Avis
8,4
Très bien
8,4/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
6 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de General Manager le 4 janv. 2020
Dear Arnaud,
Thank you for taking your time to share your feedback on Hotels.com.
I am glad to know that my team has taken great care of you since your arrival by offering early check in, rooms that were prepared by housekeeping were comfortable and signature club sandwiches prepared by my chef was delicious. I will pass your kind words to my team and praise their hardworking and warm work attitude.
I hope my team and I will be welcoming you back at one and only true resort in Macau in the near future. In meantime, I would like to wish you a Happy Coming New Year of the Rat!
Best Regards,
Christian Buggelsheim
General Manager
Grand Coloane Resort
10/10 Excellent
ELSA
1 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ELSA
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
9 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great!
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
8/10 Bien
Ambre, China
11 juin 2019
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Ambre
Séjour de 2 nuits en juin 2019
8/10 Bien
Jennifer
5 sept. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jennifer
10/10 Excellent
Rachael
Voyage en groupe
11 avr. 2024
Les points forts : Équipements
Rachael
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 12 avr. 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to reply the survey about your recent stay. I am delighted to learn that you have overall enjoyed your stay with us. I most sincerely hope to welcome you back in the coming future. Warmest Regards,Christian BuggelsheimGeneral Manager
6/10 Satisfaisant
Ivan
Voyage en famille avec de jeunes enfants
7 avr. 2024
Ivan
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 8 avr. 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to reply the survey about your recent stay. I am delighted to learn that you have overall enjoyed your stay with us. I most sincerely hope to welcome you back in the coming future. Warmest Regards,Christian BuggelsheimGeneral Manager
8/10 Bien
Yuki
Voyage en famille avec de jeunes enfants
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yuki
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Grand Coloane Resort le 3 avr. 2024
尊敬的賓客, 十分感謝你百忙之中對這次入住做出點評。 我們很高興得知你對整個入住基本感到滿意,我和我的管理團隊們將會不斷優化服務,為你提供更優質的服務。 期待你的再次光臨。致意! 金沛 總經理 鷺環海天度假酒店
10/10 Excellent
Fan
Voyage en couple
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fan
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de 金沛 總經理 鷺環海天度假酒店 le 28 mars 2024
尊敬的賓客, 十分感謝你百忙之中對這次入住做出點評。 我們很高興得知你對整個入住基本感到滿意,我和我的管理團隊們將會不斷優化服務,為你提供更優質的服務。 期待你的再次光臨。 致意! 金沛 總經理 鷺環海天度假酒店
2/10 Horrible
May Lin
2 mars 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
May Lin
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de General Manager le 26 mars 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to reply the survey about your recent stay. I am delighted to learn that you have overall enjoyed your stay with us. I most sincerely hope to welcome you back in the coming future. Warmest Regards,Christian BuggelsheimGeneral Manager
10/10 Excellent
Siu Kwan
Voyage en couple
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Siu Kwan
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 18 févr. 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to reply the survey about your recent stay. I am delighted to learn that you have overall enjoyed your stay with us. I most sincerely hope to welcome you back in the coming future. Warmest Regards,Christian BuggelsheimGeneral Manager
8/10 Bien
Po Chu Monique
Voyage en famille, Voyage en groupe
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Po Chu Monique
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 17 févr. 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to reply the survey about your recent stay. I am delighted to learn that you have overall enjoyed your stay with us. I most sincerely hope to welcome you back in the coming future. Warmest Regards,Christian BuggelsheimGeneral Manager
8/10 Bien
Jeremy
14 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeremy
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de General Manager le 17 févr. 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to reply the survey about your recent stay. I am delighted to learn that you have overall enjoyed your stay with us. I most sincerely hope to welcome you back in the coming future. Warmest Regards,Christian BuggelsheimGeneral Manager
10/10 Excellent
Yamima
Voyage en couple
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yamima
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de General Manager le 17 févr. 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to reply the survey about your recent stay. I am delighted to learn that you have overall enjoyed your stay with us. I most sincerely hope to welcome you back in the coming future. Warmest Regards,Christian BuggelsheimGeneral Manager
6/10 Satisfaisant
Kwok chuen
10 févr. 2024
Kwok chuen
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 26 mars 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to reply the survey about your recent stay. I am delighted to learn that you have overall enjoyed your stay with us. I most sincerely hope to welcome you back in the coming future. Warmest Regards,Christian BuggelsheimGeneral Manager
8/10 Bien
Po Chu Monique
Voyage en famille
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Po Chu Monique
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Grand Coloane Resort le 1 févr. 2024
Dear Valued Guest, Thank you very much for giving us your feedback of your stay in Grand Coloane Resort. We’re glad to know that you have an enjoyable stay with us. We will keep improving our service and looking forward to having you back in the future. Christian Buggelsheim General Manager Grand Coloane Resort
10/10 Excellent
Ieng Chi Bonnie
13 janv. 2024
Ieng Chi Bonnie
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de General Manager le 17 janv. 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to reply the survey about your recent stay. I am delighted to learn that you have overall enjoyed your stay with us. I most sincerely hope to welcome you back in the coming future. Warmest Regards,Christian BuggelsheimGeneral ManagerGrand Coloane Resort
8/10 Bien
PING SUM
12 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
值得再次入住的休閒度假酒店
PING SUM
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de 金沛 總經理 鷺環海天度假酒店 le 20 janv. 2024
尊貴的客人,你好!非常感謝您選擇入住鷺環海天度假酒店,同時十分感謝你對我們支持和讚美,我們將會繼續堅持提供優質的服務和進一步提升。另外,你所提及的關於接駁巴士時間表格問題,我們將會通知相關部門立即跟進。再次感謝你的反饋,期待你的再次光臨。
6/10 Satisfaisant
Evan
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Evan
Réponse de Christian Buggelsheim le 11 janv. 2024
Dear Valued Guest, Thank you very much for giving us your feedback of your stay in Grand Coloane Resort. We’re glad to know that you have an enjoyable stay with us. We will keep improving our service and looking forward to having you back in the future. Christian Buggelsheim General Manager Grand Coloane Resort
8/10 Bien
Mei Wa
Voyage en couple
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mei Wa
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de General Manager le 17 janv. 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to reply the survey about your recent stay. I am delighted to learn that you have overall enjoyed your stay with us. I most sincerely hope to welcome you back in the coming future. Warmest Regards,Christian BuggelsheimGeneral ManagerGrand Coloane Resort
10/10 Excellent
Sheikh Taslim
Voyage en famille
31 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sheikh Taslim
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Christian Buggelsheim le 11 janv. 2024
Lovely and peaceful place for family outing! You should try the calm and fomfort arround with indoor and outdoor swimingpools. Kid's activities. The trainers are very helpful and kid-friendly. No hurry! Thats the beauty. Finally the foods, specially for long breakfast, many items even you don't need any formal lunch after it. We like it. Lastly, I should mention you may find some ants in the room, should be careful if you have kids with you, otherwise they are not harmful. I'll prefer to go again!
8/10 Bien
TANG
Voyage en famille
30 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
TANG
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Christian Buggelsheim le 11 janv. 2024
Dear Valued Guest, Thank you very much for giving us your feedback of your stay in Grand Coloane Resort. We’re glad to know that you have an enjoyable stay with us. We will keep improving our service and looking forward to having you back in the future. Christian Buggelsheim General Manager Grand Coloane Resort
8/10 Bien
CHO WING
27 déc. 2023
CHO WING
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Grand Coloane Resort le 1 févr. 2024
Dear Valued Guest, Thank you very much for giving us your feedback of your stay in Grand Coloane Resort. We’re glad to know that you have an enjoyable stay with us. We will keep improving our service and looking forward to having you back in the future. Christian Buggelsheim General Manager Grand Coloane Resort
10/10 Excellent
Sudeep
26 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sudeep
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de General Manager le 17 janv. 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to reply the survey about your recent stay. I am delighted to learn that you have overall enjoyed your stay with us. I most sincerely hope to welcome you back in the coming future. Warmest Regards,Christian BuggelsheimGeneral ManagerGrand Coloane Resort
8/10 Bien
Voyageur vérifié
21 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de General Manager le 17 janv. 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to reply the survey about your recent stay. I am delighted to learn that you have overall enjoyed your stay with us. I most sincerely hope to welcome you back in the coming future. Warmest Regards,Christian BuggelsheimGeneral ManagerGrand Coloane Resort
8/10 Bien
Voyageur vérifié
14 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de General Manager le 17 janv. 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to reply the survey about your recent stay. I am delighted to learn that you have overall enjoyed your stay with us. I most sincerely hope to welcome you back in the coming future. Warmest Regards,Christian BuggelsheimGeneral ManagerGrand Coloane Resort
8/10 Bien
Wing Hang
13 déc. 2023
Wing Hang
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de General Manager le 17 janv. 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to reply the survey about your recent stay. I am delighted to learn that you have overall enjoyed your stay with us. I most sincerely hope to welcome you back in the coming future. Warmest Regards,Christian BuggelsheimGeneral ManagerGrand Coloane Resort
10/10 Excellent
Gantsolmon
Voyage en famille, Voyage d’affaires
7 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gantsolmon
Réponse de General Manager le 17 févr. 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to reply the survey about your recent stay. I am delighted to learn that you have overall enjoyed your stay with us. I most sincerely hope to welcome you back in the coming future. Warmest Regards,Christian BuggelsheimGeneral Manager
10/10 Excellent
richard, San Diego
Voyage en couple
13 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
richard
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Christian Buggelsheim le 14 nov. 2023
Dear Valued Guest, Thank you very much for giving us your feedback of your stay in Grand Coloane Resort. We’re glad to know that you have an enjoyable stay with us. We will keep improving our service and looking forward to having you back in the future.
8/10 Bien
KWOK WAI
13 nov. 2023
KWOK WAI
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de General Manager le 17 janv. 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to reply the survey about your recent stay. I am delighted to learn that you have overall enjoyed your stay with us. I most sincerely hope to welcome you back in the coming future. Warmest Regards,Christian BuggelsheimGeneral ManagerGrand Coloane Resort
10/10 Excellent
Chun Kit
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en couple
12 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chun Kit
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de 金沛 總經理 le 14 nov. 2023
尊敬的賓客, 十分感謝你百忙之中對這次入住做出點評。 我們很高興得知你對整個入住基本感到滿意, 期待你的再次光臨。致意!
8/10 Bien
Sarah
Voyage en famille avec de jeunes enfants
6 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarah
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de General Manager Grand Coloane Resort le 14 nov. 2023
Dear guest, Thank you very much for sharing your stay experience with us. I am sorry to learn that you had a less satisfactory experience. My team and I will review the comments that you have shared with us and will strive hard to improve our quality of service. We look forward to welcoming you back with us in the coming future. Best regards,
8/10 Bien
Kay Kay Katherine
5 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
舊地重遊
Kay Kay Katherine
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de 金沛 總經理 le 14 nov. 2023
尊敬的賓客, 十分感謝你百忙之中對這次入住做出點評。 我們很抱歉未能為你提供一個滿意的入住體驗,同時也留意到你提及的問題,我們將會與團隊進行分享并在日後不斷改進。 期待你的再次光臨。 致意!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
5 nov. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
8/10 Bien
nah
28 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
nah
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
8/10 Bien
Wing Hang
Voyage en famille
25 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A comfortable experience of accommodation
Wing Hang
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de General Manager Grand Coloane Resort le 14 nov. 2023
Dear guest, Thank you very much for sharing your stay experience with us. I am sorry to learn that you had a less satisfactory experience. My team and I will review the comments that you have shared with us and will strive hard to improve our quality of service. We look forward to welcoming you back with us in the coming future. Best regards,
10/10 Excellent
Chit Lai
Voyage en famille
23 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Great vibe, just need maintenance
Chit Lai
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de General Manager Grand Coloane Resort le 14 nov. 2023
Dear guest, Thank you very much for sharing your stay experience with us. I am sorry to learn that you had a less satisfactory experience. My team and I will review the comments that you have shared with us and will strive hard to improve our quality of service. We look forward to welcoming you back with us in the coming future. Best regards,
8/10 Bien
Jenny
Voyage en famille
6 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Excellent
Jenny
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Christian Buggelsheim General Manager le 17 oct. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to reply the survey about your recent stay. I am delighted to learn that you have overall enjoyed your stay with us and especially service provided by Billy. My team and I most sincerely hope to welcome you back in the coming future. Warmest Regards,Christian BuggelsheimGeneral ManagerGrand Coloane Resort
8/10 Bien
LI CHUN
Voyage en famille
3 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
LI CHUN
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
2/10 Horrible
Richard
2 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Richard
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
8/10 Bien
IOI TIM
2 oct. 2023
IOI TIM
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Gayoung
30 sept. 2023
Gayoung
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Aftab
14 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Aftab
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Christian Buggelsheim le 25 sept. 2023
Dear Valued Guest, Thank you very much for giving us your feedback of your stay in Grand Coloane Resort. We’re glad to know that you have an enjoyable stay with us. We will keep improving our service and looking forward to having you back in the future. Christian Buggelsheim General Manager Grand Coloane Resort
10/10 Excellent
Louise
13 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Louise
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Christian Buggelsheim le 25 sept. 2023
Dear Valued Guest, Thank you very much for giving us your feedback of your stay in Grand Coloane Resort. We’re glad to know that you have an enjoyable stay with us. We will keep improving our service and looking forward to having you back in the future. Christian Buggelsheim General Manager Grand Coloane Resort
8/10 Bien
Yin Ying
Voyage en famille avec de jeunes enfants
9 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yin Ying
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de 金沛 總經理 le 25 sept. 2023
尊敬的賓客, 十分感謝你百忙之中對這次入住做出點評。 我們很高興得知你對整個入住基本感到滿意,我們將會不斷優化我們的服務,為賓客提供優質的服務。 期待你的再次光臨。 致意!
10/10 Excellent
WONG
8 sept. 2023
WONG
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
28 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Grand Coloane Resort le 30 août 2023
Dear Guest, Thank you for the rating! We are delighted to learn that you have overall enjoyed your stay. We most sincerely hope to welcome you back in the coming future. Warmest Regards, Christian Buggelsheim General Manager Grand Coloane Resort
6/10 Satisfaisant
Shiping
Voyage en couple
28 août 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Shiping
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Grand Coloane Resort le 30 août 2023
Dear Shiping, Thank you for taking the time to share your experience. We have taken note of your feedback and it was passed to concerned management for immediate improvement. We will do our utmost in order to improve our services as your satisfaction is our priority. Warmest Regards, Christian Buggelsheim General Manager Grand Coloane Resort
8/10 Bien
Wai Keung Felix
27 août 2023
Wai Keung Felix
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de 金沛 總經理 le 25 sept. 2023
尊敬的賓客, 十分感謝你百忙之中對這次入住做出點評。 我們很高興得知你對整個入住基本感到滿意,我們將會不斷優化我們的服務,為賓客提供優質的服務。 期待你的再次光臨。 致意!
8/10 Bien
SIU LUN
26 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
SIU LUN
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Grand Coloane Resort le 30 août 2023
Dear SIU LUN, Thank you for the rating. We are delighted to learn that you have overall enjoyed your stay. We most sincerely hope to welcome you back in the coming future. Warmest Regards, Christian Buggelsheim General Manager Grand Coloane Resort