Vue depuis l’hébergement

Avis sur DoubleTree by Hilton Hotel London -Tower of London

4 out of 5

Avis

8,2

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 556 avis sur 1140." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 318 avis sur 1140." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 129 avis sur 1140." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 84 avis sur 1140." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 53 avis sur 1140." "

8,6/10

Propreté

8,6/10

Personnel et service

8,2/10

Équipements

8,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,2/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

NADINE

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pas mal mais peut mieux faire
Un premier ressenti pas très positif en accédant à notre chambre. Pièce sombre, éclairage trop léger. En y regardant de plus près, il s'avère que les lieux sont très propres, bien entretenus même si la moquette au sol mériterait d'être rénovée. Personnel très accueillant et sympathique. Un chauffage dans la chambre pas très efficient.
Séjour de 3 nuits en novembre 2023

6/10 Satisfaisant

STEPHANE

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Bien situé mais très cher
Le prix n'est pas en rapport avec les services proposés
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Claus Christensen - General Manager le 16 nov. 2023
Dear Stephane,Thank you for taking the time to leave a review of our hotel and I am sorry to hear we did not meet your expectations on this occasion. We appreciate your feedback and this will help us as we continually work to improve our guest experience.We hope to welcome you back again soon.Sincerely,Claus ChristensenGeneral ManagerDoubleTree by Hilton London - Tower of London

10/10 Excellent

Domenico

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
Très bien placé à deux pas d’une station de métro , cet hôtel est propre et confortable. Petit déjeuner complet et bon. Bon compromis
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

10/10 Excellent

martin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en août 2023

8/10 Bien

Pierre-Paul

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en août 2023

10/10 Excellent

lirim

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
👍👍👍
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Grace, Front of House Manager le 5 juin 2023
Thank you for taking the time to share your experience, we look forward to welcoming you back again soon!

10/10 Excellent

Hadel

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bonne expérience, merci
Séjour de 2 nuits en janvier 2023

6/10 Satisfaisant

Didier

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté
Déçu
Rooftop quasi tout le temps fermé car privatisé :( Salle de sport fermé ! Sans aucun avertissement et sans aucun discount. Il y a mieux à côté avec piscine pour le même prix ou moins cher.
Séjour de 5 nuits en décembre 2022

8/10 Bien

Audrey-Anne

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Idéalement placé! Un sejo
Séjour de 1 nuit en octobre 2022

8/10 Bien

Didier

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel bien placé dans le centre des affaires
Le rooftop était privatisé plusieurs jours donc impossible d'y avoir accès ! c'est franchement pas très commercial de bloquer le bar et restaurant aux clients de l'hotel. A quoi ca sert de le mettre en avant dans la description de l'hotel s,il est tout le temps privatisé !
Séjour de 5 nuits en août 2022

4/10 Médiocre

Amin

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Décevant Décevant !!
ok pour l’emplacement, le hall de l’hôtel, le petit dej et l’Executive lounge. Pour la literie = 0, la salle de bain boffe, le lit king size …c’est un 140cm. Les chambres trop petites pour le prix payé! Aussi, J’ai galéré pour avoir un lit pliant pour ma fille. Pour le Room service, …sans plus, il n’y a pas grand chose à commander. Le roof top, vous n’y avez accès avec vos enfants que jusqu’à 18:00. Après ça devient une boîte de nuit /soirée privée et vous pouvez dire adieu au sommeil si vous vous trouvez au 9eme ou 10eme étage. J’ai aussi bataillé pour avoir une chambre plus grande qui correspond à la somme que j’ai payé et tous les jours, on me disait « on chambre votre chambre demain » finalement rien, jusqu’à la dernière nuit pour qu’il nous déplace dans une chambre avec un meilleur confort.
Séjour de 3 nuits en juin 2022

8/10 Bien

William

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I was running in the marathon. The property was in a decent position for access to the start in south east London & returning from the finish in the west end. The hotel was obviously going to be busy but the staff coped well with the queues & were generally very friendly & helpful. Early food being available for runners was a nice touch. My only minor complaint would be the carpet & decor was a little faded & looks as though it is due for a makeover. Otherwise an excellent stay.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Claus Christensen - General Manager le 24 avr. 2024
Dear William,Thank you for taking a moment to leave a review of our hotel. I am very pleased to hear you enjoyed your stay here with us and that the service met with your expectations. We appreciate your feedback about the decor and this will help us as we continually work to improve our guest experience.We look forward to welcoming you back again in the future.Sincerely,Claus ChristensenGeneral ManagerDoubleTree by Hilton London - Tower of London

8/10 Bien

Jonathan

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Claus Christensen - General Manager le 24 avr. 2024
Dear Jonathan,Thank you for taking a moment to leave a review of our hotel. I am very pleased to hear you enjoyed your stay here with us.We look forward to welcoming you back again in the future.Sincerely,Claus ChristensenGeneral ManagerDoubleTree by Hilton London - Tower of London

10/10 Excellent

Ebru

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
"Das Hotel bietet eine erstklassige Lage, nur 2 Gehminuten vom Underground Station entfernt und direkt an der beeindruckenden Tower Bridge. Die Umgebung lädt zu angenehmen Spaziergängen ein, und die zentrale Lage ermöglicht einen einfachen Zugang zu den Sehenswürdigkeiten der Stadt."
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Claus Christensen - General Manager le 24 avr. 2024
Dear Ebru,Thank you for taking a moment to leave a 5* review of our hotel. I am very pleased to hear you enjoyed your stay here with us and that the service met with your expectations. We look forward to welcoming you back again in the future.Sincerely,Claus ChristensenGeneral ManagerDoubleTree by Hilton London - Tower of London

10/10 Excellent

Anna

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Comfortable beds anf quiet! Would have liked a kettle to have a cup of tea.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Claus Christensen - General Manager le 24 avr. 2024
Dear Anna,Thank you for taking a moment to leave a 5* review of our hotel. I am very pleased to hear you enjoyed your stay here with us and that the service met with your expectations.We look forward to welcoming you back again in the future.Sincerely,Claus ChristensenGeneral ManagerDoubleTree by Hilton London - Tower of London

10/10 Excellent

Samuel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Claus Christensen - General Manager le 24 avr. 2024
Dear Jessica,Thank you for taking a moment to leave a 5/5 review of our hotel. I am very pleased to hear you enjoyed your stay here with us. We look forward to welcoming you back again in the future.Sincerely,Claus ChristensenGeneral ManagerDoubleTree by Hilton London - Tower of London

8/10 Bien

Daniele

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Soggiorno di due notti, posizione fantastica nel cuore di Londra, comodissimo alla metro, Hilton sempre una garanzia!
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Tracey

Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Rebecca

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Heiko, Steinen

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Cynthia

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Close to the tube! Excellent help from the staff for all our needs. Have stayed at this location twice. Will stay again if I come back to London.
Séjour de 4 nuits en janvier 2024

8/10 Bien

Nadege

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The bathroom had a problem with evacuation toilets
Séjour de 2 nuits en mars 2024

6/10 Satisfaisant

Gail

Les points forts : Propreté et personnel et service
Reasonable location, average breakfast, rooms need upgrade
Séjour de 1 nuit en mars 2024

4/10 Médiocre

Misbah La

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en mars 2024

8/10 Bien

Ning

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Scott

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location
Séjour de 4 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Ali

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent service
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 Excellent

America, Monterey Park

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Loved the convenience to the subway station.
Séjour de 2 nuits en mars 2024

8/10 Bien

Rachel

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Friendly, helpful staff. Fitness room has plenty of equipment. Comfortable bed. Spacious lounge area. Good location near the riverside, public transit, restaurants and shops.
Séjour de 5 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

AMANDA

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Upon arrival check in was quick and room was ready, required card swipe for elevator which I appreciate as added security feature. Room was spacious and clean, water provided in room. Washroom was ample size and had good products available. The only downfall in our room was the view , which was another wall a bit disappointing and wish it was noted during booking so we could of selected an alternate. However we had great views from elevator windows of London bridge. The onsite restaurant was great for dinner all organic and healthy selections. The included breakfast was simple and London standards, not too great for us vegetarians however we managed with yogurt and toast. Area was walkable , subway outside and safe for walking. We walked everywhere during out stay to Covent Garden , Buckingham Palace, Big Ben etc all under an hour walking. Great stay overall and suggested for a safe quiet option
Séjour de 3 nuits en mars 2024

8/10 Bien

darren

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Ceri

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Incredible location, a stones throw from Tower Hill tube station and the Tower of London. A short tube journey away from Euston and only a couple of stops from Victoria where we went to the theatre. Would definitely stay again. The only issue was that the hotel's payment system was down, meaning they took all my details manually- fine except later on when they hadn't taken the payment they simply locked us out of our room- two trips down four floors later it was sorted.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 Excellent

David

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Comfortable room, quiet location for a place that was so convenient. Lovely top floor bar.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 Excellent

Seng Bin

Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Claus Christensen - General Manager le 24 avr. 2024
Dear Seng Bin,Thank you for taking a moment to leave a 5/5 review of our hotel. I am very pleased to hear you enjoyed your stay here with us and that the service met with your expectations. We look forward to welcoming you back again in the future.Sincerely,Claus ChristensenGeneral ManagerDoubleTree by Hilton London - Tower of London

10/10 Excellent

Douglas

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This hotel made our trip very enjoyable!
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Tara

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Perfect place to stay for a city break, very close to Tower Hill Station, handy little Coop nearby
Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Nancy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Estuve 8 días hospedada aquí, la verdad el hotel bastante bien y su ubicación me gustó porque es una zona muy tranquila pero con mucho acceso a transporte público.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Claus Christensen - General Manager le 11 mars 2024
Dear Nancy,Thank you for taking a moment to leave a 5* review of our hotel. I am very pleased to hear you enjoyed your stay here with us and that the service met with your expectations. We look forward to welcoming you back again in the future.Sincerely,Claus ChristensenGeneral ManagerDoubleTree by Hilton London - Tower of London

10/10 Excellent

Erwin Johannes Maria

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Heerlijk ontbijt en ruime kamer 😃👍
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Claus Christensen - General Manager le 11 mars 2024
Dear Erwin,Thank you for taking a moment to leave a 5* review of our hotel. I am very pleased to hear you enjoyed your stay here with us and that the breakfast service met with your expectations. We look forward to welcoming you back again in the future.Sincerely,Claus ChristensenGeneral ManagerDoubleTree by Hilton London - Tower of London

8/10 Bien

Teresita

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Near the big bus tour stop. walkable. breakfast options outside of hotel are limited early morning..
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Claus Christensen - General Manager le 11 mars 2024
Dear Teresita,Thank you for taking a moment to leave a review of our hotel. I am very pleased to hear you enjoyed your stay here with us and that the service met with your expectations. We look forward to welcoming you back again in the future.Sincerely,Claus ChristensenGeneral ManagerDoubleTree by Hilton London - Tower of London

10/10 Excellent

Bob, Eufaula

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Claus Christensen - General Manager le 11 mars 2024
Dear Bob,Thank you for taking a moment to leave a 5* review of our hotel. I am very pleased to hear you enjoyed your stay here with us and that the service met with your expectations. Sincerely,Claus ChristensenGeneral ManagerDoubleTree by Hilton London - Tower of London

10/10 Excellent

Nicholas

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stayed at the Hilton by Tower of London on multiple occasions now and it never disappoints. Room always ready, clean, staff always polite and helpful. The App makes the check-in and out process even smoother. Nothing seems to be too much trouble here which makes the whole experience stress free.
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Carlito

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent location with great staff
Séjour de 2 nuits en février 2024

6/10 Satisfaisant

Alfred

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service et équipements
The location is excellent, the room was worn and not what we were suppose to get. On their website said we were suppose to get a renovated room. The room is nothing even close to the pictures that the hotel puts on their website. Would not stay at this hotel on our next vist to London.
Séjour de 3 nuits en février 2024

2/10 Horrible

Claudia Guadalupe

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Han Ho

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent quiet location with quick access to the Tower of London
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Claus Christensen - General Manager le 20 févr. 2024
Dear Han Ho,Thank you for taking the time to leave a 5* review of our hotel. I am very pleased to hear you enjoyed your stay with us and that the service met with your expectations. We hope to welcome you back again soon. Sincerely,Claus ChristensenGeneral Manager

10/10 Excellent

Andrew

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very close proximity to all the sights of London
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Claus Christensen - General Manager le 19 févr. 2024
Dear Andrew,Thank you for taking a moment to leave a 5* review of our hotel. I am very pleased to hear you enjoyed your stay here with us and that the service met with your expectations. We look forward to welcoming you back again in the future.Sincerely,Claus Christensen

2/10 Horrible

Tatiana

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
The conditions of floor 3 were horrible. The rug were with stain they smell like fungos. I will never choose a double tree again. I have pictures of the condition. The chair in the room with stains the sheets too. The worst hotel I stayed in my life and I pay $400 per night.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Claus Christensen - General Manager le 20 févr. 2024
Dear Tatiana,Thank you for taking the time to leave a review of our hotel and I am very sorry to hear we did not meet your expectations on this occasion. I have passed on your feedback to our maintenance and housekeeping teams to review. We appreciate your feedback and this will help us as we continually work to improve our guest experience.Sincerely,Claus ChristensenGeneral Manager

10/10 Excellent

Andrew

Voyage en famille
Nice clean hotel In great location, friendly pleasant staff.
Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Maggie

Séjour de 13 nuits en janvier 2024