Avis sur NYX Hotel London Holborn by Leonardo Hotels
NYX Hotel London Holborn by Leonardo Hotels
50-60 Southampton Row, London, England
Avis
8,8
Excellent
9,0/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en groupe
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Stellio Etienne Duty Manager le 9 janv. 2024
Cher Alexandre, Merci pour votre avis sur notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et que vous ayez trouvé notre emplacement pratique pour visiter la ville. Nous prenons note de votre suggestion concernant le lavabo et nous allons étudier la possibilité d'en ajouter un dans les chambres avec deux lits King. Nous espérons vous revoir bientôt dans notre établissement. Cordialement, l'équipe de l'hôtel.
8/10 Bien
Jérôme
24 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jérôme
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Stellio Etienne Duty Manager le 24 déc. 2023
Dear Jerome, Thank you for your review and recent stay at NYX. Kind regards,
10/10 Excellent
Patricia
15 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres bon hotel
Patricia
Séjour de 6 nuits en novembre 2023
Réponse de Stellio Etienne Duty Manager le 15 nov. 2023
Dear Patricia, Dear Guest,We are delighted to hear that you enjoyed your stay at our hotel and that you took the time to share your experience with us. Your feedback is very valuable to us and helps us improve our services and facilities. Thank you for choosing our hotel and for your kind words. We hope to see you again soon.Sincerely,Duty Manager
10/10 Excellent
Josée
Voyage en famille
7 mai 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Josée
Séjour de 5 nuits en mai 2023
Réponse de Rowan le 10 mai 2023
Dear Josee,Thank you for taking the time to share your amazing feedback with us! We hope to welcome you back again soon!
8/10 Bien
j b
Voyage d’affaires
2 avr. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Quite disappointing
j b
Séjour de 6 nuits en mars 2023
Réponse de NYX Team le 3 avr. 2023
Dear J B,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,The NYX Team
6/10 Satisfaisant
Arnaud
9 févr. 2023
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Joli design mais prestation décevante
Arnaud
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de Mitch le 9 févr. 2023
Dear Arnaud, Thank you for taking the time to review your stay with us. We are sorry some aspects of your experience did not meet your expectations but we thank you for your feedback. We hope to welcome you back again soon.Yours,Mitch, Duty Manager
6/10 Satisfaisant
Olivier
3 janv. 2023
Olivier
10/10 Excellent
Blerim
28 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Blerim
Séjour de 5 nuits en décembre 2022
Réponse de NYX le 3 janv. 2023
Thank you for your excellent review, I am delighted that you enjoyed your stay with us here at NYX Hotel London and thank you for your kind comments about our hotel, we are very proud of our hotel and are so grateful to you for sharing your experience.We hope to welcome you back in the future.Best RegardsEvita Rooms Division Manager
4/10 Médiocre
Ali
28 déc. 2022
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Ali
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Réponse de NYX le 3 janv. 2023
Thank you for taking the time to write a review about your stay. Please accept my apologies for the issues you experienced during your stay.I will pass on your comments to the relevant departments to ensure they are acknowledged and improved immediately. We hope to welcome you back again in the future.Best RegardsEvita
10/10 Excellent
David
Voyage d’affaires
17 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
David
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Stellio le 20 oct. 2022
Dear David, Thank you for your recent stay at NYX Holborn. We are looking forward to welcoming you back.Regards, NYX team
10/10 Excellent
André
13 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
André
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Rowan le 15 juil. 2022
Dear Andre,
Thank you for your excellent review, I am delighted that you enjoyed your stay with us here at NYX Hotel London and thank you for your kind comments about our hotel, we are very proud of our hotel and are so grateful to you for sharing your experience. We hope to welcome you back in the future.
Best Regards,
Rowan Rodrigues,
Front Office assistant Manager.
10/10 Excellent
Elizabeth
Voyage en groupe
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elizabeth
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 Bien
Aviran, Petah Tikva
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Aviran
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Stellio Duty Manager le 18 avr. 2024
Thank you for your positive feedback, Aviran! We hope to welcome you back.
10/10 Excellent
Stacy
Voyage en famille
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stacy
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Stellio Duty Manager le 13 avr. 2024
Thank you, Stacy, for your kind words! We're thrilled to hear you enjoyed our central location, cleanliness, and amenities. It's wonderful to know that our staff made a great impression with their helpfulness. We hope to welcome you back soon! Kind regards, Stellio Duty Manager
8/10 Bien
James
Voyage en couple
10 avr. 2024
Les points forts : Équipements
James
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Stellio Duty Manager le 10 avr. 2024
Thank you for your kind words, James! We're thrilled to hear you enjoyed our prime location and the warm welcome from our staff. It's great that we could accommodate your early arrival smoothly. We appreciate your feedback on the shower; we're looking into this to improve our guest experience. Delighted to know you'd stay with us again – we can't wait to welcome you back!
10/10 Excellent
Gary
Voyage en couple
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gary
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de NYX Team le 10 avr. 2024
Dear Gary,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are so glad to hear that you enjoyed you time, we hope to welcome you back again soon!Best regards, Rowan Rodrigues, Front Office Manager
10/10 Excellent
Helen
Voyage en couple
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Helen
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Shana Guest Relations Manager le 6 avr. 2024
Dear Helen,Thank you for taking the time to share your feedback with us! We are so glad to hear that you enjoyed your stay and that you had a comfortable sleep in our DREAM beds. We hope that we can welcome you again soon! Best, Shana Guest Relations Manager
8/10 Bien
Hema
Voyage en couple
1 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Hema
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Shana Guest Relations Manager le 2 avr. 2024
Dear Hema,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are glad that you enjoyed your stay with us. We are sorry that the emergency maintenance carried out disturbed you. We thank you for your understanding. We hope to welcome you back again.Best,ShanaGuest Relations Manager
8/10 Bien
Adil
Voyage en groupe
29 mars 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Adil
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Shana, Guest Relations Manager le 30 mars 2024
Dear Adil,Thank you for taking the time to share your experience with us! We hope that we can welcome you back again soon.Best,ShanaGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Irina
Voyage en famille
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Irina
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Shana, Guest Relations Manager le 30 mars 2024
Dear Irina,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are so glad to hear that you enjoyed you time, we hope to welcome you back again soon!Best,ShanaGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Leticia
Voyage en famille avec de jeunes enfants
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Leticia
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Shana, Guest Relations Manager le 30 mars 2024
Dear Leticia,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back again soon!Best,ShanaGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Erik
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Erik
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Stellio Duty Manager le 18 avr. 2024
Thank you for your positive feedback, Erik! We hope to welcome you back.
10/10 Excellent
Craig
26 mars 2024
Craig
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Stellio Duty Manager le 15 avr. 2024
Dear Craig, Thank you for you recent stay and your review. We look forward to welcome you back.
10/10 Excellent
alexander
Voyage en couple
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
alexander
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Stellio Etienne Duty Manager le 26 mars 2024
Hi Alexander,Thanks for sharing your experience! We're thrilled to hear that our hotel served as a great hub for your Soho adventures and that Lorena made your dining experience memorable. Sorry to hear about the pillows and the snug bathroom—room 513 is unique in its layout. Next time, we'd be happy to find a room that suits your needs better. Looking forward to welcoming you back soon!Cheers,
10/10 Excellent
Jamie
Voyage en famille, Voyage en groupe
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jamie
Réponse de Stellio Etienne Duty Manager le 26 mars 2024
Hi Jamie, thanks for the stellar review! Thrilled to hear you loved the hotel and our team's service. So glad your room hit the mark. Can't wait to welcome you back!
10/10 Excellent
Ines
Voyage en couple
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ines
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Stellio Etienne Duty Manager le 26 mars 2024
Lieber Ines, vielen Dank für deine tolle Bewertung! Es freut uns sehr zu hören, dass dir unser Hotel mit seinem stylischen Design und den geräumigen Zimmern gefallen hat. Super, dass du auch unsere Bar genossen hast und die Lage ideal für deine Erkundungstouren war. Wir hoffen, dich bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!
10/10 Excellent
Samuel
Voyage en couple
21 mars 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Samuel
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Stellio Duty Manager le 22 mars 2024
Dear Samuel, Thank you for your recent stay at NYX. We look forward to welcome you back. Kind regards, Stellio Duty Manager
10/10 Excellent
Helen, London
21 mars 2024
Helen
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Stellio Duty Manager le 10 avr. 2024
Dear Helen, thank you for your review. Best regards,
10/10 Excellent
Kryspin
21 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kryspin
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Stellio Duty Manager le 10 avr. 2024
Dear Kryspin, thank you for your review. Best regards,
10/10 Excellent
Jennifer, Dallas
Voyage en famille
19 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Stellio Duty Manager le 21 mars 2024
Dear Jennifer,Thank you so much for your kind words and for taking the time to share your experience with us. We're thrilled to hear that you enjoyed your stay and found our staff to be friendly and accommodating. It's wonderful to know that the comfort of our rooms contributed to a memorable stay. We look forward to welcoming you back in the future and appreciate your recommendation to others!Warm regards,
10/10 Excellent
Shaun
Voyage en famille
16 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shaun
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Shana Guest Relations Manager le 16 mars 2024
Dear Shaun,Thank you for taking the time to review your stay with us! We hope to welcome you again soon!Best,ShanaGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Rebecca
12 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rebecca
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Shaun le 13 mars 2024
Hi Rebecca,Thanks for taking the time out to leave us this kind review.We are pleased that you enjoyed your stay.The NYX family is looking forward to seeing you again soon.RegardsShaunNight Manager
10/10 Excellent
Jacqueline
Voyage en couple
9 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jacqueline
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Stellio Duty Managerr le 9 mars 2024
Dear Jacqueline, I'm glad you enjoyed your stay at our hotel. Thank you for your kind words about our location, room, bed, and amenities. We appreciate your feedback about the noise from the sirens. We apologize for any inconvenience this may have caused you. We hope to see you again soon in London.
10/10 Excellent
Teneisha
Voyage en famille avec de jeunes enfants
6 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Teneisha
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Stellio Duty Managerr le 9 mars 2024
Dear Teneisha, Thank you for your recent stay at NYX, we hope to welcoming you back soon. Best regards,
10/10 Excellent
Mariko
5 mars 2024
Mariko
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Stellio Etienne Duty Manager le 26 mars 2024
Dear Mariko, Thanbk you for your reviewBest
10/10 Excellent
Penelope, Roland
4 mars 2024
Penelope
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Stellio Duty Manager le 24 mars 2024
Dear Penelope, Thank you for your recent stay at NYZ. We look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
amy
26 févr. 2024
amy
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Stellio Duty Manager le 21 mars 2024
Dear Amy, Thank you for your recent stay and for your review. Kind regards,
6/10 Satisfaisant
Julia
22 févr. 2024
Julia
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Stellio Duty Manager le 21 mars 2024
Dear Julia, Thank you for your recent stay and for your review. Kind regards,
10/10 Excellent
Mehmet
Voyage en couple
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mehmet
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Shaun le 18 févr. 2024
Hi Mehmet,Thank you for your kind review.The NYX family is looking forward to seeing you again soon.RegardsShaun Duty Manager
10/10 Excellent
Helen, London
Voyage en groupe
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Helen
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Shana, Guest Relations Manager le 13 févr. 2024
Dear Helen,Thank you for taking the time to share your outstanding feedback with us. We hope that we can welcome you again soon!Best,ShanaGuest Relations Manager
8/10 Bien
Karen
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Karen
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Shana Guest Relations Manager le 11 févr. 2024
Dear Karen,Thank you for sharing you experience with us! We are delighted to hear that the service and location were highlights of your stay! We hope to welcome you again soon!Best,ShanaGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Leanne
2 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Leanne
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de NYX Team le 2 févr. 2024
Dear Leanne,Thank you for taking the time to review your stay with us. We are so happy you enjoyed a 5/5 NYXperience! It's amazing to read how you enjoyed every aspect of your stay. Thank you so much for choosing NYX, and we hope to welcome you back again soon! Kind Regards, Rowan Rodrigues, Reception Manager
10/10 Excellent
Jason
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jason
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de NYX Team le 31 janv. 2024
Dear Jason,Thank you for taking the time to leave an outstanding review! We are delighted to hear that the hotel concept, location and staff met your expectations. We hope that we can welcome you again soon. Best regards, Rowan Rodrigues , Reception Manager
10/10 Excellent
Deborah
Voyage en couple
22 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Deborah
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de NYX Team le 22 janv. 2024
Dear Deborah,Thank you for taking the time to leave an outstanding review! We are delighted to hear that the hotel concept, location and staff met your expectations. We hope that we can welcome you again soon. Best regards, Rowan Rodrigues , Reception Manager
4/10 Médiocre
Stuart
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
18 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Stuart
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de NYX Team le 22 janv. 2024
Dear Stuart,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. We have been in touch with regards to your review. Best regards, Rowan Rodrigues, Reception Manager
10/10 Excellent
Jennine, Temecula
Voyage en famille
17 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennine
Séjour de 10 nuits en janvier 2024
Réponse de NYX Team le 23 janv. 2024
Dear Jennine,Thank you for taking the time to leave an outstanding review! We are delighted to hear that the hotel concept, location and staff met your expectations. We hope that we can welcome you again soon. Best regards, Rowan Rodrigues , Reception Manager
8/10 Bien
Consolata
Voyage en couple
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Consolata
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Shana Guest Relations Manager le 16 janv. 2024
Dear Consolata,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are delighted to hear that you had a great stay. We hope that we can welcome you back again soon!Best,ShanaGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Toni-ann
Voyage en groupe
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Toni-ann
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Shana Guest Relations Manager le 15 janv. 2024
Dear Toni-Ann,Thank you for the outstanding stay feedback! We are so glad that you had a great stay and enjoyed some cocktails at Midtown Bar and Restaurant. We hope that we can welcome you again soon!Best,ShanaGuest Relations Manager
10/10 Excellent
John
Voyage en famille
12 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Shana Guest Relations Manager le 28 janv. 2024
Dear John,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are so glad to hear that the location and local amenities were highlights of your stay! We hope that we can welcome you again soon!Best,ShanaGuest Relations Manager
6/10 Satisfaisant
Krikour
Voyage en famille
6 janv. 2024
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Krikour
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Stellio Etienne Duty Manager le 10 janv. 2024
Dear Krikour,Thank you for your review and for choosing our hotel. We apologize for the inconvenience caused by the dirty towels in your room. This is not the standard of cleanliness that we strive to maintain. We have addressed this issue with our housekeeping staff and taken corrective measures to ensure that it does not happen again. We appreciate your feedback and hope to have another opportunity to serve you better in the future.Sincerely,