Avis sur Citadines Apart'hotel Holborn-Covent Garden London
Citadines Apart'hotel Holborn-Covent Garden London
94-99 High Holborn, London, England
Avis
8,4
Très bien
8,4/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
11 janv. 2024
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Selma Tran-Van / Front Office Manager le 31 janv. 2024
Dear Ludovic, thank you for taking the time to leave us a review! I am sorry that you stay with us was not satisfactory. We would love to hear more about what we could do to improve. We started the full refurbishment of our property and I hoe you will give us another chance by staying in one of our future newly renovated rooms! Kind regards, Selma Tran-Van / Front Office Manager
6/10 Satisfaisant
Lyette
6 nov. 2023
Lyette
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Selma Tran-Van / Front Office Manager le 7 nov. 2023
Hi Lyette, thank you for taking the time to leave us a review! I'm glad you enjoyed your stay with us and would love to hear more about what you liked about your stay and what we could have done better. Do not hesitate to contact us directly. We started the refurbishment of our property and would love to welcome you back, this time in one of our future newly renovated rooms! Kind regards, Selma Tran-Van / Front Office Manager
10/10 Excellent
Guillaume
Voyage en famille
18 août 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Très bien situé
Guillaume
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Selma Tran-Van / Front Office Manager le 19 août 2023
Bonjour Guillaume, merci d'avoir pris le temps de nous laisser un avis et de nous avoir donné un score parfait ! Nous sommes très heureux que vous ayez apprécié un séjour confortable avec nous. Je suis désolée qu'il y ait eu une odeur dans votre chambre à votre arrivée, nous sommes un Apart'Hotel non fumeur et soyez assuré que l'odeur que vous avez signalée fera l'objet d'une enquête. Nous espérons que vous nous choisirez à nouveau à l'avenir! Cordialement, Selma Tran-Van - Front Office Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage d’affaires
17 févr. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Bel etablissement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en février 2023
Réponse de The Management le 20 févr. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to provide us with your feedback regarding your recent stay at Citadines Holborn.As we strive to maintain the highest customer satisfaction standards, monitoring our effectiveness can be a challenge at times. We welcome feedback such as yours, as they indicate the areas we can further improve. I have noted your feedback regarding your stay in our property and I’m sorry to read that you have faced issues about the water pressure while staying in our residence. Our maintenance team is working on it and we will do our best to make all steps needed to improve at the earliest possible.We are glad to know that the staff was friendly and welcoming.Once again, I do apologize for the unpleasant experience with us, I hope we can welcome you back in our property and show the improvements we made.Warm Regards,
10/10 Excellent
Marine
Voyage en couple
7 févr. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marine
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de The Management le 8 févr. 2023
Dear Marine,Thank you for your compliments about our serviced residence during your recent stay. We are happy to hear that you have enjoyed our facilities and service. We hope you will stay with us again.
4/10 Médiocre
Jean-François
Voyage en couple
8 déc. 2022
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean-François
Réponse de The Management le 9 déc. 2022
Dear Jean Francois,Thank you for your feedback which will be shared with the team at Citadines Holborn. Your feedback motivates us to do better to ensure that our residents have a warm and pleasant experience. We look forward to welcoming you again.Warm Regards,
10/10 Excellent
Fabien
31 oct. 2022
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Fabien
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de The Management le 31 oct. 2022
Dear Fabien,Thank you for taking the time to write this review. It is great to have you stay with us. We appreciate your review and the compliments about our service and facilities. We hope to welcome you again.
8/10 Bien
Marc
Voyage en couple
18 sept. 2022
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marc
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
Réponse de Front Office le 19 sept. 2022
Dear Marc, Thank you for taking the time to leave a review. We deeply appreciate your kind feedback. We are sorry that you have found the app complicated to us, we have taken a note if this and will address it with the company to see if there is anything we can do to improve it. We hope to welcome you again. Kind regards,
10/10 Excellent
Julien
Voyage en groupe
5 juil. 2022
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Julien
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Front Office le 13 juil. 2022
Dear Julien,
Thank you for taking the time to leave such a positive review, we deeply appreciate your kind feedback. We are extremely happy to hear that you had enjoyed your experience with us, and we hope to welcome you again in the future.
Kind Regards
10/10 Excellent
Cécile, Paris
Voyage en couple
21 mars 2020
Les points forts : Propreté et équipements
Cécile
Séjour de 4 nuits en mars 2020
Réponse de Guest Service le 21 mars 2020
Dear Guest
Thank you for taking the time to write this review. It is great to have you stay with us. We appreciate your review and the compliments about our service and facilities. We hope to welcome you again.
Kind regards
Guest Service
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 févr. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de The Management le 18 févr. 2020
Dear guest,
Thank you for staying with us. . It is always encouraging for us to learn that our valuable residents are satisfied with our facilities and service. We hope that we will have the pleasure of welcoming you again in the near future.
Kind regards
10/10 Excellent
SYLVAIN
4 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hôtel
SYLVAIN
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de The Management le 18 févr. 2020
Dear SYLVAIN,
I’m very glad to hear that your stay was so positive. We are happy to have met your expectations in service and quality standards. Receiving such positive feedback from our guests motivates us to further improve our commitment to delivering good service.
We very much look forward to welcoming you back at Citadines Holborn - Covent Garden.
Kind regards,
10/10 Excellent
Patrick
7 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
apart hotel tres agreable
Patrick
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Dimitri le 7 oct. 2019
Good evening,
Thank you for your preference in Citadines Holborn - Covent Garden, and for your valuable feedback.
It was a pleasure having you as our guest and hope in seeing you again in the future.
Kindest regards
Dimitri
Front Office Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
3 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en septembre 2019
Réponse de Guest Service le 4 oct. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
Kind Regards,
Guest Service
10/10 Excellent
Yves
Voyage en groupe
16 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent rapport qualité / prix
Yves
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Guest Service le 4 oct. 2019
Dear Yves,
Thank you for your comments regarding your recent stay at our residence.
I’m very glad to hear that your stay was so positive. We are happy to have met your expectations in service and quality standards. Receiving such positive feedback from our guests motivates us to further improve our commitment to delivering good service.
We look forward to welcoming you again.
Kind Regards,
Guest Service
8/10 Bien
amandine
15 août 2019
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
amandine
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Marjana le 17 août 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Vincent
14 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vincent
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Nickiya le 14 août 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Kind Regards, Guest Service
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
10 août 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de The Management le 10 août 2019
Dear traveler,
Thank you for your valued patronage and for sharing your experience on this platform.
We do have some French speaking staff members, however they might have been off shift during your stay.
Overall, we are happy that you had an enjoyable stay with us.
Kind regards
10/10 Excellent
Lindsey
9 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lindsey
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Nickiya le 9 août 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Catherine
27 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour à Londres en juillet
Catherine
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
Réponse de The Front of House Team le 7 févr. 2022
Dear Catherine,
Thank you for taking the time to leave a positive review. We deeply appreciate your kind feedback. We look forward to welcoming you again in the future.
Kind regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
26 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de The Management le 27 juin 2019
Dear traveler,
Thank you for your valued patronage and for your kind words.
We are delighted that you had an enjoyable stay with us.
We will look forward to welcoming you again in the near future.
Kind regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
24 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Guest Service le 24 juin 2019
Dear Reviewer,
Thank you for the review. I’m glad to read that you loved the hotel location and that you had a nice stay in London.
We look forward to having you stay with us.
Kind regards
Guest Service
10/10 Excellent
Nicolas
17 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nicolas
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Guest Service le 18 juin 2019
Dear Nicolas,
Thank you for your comments regarding your recent stay at our residence.
I’m very glad to hear that your stay was so positive. We are happy to have met your expectations in service and quality standards. Receiving such positive feedback from our guests motivates us to further improve our commitment to delivering good service.
We very much look forward to welcoming you back at Citadines Holborn,
Kind Regards,
Guest Service
10/10 Excellent
Nicolas
10 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Toujours parfait
Nicolas
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Guest Service le 10 juin 2019
Dear Nicolas,
First of all thank you so much for sharing your review with us. We are glad that you had an enjoyable stay at Citadines Holborn.
Thank you for your nice comments about the staff and the facilities that we offer. We pride ourselves in providing high standard apartments and our outmost aim is to make all our guests happy.
We look forward to welcoming you back soon and until then we send you our very best wishes.
Kind Regards,
Guest Service
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
19 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Lucka le 22 mai 2019
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Caroline, Tournai
Voyage en famille avec de jeunes enfants
12 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Caroline
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de .. le 14 mars 2019
Caroline, thank you for your lovely comments. I am delighted you had a good experience I do hope you will stay with us again. Regards Germana
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 mars 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en mars 2019
Réponse de The Management le 4 avr. 2019
Dear traveler,
We are glad that you had an enjoyable stay.
We look forward to welcoming you again.
Kind regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en mars 2019
Réponse de The Management le 4 avr. 2019
Dear traveler,
We are glad that you had an enjoyable stay.
We look forward to welcoming you again.
Kind regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
8 mars 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en février 2019
Réponse de The Management le 4 avr. 2019
Dear traveler,
We are glad that you had an enjoyable stay.
We look forward to welcoming you again.
Kind regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
21 févr. 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de . le 25 févr. 2019
Dear Guest
Thank you for your review
We were delighted to learn that you enjoyed your stay with us. At the same time, we are happy to have met your expectations in service and quality standards. Receiving such positive feedback from our residents motivates us to further improve our commitment to delivering good service.
Once again, thank you for your valued patronage. From all of us at Citadines Holborn, we look
forward to welcoming you again at any one of our serviced residences.
Yours sincerely
Germana Genovese
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
4 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
Réponse de The Management le 4 févr. 2019
Dear Traveler,
Thank you for sharing your experience on this platform and for your kind words. Your comments will be shared with all the staff here at Citadines Holborn - Covent Garden.
We will look forward to welcoming you again soon.
Kind regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 janv. 2019
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en décembre 2018
Réponse de Wing le 6 janv. 2019
Cher Contributeur,
Nous vous remercions de vos commentaires, que ne manquerons pas de partager avec l’équipe de Citadines Holborn-Covent Garden. Vos compliments nous incitent à améliorer en permanence le niveau de services que les résidents sont en droit d’attendre.
Nous vous remercions de faire de notre établissement l’un de vos hébergements privilégiés et serons ravis de vous accueillir à nouveau dans l'une de nos Résidences hôtelières.
Bien cordialement,
Wing Yin Choi
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
28 déc. 2018
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en décembre 2018
Réponse de Wing le 4 janv. 2019
Dear Reviewer,
Thank you for your feedback.
I am very sorry for the disruption during your stay with us. We take health and safety very seriously and our guests safety is paramount.
We really appreciate your understanding and co-operation.
Kind Regards,
Wing
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
13 déc. 2018
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en novembre 2018
Réponse de Nik Rekov le 18 déc. 2018
Thank you for your feedback.
As we strive to maintain the highest customer satisfaction standards, monitoring our effectiveness can be a challenge at times. We welcome feedback such as yours, as they indicate the areas we can further improve.
I have noted your feedback regarding your stay in our property and I’m sorry to read that you have faced issues while staying in our residence. I will take all your comments and discuss with my team and make all steps needed to improve at the earliest possible.
Once again, I do apologize for the unpleasant experience with us, I hope we can welcome you back in our property and show the improvements we made.
Kind Regards,
8/10 Bien
Matthieu
30 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour avec bébé très réussi
Matthieu
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de Wing le 2 déc. 2018
Cher Matthieu,
Nous vous remercions d’avoir pris le temps de partager vos commentaires.
Nous apprécions vos commentaires ainsi que vos compliments à propos de nos services. Nous espérons vous accueillir à nouveau dans l’une de nos résidences hôtelières.
Bien cordialement,
Wing Yin Choi
4/10 Médiocre
BRIGITTE
20 nov. 2018
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Juste un bon emplacement.....
BRIGITTE
Séjour de 3 nuits en novembre 2018
Réponse de The Management le 22 nov. 2018
Dear Brigitte,
Thank you for taking the time to provide us with your feedback regarding your recent stay at Citadines Holborn - Covent Garden.
I’m truly sorry to hear about your unpleasant experience. While we constantly strive to maintain the highest standards of customer satisfaction, regrettably, on this occasion, we have fallen short of our key objective. I therefore wish to extend to you my sincere apologies.
Unfortunately, there is no way of recreating the past. However, I can assure you that we value your feedback and your feedback has been utilized to improve our standards and services.
I hope we can welcome you back in our property and show the improvements we made.
Kind regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
12 nov. 2018
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de Kind regards, Management le 12 nov. 2018
Dear Guest,
Thank you for your review. Our location is ideal for getting around in the city, but the best part of the hotel is the staff. Thank you for recognizing their efforts! We hope to see you soon! We very much look forward to welcoming you back to Citadines London Holborn in the near future.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
26 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en octobre 2018
Réponse de .. le 29 oct. 2018
Dear Guest,Thank you for your review.
I was pleased to read your comments and delighted to hear you had a good experience with us and you were happy with the service you received.
I do hope we can welcome you back again soon.
With best wishes,
Germana Genovese
10/10 Excellent
Stéphane
23 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon emplacement, bon standing
Stéphane
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de .. le 24 oct. 2018
StephaneThank you for your most generous and encouraging feedback from your recent stay with us. We were truly delighted that we succeeded in creating a pleasant experience and that you have become a fan of our service and amenities.
We sincerely appreciate your recognition and recommendation and look forward to welcoming you back soon. In the interim, we remain at your service.
Sincerely,
Germana
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en septembre 2018
Réponse de .. le 5 oct. 2018
Dear Guest, Thanks for your review.Thanks for your comments that will be shared with my team. I Hope I can welcome you again very soon. Regards Germana
10/10 Excellent
Louis
24 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Louis
Séjour de 7 nuits en septembre 2018
Réponse de .. le 26 sept. 2018
Louis,Thank you for choosing Citadines Holborn as your accommodation during your holiday in London. It is always encouraging for us to learn that our valuable residents are satisfied with our service. We hope that we will have the pleasure of welcoming you again in the near future.Germana
8/10 Bien
Voyageur vérifié
17 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Globalement satisfait
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en août 2018
Réponse de . le 23 août 2018
Dear Guest, Thank you for your review, I am glad you enjoyed your stay , I hope you will stay with us again. Regards Germana
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
24 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Réponse de .. le 25 juin 2018
Thank you for rating our hotel so generously. Regards Germana
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Réponse de The Management le 26 juin 2018
Dear Traveler,
Thank you for staying with us, for your nice words and rating.
We are delighted that you enjoyed your stay.
We will look forward welcoming you again in the near future.
Kind regards,
10/10 Excellent
Nathalie
22 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Genial
Nathalie
Séjour de 2 nuits en mai 2018
Réponse de .. le 24 mai 2018
Nathalie,Thank you for your feedback which I was delighted to receive.
I am so pleased to hear you had such an enjoyable stay with us and how much you liked one of our rooms. Our location is ideal for getting around in the city, but the best part of the hotel is the staff. Thank you for recognizing their efforts! We hope to see you soon!
We very much look forward to welcoming you back to Citadines London Holborn in the near future.
With our very best wishes,
Germana
6/10 Satisfaisant
Noelle, nice
28 avr. 2018
Les points faibles : Personnel et service
Établissement bien situé
Noelle
Séjour de 6 nuits en avril 2018
Réponse de .0. le 30 avr. 2018
Noelle,Thank you very much for choosing Citadines Holborn and for taking the time to post your review about your stay and for your recommendation.
Look forward to the pleasure of welcoming you back. In the meantime, if I can be of any assistance, please do not hesitate to contact me.
Kind regards,
Germana Genovese
10/10 Excellent
Matthieu
16 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great choice central
Matthieu
Réponse de .. le 18 avr. 2018
Dear Matthieu,Thank you for your most generous and encouraging feedback from your recent stay with us. We were truly delighted that we succeeded in creating a pleasant experience and that you have become a fan of our service and amenities.
We sincerely appreciate your recognition and recommendation and look forward to welcoming you back soon. In the interim, we remain at your service.
Sincerely,
Germana
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
23 mars 2018
Les points forts : Propreté
Bien adapté à séjour prolongé
Voyageur vérifié
Réponse de The Management le 26 mars 2018
Cher voyageur,
Merci de rester avec nous et de partager votre expérience sur cette plateforme. Nous nous réjouissons de vous accueillir bientôt.
Sincères amitiés,
10/10 Excellent
BRUNO
23 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
BRUNO
Réponse de . le 26 févr. 2018
Bruno
Thank you for your generous rating. Regards Germana
8/10 Bien
Voyageur vérifié
12 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2018
Réponse de Diana - Senior Receptionist le 14 févr. 2018
Dear Traveller,
Thank you for your stay with us and for your kind words.
We will look forward welcoming you again soon.
Kind regards,