Avis sur AC Hotel Carlton Madrid by Marriott
AC Hotel Carlton Madrid by Marriott
Paseo de la Delicias 26, Madrid, Madrid
Avis
8,8
Excellent
9,2/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
2 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Réponse de Mayte Seguín le 5 janv. 2023
Dear appreciatted guest, Thank you for spending your time sharing your experience. We are glad that you enjoyed your stay and we hope to see you in your next visit to Madrid.Sincerely,
10/10 Excellent
ana isabel
Voyage en couple
18 nov. 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
ana isabel
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Mayte Seguín le 21 nov. 2022
Dear Ana Isabel, Thank you for sharing your experience!We are glad that you enjoyed your stay and we hope to see you in your next visit to Madrid.Sincerely,
10/10 Excellent
Denis H
12 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Denis H
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de Mayte Seguín le 19 oct. 2022
Dear Denis, Thank you for sharing your experience at the AC Hotel Carlton Madrid.With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that we have met your expectations. As a valued customer, your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service. Thank you for staying at the AC Hotel Carlton Madrid and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Madrid. Sincerely,
8/10 Bien
Jean Denis, Montreal
22 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean Denis
Séjour de 8 nuits en septembre 2022
Réponse de Mayte Seguín le 5 oct. 2022
Nous tenons à vous remercier pour votre temps pour répondre à notre sondage et partager avec nous votre expérience à l'Hôtel AC Carlton.Merci encore pour vos commentaires et nous espérons vous revoir lors de votre prochaine visite à MadridSincèrement,
2/10 Horrible
Florent
7 juil. 2022
Florent
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
8/10 Bien
Bernard
4 janv. 2020
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bernard
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
10/10 Excellent
Olivier
Voyage d’affaires
31 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour très satisfaisant
Olivier
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
10/10 Excellent
Olivier
Voyage d’affaires
31 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour tout à fait satisfaisant
Olivier
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
27 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
3 sept. 2019
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
29 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
7 févr. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2019
2/10 Horrible
Roseline
22 janv. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
BRUIT provenant de la rue impossible à accepter
Roseline
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
21 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
8/10 Bien
emmanuel
16 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
emmanuel
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
8/10 Bien
jean, marseille
6 juil. 2018
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Accueillant proche des 3 grands musée de Madrid
jean
Séjour de 7 nuits en juin 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
16 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2018
10/10 Excellent
pascal, toulouse
6 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tous le monde à nos petits soins Top
pascal
Séjour de 2 nuits en février 2018
8/10 Bien
Rémi & Audrey, Auvergne France
9 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
hôtel sympa
Rémi & Audrey
Séjour de 2 nuits en août 2017
10/10 Excellent
Zied & Sonia, Tunisie
2 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
passage pour 1 nuit
Zied & Sonia
Séjour de 1 nuit en juillet 2017
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2017
8/10 Bien
Fabien
6 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fabien
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 janv. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
claudine
21 déc. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super hôtel
claudine
6/10 Satisfaisant
gilles, Canada
18 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Design particulier!
gilles
Réponse de Dolores Alcántara le 21 oct. 2016
Chère Client
Nous tenons à vous remercier pour votre temps pour répondre à notre sondage et partager avec nous votre expérience à l'Hôtel AC Carlton.
Nous rendrons compte de leurs commentaires au service approprié
Merci encore pour vos commentaires et nous espérons vous revoir lors de votre prochaine visite à Madrid
Sincèrement,
10/10 Excellent
Patrick
21 sept. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel très bien situé
Patrick
10/10 Excellent
Vitoria
Voyage en famille
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vitoria
Séjour de 1 nuit en mars 2024
2/10 Horrible
emi
10 mars 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
emi
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Masahide
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Masahide
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Mayte Seguín le 22 févr. 2024
Dear appreciated guest,Thank you for sharing your experience at the AC Hotel Carlton Madrid.With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that we have met your expectations. As a valued customer, your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service. Thank you for staying at the AC Hotel Carlton Madrid and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Madrid. Sincerely
10/10 Excellent
tresa a
Voyage en couple
31 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
tresa a
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Mayte Seguín le 2 janv. 2024
Dear appreciated guest, Thank you for sharing your experience and for your nice comments. We are glad that you enjoyed your stay and we hope to see you when you'll come back to Madrid.Kind regards,
10/10 Excellent
tresa a
27 déc. 2023
tresa a
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Dolores le 29 déc. 2023
Dear Valued Guest.On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your experience in AC Carlton Hotel.It is always encouraging to hear positive ratings. Your feedback has been shared with all staff as a way of celebrating the great guest experiences we delivered.Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely,
10/10 Excellent
tresa a
19 déc. 2023
tresa a
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Mayte Seguín le 21 déc. 2023
Dear appreciated guest,Thank you for sharing your experience at the AC Hotel Carlton Madrid.With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that we have met your expectations. As a valued customer, your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service. Thank you for staying at the AC Hotel Carlton Madrid and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Madrid. Sincerely,
10/10 Excellent
Eric
18 déc. 2023
Eric
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Mayte Seguín le 20 déc. 2023
Dear guest, Thank you for sharing your experience at the AC Hotel Carlton Madrid.With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that we have met your expectations. As a valued customer, your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service. Thank you for staying at the AC Hotel Carlton Madrid and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Madrid. Sincerely,
10/10 Excellent
Anurag
Voyage en famille
16 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anurag
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Mayte Seguín le 20 déc. 2023
Dear guest, Thank you for sharing your experience at the AC Hotel Carlton Madrid.With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that we have met your expectations. As a valued customer, your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service. Thank you for staying at the AC Hotel Carlton Madrid and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Madrid. Sincerely,
10/10 Excellent
Alejandra
Voyage en groupe
8 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alejandra
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Mayte Seguín le 11 déc. 2023
Estimada Alejandra, Gracias por emplear su tiempo en rellenar el cuestionario de satisfacción y por sus amables comentarios. Nos alegramos de que la estancia haya sido de su agrado y esperamos volver a verlas en su próxima visita a Madrid.Reciba un cordial saludo,
10/10 Excellent
Yoshihiro
6 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yoshihiro
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Mayte Seguín le 11 déc. 2023
Dear appreciated guest, Thank you for sharing your experience at the AC Hotel Carlton Madrid.With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that we have met your expectations. As a valued customer, your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service. Thank you for staying at the AC Hotel Carlton Madrid and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Madrid. Sincerely,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
15 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice rooms, staff, amenities, and convenient
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Mayte Seguín le 16 nov. 2023
Dear appreciated guest, Thank you for sharing your experience at the AC Hotel Carlton Madrid.With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that we have met your expectations. As a valued customer, your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service. Thank you for staying at the AC Hotel Carlton Madrid and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to MadridSincerely,
6/10 Satisfaisant
Ahmad
Voyage en famille
12 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Ahmad
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Mayte Seguín le 13 nov. 2023
Dear guest, Than you for sharing your experience. We are sorry that the hotel didn't cover your expectations and we will translate your comments to the manager. If you had any problem, please do not hesitate to send us an email with more information.Kind regards,
10/10 Excellent
Karen
9 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Karen
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Mayte Seguín le 13 nov. 2023
Dear guest,Thank you for sharing your experience at the AC Hotel Carlton Madrid.With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that we have met your expectations. As a valued customer, your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service. Thank you for staying at the AC Hotel Carlton Madrid and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Madrid. Sincerely
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 nov. 2023
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Mayte Seguín le 6 nov. 2023
Estimado cliente, Muchas gracias por emplear su tiempo en rellenar el formulario de satisfacción de Expedia. Nos alegramos de que la estancia haya sido de su agrado y esperamos volver a verle en su próxima visita a Madrid.Reciba un cordial saludo de parte de todo el equipo,
8/10 Bien
CHIZURU
Voyage en groupe
3 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
CHIZURU
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Mayte Seguín le 6 nov. 2023
Dear appreciated guest, Thank you for your comments.We are renovating the hotel right now. We hope to see you in your next visit to Madrid . Kind regards,
10/10 Excellent
marina
2 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
marina
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Mayte Seguín le 3 nov. 2023
Dear Marina, Thank you for sharing your experience. With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that we have met your expectations. As a valued customer, your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service. Thank you for staying at the AC Hotel Carlton Madrid and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Madrid. Sincerely
10/10 Excellent
Gabriel
19 oct. 2023
Gabriel
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Mayte Seguín le 13 nov. 2023
Dear guest,Thank you for sharing your experience at the AC Hotel Carlton Madrid.With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that we have met your expectations. As a valued customer, your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service. Thank you for staying at the AC Hotel Carlton Madrid and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Madrid. Sincerely,
10/10 Excellent
Michael
19 oct. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Mayte Seguín le 3 nov. 2023
Dear Michael, Thank you fo rfilling the satisfaction form.With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that we have met your expectations. As a valued customer, your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service. Thank you for staying at the AC Hotel Carlton Madrid and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Madrid.
2/10 Horrible
Maureen
Voyage en couple
17 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maureen
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Mayte Seguín le 17 oct. 2023
Dear guest, At the check in we told you that you had two different reservations through expedia: one was paid already for two nights and the third you had to pay at the hotel directly. You told us that you didn't know if you were going to stay the night of the 16th and for that reason we didn't charge and we explained to you that if you wanted to cancel you had to do it through expedia. You didn't cancel the second reservation and that's the reason you were charged. This form is for us to answer about your stay experience. If you had problem with expedia you have to contact them directly.Sincerely,
2/10 Horrible
XU
Voyage en couple
14 oct. 2023
Les points faibles : Personnel et service
XU
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Mayte Seguín le 16 oct. 2023
Dear Mr. Xu, As we discussed before, we follow Marriott procedures. You can translate your comments to the Marriott customer care team in order to ask about it. Kind regards,
2/10 Horrible
XU
7 oct. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
XU
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Mayte Seguín le 9 oct. 2023
Dear guest, Thank you for taking the time to complete the Guest Satisfaction Survey in regards to your recent stay at the AC Hotel Carlton Madrid. As we pride ourselves on delivering a memorable hotel experience during your travels, we have unfortunately fallen short of our goal during your recent stay. Please accept our sincere apology.We have shared your feedback with the manager in order to improve our services. Upholding our commitment to provide a memorable experience with exceptional service, we hope to have an opportunity to better your experience with us whenever your travels bring you back to Madrid. Sincerely
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
6 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mala experiencia
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Atención al Cliente le 9 oct. 2023
Estimado Cliente, Queremos agradecerle su tiempo en compartir su experiencia con nosotros, siempre nos ayuda a mejorar.Sentimos las molestias ocasionadas durante su estancia por el ruido. Hemos realizado unos trabajos, pero le puedo asegurar que a las 7 de la mañana no se ha empezado, ya que el personal no llega a esas horas.Es importante para nosotros que en el momento que Usted escuchó el ruido, nos avisara a Recepción, para averiguar que puede ser, y sobre todo para haberle ofrecido un cambio de habitación. Estamos 24 horas para poder atenderles en todo momento.Sentimos no haber cumplido sus expectativas, y esperamos nos considere para su próxima estancia en Madrid. Sinceramente,
10/10 Excellent
John
Voyage en famille
25 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Mayte Seguín le 26 sept. 2023
Dear JohnThank you for sharing your experience at the AC Hotel Carlton Madrid.With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that we have met your expectations. As a valued customer, your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service. Thank you for staying at the AC Hotel Carlton Madrid and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Madrid. Sincerely
10/10 Excellent
Brent
9 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brent
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Mayte Seguín le 11 sept. 2023
Dear appreciated guest, Thank you for choosing us for your stay in Madrid. We are glad that you enjoyed your stay and we hope to see you in your next visit to the city.Sincerely,