Extérieur

Avis sur AC Hotel Carlton Madrid by Marriott

4 out of 5
AC Hotel Carlton Madrid by Marriott
Paseo de la Delicias 26, Madrid, Madrid

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 484 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 406 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 75 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 16 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 20 avis sur 1001." "

9,2/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

8,8/10

Équipements

8,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

HOUDA

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Réponse de Mayte Seguín le 5 janv. 2023
Dear appreciatted guest, Thank you for spending your time sharing your experience. We are glad that you enjoyed your stay and we hope to see you in your next visit to Madrid.Sincerely,

10/10 Excellent

ana isabel

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel propre avec personnel professionnel et à votre écoute
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Mayte Seguín le 21 nov. 2022
Dear Ana Isabel, Thank you for sharing your experience!We are glad that you enjoyed your stay and we hope to see you in your next visit to Madrid.Sincerely,

10/10 Excellent

Denis H

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon accueil,la personne nous a indiqué les endroits les plus important a voir durant notre séjour.
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de Mayte Seguín le 19 oct. 2022
Dear Denis, Thank you for sharing your experience at the AC Hotel Carlton Madrid.With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that we have met your expectations. As a valued customer, your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service. Thank you for staying at the AC Hotel Carlton Madrid and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Madrid. Sincerely,

8/10 Bien

Jean Denis, Montreal

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le lit était confortable pour un gars de 6´ / 280 lbs. Climatisation très bonne. Wifi très bon.
Séjour de 8 nuits en septembre 2022
Réponse de Mayte Seguín le 5 oct. 2022
Nous tenons à vous remercier pour votre temps pour répondre à notre sondage et partager avec nous votre expérience à l'Hôtel AC Carlton.Merci encore pour vos commentaires et nous espérons vous revoir lors de votre prochaine visite à MadridSincèrement,

2/10 Horrible

Florent

Séjour de 1 nuit en juillet 2022

8/10 Bien

Bernard

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en décembre 2019

10/10 Excellent

Olivier

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour très satisfaisant
Très bon hôtel, très confortable Cher à la période où j'étais présent (>150€), mais il semble que cela n'est pas le prix classique Le personnel a été attentif à mes souhaits (chambre calme + baignoire) et y a accédé. Je confirme la bonne isolation sonore et l'efficacité des volants roulants en termes d'occultation de la lumière
Séjour de 1 nuit en octobre 2019

10/10 Excellent

Olivier

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour tout à fait satisfaisant
Très bon hôtel, très confortable Cher à la période où j'étais présent (>150€), mais il semble que cela n'est pas le prix classique Le personnel a été attentif à mes souhaits (chambre calme + baignoire) et y a accédé. Je confirme la bonne isolation sonore et l'efficacité des volants roulants en termes d'occultation de la lumière
Séjour de 1 nuit en octobre 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
L’accueil était très Professionel et la localisation parfaite. L’insonorisation des chambres est perfectible
Séjour de 1 nuit en octobre 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté
La chambre était spacieuse, propre mais peu insonorisee.
Séjour de 1 nuit en août 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Personnel distingué et professionnel, lits très confortables.
Séjour de 3 nuits en mars 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 3 nuits en février 2019

2/10 Horrible

Roseline

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
BRUIT provenant de la rue impossible à accepter
l'hôtel est très bien situé proche de la gare ATOCHA (5 mn à pied), chambre et confortable, MAIS IMPOSSIBLE DE DORMIR : LE BRUIT provenant de la rue est juste infernal !! on a l'impression d'avoir les fenêtres ouvertes, c'est juste impossible. Dommage car dans l'ensemble le lieu est très bien, malheureusement je ne retournerai pas dans cet hotel pour cela. Ca gâche tout
Séjour de 1 nuit en janvier 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2018

8/10 Bien

emmanuel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2018

8/10 Bien

jean, marseille

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Accueillant proche des 3 grands musée de Madrid
Bon hôtel manque lumiere ds les chambres un lampadaire de plus necessaire Très propre et confortable Calme Bien desservi Proche métro gare bus Proche centre
Séjour de 7 nuits en juin 2018

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très pratique près de la gare
Séjour de 1 nuit en mai 2018

10/10 Excellent

pascal, toulouse

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tous le monde à nos petits soins Top
Hotel top mais le transport avec ryanair tres mal vecu
Séjour de 2 nuits en février 2018

8/10 Bien

Rémi & Audrey, Auvergne France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
hôtel sympa
Bon standing, proche des parcs et centre ville à 15 minutes. balades agréables.
Séjour de 2 nuits en août 2017

10/10 Excellent

Zied & Sonia, Tunisie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
passage pour 1 nuit
Nous avons été bien accueillis avec une suite pour une nuit de passage à Madrid. L'hôtel est propre et bien entretenu. l'emplacement est idéal tout près de la gare. Je recommande fortement.
Séjour de 1 nuit en juillet 2017

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2017

8/10 Bien

Fabien

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon séjour ! Accueil très chaleureux, personnel très attentionné. Chambre très spacieuse et très bien entretenu. Seul bémol la situation géographique de l'hôtel assez éloigné du centre ville

10/10 Excellent

claudine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super hôtel
5 jours pour revoir Madrid, faire les expos et les musées et profiter de l'ambiance de Noël

6/10 Satisfaisant

gilles, Canada

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Design particulier!
Confortable et moderne. La porte de la salle de bain est vitrée, la lumière va déranger le conjoint qui dort. Mini-bar, mais pas de cafetière. Dessus de bureaux noirs se confondent avec les appareils électroniques de la même couleur
Réponse de Dolores Alcántara le 21 oct. 2016
Chère Client Nous tenons à vous remercier pour votre temps pour répondre à notre sondage et partager avec nous votre expérience à l'Hôtel AC Carlton. Nous rendrons compte de leurs commentaires au service approprié Merci encore pour vos commentaires et nous espérons vous revoir lors de votre prochaine visite à Madrid Sincèrement,

10/10 Excellent

Patrick

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel très bien situé
Hôtel très confortable. Accueil très sympathique alors que le personnel nus a donné de bonnes indications sur les lieux à visiter. La chambre était assez grande et la salle de bain très fonctionnelle. Le petit déjeuner était plus qu'adéquat

10/10 Excellent

Vitoria

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Me ha gustado
Séjour de 1 nuit en mars 2024

2/10 Horrible

emi

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
ホテルのセキュリティに問題あり。夜中の0時を過ぎた頃、同じ部屋の鍵を持った客が入って来て、びっくりしました。鍵は安全ロックもかけていたのに開いたという事は、安全ロックの意味がありません。ホテルがどう対処するか、翌日フロントにクレームを言いましたが、新しい鍵を再発行して、もう大丈夫と言うだけで、謝罪もありませんでした。 日本ではこんな事ありえないし、もっと真剣に取り扱かわれます。 また誰か入って来ないかと不安になって眠れず過ごした客の気持ちを考えて欲しい。 また、壁も薄く隣の部屋の上の部屋の音がまる聞こえです。このホテルはお勧め出来ません。
Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Masahide

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
毎年宿泊している。スタッフがとてもフレンドリーで、特にレストランのマダムが明るく優しい。 アトーチャ駅から至近で、大変助かっています。 これからも利用したいです。
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Mayte Seguín le 22 févr. 2024
Dear appreciated guest,Thank you for sharing your experience at the AC Hotel Carlton Madrid.With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that we have met your expectations. As a valued customer, your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service. Thank you for staying at the AC Hotel Carlton Madrid and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Madrid. Sincerely

10/10 Excellent

tresa a

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The rooms were clean and well appointed. The location was excellent, near the Prado, Reina Sophia and the Atoche train station. The staff were incredibly kind and generous, providing a warm environment.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Mayte Seguín le 2 janv. 2024
Dear appreciated guest, Thank you for sharing your experience and for your nice comments. We are glad that you enjoyed your stay and we hope to see you when you'll come back to Madrid.Kind regards,

10/10 Excellent

tresa a

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Dolores le 29 déc. 2023
Dear Valued Guest.On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your experience in AC Carlton Hotel.It is always encouraging to hear positive ratings. Your feedback has been shared with all staff as a way of celebrating the great guest experiences we delivered.Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely,

10/10 Excellent

tresa a

Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Mayte Seguín le 21 déc. 2023
Dear appreciated guest,Thank you for sharing your experience at the AC Hotel Carlton Madrid.With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that we have met your expectations. As a valued customer, your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service. Thank you for staying at the AC Hotel Carlton Madrid and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Madrid. Sincerely,

10/10 Excellent

Eric

Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Mayte Seguín le 20 déc. 2023
Dear guest, Thank you for sharing your experience at the AC Hotel Carlton Madrid.With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that we have met your expectations. As a valued customer, your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service. Thank you for staying at the AC Hotel Carlton Madrid and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Madrid. Sincerely,

10/10 Excellent

Anurag

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Mayte Seguín le 20 déc. 2023
Dear guest, Thank you for sharing your experience at the AC Hotel Carlton Madrid.With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that we have met your expectations. As a valued customer, your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service. Thank you for staying at the AC Hotel Carlton Madrid and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Madrid. Sincerely,

10/10 Excellent

Alejandra

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
El personal super atento, haciéndonos sentir cómodas en todo momento y dispuesto a ayudarnos en lo que necesitásemos.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Mayte Seguín le 11 déc. 2023
Estimada Alejandra, Gracias por emplear su tiempo en rellenar el cuestionario de satisfacción y por sus amables comentarios. Nos alegramos de que la estancia haya sido de su agrado y esperamos volver a verlas en su próxima visita a Madrid.Reciba un cordial saludo,

10/10 Excellent

Yoshihiro

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
立地もよく、スタッフさんもフレンドリーで、大変心地よく過ごせました。
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Mayte Seguín le 11 déc. 2023
Dear appreciated guest, Thank you for sharing your experience at the AC Hotel Carlton Madrid.With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that we have met your expectations. As a valued customer, your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service. Thank you for staying at the AC Hotel Carlton Madrid and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Madrid. Sincerely,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice rooms, staff, amenities, and convenient
I stayed in a newly renovated 7th floor room with a private terrace with views of Madrid and an outdoor shower, table with chairs and umbrella/sun shade. The room was great. It had an ironing board with iron, mini-fridge, spa tub, tea kettle, views from the bathroom and bedroom, external shutters for light blocking and as an extra barrier against street noise—however, noise was never a problem. I slept super-well. The 7th floor is the top floor so you also needn’t worry about noise from above. This was my third or four stay at this hotel. In the past, I always asked for an interior room facing away from the street, as I am a light sleeper and noise sensitive, but this room was way better. I love the location of this hotel. It’s convenient and in the heart of things but on a not-too-busy street. It’s an easy 7-minute walk from Atocha train station, a few minutes walk to the metro, a few minutes walk to the Reina Sofia Art Museum, which always my first stop in Madrid (so I can visit Picasso’s painting, “Guernica”). It’s close to restaurants, ATMs, cafes, the Prado and Retiro Park. A well-stocked Corte Ingles Super Cor mini-mart is just steps down the block, if you desire snacks, a fine wine, or ready made salad. The staff is kind, friendly and helpful. If English is your only language, don’t worry, they’re perfectly fluent. I would recommend this hotel.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Mayte Seguín le 16 nov. 2023
Dear appreciated guest, Thank you for sharing your experience at the AC Hotel Carlton Madrid.With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that we have met your expectations. As a valued customer, your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service. Thank you for staying at the AC Hotel Carlton Madrid and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to MadridSincerely,

6/10 Satisfaisant

Ahmad

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Not so good
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Mayte Seguín le 13 nov. 2023
Dear guest, Than you for sharing your experience. We are sorry that the hotel didn't cover your expectations and we will translate your comments to the manager. If you had any problem, please do not hesitate to send us an email with more information.Kind regards,

10/10 Excellent

Karen

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Convenient location to train station. Modern hotel and rooms. Noisy but normal for city hotel. Easy check in and check out. We just stayed one night arriving on train and going to airport early in the morning.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Mayte Seguín le 13 nov. 2023
Dear guest,Thank you for sharing your experience at the AC Hotel Carlton Madrid.With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that we have met your expectations. As a valued customer, your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service. Thank you for staying at the AC Hotel Carlton Madrid and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Madrid. Sincerely

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Mayte Seguín le 6 nov. 2023
Estimado cliente, Muchas gracias por emplear su tiempo en rellenar el formulario de satisfacción de Expedia. Nos alegramos de que la estancia haya sido de su agrado y esperamos volver a verle en su próxima visita a Madrid.Reciba un cordial saludo de parte de todo el equipo,

8/10 Bien

CHIZURU

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
the facility is bit old but comfortable enough. and a front desk staff was nice and kind.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Mayte Seguín le 6 nov. 2023
Dear appreciated guest, Thank you for your comments.We are renovating the hotel right now. We hope to see you in your next visit to Madrid . Kind regards,

10/10 Excellent

marina

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We came in for an early check in and had a lot of luggage. The staff was wonderful and quickly accommodated all our needs and had us checked in 5min, would stay again!
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Mayte Seguín le 3 nov. 2023
Dear Marina, Thank you for sharing your experience. With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that we have met your expectations. As a valued customer, your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service. Thank you for staying at the AC Hotel Carlton Madrid and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Madrid. Sincerely

10/10 Excellent

Gabriel

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Mayte Seguín le 13 nov. 2023
Dear guest,Thank you for sharing your experience at the AC Hotel Carlton Madrid.With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that we have met your expectations. As a valued customer, your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service. Thank you for staying at the AC Hotel Carlton Madrid and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Madrid. Sincerely,

10/10 Excellent

Michael

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Mayte Seguín le 3 nov. 2023
Dear Michael, Thank you fo rfilling the satisfaction form.With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that we have met your expectations. As a valued customer, your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service. Thank you for staying at the AC Hotel Carlton Madrid and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Madrid.

2/10 Horrible

Maureen

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
When we checked in to this property on Saturday, October 14, ( through a different website), they told us we did not have this reservation! Therefore, we stayed somewhere else because when we tried to confirm with Travelocity ( through email and telephone) we were told we had no upcoming reservations!!! Now we’re paid for a room we didn’t stay in !! Please help!
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Mayte Seguín le 17 oct. 2023
Dear guest, At the check in we told you that you had two different reservations through expedia: one was paid already for two nights and the third you had to pay at the hotel directly. You told us that you didn't know if you were going to stay the night of the 16th and for that reason we didn't charge and we explained to you that if you wanted to cancel you had to do it through expedia. You didn't cancel the second reservation and that's the reason you were charged. This form is for us to answer about your stay experience. If you had problem with expedia you have to contact them directly.Sincerely,

2/10 Horrible

XU

Voyage en couple
Les points faibles : Personnel et service
Okay, the hotel follow the rule of not giving Marriot elite member elite perks because I booked through Expedia. I even talked to their front desk manager with no success. Two days ago, in Amsterdam, same booking through Expedia, they gave all Elite perks. For Marriot elite members, skip this hotel if possible if you want to book through Expedia.
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Mayte Seguín le 16 oct. 2023
Dear Mr. Xu, As we discussed before, we follow Marriott procedures. You can translate your comments to the Marriott customer care team in order to ask about it. Kind regards,

2/10 Horrible

XU

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Mayte Seguín le 9 oct. 2023
Dear guest, Thank you for taking the time to complete the Guest Satisfaction Survey in regards to your recent stay at the AC Hotel Carlton Madrid. As we pride ourselves on delivering a memorable hotel experience during your travels, we have unfortunately fallen short of our goal during your recent stay. Please accept our sincere apology.We have shared your feedback with the manager in order to improve our services. Upholding our commitment to provide a memorable experience with exceptional service, we hope to have an opportunity to better your experience with us whenever your travels bring you back to Madrid. Sincerely

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mala experiencia
Mala experiencia, el hotel tenia justo encima nuestro una obra que desde las 7 am estaban trabajando, eso es una falta de respeto total, ibamos a descansar para un viaje pesado que teniamos y salimos peor, exijo una respuesta, ya que escribí al hotel y me dicen que debe ser atraves de hoteles.com la solución
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Atención al Cliente le 9 oct. 2023
Estimado Cliente, Queremos agradecerle su tiempo en compartir su experiencia con nosotros, siempre nos ayuda a mejorar.Sentimos las molestias ocasionadas durante su estancia por el ruido. Hemos realizado unos trabajos, pero le puedo asegurar que a las 7 de la mañana no se ha empezado, ya que el personal no llega a esas horas.Es importante para nosotros que en el momento que Usted escuchó el ruido, nos avisara a Recepción, para averiguar que puede ser, y sobre todo para haberle ofrecido un cambio de habitación. Estamos 24 horas para poder atenderles en todo momento.Sentimos no haber cumplido sus expectativas, y esperamos nos considere para su próxima estancia en Madrid. Sinceramente,

10/10 Excellent

John

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was very friendly and attentive
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Mayte Seguín le 26 sept. 2023
Dear JohnThank you for sharing your experience at the AC Hotel Carlton Madrid.With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that we have met your expectations. As a valued customer, your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service. Thank you for staying at the AC Hotel Carlton Madrid and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Madrid. Sincerely

10/10 Excellent

Brent

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Mayte Seguín le 11 sept. 2023
Dear appreciated guest, Thank you for choosing us for your stay in Madrid. We are glad that you enjoyed your stay and we hope to see you in your next visit to the city.Sincerely,