Piscine extérieure, tentes de plage, parasols de plage

Avis sur Westgate Las Vegas Resort & Casino

4 out of 5
Westgate Las Vegas Resort & Casino
3000 Paradise Road, Las Vegas, NV

Avis

7,8

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 1334 avis sur 3170." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 740 avis sur 3170." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 539 avis sur 3170." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 276 avis sur 3170." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 281 avis sur 3170." "

8,2/10

Propreté

8,2/10

Personnel et service

7,6/10

Équipements

7,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,8/10

Écoresponsabilité

Avis

4/10 Médiocre

Alexis

Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Social media support le 10 avr. 2024
Hi Alexis, Thank you for taking the time to rate your visit. We would have loved to know more as we genuinely care about our guests' experience. We hope we will get the chance to make your next stay much better. Kind regards,Social media support

8/10 Bien

Patrick

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
La piscine est hors service lors de octobre à avril. Décevant puisqu’on ne nous en avait pas informé lors de la réservation.
Séjour de 3 nuits en février 2024

4/10 Médiocre

Katharina

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de Social Media Support le 8 janv. 2024
Hi Katharina, Thank you for taking the time to rate the Westgate Las Vegas Resort and Casino. We regret to see that you had a less than exceptional stay, while we don’t know the reason why, we hope you give us another chance to provide you with an experience that exceeds all your expectations.Best Wishes,Social Media Support

6/10 Satisfaisant

Stéphane

Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Social Media Support le 13 nov. 2023
Hi Stephane, Thank you for the feedback on the Westgate Las Vegas Resort and Casino. We regret to learn that you did not fully enjoy your experience. It is our hope that you will allow us the honor of hosting a more excellent stay in the future.Best Wishes,Social Media Support

10/10 Excellent

janet torres

Séjour de 4 nuits en septembre 2023

6/10 Satisfaisant

Jean

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté
Old and need to be refresh
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Réponse de Social Media Support le 31 mai 2023
Good Morning Jean,Thank you for taking the time to rate Westgate Las Vegas Resort & Casino. Your satisfaction is essential to us, and we aim to do all we can to ensure it. We aim to exceed your expectations, and we hope you will revisit us soon. Best Regards,

10/10 Excellent

Jessica

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Un peu loin de la Strip mais près du monorail. Hôtel vraiment très bien. Les installations sont super.
Séjour de 4 nuits en avril 2023
Réponse de Social Media Support le 25 avr. 2023
Hi Jessica, Thank you so much for taking the time to provide us with your feedback. We are so delighted that you rate our service as 5-star as we strive to provide just that for all our customers. We look forward to seeing you again soon at the Westgate Las Vegas Resort & Casino.Best Wishes,

10/10 Excellent

Louis Georges

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Près du monorail, ce qui facilitait les déplacements.
Séjour de 5 nuits en mars 2023
Réponse de Westgate Resorts le 3 avr. 2023
Louis,Thank you very much for your rating. We are glad you had a terrific stay and we invite you to visit us again soon. Kind regards,Social Media Support

8/10 Bien

Sophie

Séjour de 5 nuits en février 2023
Réponse de Social media support le 28 mars 2023
Hi Sophie, thanks for taking the time to rate your time with us. We hope to get the chance to welcome you back to Westgate Resorts.Kind regards

10/10 Excellent

Yves

Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de Social media support le 17 mars 2023
Hi Yves, thank you for taking the time to rate your experience. We would love to welcome you back in the future to deliver you the exceptional vacation you deserve.Kind regards

10/10 Excellent

ivon

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very clean ,Nice and staff are very helpful

6/10 Satisfaisant

Rene

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service et équipements
C’est notre cinquième visite à cet hôtel, notre chambre était assez désuète et le robinet de la baignoire était défectueux. Ils devraient avoir un document qui stipule que nous sommes de bons clients loyaux et un upgrade aurait été apprécié… le monorail à proximité est un plus!. René Simard
Séjour de 7 nuits en octobre 2022
Réponse de Westgate Resorts le 17 nov. 2022
Veuillez accepter nos excuses les plus sincères que nos hébergements n'aient pas répondu à vos attentes. Nous parlerons avec notre équipe pour nous assurer que nous travaillons pour offrir le meilleur à nos clients à l'avenir, et nous espérons que vous nous donnerez l'occasion de nous rattraper.

6/10 Satisfaisant

Carolyne

Voyage en couple
Les points forts : Propreté
Bain très moyen ( bain douche)pour le prix payé. Bruillant car chambre communicante que nous avions jamais demandé.
Séjour de 4 nuits en octobre 2022
Réponse de Social Media Support le 26 déc. 2022
Bonjour Carolyne, Merci pour vos commentaires. Tous les commentaires des clients sont appréciés, car nous recherchons toujours des domaines à améliorer afin d’offrir à nos clients une expérience de vacances de qualité. Nous nous excusons pour toute perturbation du bruit. Nous encourageons les clients à contacter notre équipe de réception s’ils rencontrent des problèmes, car nous aimerions avoir la chance d’améliorer votre séjour! Nous espérons que vous réserverez avec nous lors de votre prochaine visite dans la région.

6/10 Satisfaisant

Tijani

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 8 nuits en avril 2022

8/10 Bien

Jessica

Séjour de 4 nuits en avril 2022

10/10 Excellent

Bruno

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel confortable et agréable.
Séjour de 4 nuits en novembre 2021
Réponse de Kassie le 3 déc. 2021
Thank you for taking a moment to share your experience at the Westgate Las Vegas Resort & Casino. Our teams strive to create the best experience possible for our guests. We sincerely look forward to welcoming you back in the future for another visit.

6/10 Satisfaisant

Tony

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Propreté
Was here Thursday-Wednesday. Did not see housekeeping Monday or Tuesday. Had to call for towel service Tuesday night. When you have multiple conferences at the same time you should have all of your elevators operational at the same time. Elevator waits were at least 15-20 for 4/6 days we were there. Also, no late check out option. Las Vegas, of all places should have this option.
Séjour de 6 nuits en avril 2024

6/10 Satisfaisant

Giovanni

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
They gave me a room that was overdue for being updated. Like the desk was worn out and damaged. My first room is smell like rotten eggs I asked to switch the room they did that for me. It was a little bit better. But I didn’t like the fact that there was no coffee maker, my first day there was no shampoo and conditioner in the bathtub The worst part was there was no lamp in between the two beds on the nightstand, and I couldn’t even plug-in my plugs to charge my phone, my watch and AirPods. The lamp in the corner wasn’t even turning on because it was not plugged in and the power bar wasn’t working properly it was very disappointed. 😔
Séjour de 3 nuits en avril 2024

4/10 Médiocre

Yaritza

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Unfriendly staff. I booked through Expedia, they did not want to honor the room I had booked stating that when you book through Expedia for them it is only a “suggestion” of the room type. Second, it is a very old property and it shows. The lobby, the restaurants have seen better times. If you want to visit the Convention Center, it has a convinient location, if not, it is far away from everything and not in a pretty area.
Séjour de 2 nuits en février 2024

2/10 Horrible

Tilokie

Les points faibles : Propreté
Roaches in room
Séjour de 6 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Tiffany

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was a near everything and it was clean and had plenty of eating options. Just hate it didn’t have a microwave.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

6/10 Satisfaisant

Chastity m

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Elevators on the property were a disaster to get to your room or to get to lobby. We booked thru Expedia and they charged us resort fees 45.00 a day, this should have been included in our charges when we booked the room.
Séjour de 3 nuits en avril 2024

6/10 Satisfaisant

Adelita

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
I was a little disappointed with the lack of cleanliness of my room. When I checked into my room, there was food left in the refrigerator from the previous people who were in the room before me. Also, the shower had very low water pressure & the water never got warmer then tepid. I had to turn on the heater to warm up after my shower.
Séjour de 3 nuits en avril 2024

2/10 Horrible

Lee

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
This place is tired, musty and just worn out needs major overhaul from top to bottom. Go somewhere else!!!
Séjour de 2 nuits en avril 2024

6/10 Satisfaisant

Betty-Ann

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Is an older hotel. Is a smoking casino smelled like smoke all the time.
Séjour de 5 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

James

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I remember when this was the Hilton. I was concerned that with the new name that the place might have become downtrodden. It’s a wonderful hotel, especially if you have business at the convention center. Staff was extremely nice. The rooms were very good restaurants in the hotel are very good as well. I will definitely stay here again.
Séjour de 5 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Pablo

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

George

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Property was nice and staff was nice
Séjour de 6 nuits en avril 2024

8/10 Bien

Anita

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
A Great improvement over our last trip where we stayed at the TOWERS MGM
Séjour de 8 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

George

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Close to Convention Center. Good stay, but enlarge the food court or more restaurant establishments.
Séjour de 3 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Gregory Oliver Tang

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The check in was easy and the room accommodation was excellent. Rooms are cleaned daily and towels changed when needed. The close proximity to the convention centre is a welcome if you would like to save on transportation costs. The internet servicenos a bit spotty, but for the most part I didnt have much of an issue. On check out, it was super easy and they have 24/07 taxis available whenever you need it.
Séjour de 5 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

edwin

Séjour de 3 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Luiz

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Tori

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
It was wonderful!
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 Excellent

Luis Ramon Briseno

Les points forts : Propreté
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Aracely

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024

6/10 Satisfaisant

Young Moon

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Séjour de 2 nuits en avril 2024

6/10 Satisfaisant

Jay

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté et équipements
This was our first trip to Las Vegas so I have no basis for comparison with any other resorts however I found The Westgate to be lacking in some areas. Our room was not clean, there was dirt and hair (gross) on the bench at the end of the bed. In the bathroom there was trash and hair stuck to the wall. The fact that there was no fan in the bathroom was a negative also. House keeping showed up (after we had to call and request them since the didn't clean that day) at 9:30pm. Not everyone in Vegas is there for the nightlife! The food court is a joke, hardly any selection and miserable staff. My wife ordered a rice bowl and got a salad, she complained and they refused to re-make her order, they just gave her a container of plain white rice. I'm quite sure they over charged me for a philly cheese steak sandwich that was not much bigger than a hot dog roll. (was charged $25 for it) While walking through the lobby we were constantly bothered by people wanting to sell us a time share. Annoying to the point we would take the long way around to avoid them. The pool was nice although the spa was down and according to the lifeguard it had been for a while with no estimate of when it would be repaired. We will not be returning to the Westgate, nor will we recommend it to anyone. Do better.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

jose

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great experience
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Gregory

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
First time visitor to the Westgate. All good and would definitely stay again in the future !
Séjour de 3 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Jordan

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great experience
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

alejandro ruiz

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
They have a very friendly staff, the rooms are very clean, everything is very exceptional. I love staying at the Westgate hotel.
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Darlene

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en avril 2024

8/10 Bien

Karen

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en avril 2024

2/10 Horrible

Carlos

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
My room had no soap .. telephone was not in service and no WiFi!
Séjour de 2 nuits en avril 2024

8/10 Bien

joel

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Apart from the cigarette smell everywhere It was ok Rooms were nice and clean Was just a bit disappointed that if you want to gamble you also have to passive smoke
Séjour de 4 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Albert

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024

8/10 Bien

kelly

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
My stay was good the property was nice I would recommend this place to anyone
Séjour de 4 nuits en avril 2024

6/10 Satisfaisant

Karla

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Food stuff was so rube , not friendly at all
Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 Bien

MacKenzie

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I really enjoyed my stay for it’s connivence to the Convention Center but the customer service is lacking for the front desk.
Séjour de 2 nuits en avril 2024