Les notes se basent sur un nombre total de 213 avis vérifiés

Ils ont payé. Ils ont séjourné. Nous avons vérifié.
4,1 sur 5
Recommandé par 92 % des clients
4,5 Propreté de la chambre
4,1 Services et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,2 Conditions de l'hôtel
Avis Expedia vérifiés
Ils ont payé. Ils ont séjourné. Nous avons vérifié.
4 sur 5
par un voyageur vérifié de Canada

Very near the major doubledecker tourbuses stops!

Publié le 12 avr. 2016
-friendly staff -very close the the major tour bus stops; super convenient -clean room -modern -free wifi
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Hotel liegt in der Einflugschneise. Sehr laut.

Publié le 23 mars 2016
Les + : Die zentrale Lage.
Les - : Extrapreise wie Hund, Frühstück wurden bei der Buchung nicht genannt. Für beides 15,-- EURO pro Person und Übernachtung eatwas überteuert.
Situation : Etwas außerhalb des Zentrums aber nahe zur U-Bahn und allen anderen öffentlichen Verkehrsmitteln.
Waren 1 Woche in Lissabon. Das Hotel hat eine gute Lage, aber leider viel zu laut.
4 sur 5
par un voyageur vérifié de Ottawa, Canada

Store luggage

Publié le 7 févr. 2016
Les + : Price is unbeatable for value, close to metro and quiet area.
Situation : The location is near the metro ( Plaça Espanhã) and also near the Gulbekian Museum and Corte Ingles Shopping area .
I stayed here one night and then went up to Porto for 3 days before returning to the hotel. They have a luggage storage area where I was able to leave my large luggage. Close to a metro station - Plaça Espahnã, (everything is uphill in Portugal) and to a Corte Ingles shopping Centre. It is excellent value for money. The staff is exceptional. The Gulbekian Museum is just around the corner.
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
20 févr. 2016 par Isabel Rodrigues, Direction de l'hôtel
Thank you for your kind coments regarding to your stay in Hotel Ibis José Malhoa. I'm delighted that you have enjoy your stay and I'll share with my team. We work in order to get your satisfaction. I look forward to welcoming you back again soon. Kind regards
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
20 févr. 2016 par Isabel Rodrigues, Direction de l'hôtel
Thank you for your kind coments regarding to your stay in Hotel Ibis José Malhoa. I'm delighted that you have enjoy your stay and I'll share with my team. We work in order to get your satisfaction. I look forward to welcoming you back again soon. Kind regards
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
20 févr. 2016 par Isabel Rodrigues, Direction de l'hôtel
Thank you for your kind coments regarding to your stay in Hotel Ibis José Malhoa. I'm delighted that you have enjoy your stay and I'll share with my team. We work in order to get your satisfaction. I look forward to welcoming you back again soon. Kind regards
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
20 févr. 2016 par Isabel Rodrigues, Direction de l'hôtel
Thank you for your kind coments regarding to your stay in Hotel Ibis José Malhoa. I'm delighted that you have enjoy your stay and I'll share with my team. We work in order to get your satisfaction. I look forward to welcoming you back again soon. Kind regards
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
20 févr. 2016 par Isabel Rodrigues, Direction de l'hôtel
Thank you for your kind coments regarding to your stay in Hotel Ibis José Malhoa. I'm delighted that you have enjoy your stay and I'll share with my team. We work in order to get your satisfaction. Kind regards
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
20 févr. 2016 par Isabel Rodrigues, Direction de l'hôtel
Thank you for your kind coments regarding to your stay in Hotel Ibis José Malhoa. I'm delighted that you have enjoy your stay and I'll share with my team. We work in order to get your satisfaction. Kind regards
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
20 févr. 2016 par Isabel, Direction de l'hôtel
Thank you for your kind coments regarding to your stay in Hotel Ibis José Malhoa. I'm delighted that you have enjoy your stay and I'll share with my team. We work in order to get your satisfaction. Kind regards
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Gente amabilisima !!

Publié le 6 janv. 2016 sur Hotels
Excelente en todos los aspectos
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
24 janv. 2016 par Isabel Rodrigues, Direction de l'hôtel
Agradeço os seus comentários relativos à sua estadia no Hotel Ibis José Malhoa. A sua opinião é muito valorizada e a minha equipa aprecia a confiança que depositou em nós. Esperamos voltar a dar-lhe as boas vindas em breve. Atenciosamente isabel Rodrigues
4 sur 5
par Luis Carlos de Recife

Muito calor

Publié le 4 janv. 2016 sur Hotels
Muito quente os quartos.
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
24 janv. 2016 par Isabel Rodrigues, Direction de l'hôtel
Agradeço os seus comentários relativos à sua estadia no Hotel Ibis José Malhoa. A sua opinião é muito valorizada e a minha equipa aprecia a confiança que depositou em nós. Em relação ao seu comentário, o nosso sistema é ar climatizado e neste momento, estamos com a temperatura de inverno. Neste momento, as nossas condutas apenas emitem ar quente. Por isso, os quartos ficarem quentes.. Esperamos voltar a dar-lhe as boas vindas em breve. Atenciosamente Isabel Rodrigues assistente de Direcção
4 sur 5
par roberta m m de Recife

Satisfeito

Publié le 3 janv. 2016 sur Hotels
Gostei estou satisfeito
3 sur 5
par Arnaldo de Porto Alegre

Boa opção.

Publié le 30 déc. 2015 sur Hotels
Bom hotel
5 sur 5
par JULITA de KØBENHAVN

GOOD PLACE

Publié le 25 déc. 2015 sur Hotels
this hotel is like new , very clean everywhere , clean rooms , nice interior architecture ,at main hall two free internet , bar , super nice stuff at reception, the building looks good plus inside its nice to stay, also moderate prices , not far from metro and outside nice area with a lot of green tropical plants , and the temperature in december 23 this all made i will book this hotel next time , LOVE THIS PLACE
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 24 déc. 2015 sur Hotels
5 sur 5
par Andrius

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 22 déc. 2015 sur Hotels