
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Paula Fernández - Guest Relations le 10 oct. 2023
Thank you, Best regards,
10/10 Excellent
Mirco
22 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Madrid
Mirco
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Paula Fernández - Guest Relations le 25 août 2023
Dear Mirco, Thank you for taking your time to share your experience at NH Collection Abascal. We really appreciate your feedback and are delighted to learn that we met your expectations .Looking forward to welcoming you next time you visit Madrid. Best Regards.
10/10 Excellent
Luis
23 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Luis
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Guillermo Fran. Front Desk Manager le 3 août 2023
Estimado Luis,Me gustaría agradecerle el tiempo empleado en compartir su valoración con el resto de usuarios.Esperamos poder tenerle nuevamente con nosotros muy pronto.Un cordial saludo.
10/10 Excellent
Kolja, Aurora
Voyage en famille, Voyage en groupe
5 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kolja
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Paula Fernández - Guest Relations le 6 juil. 2023
Dear KoljaThank you for sharing your experience at NH Collection Abascal. We are so happy to know that you had a great experience with us. Hope to have the opportunity to welcome you soon next time you visit Madrid.Best regards
10/10 Excellent
Jonathan
Voyage en couple
2 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jonathan
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Paula Fernández - Guest Relations le 4 juil. 2023
Dear Jonathan, First of all I would like to thank you for sharing your experience at NH Collection Abascal. We are delighted to learn that you had a memorable stay and its a pleasure to know thay you find the hotel great for your needs. We are looking forward to welcoming you soon next time you visit Madrid.Best regards
10/10 Excellent
Carlos Linares
2 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carlos Linares
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Paula Fernández - Guest Relations le 4 juil. 2023
Estimado Sr. Linares, Muchas gracias por compartir su experiencia en NH Collection Abascal. Es un placer saber que estuvo todo a su gusto y esperamos tener el gusto de volver a recibirle nuevamente pronto. Un saludo
8/10 Bien
Juan
2 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Juan
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de Paula Fernández - Guest Relations le 4 juil. 2023
Dear Juan,First of all, i would like to thank you for sharing your experience. Its a pleasure to know that you have a great stay with us and you find the staff kind. Regarding the hotel view, to guarantee that next time you come back, there is an option when you make your reservation to book a room with view. We are all looking forward to welcoming you next time you visit Madrid and try to make your stay even better. Best regards
8/10 Bien
AARON
Voyage en couple
28 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
AARON
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Paula Fernández - Guest Relations le 4 juil. 2023
Estimado Aaron, Muchas gracias el tiempo dedicado a compartir su opinión. Es un placer saber que disfrutó de su estancia y estuvo a gusto en la habitación.Lamentamos que el espacio fuese un problema y tenemos muy en cuenta su comentario para buscar futuras soluciones.Esperamos tener el gusto de recibirle nuevamente pronto. Un saludo.
10/10 Excellent
Scott
Voyage en famille
26 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Scott
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Paula Fernández - Guest Relations le 4 juil. 2023
Dear ScottThank your for sharing your experience about NH Collection Abascal. We are delighted to learn that you had a memorable stay and we appreciate your kind praise of the team members.We are really looking forward to welcoming you next time you visit Madrid. Best regards.
10/10 Excellent
Gonzalo
19 juin 2023
Gonzalo
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Guillermo Fran. Front Desk Manager le 3 août 2023
Estimado Gonzalo,Gracias por compartir su valoración con el resto de usuarios de Expedia.Quedamos a su disposición para cualquier cosa que pueda necesitar.Un cordial saludo.
4/10 Médiocre
Manuel Jesus
18 juin 2023
Manuel Jesus
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Paula Fernández - Guest Relations le 4 juil. 2023
Estimado Manuel Jesús, Muchas gracias por compartir su experiencia en NH Collection Abascal. Esperamos tener el placer de recibirle nuevamente pronto.Un saludo
8/10 Bien
AARON
18 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
AARON
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Paula Fernández - Guest Relations le 4 juil. 2023
Dear Aaron, Thank your for sharing your experience about NH Collection Abascal. Looking forward to welcoming you next time you visit Madrid. Best regards.
8/10 Bien
AARON
17 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
AARON
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Paula Fernández - Guest Relations le 4 juil. 2023
Dear Aaron, Thank your for sharing your experience about NH Collection Abascal. Looking forward to welcoming you next time you visit Madrid. Best regards.