Avis sur Space Apart Hotel
Space Apart Hotel
36-37 Kensington Garden Square, London, England
Avis
8,4
Très bien
8,2/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
10/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
14 mars 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en mars 2022
Réponse de Avni le 14 mars 2022
Dear Ylona,
Thank you for your positive comments. I am so glad to hear that you enjoyed your stay with us! I hope your next stay and just around the corner. Call us if there is anything we can help you with.
Kind regards,
Avni
8/10 Bien
aude
6 sept. 2021
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
aude
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Réponse de Sylvian7 le 7 sept. 2021
Good morning.
Thank you for taking the time to leave a review. It is always good to hear positive feed back.
Many thanks,
Philip.
10/10 Excellent
PATRICE, Salleles d'aude
Voyage en famille
23 janv. 2020
Les points forts : Propreté et équipements
PATRICE
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Réponse de Zoltan le 25 janv. 2020
Dear Patrice,
Thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.
Kind Regards,
Zoltan
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
6 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de Zoltan le 25 janv. 2020
Dear Guest,
Thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.
Kind Regards,
Zoltan
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
6 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en décembre 2019
Réponse de Zoltan le 25 janv. 2020
Dear Guest,
Thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.
Kind Regards,
Zoltan
6/10 Satisfaisant
Karl
8 nov. 2019
Karl
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
8/10 Bien
Fabienne
2 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bien placé et propre
Fabienne
Séjour de 6 nuits en juillet 2019
Réponse de Zoltan le 11 sept. 2019
Dear Guest,
It was a pleasure serving you.
I really appreciate you taking the time to share your feedback and being so open with us.
Apologies for the air-conditioning, however it was out of my control, but its all fixed now.
We hope you'll come and see us again soon!
Kind Regards,
Zoltan
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
12 juil. 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
27 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en avril 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
18 mars 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en mars 2019
8/10 Bien
Philippe
31 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Philippe
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
26 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pratique et bien situé
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
6/10 Satisfaisant
Marie
17 janv. 2018
Les points faibles : Propreté
Seul point fort : l'emplacement
Marie
Séjour de 3 nuits en janvier 2018
6/10 Satisfaisant
Paul
26 nov. 2017
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
bien placé
Paul
Séjour de 3 nuits en novembre 2017
8/10 Bien
Victor
11 juin 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Victor
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien situé dans un quartier calme proche du métro
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
25 août 2016
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Assez bien
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Nathan
21 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nathan
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de AG le 25 mars 2024
Thank you
8/10 Bien
Sophia
Voyage en famille
17 mars 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Sophia
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de AG le 18 mars 2024
Hi Sophia,Thank you taking time to revies us. We provide shampoo on daily basis as our guests request also toilet paper same. Sorry to hear that head bord fall down while you where there. Our receptionist clearly apologize to you about it.
10/10 Excellent
kousar
15 mars 2024
kousar
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de AG le 18 mars 2024
Thank you for taking time to review us. We are glad you have enjoyed your stay with us. All the best from all of us at Space Apart Hotel.
10/10 Excellent
Neil
11 juil. 2022
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Excellent experience
Neil
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Avni le 16 juil. 2022
Dear Neil,
Thank you very much for sharing your positive impression.
I hope your business or just a leisure opportunity will bring you back to us on a next occasion, so that we will try to let you have an even better experience.
Best Regards from the entire team.
8/10 Bien
Lucy
27 juin 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lucy
Séjour de 3 nuits en juin 2022
6/10 Satisfaisant
John B
Voyage en famille
30 mai 2022
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
John B
Séjour de 4 nuits en mai 2022
Réponse de Avni le 31 mai 2022
Hi John,
Your review helps us to improve for the future, and I thank you for taking the time and share your experience with us.
Kind regards,
Avni
10/10 Excellent
Roger
Voyage en couple
25 avr. 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Roger
Séjour de 15 nuits en avril 2022
Réponse de Avni le 26 avr. 2022
Hi Roger,
Thank you very much for sharing your positive impression.
I hope your business or just a leisure opportunity will bring you back to us on a next occasion, so that we will try to let you have an even better experience.
Best Regards from the entire team.
10/10 Excellent
Shirley
25 avr. 2022
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shirley
Séjour de 4 nuits en avril 2022
Réponse de Avni le 25 avr. 2022
Hi Shirley,
Thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.
Best regards,
Avni Gashi
10/10 Excellent
Siu Yan
24 janv. 2022
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Siu Yan
Séjour de 19 nuits en janvier 2022
Réponse de Avni le 24 janv. 2022
Dear Siu Yan,
Thank you for your positive comments. I am so glad to hear that you enjoyed your stay with us! I hope your next stay and just around the corner. Call us if there is anything we can help you with.
Kind regards,
10/10 Excellent
Sara
5 janv. 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sara
Séjour de 6 nuits en décembre 2021
Réponse de Avni le 6 janv. 2022
Dear Sara,
Thank you for your positive comments. I am so glad to hear that you enjoyed your stay with us! I hope your next stay and just around the corner. Call us if there is anything we can help you with.
Kind regards,
Avni
10/10 Excellent
Ashraf
Voyage en couple
20 déc. 2021
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ashraf
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Avni le 20 déc. 2021
Dear Ashraf,
Thank you for your positive comments. I am so glad to hear that you enjoyed your stay with us! I hope your next stay and just around the corner. Call us if there is anything we can help you with.
10/10 Excellent
Anne
24 nov. 2021
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Very nice and central apartment in quiet street
Anne
Séjour de 7 nuits en novembre 2021
Réponse de . le 27 nov. 2021
Dear Guest. Thank you for your positive comments. I am so glad to hear that you enjoyed your stay with us! I hope your next stay and just around the corner. Call us if there is anything we can help you with
8/10 Bien
Constance C
2 nov. 2021
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Constance C
Séjour de 13 nuits en septembre 2021
Réponse de . le 27 nov. 2021
Dea guest,
Your review helps us to improve for the future, and I thank you for taking the time and share your experience with us
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
19 oct. 2021
Les points forts : Confort de la chambre
Great room & location
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2021
Réponse de Sylvian7 le 19 oct. 2021
Good afternoon.
Thank you for taking the time to leave a review of your recent stay with us. I am glad that you enjoyed your time with us and hopefully we will see you again in the near future.
Kind regards,
Philip.
8/10 Bien
Geoffrey
4 oct. 2021
Les points forts : Propreté
Geoffrey
Séjour de 5 nuits en septembre 2021
Réponse de Philip. le 4 oct. 2021
DearGeoffrey,
We are glad that you enjoyed your stay with us.
Thank you for taking the time to leave us a guest score and hopefully we will see you again in the future.
Kind regards,
Philip.
10/10 Excellent
Benedict
26 déc. 2020
Benedict
Séjour de 8 nuits en décembre 2020
6/10 Satisfaisant
Clive
20 déc. 2020
Clive
Séjour de 3 nuits en décembre 2020
8/10 Bien
Rose Lee
Voyage en famille
14 janv. 2020
Les points forts : Propreté
This stay was a bit “off”
Rose Lee
Séjour de 6 nuits en janvier 2020
Réponse de Zeev le 14 janv. 2020
Dear Rose,
I am truly very sorry to hear the negative experience that you had with us on your last stay.
Electrical suckers. All our rooms feted with two international sockets on the kitchen wall we never had the problem with guests private electrical appliances however we keep at reception portable adapters and you should been given them.
Room clean. We do not enter and service guests rooms for guest’s staying for less than seven days, towels can be given on request. Also we provide the toilet paper as much as need.
Hot water. Each room is feted with hot water cylinder which is more than ample to four guest. Each cylinder is fitted with two heating elements. We now find out that one element has been broken down and I am very grateful for your feed back in that matter. I apologise that the problem has not been fix it as it should have during your stay.
Kind Regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
4 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good value
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Zoltan le 25 janv. 2020
Dear Guest,
Thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.
Kind Regards,
Zoltan
10/10 Excellent
Terry Dixon
18 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Terry Dixon
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Zoltan le 25 janv. 2020
Dear Terry,
Thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.
Kind Regards,
Zoltan
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
14 déc. 2019
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Awful
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Zoltan le 25 janv. 2020
Dear Guest,
I'm truly sorry to hear that you did not enjoy your stay with us.
Your review helps us to improve for the future, and I thank you for taking the time and share your experience with us.
I will do my best to improve on the negative points you have highlighted out for us.
The air condition system is not set up for cooling during the winter time as it would be quiet cold in the rooms.
I really hope that we can accomodate you in the future, please get in touch with me, and I can assure you that you will be well looked after.
Kind Regards,
Zoltan
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Zoltan le 25 janv. 2020
Dear Guest,
Thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.
Kind Regards,
Zoltan
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
7 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Zoltan le 25 janv. 2020
Dear Guest,
I appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can. If you’re traveling to our area gain soon, don’t hesitate to call us.
Kind Regards,
Zoltan
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 déc. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Zoltan le 25 janv. 2020
Dear Guest,
I appreciate your feedback about our hotel. We do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can. If you’re traveling to our area gain soon, don’t hesitate to call us.
Kind Regards,
Zoltan
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en novembre 2019
Réponse de Abdul le 2 déc. 2019
Thank you for your review.
It was a pleasure having you.
6/10 Satisfaisant
Andrew
Voyage d’affaires
27 nov. 2019
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Was ok but won’t be going back
Andrew
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de Zoltan le 25 janv. 2020
Dear Guest,
I'm truly sorry to hear that you did not enjoy your stay with us.
Your review helps us to improve for the future, and I thank you for taking the time and share your experience with us.
I will do my best to improve on the negative points you have highlighted out for us.
Regards to the cleaning, we are operating as a weekly cleaning service, however we do respond to requests accordingly, for example emtying bins, changing towels and so on.
I really hope that we can accomodate you in the future, please get in touch with me, and I can assure you that you will be well looked after.
Kind Regards,
Zoltan
8/10 Bien
Sarah
25 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarah
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
6/10 Satisfaisant
Robert Erik
25 nov. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Robert Erik
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
4/10 Médiocre
Steven, Montreal
Voyage en couple
14 nov. 2019
Les points faibles : Propreté
Steven
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
8/10 Bien
Eva
Voyage en groupe
5 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eva
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
6/10 Satisfaisant
Duangjai, Bangkok
Voyage en famille
4 nov. 2019
Les points forts : Personnel et service
Duangjai
Séjour de 6 nuits en octobre 2019
10/10 Excellent
Shelly, Washington DC
22 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shelly
Séjour de 5 nuits en octobre 2019