Extérieur

Avis sur Hollywood Hotel

3.5 out of 5
Hollywood Hotel
1160 North Vermont Avenue, Los Angeles, CA

Avis

7,0

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 300 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 245 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 182 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 122 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 154 avis sur 1003." "

7,6/10

Propreté

7,6/10

Personnel et service

6,8/10

Équipements

7,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,2/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Vincent

Les points forts : Confort de la chambre
Hôtel sans prétention
Hôtel confortable, pas forcément dans un quartier très sympa à visité. Par contre, en travaux, donc pas de petit dej ou restaurant
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de PM le 26 juil. 2023
Hello Vincent, thank your feedback, we grow only by feedback like yours and improve each time for future guest.

10/10 Excellent

Clermont

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nous avons bien apprécié le service et leur soutien à nos demandes.
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Pil M. le 14 mars 2023
Thank you for your feedback, we hope we can see you soon, we have more and more coming to the hotel.

8/10 Bien

Alain

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Pil M. le 1 août 2022
thank your time and review, we hope to see you soon

8/10 Bien

ambre

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
personnelle peux accueillant, ne fait pas deffort de langage pour les étrangers, chambre confortable mais petite
Séjour de 3 nuits en février 2022
Réponse de Pil M. le 21 févr. 2022
Hello Ambre, Thank you for taking time and leaving us your review we will address it with staff.

2/10 Horrible

raouf

Séjour de 2 nuits en juillet 2021

10/10 Excellent

Justine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Waouhhhh
Tout était parfait ! De l'emplacement à la chambre en passant par le service et le petit-déjeuner... je recommande cet hôtel à tour ceux qui souhaitent passer un excellent sejour à LA ! Le chef pour le petit-déjeuner était aussi très sympa et faisait des omelettes à tomber
Séjour de 7 nuits en février 2020
Réponse de Gisel Miller le 5 avr. 2020
Madame, Monsieur, Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées. Gisel Miller Hollywood Hotel Front Office Manager

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points faibles : Personnel et service et équipements
Après l'interdiction de vols à partir de l'Europe vers les USA le 13.03.2020 j'ai eu une possibilité de déplacement de mon par Swiss et ai contacté l'Hôtel directement pour annuler la réservation et proposer de reporter les dates. Celui-ci a refusé et n'as pas proposé de solutions. Mon payement a été encaissé et sans aucune compensation.
Séjour de 6 nuits en mars 2020
Réponse de Gisel Miller le 3 avr. 2020
Madame, Monsieur, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Même si nous aurions préféré que votre expérience ait été plus agréable, vos retours et impressions sont très importants pour nous, car ils nous aident à améliorer quotidiennement nos services. La satisfaction de nos clients est notre priorité, mais apparemment nous n'avons pas réussi cette fois-ci. Si vous nous donnez l'opportunité de regagner votre confiance, nous nous ferons un plaisir de vous offrir le meilleur dont nos clients se réjouissent chaque jour. Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées. Gisel Miller Hollywood Hotel Front Office Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 14 nuits en février 2020
Réponse de cecile le 23 mars 2020
Thank you for taking the time giving the Hollywood Hotel the highest rating. We truly appreciate your feedback and we hope to see you again soon.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Hôtel vieillissant qui mérite un bon coup de neuf. Le papier peint aux murs et les salles de bains sont d’une autre époque. Le petit Déjeuner est correct, très bonnes omelettes. Manger avant de rentrer le soir sinon obligé de se faire livrer quelque chose, car le quartier ne donne pas envie de s’y balader
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Cecile le 6 mars 2020
Thank you for sharing such helpful details about your stay at the Hollywood Hotel. Feedback helps us to improve every aspect of the guest experience at the Hollywood Hotel and we hope you will consider staying with us again.

10/10 Excellent

Samuel

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 8 nuits en février 2020
Réponse de Cecile le 6 mars 2020
Thank you for taking the time to share your feedback and of giving the Hollywood Hotel the highest rating. We value your feedback and hope to have the pleasure of serving you again soon.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Une vraie Star à Hollywood.
Vraiment très agréable, le personnel est accueillant et sympathique. Proche de toutes commodités et de nombreux sites à découvrir.
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Cecile le 27 févr. 2020
Thank you for being our guest and for the positive feedback! It's wonderful to know you had a pleasant stay and liked the friendliness of the staff. We look forward to your next visit to the Hollywood Hotel again soon.

10/10 Excellent

stephanie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon séjour
Très bon hotel bien situé bon petit dejeuner parking cher mais au moins tranquille et sécurisé
Séjour de 6 nuits en février 2020
Réponse de Cecile le 27 févr. 2020
Thank you for choosing Hollywood Hotel for your recent stay in Los Angeles. We are delighted to hear you liked our complimentary buffet breakfast, location and had an enjoyable time at our hotel. We truly appreciate your feedback and we hope to see you again soon.

6/10 Satisfaisant

Sylvain

Les points forts : Personnel et service
Pas le luxe.
Vieille hotel et la femme de menage fait le menage vite. Le buffet dejeuner tres basic. Quartier sale, mais metro a 2 minutes de marche. Personnel tres gentil, mais lit incorfortable.
Séjour de 5 nuits en février 2020
Réponse de Gisel Miller le 22 févr. 2020
Madame, Monsieur, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Nous espérons vous revoir très bientôt! Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées. Gisel Miller Hollywood Hotel Front Office Manager

10/10 Excellent

Sibylle

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super endroit
Très bon sejour, super accueil Petit déjeuner au top
Séjour de 6 nuits en février 2020
Réponse de Gisel Miller le 16 févr. 2020
Madame, Monsieur, Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées. Gisel Miller Hollywood Hotel Front Office Manager

8/10 Bien

Belinda

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de PM le 22 avr. 2024
We glad you enjoyed your stay, we hope you give us another chance to win that extra star.

10/10 Excellent

Debby

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great hotel and wonderful location. Clean, compfortable and wonderful staff. HIGHLY RECOMMEND THIS HOTEL
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de PM le 22 avr. 2024
Thank you for the glowing review, we truly enjoyed having you stay with us, hope to see you soon.

8/10 Bien

Mark

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de PM le 22 avr. 2024
We hope you come back soon and let us win that extra star, thank you for your feedback.

8/10 Bien

Jenascia

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel itself was like an oasis amidst a sketchy neighborhood. Loved that the parking lot was gated and felt safe. The area surrounding it was definitely not a "walk around and see what there is to do/see/eat" kind of vibe. The hotel is obviously old but refurbished. It was nice but not the cleanest. The staff was lovely.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de PM le 22 avr. 2024
Thank you for your honest review, we hope we can win that extra star next time you visit us.

2/10 Horrible

Naiyana

Smells bad
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de PM le 22 avr. 2024
Sorry we didn't live up to our standards we will address your issues directly.

8/10 Bien

Audrea

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I found a roach when we were leaving. I reported it to staff just to make them aware and the responded with they will exterminate. Other than that it was a nice hotel to stay in. Nice pool area
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de PM le 5 avr. 2024
Thank you for your feedback, we will look into your review and fix any issue that needs to be attended to.

10/10 Excellent

Tammy

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I have stayed two times in the last 4 months. I really like it. If you have the bath tubs and are short it is a climb to get in. 😆Walk in shower was nice.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de PM le 5 avr. 2024
Thank you for the amazing review, we enjoying having you here with us as well. We look forward to your next stay with us.

10/10 Excellent

ivon

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de PM le 5 avr. 2024
Thank you for your review, we are happy to know it met your expectations. Please keep us in mind for your next stay.

10/10 Excellent

chin fu

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
一切都很完美
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de PM le 5 avr. 2024
Thank you for your feedback, we use it as a boost to continue to work harder and harder for our guest.

10/10 Excellent

jacqueline

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good atención. Evething was nice people hotel. Thank you
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de PM le 5 avr. 2024
Thank you for your kind words. You can always count on us if you are in town. Guest like you make our job much more enjoyable.

6/10 Satisfaisant

Ana

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Out dated, the mattress is very uncomfortable. The shower pressure was not good. Looks better online than in person.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de PM le 5 avr. 2024
Sorry if we didn't meet your expectations, hopefully next time you stay in a luminary room which has been renovated.

6/10 Satisfaisant

Aarti

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I would rate this property as a 2.5-star, not 4 star... Wish at least 3 small or 2 medium water bottles were provided in the room if you're calling it a 4 star and have coffee, we should not have to use tap water for the coffee maker. And also the coffee maker was old and not working :(.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de PM le 5 avr. 2024
Sorry to hear you were left wanting. We will definitely look into adding extra amenities in the rooms.

2/10 Horrible

Carol

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The website and even answering machine indicated there was a bar and restaurant. Both were closed or under construction and there was no place safe to eat or walk to nearby.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de PM le 5 avr. 2024
Thank you for your feedback, we will try to highlight our amenities so guest don't get confused on what is open and not. We hope this will help future guest.

4/10 Médiocre

Jacob

Voyage en famille, Voyage en couple
Les points faibles : Personnel et service
Rude staff, was not given the room I booked in advance because “they didn’t have any available”. Wasn’t even told about them changing the room and then when I brought it up to them that it wasn’t the correct room they tried acting as if they gave me and upgrade. They don’t have actual Queen beds they have “their queen” size.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de PM le 5 avr. 2024
Sorry for your stay, we will look into your issues directly. We also have the queen sizes available at all times if guest need the dimensions.

10/10 Excellent

Sarah

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
We were looking for a hotel in this neighborhood but were concerned about getting something affordable that was also nice. This hotel was both, which we were very happy with.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de PM le 17 mars 2024
Hello Sarah, Thank you so much for your review, we are happy we were able to meet your needs, we are here when you need us.

10/10 Excellent

Raquel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de PM le 17 mars 2024
Hello Raquel, Thank you so much for your review, we are glad we met your needs, call us back anytime you are in town.

4/10 Médiocre

B. Elizabeth

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
At the time of check in, the female receptionist was really rude. She was in a ready bad mood and treat me and my son in a bad way. It was really frustrating and got me mad to be trated that way when we just needed to rest for the night after our long trip.
Réponse de PM le 17 mars 2024
Thank you Liz, Sorry you had a bad experience with us, we will look into it and make sure this doesn't occur in the future.

6/10 Satisfaisant

Vanessa

Les points faibles : Propreté
It was convenient but it’s poorly maintained. There was chipped paint, dirty cracked grout in the bathroom and stains on the walls. Continental breakfast is not included but they have a full breakfast bistro downstairs that was empty because an apple was $3.50 USD $4 USD for a bagel and another 3.50 USD for jam. Better to just walk a couple blocks to the store.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de PM le 17 mars 2024
Hello Vanessa, Thank you for your feedback, we will learn from this and better future guest experience.

8/10 Bien

Silvia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de PM le 17 mars 2024
Hello Silvia, Thank you for your feedback, we will grow and improve with your help. Hope to see you back soon.

6/10 Satisfaisant

Sophia Alloh

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
When I booked it, it said I will have a balcony and parking is free/counted into the cost. I’ve got no balcony, had to pay an extra $38 for parking, and their restaurants was only open for breakfast, nothing else. Overall a disappointing stay with nothing around and not walkable at all.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de PM le 11 mars 2024
Hello Sophia, We will look into your feedback, sorry we fell short this time, we will highlight any fees and work with staff so they know to tell all guest rooms are never guaranteed and everything is based on availability.

10/10 Excellent

sherri

Lovely hotel with spacious rooms and all the amenities. Close to transportation and accessible parking. Friendly staff.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de PM le 8 mars 2024
Hello Sherri, Thank you for your feedback, we glad you enjoyed your stay, we hope to see you back soon.

2/10 Horrible

Creighton, Astoria

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de PM le 8 mars 2024
sorry to see you didn't enjoy your stay, we will look into your reservation internally.

8/10 Bien

Viridiana

Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de PM le 8 mars 2024
Thank you for your feedback, we hope you will visit us again and enjoy our bistro.

10/10 Excellent

Johana

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Property, hotel room, and service was amazing! Parking was an additional fee of $35 a night because street parking was unavailable, just keep in mind when booking with them. Overall, lovely place to stay!
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de PM le 29 févr. 2024
Hello Johana, Thank you so much for your kind words, we are extremely happy you enjoyed your stay. We hope to see you soon.

8/10 Bien

Deyvis

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de PM le 2 mars 2024
Hello Guest,Thank you for your review, we hope you come try our French pastries in our new pantry, served hot everyday.

4/10 Médiocre

Christina

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de PM le 29 févr. 2024
Hello Christina, Sorry we fells short this time, hope you give us another chance next time you are in town.

4/10 Médiocre

Tamata

Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de PM le 5 avr. 2024
Sorry to see such a low rating, we will take it to improve our services.

10/10 Excellent

Melvin

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mío cómoda bonita y muy accesible a muchos lugares me encanto
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de PM le 26 févr. 2024
Gracias Melvin,Thank you for your feedback, we are glad we were able to meet all your expectations. We hope you can join us on the re-opening of our kitchen this March 1st.

10/10 Excellent

rodolfo

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location, friendly, helpful staff.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de PM le 26 févr. 2024
Hello Rodolfo,Thank you for your feedback, we are glad we were able to meet all your expectations. We hope you can join us on the re-opening of our kitchen this March 1st.

8/10 Bien

Dulce

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de PM le 26 févr. 2024
Hello Dulce,Thank you for your feedback. We hope you can join us on the re-opening of our kitchen this March 1st. We are sure we can win that extra star on your next visit.

8/10 Bien

Connor

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de PM le 26 févr. 2024
Hello Conor,Thank you for your feedback, we are glad we were able to meet all your expectations. We hope you can join us on the re-opening of our kitchen this March 1st.

4/10 Médiocre

chris, lafayette

Voyage en famille, Voyage en couple
No A/C, ants, and $38.50 parking.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de PM le 21 févr. 2024
Hello Chris,Thank you for your feedback, we will share it with the hotel team.

6/10 Satisfaisant

Maria Katrina

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de PM le 21 févr. 2024
Hello Maria, Thank you for your feedback, we will look into your feedback internally.

10/10 Excellent

Tanisha

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very understanding, due to my situation of having to rebook flights for myself and kids. I had to come later and they were very understanding and accommodating.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de PM le 21 févr. 2024
Hello Tanisha, Thank you for the amazing review. It was a pleasure to assist you. We hope to see you soon.

2/10 Horrible

Ralph

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
You should warn your customers that even if you pay for your room in advance, the hotel will still hold 200$ on your credit card for incidentals…. Had I known that in advance I would have booked another hotel !
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de PM le 21 févr. 2024
Hello Ralph, Thank you for your feedback, we will make sure to bold and highlight the notifications on the reservation email. So guest don't miss the deposit or other fees that are to be read before arriving.

10/10 Excellent

Shelita, Palmdale

Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I had an accident in my room and the staff was quick to respond. This beautiful and wonderful hotel even upgraded my room and I appreciate it. I definitely recommend this hotel 😃
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de PM le 17 févr. 2024
Hello Shelita, It was our pleasure to assist you and our outmost honor to have you in our hotel. We hope to see you back soon.