Avis sur The Winchester Hotel by NEWMARK
The Winchester Hotel by NEWMARK
221 Beach Road, Sea Point, Cape Town, Western Cape
Avis
9,2
Merveilleux
9,2/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
3 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Team Winchester le 9 sept. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Martine, 85440
11 sept. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
je recommande
Martine
Réponse de Murray le 14 mai 2016
Dear Martine
Thank you for staying with us at Winchester Mansions, it was our absolute pleasure having you as our guest.
We are so lucky to be located near the heart of Cape Town Centre and it is a very strategic location that brings our guests just a few steps away from must-see attractions.
I do hope that the next time you are travelling to South Africa, that you will come and stay with us again.
Kind regards
Murray Nell
Managing Director
Winchester Mansions 221 Beach Road Sea Point 8005 Cape Town
8/10 Bien
Voyageur vérifié
13 oct. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice location and close to the sites of interest
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Daphné, Genève, Suisse
20 nov. 2010
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Winchester Mansions, à vie ma maison à Cape Town
Daphné
8/10 Bien
Isabell
25 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Isabell
Séjour de 7 nuits en mars 2024
4/10 Médiocre
thomas, kohler
15 mars 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
thomas
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Walda le 20 mars 2024
Thank you for your feedback, we apologize that you did not enjoy your stay with us. I have also sent you a message to your inbox. Best Regards, Walda LloydGeneral Manager
10/10 Excellent
Susan
12 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Susan
Séjour de 2 nuits en mars 2024
8/10 Bien
stanley
6 mars 2024
stanley
Séjour de 5 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Stephen
5 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephen
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Walda le 20 mars 2024
Thank you for your feedback! Hope to welcome you back soon. Best Regards, Walda LloydGeneral Manager
8/10 Bien
Hillel
9 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hillel
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Walda le 20 mars 2024
Thank you for your feedback! Hope to welcome you back soon. Best Regards, Walda LloydGeneral Manager
10/10 Excellent
Alexander
Voyage en famille
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexander
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Walda le 20 mars 2024
Thank you for your feedback! Hope to welcome you back soon. Best Regards, Walda LloydGeneral Manager
8/10 Bien
Mrs L
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Mrs L
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Walda le 20 mars 2024
Thank you for your feedback! Hope to welcome you back soon. Best Regards, Walda LloydGeneral Manager
10/10 Excellent
Samantha
Voyage en famille
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wonderful Winchester
Samantha
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Walda le 20 mars 2024
Thank you for your feedback! Hope to welcome you back soon. Best Regards, Walda LloydGeneral Manager
10/10 Excellent
Holly
Voyage en famille
18 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Holly
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Walda le 20 mars 2024
Thank you for your feedback! Hope to welcome you back soon. Best Regards, Walda LloydGeneral Manager
10/10 Excellent
Darren
16 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beautiful Rooms and very comfortable stay
Darren
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Walda le 20 mars 2024
Thank you for your feedback! Hope to welcome you back soon. Best Regards, Walda LloydGeneral Manager
8/10 Bien
ingrid
25 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very happy with commitment of staff
ingrid
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Walda le 20 mars 2024
Thank you for your feedback! Hope to welcome you back soon. Best Regards, Walda LloydGeneral Manager
10/10 Excellent
Delna
12 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Delna
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Walda le 20 mars 2024
Thank you for your feedback! Hope to welcome you back soon. Best Regards, Walda LloydGeneral Manager
10/10 Excellent
Carole, Blue Bell
Voyage en couple
2 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carole
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de Walda le 20 mars 2024
Thank you for your feedback! Hope to welcome you back soon. Best Regards, Walda LloydGeneral Manager
10/10 Excellent
Delna
25 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Delna
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Walda le 20 mars 2024
Thank you for your feedback! Hope to welcome you back soon. Best Regards, Walda LloydGeneral Manager
4/10 Médiocre
Thai Ping
13 sept. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Old hotel needs more TLC
Thai Ping
Séjour de 6 nuits en septembre 2023
Réponse de Walda le 20 mars 2024
Thank you for your feedback, our apologies that you did not enjoy your stay at our hotel. We appreciate the constructive feedback. Best Regards, Walda LloydGeneral Manager
10/10 Excellent
JUANJO
Voyage en famille
9 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un hotel fantástico con un muy buen nivel de servi
JUANJO
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Walda le 20 mars 2024
Thank you for your feedback! Hope to welcome you back soon. Best Regards, Walda LloydGeneral Manager
10/10 Excellent
Andrea
Voyage en couple
6 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrea
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Walda le 20 mars 2024
Thank you for your feedback! Hope to welcome you back soon. Best Regards, Walda LloydGeneral Manager
10/10 Excellent
Ann
19 juin 2023
Ann
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Walda le 20 mars 2024
Thank you for your feedback! Hope to welcome you back soon. Best Regards, Walda LloydGeneral Manager
10/10 Excellent
Lisa
Voyage en couple
19 mai 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Lisa
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Walda le 20 mars 2024
Thank you for your feedback! Hope to welcome you back soon. Best Regards, Walda LloydGeneral Manager
8/10 Bien
Rajendran
8 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rajendran
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Walda le 20 mars 2024
Thank you for your feedback! Hope to welcome you back soon. Best Regards, Walda LloydGeneral Manager
8/10 Bien
olivier
3 mai 2023
olivier
Séjour de 6 nuits en avril 2023
Réponse de Walda le 20 mars 2024
Thank you for your feedback! Hope to welcome you back soon. Best Regards, Walda LloydGeneral Manager
8/10 Bien
jennifer
15 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
jennifer
Séjour de 7 nuits en avril 2023
Réponse de Walda le 20 mars 2024
Thank you for your feedback! Hope to welcome you back soon. Best Regards, Walda LloydGeneral Manager
10/10 Excellent
Hans van
Voyage d’affaires
3 avr. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hans van
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Walda Lloyd - General Manager le 3 avr. 2023
Groeten uit het Winchester Hotel.Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze accommodatie op Expedia te beoordelen, dit wordt zeer op prijs gesteld.We zijn verheugd om te zien dat u onze diensten en faciliteiten bevredigend vond, want dit is waar we naar streven, uitstekende gastenservice.Moet zeggen dat we hier echt een geweldig team zijn.Houd er rekening mee dat we het Top Management op de hoogte hebben gebracht van uw opmerkingen.Ik kijk ernaar uit u in de nabije toekomst weer te verwelkomen.Al het beste,Walda Lloyd
4/10 Médiocre
Thomas
2 avr. 2023
Thomas
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Walda Lloyd - General Manager le 3 avr. 2023
Greetings from the Winchester Hotel.Thank you for taking the time to rate our Property on Hotels.com, this is really appreciated.We are disheartened to see that you found our services below your expectation. This is not what we strive for, but for excellent guest service. Please feel free to give me a call should you want to discuss your review score for us to know where we can better our service.Looking forward in welcoming you back in the near future. All the best,Walda Lloyd
10/10 Excellent
Stewart
Voyage en famille
24 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stewart
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Walda Lloyd - General Manager le 3 avr. 2023
Greetings from the Winchester Hotel.Thank you for taking the time to rate our Property on Expedia, this is really appreciated.We are delighted to see that you found our services and facilities satisfying, as this is what we strive for, excellent guest service. Must say that we are truly a great team working here. Please note that we have advised Top Management of your comments. Looking forward in welcoming you back in the near future. All the best,Walda Lloyd
10/10 Excellent
Christopher
4 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christopher
Séjour de 5 nuits en février 2023
10/10 Excellent
Ricki
2 mars 2023
Ricki
Séjour de 1 nuit en février 2023
10/10 Excellent
Ruth
Voyage en couple
14 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ruth
Séjour de 4 nuits en février 2023
Réponse de Walda Lloyd - General Manager le 3 avr. 2023
Greetings from the Winchester Hotel.Thank you for taking the time to rate our Property on Expedia, this is really appreciated.We are delighted to see that you found our services and facilities satisfying, as this is what we strive for, excellent guest service. Must say that we are truly a great team working here. Please note that we have advised Top Management of your comments. Looking forward in welcoming you back in the near future. All the best,Walda Lloyd
6/10 Satisfaisant
Jennifer
10 janv. 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Jennifer
Séjour de 4 nuits en janvier 2023
Réponse de Walda le 20 mars 2024
Thank you for your feedback! Hope to welcome you back soon. Best Regards, Walda LloydGeneral Manager
10/10 Excellent
Patrik
Voyage en groupe
22 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Patrik
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de Walda Lloyd - General Manager le 3 avr. 2023
Groeten van het Winchester Hotel, Bedankt voor uw geweldige beoordeling van ons eigendom. Ik zal dit zeker delen met het hele team. Het allerbeste en we kijken ernaar uit u in de niet zo verre toekomst weer bij ons te hebben.Groetjes, Walda Lloyd
10/10 Excellent
Emma
Voyage en famille
30 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Emma
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Michael Liffmann le 4 sept. 2022
Greetings From the Winchester hotel.Thank you for taking the time to review out hotel. We are exceptionally delighted to hear that your stay was wonderful. We are looking forward to the next visit.All the Best,Michael Liffmann
10/10 Excellent
Joshua
29 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joshua
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Michael Liffmann le 4 sept. 2022
Greetings From the Winchester hotel.Thank you for taking the time to review out hotel. We are exceptionally delighted to hear that your stay was wonderful. We are looking forward to the next visit.All the BestMichael Liffmann
10/10 Excellent
Mary Ellen
Voyage en couple
14 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mary Ellen
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Michael Liffmann le 24 août 2022
Greetings Mrs Ellen,Thank you for your most valued feedback, We appreciate the time it took for you to review our hotel.We are delighted to hear that you had a wonderful time with us.We are looking forward to welcoming you back to your home away from home.All the Best,Michael Liffmann
10/10 Excellent
Rajendran
30 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rajendran
Séjour de 2 nuits en mai 2022
10/10 Excellent
James
13 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
James
Séjour de 3 nuits en mai 2022
10/10 Excellent
David
14 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
David
Séjour de 2 nuits en mars 2022
10/10 Excellent
Vicki
5 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Vicki
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Walda Lloyd - General Manager le 3 avr. 2023
Greetings from the Winchester Hotel.Thank you for taking the time to rate our Property on Expedia, this is really appreciatedI would like to extend my apologies to the experience that you had at our pool.I have advised Top Management regarding your comments on the related issue, and you can rest assured that it will be addressed accordingly with the specific department. Looking forward in welcoming you back in the near future. All the best,Walda Lloyd
10/10 Excellent
Michael
19 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Go to place to stay in Sea Point
Michael
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
Réponse de Michael le 24 janv. 2022
Dear Michael
Thank you for your very positive review of our beautiful hotel. I will be sure to pass on your comments to the team.
Looking forward to welcoming you back to the hotel in the not so distant future.
All the best
Michael
10/10 Excellent
Joanne
10 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Joanne
Séjour de 7 nuits en décembre 2021
Réponse de Michael le 11 janv. 2022
Hi Joanne
Thank you for our perfect score! I am extremely proud of the team and that they gave you a seamless experience.
Hope to have you back with us soon
All the best
Michael
10/10 Excellent
NANCY
Voyage en couple
12 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
NANCY
Séjour de 3 nuits en décembre 2021
Réponse de Michael le 11 janv. 2022
Dear Nancy, Thank you for your amazing review of our property. I will be sure to share this with the whole team.
All the best for 2022 and we look forward to having you back with us in the not so distant future.
Regards
Michael
10/10 Excellent
andrea
28 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
My favourite hotel in Cape Town
andrea
Séjour de 3 nuits en novembre 2021
Réponse de Michael le 30 nov. 2021
Good morning Andrea, Thank you so much for your positive feedback after your stay with us. Your comments will be celebrated with the team as we continue to take this amazing properties to new heights. We look forward to welcoming you back to the Winchester Hotel in the not so distant future.
All the best
Regards
Michael
10/10 Excellent
Willie
Voyage d’affaires
14 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Willie
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Team Winchester le 29 avr. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Eugene
12 mars 2020
Eugene
Séjour de 2 nuits en mars 2020
Réponse de Walda le 20 mars 2024
Thank you for your feedback! Hope to welcome you back soon. Best Regards, Walda LloydGeneral Manager
10/10 Excellent
Kurt
7 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kurt
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Team Winchester le 29 avr. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
7 mars 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en février 2020
Réponse de Team Winchester le 29 avr. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!