Avis
8,0
Très bien
8,0/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
7,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
8 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Josef Mikulka, Hotel Manager le 10 août 2023
Hi Thierry,Thank you for taking the time to rate your stay an 8 out of 10. I'm delighted that you had a great time with us and I hope we'll see you at the Hilton London Metropole again soon. Kind regards, Josef Mikulka Hotel Manager
10/10 Excellent
BENOIT
17 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
BENOIT
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Josef Mikulka le 19 juil. 2023
Hi Benoit,Thank you so much for your review and 5 out of 5 rating. We're delighted you had such a great time at our hotel and hope we'll see you at the Hilton London Metropole again very soon.Kind regards,Josef MikulkaHotel Manager
8/10 Bien
Karim
26 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Karim
Séjour de 3 nuits en mai 2023
10/10 Excellent
gwladys
Voyage en famille
24 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
gwladys
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Réponse de Josef Mikulka le 30 mai 2023
Hi gwladys,Thank you so much for taking the time to rate your recent stay with us. I'm delighted you had such a great time with us and hope we'll have an opportunity to welcome you back to the Hilton London Metropole again in the near future.Kind regards,Josef MikulkaHotel Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
26 févr. 2023
Voir ci avant
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2023
4/10 Médiocre
Joseph Alan
Voyage en famille avec de jeunes enfants
26 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joseph Alan
8/10 Bien
Tyson
Voyage en famille avec de jeunes enfants
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tyson
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Raúl
Voyage en famille
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Raúl
Séjour de 2 nuits en mars 2024
8/10 Bien
Seulbi
24 mars 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Seulbi
Séjour de 4 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Woodrow, Edgewood
Voyage en famille
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Woodrow
Séjour de 6 nuits en mars 2024
6/10 Satisfaisant
haruyo
Voyage en groupe
23 mars 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
haruyo
Séjour de 3 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
thomas
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
thomas
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Bill Fisher le 19 mars 2024
Hi thomas,Thank you so much for your review. I'm absolutely delighted that you enjoyed your stay with us so much and I hope we'll see you at the Hilton London Metropole again very soon.Kind regards,Bill FisherGeneral Manager
8/10 Bien
Jon
Voyage en famille
17 mars 2024
Jon
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Bill Fisher le 18 mars 2024
Hi Jon,Thank you for taking the time to leave a review. I'm absolutely thrilled with your kind words about our friendly, helpful team, and it will be a pleasure to share your feedback with them all.I hope we'll see you at the Hilton London Metropole again very soon.Kind regards,Bill FisherGeneral Manager
8/10 Bien
Christopher
Voyage d’affaires
16 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Bill Fisher le 18 mars 2024
Hi Christopher,Thank you for taking the time to leave a review. I'm so pleased you had a good stay with us, although I'm sorry that you experienced low water pressure in the shower and I'll get that looked at by our Maintenance team.Once again, thank you for your feedback. I hope we'll have an opportunity to welcome you back to the Hilton London Metropole again in the future.Kind regards,Bill FisherGeneral Manager
10/10 Excellent
Patricia
Voyage en famille, Voyage en groupe
13 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patricia
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Bill Fisher le 14 mars 2024
Hi Patricia,Thank you for taking the time to leave a review. I'm delighted you enjoyed your stay with us and our Chefs will be very pleased to hear their delicious breakfast buffet was a highlight.I hope we'll have an opportunity to welcome you back to the Hilton London Metropole again very soon.Kind regards,Bill FisherGeneral Manager
8/10 Bien
Rafael
Voyage en famille
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rafael
Séjour de 4 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Megan
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Megan
Séjour de 3 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Jessica
3 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessica
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Josef Mikulka le 5 mars 2024
Hi Jessica,Thank you for the great 5/5 rating!I am delighted you enjoyed your time with us, and I hope we'll have an opportunity to welcome you back to the Hilton London Metropole again in the near future.Kind regards,Josef MikulkaHotel Manager
10/10 Excellent
Veronica
3 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Veronica
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Josef Mikulka le 5 mars 2024
Hi Veronica,Thank you for the 5/5 rating!We love seeing how much our guests enjoy their stays, and I'm glad you had an amazing time with us.Thank you again for the feedback. I hope we'll have an opportunity to welcome you back to the Hilton London Metropole again in the near future.Kind regards,Josef MikulkaHotel Manager
10/10 Excellent
Aicha
Voyage en famille
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aicha
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Josef Mikulka le 28 févr. 2024
Hi Aicha,Thank you for taking the time to leave a review. Our team take so much pride in looking after our guests and they'll be absolutely thrilled with your kind words.I'm grateful for your feedback and hope to see you at the Hilton London Metropole again very soon.Kind regards,Josef MikulkaHotel Manager
8/10 Bien
Maryanne
26 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maryanne
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Josef Mikulka le 5 mars 2024
Hi Maryanne,Thank you for taking the time to leave a review.We love hearing about how much our guests enjoy their stays, and I'm glad you had an excellent time with us.Thank you again for the feedback. I hope we'll have an opportunity to welcome you back to the Hilton London Metropole again in the future.Kind regards,Josef MikulkaHotel Manager
10/10 Excellent
Andrew
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en couple
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Josef Mikulka le 20 févr. 2024
Hi Andrew,Thank you for your review.I'm delighted to hear that you and your family had a fantastic time at our hotel. We appreciate your compliments on our convenient central London location, with easy access to transportation options like the Heathrow Express. However, I apologise for any discomfort you experienced with the air conditioning in your room. Please know that we take your feedback seriously, and I will address this issue to ensure a more comfortable stay for our guests in the future.Thank you again for the feedback. I hope we'll have the chance to welcome you back in the future.Kind regards,Josef MikulkaHotel Manager
8/10 Bien
Jon Kristian
Voyage en groupe
15 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Jon Kristian
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Bill Fisher le 18 mars 2024
Hi Jon Kristian,Thank you for taking the time to leave a great review. I hope we'll have an opportunity to welcome you back to the Hilton London Metropole in the near future.Kind regards,Bill FisherGeneral Manager
8/10 Bien
Rehan
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rehan
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Josef Mikulka le 13 févr. 2024
Hi Rehan,Thank you for taking the time to leave a review. I'm really pleased that you enjoyed a comfortable stay in one of our spacious rooms and the team were all so friendly. I hope we'll have an opportunity to welcome you back to the Hilton London Metropole in the near future.Kind regards,Josef MikulkaHotel Manager
10/10 Excellent
Adeline
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Adeline
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Josef Mikulka le 13 févr. 2024
Hi Adeline,Thank you so much for your review. I'm delighted that you enjoyed your stay so much and it's great to hear you'd recommend our hotel.I'm grateful for your feedback and hope to see you at the Hilton London Metropole again in the future.Kind regards,Josef MikulkaHotel Manager
8/10 Bien
Larry
Voyage en famille
31 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Larry
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Josef Mikulka le 31 janv. 2024
Hi Larry,Thank you for taking the time to leave a review. I'm delighted that you found our central London location, and all the transport options close by, so convenient.I hope we'll have an opportunity to welcome you back to the Hilton London Metropole in the near future.Kind regards,Josef MikulkaHotel Manager
6/10 Satisfaisant
SERGIO JOSE
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
SERGIO JOSE
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Stuart
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stuart
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Josef Mikulka le 30 janv. 2024
Hi Stuart,Thank you for taking the time to rate your stay with us. We're absolutely delighted that you enjoyed your time at our hotel so much and hope to have an opportunity to welcome you back to the Hilton London Metropole again in the future.Kind regards,Josef MikulkaHotel Manager
8/10 Bien
Rupesh, IRVINE
Voyage d’affaires
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rupesh
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Josef Mikulka le 24 janv. 2024
Hi Rupesh, Thank you for sharing your feedback and giving us a positive rating. I'm delighted to hear that you had a good experience during your stay. Our team is committed to providing excellent service, and it's rewarding to know we met your expectations. I hope to welcome you back for another enjoyable experience in the future.Kind regards, Josef MikulkaHotel Manager
8/10 Bien
JANEEN
21 janv. 2024
Les points forts : Équipements
JANEEN
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Josef Mikulka le 24 janv. 2024
Hi Janeen, Thank you for giving us a 4-star rating. Our team is committed to providing excellent service, and it's rewarding to know that you had a positive experience. I hope to welcome you back for another enjoyable stay in the future.Kind regards, Josef MikulkaHotel Manager
2/10 Horrible
R
13 janv. 2024
R
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Josef Mikulka le 7 févr. 2024
Hi there,Thank you for rating your stay with us. I'm really sorry that your experience didn't meet your expectations but please be assured we use all feedback as a way of monitoring our standards and making improvements where necessary. I hope we'll have the opportunity to make it right in the future.Kind regards,Josef MikulkaHotel Manager
10/10 Excellent
Rowyda, DEARBORN
Voyage en famille
11 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rowyda
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Josef Mikulka le 15 janv. 2024
Hi Rowyda,Thank you for taking the time to leave a review. I'm really pleased that you liked our clean, comfortable rooms and found our central London location so convenient.I'm grateful for your feedback and hope we'll see you at the Hilton London Metropole again soon.Kind regards,Josef MikulkaHotel Manager
8/10 Bien
Noshaba
8 janv. 2024
Noshaba
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Bill Fisher le 18 mars 2024
Hi Noshaba,Thank you so much for your review. I'm delighted you had a good stay with us and hope to see you at the Hilton London Metropole again in the future.Kind regards,Bill FisherGeneral Manager
10/10 Excellent
Loredana, Verbania
Voyage en couple
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Loredana
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
rayhana
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
6 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
rayhana
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Josef Mikulka le 11 janv. 2024
Hi Rayhana,Thank you so much for your lovely review. I'm absolutely thrilled to hear you had an excellent stay with us and I hope we'll see you at the Hilton London Metropole again in the near future.Kind regards,Josef MikulkaHotel Manager
6/10 Satisfaisant
Raj
Voyage en famille
5 janv. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Raj
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Josef Mikulka le 11 janv. 2024
Hi Raj,Thank you for taking the time to rate your stay with us. We use all feedback to help us monitor our standards and make improvements where necessary.I hope we'll have an opportunity to welcome you back in the future.Kind regards,Josef MikulkaHotel Manager
10/10 Excellent
Lisa
Voyage en famille
5 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lisa
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
MARIO
Voyage en famille
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
MARIO
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de Josef Mikulka le 11 janv. 2024
Hi Mario,Thank you so much for your review. I'm absolutely delighted that you enjoyed your time with us and it will be a pleasure to share your kind words with our friendly team. Once again, thank you for your feedback. I hope we'll see you at the Hilton London Metropole again in the near future.Kind regards,Josef MikulkaHotel Manager
8/10 Bien
Vivien
3 janv. 2024
Vivien
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Josef Mikulka le 24 janv. 2024
Hi Vivien, Thank you for your 4/5 rating. We value your feedback and are pleased to see that you had a positive experience. I hope to welcome you back for an even more enjoyable experience in the future.Kind regards, Josef MikulkaHotel Manager
2/10 Horrible
Sawsan
Voyage en famille
3 janv. 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sawsan
Séjour de 10 nuits en décembre 2023
Réponse de Josef Mikulka le 11 janv. 2024
Hi Sawsan,Thank you for your review. I'm so sorry that your experience was spoiled by the problem with your luggage. I know you've been in touch with Omar and Nagesh to get this resolved and I understand your suitcase is due to be delivered to you today.I can only apologise for the inconvenience this caused and hope it won't be your lasting impression of our hotel. We'd love the opportunity to make it up to you in the future.Kind regards,Josef MikulkaHotel Manager
10/10 Excellent
Teri
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Teri
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Josef Mikulka le 18 janv. 2024
Hi Teri,Thank you for taking the time to rate your stay with us. We're absolutely delighted that you enjoyed your time at our hotel and hope we'll have an opportunity to welcome you back to the Hilton London Metropole again in the near future.Kind regards,Josef MikulkaHotel Manager
8/10 Bien
Rebecca, Bourbonnais
Voyage en famille
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Rebecca
Séjour de 10 nuits en décembre 2023
Réponse de Josef Mikulka le 11 janv. 2024
Hi Rebecca,Thank you for taking the time to leave a review. I'm really pleased you were comfortable in one of our spacious Superior rooms. We're hoping to be able to update these rooms in the near future and will take your feedback on board. I'm delighted that our fantastic central London location, and the tube stations across the road, helped you make the most of your time in London and I hope we'll have the opportunity to welcome you back soon.Kind regards,Josef MikulkaHotel Manager
8/10 Bien
Lisa, Nr Shepton Mallet
Voyage en famille
29 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Lisa
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Josef Mikulka le 2 janv. 2024
Hi Lisa,Thank you for your review. I'm really pleased you enjoyed a comfortable stay but sorry to hear about your breakfast experience and this is something I will keep an eye on. I hope you'll give us an opportunity to welcome you back to the Hilton London Metropole again in the future.Kind regards,Josef MikulkaHotel Manager
8/10 Bien
Mark
28 déc. 2023
Mark
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Josef Mikulka le 2 janv. 2024
Hi Mark,Thank you for taking the time to rate your stay with us. I'm delighted you had a great time and we hope for an opportunity to welcome you back to the Hilton London Metropole again in the near future.Kind regards,Josef MikulkaHotel Manager
10/10 Excellent
ken
Voyage d’affaires
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ken
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Josef Mikulka le 2 janv. 2024
Hi Ken,Thank you so much for your 10 out of 10 rating. We're delighted you had such a great stay with us and we hope to see you at the Hilton London Metropole again very soon.Kind regards,Josef MikulkaHotel Manager
2/10 Horrible
Dip
Voyage en famille
27 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bad Hotel
Dip
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Josef Mikulka le 2 janv. 2024
Dear Dip,I'm so sorry to hear that confusion about your breakfast on your last stay caused such disappointment. I will speak with the team about what went wrong and can only apologise for the inconvenience you experienced. Unfortunately, we haven't got an email address for you on the reservation but if you contact us through the Guest Assistance page on the Hilton website, we'll get your receipt sent over to you.Thank you for your feedback. I hope you'll give us an opportunity to welcome you back to the Hilton London Metropole again in the future.Kind regards,Josef MikulkaHotel Manager
8/10 Bien
Tracey
Voyage en famille
26 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
We had a lovely stay
Tracey
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Josef Mikulka le 2 janv. 2024
Hi Tracey,Thank you for taking the time to leave a review. I'm absolutely delighted that you enjoyed your festive stay with us and that leaving your bags with our amazing Concierge team meant you made the most of your time in London.I'm grateful for your feedback and hope to see you at the Hilton London Metropole again in the near future.Kind regards,Josef MikulkaHotel Manager
10/10 Excellent
YOUNSUNG
Voyage en famille
24 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
YOUNSUNG
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Josef Mikulka le 2 janv. 2024
Hi Younsung,Thank you so much for your 10 out of 10 rating of our hotel. We're thrilled that you enjoyed your stay so much and we hope we'll have an opportunity to welcome you back to the Hilton London Metropole again in the future.Kind regards,Josef MikulkaHotel Manager
10/10 Excellent
Mubashra
Voyage en famille
24 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mubashra
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Josef Mikulka le 2 janv. 2024
Hi Mubashra,Thank you for taking the time to rate your stay with us. I'm so pleased you had such a great experience and I hope we'll have the pleasure of welcoming you back to the Hilton London Metropole again soon.Kind regards,Josef MikulkaHotel Manager
10/10 Excellent
Jan
24 déc. 2023
Jan
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de Josef Mikulka le 2 janv. 2024
Hi Jan,Thank you so much for rating our hotel 5 out of 5. We're absolutely delighted that you enjoyed your time with us so much and we hope to see you at the Hilton London Metropole again in the near future.Kind regards,Josef MikulkaHotel Manager