Avis
8,8
Excellent
9,0/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
10 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Chloe Delattre, Operations Manager le 9 févr. 2024
Dear Benoit,Thank you for taking the time to share your experience with us at Mercure London Bridge!At Mercure London Bridge, providing excellent service is our top priority, and we're thrilled to hear that you had a positive experience.We look forward to the opportunity to welcome you back in the future.Thank you for choosing Mercure London Bridge.
10/10 Excellent
JEROME
Voyage en famille
2 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un hôtel central, bien équipé et confortable.
JEROME
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Chloé Delattre, Operations Manager le 30 déc. 2023
Cher JEROME,Merci infiniment d'avoir partagé votre expérience avec nous! Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez trouvé notre hôtel bien situé pour explorer les plus beaux monuments de Londres. Notre équipe est heureuse d'avoir pu vous offrir un accueil chaleureux et de rendre votre séjour agréable.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau lors de votre prochaine visite à Londres. Si vous avez des suggestions ou des préférences particulières pour rendre votre séjour encore plus agréable, n'hésitez pas à nous en faire part.Merci encore et à bientôt!Bien cordialement,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
21 août 2023
Les points faibles : Confort de la chambre
Avis mitigé
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Chloé Delattre, Operations Manager le 30 déc. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your experience with us at Mercure London Bridge.We are thrilled to read that our team took great care of you during your stay with us and we hope to welcome you again in the new year!Kind regards,
10/10 Excellent
Eric
21 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eric
Séjour de 13 nuits en août 2023
Réponse de Chloé Delattre, Operations Manager le 30 déc. 2023
Dear Eric,Thank you for this fantastic review! We are thrilled to read that you had a great stay with us.We are looking forward to welcoming you again in the new year.Kind regards,
10/10 Excellent
Sonia
Voyage en famille
11 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sonia
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Chloé Delattre, Operations Manager le 30 déc. 2023
Dear Sonia,Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your experience. We're delighted to hear that you found our reception team helpful and that you enjoyed our full English breakfast buffet.We sincerely apologise for the inconvenience you experienced with the shortage of hygiene products. Your feedback is invaluable, and we have already addressed this issue with our housekeeping team to ensure such oversights are avoided in the future.We're pleased that we could accommodate your dinner request without any issues. Your satisfaction is our priority, and we appreciate your understanding.It's also great to know that you found our hotel well-located.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future for an even more enjoyable stay.Best regards,
10/10 Excellent
Aude Alexia Sandona épouse
10 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Aude Alexia Sandona épouse
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Chloé Delattre, Operations Manager le 30 déc. 2023
Dear Aude Alexia Sandona,Thank you for taking the time to share your experience with us at Mercure London Bridge.We are looking forward to welcoming you again in the new year!Kind regards,
8/10 Bien
Lise Corinne Miauton
Voyage en famille
18 avr. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lise Corinne Miauton
Séjour de 4 nuits en avril 2023
Réponse de Chloe Delattre, Operations Manager le 31 déc. 2023
Dear Lise Corinne Miauton,Thank you for taking the time to share your feedback following your stay at Mercure London Bridge. We appreciate your positive comments about the convenient location and our friendly team.We apologise for any inconvenience caused by the carpet in the rooms. Your feedback is valuable, and we will address this matter to ensure a more pleasant experience for our guests.If you have any further comments or if there is anything else we can do to enhance your experience, please feel free to reach out. We hope to have the opportunity to welcome you back for an even more enjoyable stay.Best regards,
8/10 Bien
STEPHANE
Voyage en famille
13 avr. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
STEPHANE
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Chloé Delattre, Operations Manager le 31 déc. 2023
Dear Stéphane,Thank you for taking the time to share your feedback on Expedia. We apologize that your stay did not meet your expectations due to dust on the furniture and issues with the bathroom faucets.Please accept our sincere apologies for these inconveniences. We take your comments seriously and will promptly address these issues to improve our guests' experience in the future.If you have any further concerns or suggestions, please feel free to contact us directly. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future to provide a much-improved experience.Best regards,
10/10 Excellent
Marc-Andre
Voyage en couple
28 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marc-Andre
Réponse de ALICJA le 21 mars 2023
Dear guest,We very much appreciate your comments regarding your recent stay at Mercure London Bridge. It is always a pleasure to receive such positive feedback and I will be delighted to share your kind comments and compliments with all our colleagues.Thank you again for sharing your experience and we look forward to warmly welcoming you again to Mercure London Bridge in the near future.Kind regardsMLB Team
10/10 Excellent
Arnaud
25 févr. 2023
Arnaud
Séjour de 4 nuits en février 2023
Réponse de Chloé Delattre, Operations Manager le 30 déc. 2023
Dear Arnaud,Thank you for taking the time to share your experience with us at Mercure London Bridge.We are flat to read that you had a great stay with us and hope to welcome you again in the new year!Kind regards,
6/10 Satisfaisant
Thomas
Voyage en famille avec de jeunes enfants
18 févr. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Thomas
Séjour de 4 nuits en février 2023
Réponse de ALICJA le 21 mars 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,MLB Team
8/10 Bien
abdallah salem
7 janv. 2023
abdallah salem
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Chloe Delattre, Operations Manager le 30 déc. 2023
Dear abdallah salem,Thank you for taking the time to share your experience with us at Mercure London Bridge.We are flat to read that you had a great stay with us and hope to welcome you again in the new year!Kind regards,
8/10 Bien
Boujama
26 déc. 2022
Boujama
Séjour de 5 nuits en décembre 2022
Réponse de Chloe Delattre, Operations Manager le 30 déc. 2023
Dear Boujama,Thank you for taking the time to share your experience with us at Mercure London Bridge.We are flat to read that you had a great stay with us and hope to welcome you again in the new year!Kind regards,
8/10 Bien
Imbert
Voyage en famille
29 mai 2022
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Imbert
Séjour de 5 nuits en mai 2022
8/10 Bien
FREDERIC
Voyage d’affaires
17 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
pour le business
FREDERIC
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Réponse de Roxana le 20 sept. 2021
Dear Frederic, thank you for your positive feedback. I am glad to read that we have met your expectations. We look forward to welcoming you back Sincerely,
8/10 Bien
didier
Voyage d’affaires
20 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
didier
Séjour de 1 nuit en février 2020
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
10 févr. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2020
8/10 Bien
anna, lyon
Voyage en famille
20 janv. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
anna
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
13 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
6/10 Satisfaisant
Stephane
Voyage en famille
8 janv. 2020
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
déçu de la propreté
Stephane
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
10/10 Excellent
Laurent
1 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait
Laurent
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 nov. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
27 oct. 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
19 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon séjour
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2018
10/10 Excellent
SAID
14 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
OMG !!. Be back sure
SAID
10/10 Excellent
Laura
13 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nous recommandons !
Laura
8/10 Bien
Eric, Paris
21 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eric
Séjour de 3 nuits en avril 2018
10/10 Excellent
Florent
13 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Florent
Séjour de 1 nuit en janvier 2018
10/10 Excellent
Grégoire
2 nov. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wonderful hotel
Grégoire
Séjour de 5 nuits en octobre 2017
8/10 Bien
Michel
23 sept. 2017
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Everything was fine!
Michel
Séjour de 3 nuits en septembre 2017
8/10 Bien
jeannine
30 mai 2017
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bien placé.
jeannine
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 mars 2017
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Très sympathique et professionnel
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
we janvier 2017, HP
23 janv. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superbe
we janvier 2017
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 juin 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel impeccable. Propre et bien équipé.
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Jean-Nicolas, Lausanne
9 déc. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon séjour
Jean-Nicolas
8/10 Bien
Didier., Montpellier.
25 nov. 2015
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Bel hôtel, rénovation en cours...
Didier.
8/10 Bien
Céline, Rennes
6 nov. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Je recommande
Céline
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 nov. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
13 oct. 2015
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cet hotel ne vaut pas mieux que 2 étoiles
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
9 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hôtel confortable
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Dale
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dale
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de MLB Team le 24 avr. 2024
Dear Dale,Thank you for sharing your feedback following your recent stay at Mercure London Bridge. We appreciate your input, as it helps us improve our services.We apologize for the inconvenience you experienced with our coffee machines not working properly in the morning. Please be informed that occasionally, we need to empty the coffee ground bin or add fresh milk to the machine, which may have caused the temporary disruption in service.Your comments have been noted, and we will take steps to ensure a smoother coffee experience for our guests in the future.Despite this setback, we hope that you enjoyed the rest of your stay with us and that we will have the opportunity to welcome you back for a more seamless experience.Warm regards,MLB Team
10/10 Excellent
Claudia
Voyage en famille
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Claudia
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de MLB Team le 9 avr. 2024
Liebe Claudia,vielen Dank für Ihre großartige 5-Sterne-Bewertung auf Expedia! Wir freuen uns sehr über Ihr positives Feedback.Es ist wunderbar zu hören, dass Ihnen das Ambiente gefallen hat und Sie unser freundliches Personal schätzten. Wir sind stets bemüht, unseren Gästen einen angenehmen Aufenthalt zu bieten.Es freut uns zu hören, dass Sie die Anbindung an Bus und U-Bahn als gut empfunden haben. Wir möchten, dass unsere Gäste die Stadt bequem erkunden können.Nochmals vielen Dank, dass Sie sich für einen Aufenthalt bei uns im Mercure London Bridge entschieden haben. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Herzliche Grüße,MLB Team
10/10 Excellent
Keith
10 mars 2024
Keith
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de MLB Team le 9 avr. 2024
Dear Keith,Thank you so much for taking the time to leave us a fantastic 5 out 5 review on Expedia! We truly appreciate your feedback.We're delighted to hear that you had a wonderful experience during your stay at Mercure London Bridge. If there's anything specific that stood out to you or any aspect of your visit that you particularly enjoyed, please feel free to let us know. Your insights help us continually improve and provide the best possible service to our guests.Thank you once again for choosing to stay with us, and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the future!Warm regards,MLB Team
10/10 Excellent
Florian
Voyage en couple
23 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Florian
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Roselyn le 28 févr. 2024
Dear Florian,Thank you for taking the time to share your positive experience with us.At Mercure London Bridge, providing excellent service is our top priority, and we're thrilled to hear that we have met your expectations every time.We look forward to the opportunity to welcome you back in the future.Thank you for choosing Mercure London Bridge.Kind Regards
6/10 Satisfaisant
Tsuyoshi
22 févr. 2024
Tsuyoshi
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Roselyn le 27 févr. 2024
Dear Max,We appreciate your feedback and the time you took to share your thoughts. If there are any specific details you would like to share or suggestions for improvement, please feel free to reach out to us directly. Your insights are important to us, and we hope to have the opportunity to better meet your expectations in the future.Best Regards
10/10 Excellent
Genevieve
14 févr. 2024
Genevieve
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de MLB Team le 21 mars 2024
Dear Genevieve,I wanted to extend my sincerest gratitude for taking the time to leave us a glowing 5-star rating on Expedia. Your feedback means the world to us, and we are thrilled to hear that you had such a wonderful experience with us.If there's anything else we can do to make your next stay even more enjoyable, please don't hesitate to reach out. We can't wait to welcome you back for another fantastic experience!Warm regards,MLB Team
10/10 Excellent
Anna
Voyage en couple
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anna
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Chloe Delattre, Operations Manager le 9 févr. 2024
Dear Anna,Thank you so much for your fantastic review!We're thrilled to hear that you enjoyed the central location of our hotel, as well as our exceptional breakfast and comfortable rooms. Providing an unforgettable experience for our guests is always our goal, and we're delighted that our welcoming and helpful team contributed to making your stay even more enjoyable.We look forward to welcoming you back in the near future! Thank you again for choosing our hotel!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Chloe Delattre, Operations Manager le 9 févr. 2024
Dear Guest,Thank you so much for rating us a perfect 10/10! Your positive feedback is greatly appreciated, and we're delighted to hear that you had an excellent experience during your stay with us. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon for another outstanding visit.Thank you for choosing our hotel!MLB Team
10/10 Excellent
Thomas
19 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Thomas
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Chloe Delattre, Operations Manager le 9 févr. 2024
Dear Thomas,Thank you so much for rating us a perfect 10/10! Your positive feedback is greatly appreciated, and we're delighted to hear that you had an excellent experience during your stay with us. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon for another outstanding visit.Thank you for choosing our hotel!MLB Team