Avis
7,4
Bien
7,8/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
6,8/10
Équipements
7,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,2/10
Écoresponsabilité
Avis
29 juin 2021
Séjour de 2 nuits en juin 2021
8/10 Bien
Jacques
18 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jacques
Séjour de 2 nuits en août 2018
10/10 Excellent
Alexandre
4 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super nuit
Alexandre
Séjour de 1 nuit en juin 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
6 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hôtel charmant
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2017
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
14 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Gandy
Voyage d’affaires
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Gandy
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 19 avr. 2024
Gandy, it is disappointing to hear about the issues you experienced with the room's furnishings and lighting. Be assured that we're dedicated to continually improve and enhance our accommodation offerings to provide an enjoyable stay for our guests. We appreciate your feedback and will relay your remarks to our team. We hope we get another opportunity to serve you in the future.
10/10 Excellent
Gina
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gina
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 15 avr. 2024
Gina, it's delightful to hear you found the location of Maison 140 Beverly Hills advantageous and our team members to be exceptional. We appreciate your high praise and look forward to providing another outstanding stay the next time you're in town.
10/10 Excellent
james, las vegas
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
james
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 29 mars 2024
James, it's delightful to hear that Maison 140 Beverly Hills was the ideal fit for you. We're glad that you appreciated its charming comfort. We hope to welcome you back in the future!
10/10 Excellent
Tracy L
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tracy L
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 31 mars 2024
Thanks for the perfect rating, Tracy!We aim to please and your praise lets us know we're doing our job! We look forward to sharing another amazing experience with you soon at Maison 140 Beverly Hills.Have a wonderful day!
2/10 Horrible
Pooyan
27 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pooyan
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 28 mars 2024
Pooyan, we're genuinely sorry to hear about the disappointment regarding the extra pillow request. Ensuring our guests' comfort is of utmost importance to us. It's regrettable that we fell short in this instance. We appreciate this feedback and will use it to improve our the guest experience. We hope you will consider staying with us again so we can make it right.
4/10 Médiocre
Ira, Ojai
Voyage d’affaires
25 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Ira
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 27 mars 2024
Ira, we appreciate your detailed feedback. We're sorry to hear that certain aspects of your stay didn't meet your expectations, notably the room size and certain elements of its decor. We're glad, though, that you were pleased with the cleanliness of the bathroom and its fixtures. Our goal is to ensure our guests are comfortable and enjoy a unique experience. We're delighted to hear that our receptionist was helpful and accommodating. We hope to show you improvements upon your next visit.
2/10 Horrible
Everett
20 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Everett
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Customer Service le 27 mars 2024
Everett, we regret to see your rating reflecting an unsatisfactory experience. Your feedback is valuable to us as it aids our efforts to improve. We invite you to share more details about your visit, so we can direct our focus appropriately to resolve the areas of concern. We genuinely hope for another opportunity to provide a better stay.
2/10 Horrible
Michelle
20 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michelle
Réponse de Customer Service le 27 mars 2024
Michelle, it's truly disappointing to hear that your recent stay did not live up to expectations. Our primary goal is to provide our guests with a wonderful experience and we sincerely regret to hear that we missed the mark during your stay. Please know your feedback has been noted and we are committed to improving. Thank you for your understanding and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future for a better experience.
8/10 Bien
Leticia
Voyage en famille avec de jeunes enfants
19 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Leticia
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service le 27 mars 2024
Leticia, thank you for choosing Maison 140 Beverly Hills and sharing your experience. We understand there were some difficulties with the WiFi connection, and we appreciate your patience. We are continually looking for ways to improve our services and your feedback is vital in this regard. Hoping to service you again on your next visit.
10/10 Excellent
Bruce, Essex
Voyage d’affaires
14 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bruce
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service le 27 mars 2024
Bruce, thank you for your positive feedback. We're delighted to hear that you found the Maison 140 Beverly Hills to offer outstanding value and that you enjoyed dining at our sister hotel's restaurant. We agree, the cuisine there is both delicious and reasonably priced! We look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
Maria
8 mars 2024
Maria
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service le 29 mars 2024
Maria, thank you for your wonderful rating for Maison 140 Beverly Hills. We're thrilled to know that your stay was memorable and we sincerely hope to welcome you back in the near future.
6/10 Satisfaisant
Elizabeth
4 mars 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Elizabeth
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service le 27 mars 2024
Elizabeth, we appreciate you recognizing the value, location, and our dedicated team members. However, it's disheartening to hear about your encounter with the cleanliness of the property. Please know that your remarks will prompt a review of our maintenance procedures. Looking forward to another opportunity to serve you better.
6/10 Satisfaisant
Julie
23 févr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julie
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Customer Service le 27 mars 2024
Julie, thank you for your rating on Expedia. We're always aiming to provide excellent experiences, so your input is valuable. We'd love to welcome you back at Maison 140 Beverly Hills, and strive to make your next stay a 5-star experience.
4/10 Médiocre
Scott, San mateo
13 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Scott
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Customer Service le 27 mars 2024
Scott, it's concerning to see your rating, as it suggests your expectations were not met. We would greatly appreciate more detailed feedback in order to address any issues promptly and to continually improve the guest experience. Thank you for your time.
2/10 Horrible
soraida
Voyage d’affaires, Voyage en couple
12 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
soraida
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Customer Service le 27 mars 2024
Soraida, we regret to read your stay didn't meet expectations. It's disappointing to hear about your concerns with pricing and some undisclosed charges. We're dedicated to being transparent about any associated fees to avoid such surprises. Also, we strive to offer ample amenities for guest comfort, including towels. We value your feedback for future enhancements.
4/10 Médiocre
mario
Voyage en famille
8 févr. 2024
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
mario
Séjour de 5 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Corey
Voyage d’affaires
6 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Corey
Séjour de 1 nuit en février 2024
6/10 Satisfaisant
Jason
Voyage en famille, Voyage d’affaires
30 janv. 2024
Les points faibles : Équipements
Jason
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Kaia
27 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kaia
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Bradley
Voyage en couple
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Bradley
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
Andrew
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
Laura
20 janv. 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Laura
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Alevtyna
19 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alevtyna
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Kawattie
Voyage en famille
18 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kawattie
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
8/10 Bien
Daniel
17 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
8/10 Bien
Sharisse
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sharisse
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
Austin
Voyage en couple
15 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Austin
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
Kun
15 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Very awful hotel
Kun
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Ward
12 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ward
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
konthip, Reston
Voyage en famille
12 janv. 2024
konthip
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Lior
Voyage d’affaires
10 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lior
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
Kai
9 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Kai
8/10 Bien
Jennifer
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Jennifer
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
ian
5 janv. 2024
ian
Séjour de 14 nuits en décembre 2023
4/10 Médiocre
Nina
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté
Nina
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Robin
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Robin
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
John
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
John
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Okay for an evening - great location
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
4/10 Médiocre
Silas
Voyage en couple
30 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Silas
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
2/10 Horrible
pedro
Voyage en famille
27 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lamentável experiência
pedro
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
4/10 Médiocre
Steven
Voyage d’affaires
26 déc. 2023
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Steven
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Not interested
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
Melanie
10 déc. 2023
Melanie
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Ellen
9 déc. 2023
Ellen
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
Olivier
9 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Olivier
Séjour de 1 nuit en décembre 2023