Avis sur Quality Inn & Suites Little Rock West
Quality Inn & Suites Little Rock West
300 Markham Center Drive, Little Rock, AR
Avis
8,4
Très bien
8,8/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
14 avr. 2024
Les points forts : Équipements
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Sebastian, Richmond
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sebastian
Séjour de 2 nuits en mars 2024
4/10 Médiocre
Byron
26 mars 2024
Byron
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Cara
23 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cara
Séjour de 1 nuit en mars 2024
6/10 Satisfaisant
Ghaith, villa park
Voyage d’affaires
9 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ghaith
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de RP le 10 mars 2024
Dear Guest,Thank you for your review. I can assure you with 100% confidence that our bedsheets are never dirty upon arrival to our rooms. This is one of the many important aspects of providing a clean hotel room that we take VERY seriously.Please contact me to discuss this matter in more detail.Thank youManagement
6/10 Satisfaisant
Mark, Acworth
Voyage d’affaires
29 févr. 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de RP le 29 févr. 2024
Dear Sir,Thank you for your stay. We are located on a street with two other upscale hotels; multiple medical offices; and the Arkansas Game and Fish Commission building—I would not say that we are in a “seedy” area of West Little Rock. Yes, you are correct in that the Motel 6 is sketchy. However, we have strict renting practices and strict security protocols in place to make sure the patrons from that property do not enter our property. Staff and guest safety is of utmost importance to me.I hope you will consider staying with us again as many repeat clientele do.Thank youManagement
10/10 Excellent
Pamela
29 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pamela
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Loretta, Tyler
Voyage d’affaires, Voyage en couple
26 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Loretta
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
laura
Voyage en famille
5 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing family stay
laura
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
Jesus
Voyage d’affaires
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jesus
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Jerry
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jerry
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Becky
Voyage en famille
2 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Becky
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
8/10 Bien
Ronna
Voyage en famille, Voyage d’affaires
29 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ronna
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de GM le 29 nov. 2023
Thank you for your kind review! We look forward to having you stay again.
10/10 Excellent
John
25 nov. 2023
John
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
17 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Would stay here again
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
8/10 Bien
Belinda
15 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Belinda
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
8/10 Bien
Elisabeth
9 nov. 2023
Elisabeth
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Arthur
Voyage en famille
8 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Arthur
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Jerry
Voyage en couple
7 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jerry
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
6/10 Satisfaisant
david
3 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
david
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de RP le 3 nov. 2023
Dear Sir,Thank you for stating you were happy with the room during your stay. I am glad you found our guestroom to be comfortable and accommodating.Please check your Expedia messages as the system is automatically programmed to send all Expedia reservations a message explaining this 75.00 incidentals hold. This is also clearly explained at the front desk prior to proceeding with the check-in. If at any point you do not agree, you are always welcome to not proceed and cancel your reservation with zero fees. Also, if you are ever still in doubt, always call the property directly to ask for any specific deposits--this is the best way. Many hotels are not upfront about extra deposits/incidentals and that is why most guests never even realize it was authorized--but we are very up front about it to avoid any surprises for the guest when seeing a "pending" authorization on their credit/debit card.Sir, this has absolutely nothing to do with "trusting" my clientele. This has everything to do with keeping my hotel safe and clean for all of my guests. As you stated, the guestroom was "fine for your purposes." Having specific rules and regulations in place is how we keep our hotel in great condition. If we had zero rules in place and rented to anyone and everyone; you would experience a much different hotel. You would have questionable clientele wandering around; filthy rooms; and unsafe conditions. I will not allow my hotel to become this.Guest and staff safety is of utmost importance to me. I will never apologize for setting forth rules and regulations that keep my hotel safe and clean for my guests and staff.Thank you,Management
10/10 Excellent
dennis
30 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
dennis
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Theodore
29 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Theodore
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Chad
29 oct. 2023
Chad
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Raymundo
26 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
1 night stay for surgery at UAMS
Raymundo
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Jadranko
Voyage en couple
25 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jadranko
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Tessa
14 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tessa
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Beatriz
25 sept. 2023
Beatriz
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Karalene
Voyage d’affaires, Voyage en couple
25 sept. 2023
Les points forts : Propreté et équipements
Karalene
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
8/10 Bien
Trae and Angel
25 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Trae and Angel
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
8/10 Bien
Kristi
Voyage en couple
19 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
Kristi
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Barbara
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
16 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Barbara
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Raciel
13 sept. 2023
Raciel
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Ernestinev
12 sept. 2023
Ernestinev
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
2/10 Horrible
Ashlee
8 sept. 2023
Ashlee
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
8/10 Bien
Melissa
6 sept. 2023
Melissa
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
8/10 Bien
Ismael
28 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ismael
Séjour de 4 nuits en août 2023
6/10 Satisfaisant
Citerika
27 août 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Citerika
Séjour de 1 nuit en août 2023
2/10 Horrible
Stanley
25 août 2023
Stanley
Séjour de 1 nuit en août 2023
10/10 Excellent
Felicia
Voyage en famille
7 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Awesome location, staff, and price
Felicia
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de GM le 7 août 2023
Thank you for such a wonderful, honest review! We hope you will stay with us again.
10/10 Excellent
Ronnie Holmes
6 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ronnie Holmes
Séjour de 1 nuit en août 2023
8/10 Bien
Allison
1 août 2023
Allison
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de GM le 2 août 2023
Thank you!
8/10 Bien
Martin
1 août 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Martin
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
6/10 Satisfaisant
Amanda
28 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Clean but Crappy air conditioning
Amanda
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de RP le 28 juil. 2023
Dear Amanda,Thank you for acknowledging the cleanliness of your room during your stay at our hotel. We take great pride in providing a clean, safe room for all of our guests.Some of our PTAC units are unable to run on "constant fan" mode due to the humidity in Arkansas during the summer months. Running the fan at all times would make the rooms extremely "sticky" due to our high humidity conditions. The PTAC is functioning properly just like your central AC unit at home does--it shuts on and off as it reaches the desired temperature. When I entered your room at check out, it was set on 65. With the temperature gun; the unit was blowing cold air and the temperature in the middle of the room was 65. Our units go down to 61 or 60 degrees. Please take it down all the way to 60 if you'd like it cooler next time.We really appreciate your stay and hope you will consider staying with us again in the future. You will see that all guests are extremely happy with our hotel no matter what time of year.Thank youManagement
8/10 Bien
Lakeisha
24 juil. 2023
Lakeisha
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
4/10 Médiocre
Michael
23 juil. 2023
Michael
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de GM le 24 juil. 2023
Dear GuestPlease email me at QualityInnWLR@gmail.com explaining any particular issues you encountered. I am sorry we failed to meet your expectations, that is not how I want our hotel to be viewed. I look forward to hearing from you soon.Thank you
8/10 Bien
Jason
23 juil. 2023
Jason
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de RP le 2 août 2023
Thank you for your review!
10/10 Excellent
Sandi
19 juil. 2023
Sandi
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de RP le 2 août 2023
Thank you for your wonderful review!
8/10 Bien
Linda
9 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Linda
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
10/10 Excellent
Julia
8 juil. 2023
Julia
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
4/10 Médiocre
Robyn
Voyage en famille, Voyage d’affaires
8 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Robyn
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de RP le 8 juil. 2023
Dear GuestI believe you confused our property with another. Every single room has brand new carpet in our hotel—all completed in the last few months. We also have new furniture; new sofas; new bedding; and new bathrooms. I am sorry if you felt this property is subpar but we work very hard to keep it clean and updated. I hope you will stay with us again. Thank youManagement