Équipement de l’hébergement

Avis sur The Ritz-Carlton, Lake Tahoe

5 out of 5
The Ritz-Carlton, Lake Tahoe
13031 Ritz Carlton Highland Court, Truckee, CA

Avis

9,0

Merveilleux

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 342 avis sur 517." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 89 avis sur 517." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 52 avis sur 517." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 23 avis sur 517." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 11 avis sur 517." "

9,4/10

Propreté

9,2/10

Personnel et service

8,8/10

Équipements

9,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,4/10

Écoresponsabilité

Avis

4/10 Médiocre

Michelle

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Not many dining options . Seemed short staffed. Our room had no robes and phone not working. Rooms only had 2 small chairs for seating. Left a day early just not very impressed for what the rates are..
Séjour de 2 nuits en avril 2024

8/10 Bien

Edgar

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The place is great, the staff needs more experience and level of service of a Ritz Carlton, they do not attend correctly at any Food and Beverage center, the worst being the Lobby.
Séjour de 5 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Kalpana

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024

8/10 Bien

Sergei, Los Angeles

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

ISADORA

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en décembre 2023

6/10 Satisfaisant

Paul

Voyage en famille
Les points faibles : Équipements
Run down, food off and on...hot main, cold sides (that shouldn't be cold). Screwed up reservation, lost room, tried to fix it...staff was nice, tried their best, were a little green. I don't think I'd book this place again.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

Lin

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Convenient ski in ski out. Excellent ski valet.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

6/10 Satisfaisant

Kathleen

Séjour de 4 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Aaron

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

10/10 Excellent

DAVID

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Servicio excelente … un plus el personal. Instalaciones de acuerdo a lo esperado.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

6/10 Satisfaisant

Birthe

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Sadly there was a number of things that did not work in the residence:TV, fireplace, main light switch in bathroom, shower handle, microwave and dishwasher (broken glass in there). For a resort such as The Ritz Carlton this is really not up to standard. Staff was very friendly, but unable to fix these items after multiple attempts. Out of the three days we stayed, we spent more than half a day attempting to fix at least some these things. I would appreciate a partial refund - the property could not do so, since I booked via Orbitz.
Séjour de 3 nuits en novembre 2023

10/10 Excellent

Eyad

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent, clean and well maintained. The staff is truly wonderful.
Séjour de 4 nuits en novembre 2023

8/10 Bien

Diana

Les points forts : Propreté et personnel et service
The hotel is very outdated with cracks in the bathtub and dusty carpeting - had allergies all night due to the dust. Does not have a 5 star feel, small rooms with tiny balconies with hardly any standing room (no room for chairs or anything). The staff was amazing, especially room service staff, went above and beyond.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 Excellent

Hsin, Phoenix

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 Excellent

Sheri

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en octobre 2023

10/10 Excellent

Jason

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I recently had the pleasure of staying at the Ritz Carlton Lake Tahoe, and I must say, it was an absolutely unforgettable experience. From the moment I arrived, I was greeted with warmth and genuine hospitality from the staff. The attention to detail throughout my stay was truly remarkable. Every aspect of the hotel, from the beautifully appointed rooms to the exquisite dining options, showcased a commitment to excellence that is unrivaled. The level of care put into ensuring the comfort and satisfaction of guests was evident in every interaction. The staff at the Ritz Carlton Lake Tahoe went above and beyond to make my stay memorable. Their professionalism, courtesy, and willingness to accommodate any request was truly commendable. It's clear that they take great pride in their work and are dedicated to providing a top-notch experience for their guests. The location itself is a paradise for nature lovers, with breathtaking views and access to a wide range of outdoor activities. Whether you're a skier, hiker, or simply seeking a tranquil retreat, this resort offers something for everyone. I can wholeheartedly recommend the Ritz Carlton Lake Tahoe to anyone seeking a luxurious and unforgettable getaway. This establishment truly sets a standard of excellence in hospitality that is second to none. I'm already looking forward to my next visit!
Séjour de 5 nuits en septembre 2023

10/10 Excellent

Vachagan

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

10/10 Excellent

Aida

Voyage en famille
Les points forts : Équipements
We loving everything about the place. Really nice set up, service is superb it’s a bit on a pricier side but well worth it.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

10/10 Excellent

Victoria

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
a secluded, elegant mountain retreat with a fabulous restaurant, wine selection, pool and spa
Séjour de 5 nuits en août 2023

6/10 Satisfaisant

Ricardo, Tucson

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
El precio es excesivo para el tamaño de la habitación y el servicio del hotel, la comida de no muy buen sabor ni suficientes opciones, la gift shop abre solo durante un periodo corto de tiempo y en las tardes cierra!
Séjour de 3 nuits en juillet 2023

10/10 Excellent

Caroline, brentwood

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wonderful service
Séjour de 1 nuit en mai 2023

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mai 2023

8/10 Bien

robert

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2023

10/10 Excellent

Srividhya

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It’s a beautiful property with great staff and focus on guest experience
Séjour de 2 nuits en avril 2023

8/10 Bien

Daniel

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff is remarkable at this location especially
Séjour de 2 nuits en avril 2023

10/10 Excellent

Joe

Séjour de 3 nuits en avril 2023

10/10 Excellent

Yeng leng

Séjour de 1 nuit en avril 2023

2/10 Horrible

Ankur

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The housekeeping staff was extremely rude. She stomped into the room and yelled at us when ww asked for fresh towels and for our bins to be emptied claiming she was off duty and the front desk had summoned her 👎terrible experience. Never again. Do not recommend
Séjour de 2 nuits en janvier 2023

4/10 Médiocre

Raud

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Very overpriced. Unreasonable pricing on food as well plus high service add ons and fees. Backyard bbq restaurant took 1 hr for an order of a chicken sandwich, mac and cheese, chicken tenders. Cafe blue salad bowl had an olive pit in it that has likely cracked my tooth for which I now need to get checked. In room heating didn't work. Was cold first night. Second night we had to wake up a few times to turn the fireplace on/off to regulate the temperature. The grounds and views and location on the ski resort is great yes, but overall the place doesn't justify such high nightly rates.
Séjour de 2 nuits en janvier 2023

6/10 Satisfaisant

Pherlita

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
It’s not Ritz it’s more like Courtayard
Location ⭐️⭐️⭐️⭐️ Property ⭐️⭐️⭐️⭐️ Service ⭐️⭐️ From check in 5pm room not ready have to call 3x for extra pillows balcony sliding door knob is missing engineering took 4 hrs to show and fix after calling 2x 80% of staff are interns from another county Good for them. But to pay $1500.00 per night you expect Ritz Sevice Food ⭐️ Christmas buffet $180.00/ea + 20% service charge Food quality was like eating at $20.00buffet Staff’s family was eating there too Staff assigned to the carving station was carrying his baby while at work. Worst Ritz experience
Left by room all day…not sure from which room
Worst Xmas Getaway
Séjour de 1 nuit en décembre 2022

10/10 Excellent

Edward

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great property! Check in took forever, need more food selections, but overall it is a great place.

2/10 Horrible

Billie

Séjour de 1 nuit en novembre 2022

6/10 Satisfaisant

Chad

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
We got a 1 bedroom suite - it was not worth the money - the couch in the extra room was outdated and not comfortable so we never even used the extra room. They made no special change for us. Everything else was great- staff friendly, clean l, amazing property
Séjour de 3 nuits en novembre 2022

8/10 Bien

Tobie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The spa was the only disappointment at this property. We were charged an undisclosed service fee of $120.00. I don’t mind paying it however, nothing was mentioned at booking or at our arrival to the spa. The spa is small and has a very limited couples area.

10/10 Excellent

Michael

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2022

10/10 Excellent

Monsford

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very nice staff. The best i should say👌👌👌
Séjour de 2 nuits en octobre 2022

6/10 Satisfaisant

Vadim

Séjour de 4 nuits en octobre 2022

10/10 Excellent

Megan

Séjour de 1 nuit en octobre 2022

10/10 Excellent

Amanda

Séjour de 3 nuits en juillet 2022

10/10 Excellent

Ray

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
It is always an amazing stay.
Séjour de 1 nuit en juin 2022

8/10 Bien

HENRY

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juin 2022

10/10 Excellent

Elsa

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juin 2022

10/10 Excellent

Lawrence

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Perfect in every way!
Séjour de 7 nuits en juin 2022

10/10 Excellent

Richard

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juin 2022

10/10 Excellent

Carlos

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wow experience
We had the best experience ever, it was my wife birthday and the manager gave us a special treatment , it was amazing.
Séjour de 2 nuits en mai 2022

2/10 Horrible

Mina

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
If the hotel is going to claim to be a luxury establishment and charge accordingly, then they need to renovate the interior and hire/train representative staff. The guest rooms look worse than a motel and the Manzanita restaurant looks likes a diner at a rest stop. From the old orange carpet which look like it is at least 50 years old to the old furniture with chips, breaks, and scratches the rooms are totally aesthetically displeasing. Room service takes 1.5 hours. And you have to call again for utensils, salad dressing, etc. One staff member, NIELSON in particular irked us to no end with his ineptitude, lack of sincerity, and all around terrible attitude. I repeat, his name was NIELSON. He is not worthy of working anywhere in the hotel industry. He is damaging the brand and reputation in so many ways. He needs to be terminated immediately. At check in, he gave us wrong directions and sent us on a wild goose chase all over the hotel to try to get to a an unimpressive event called "Smores and Stories". He also denied us the upgrade given to American Express Centurion cardholders by stating that the hotel was fully committed. He didn't even check the availability before giving us this obnoxious answer. By the way, the next day we inquired with the Guest Services manager and he upgraded us immediately. Most egregious of all was Nielson forgot to order my niece's birthday cake when the purpose of the trip was to celebrate her birthday!
Séjour de 3 nuits en avril 2022

8/10 Bien

Reema

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et équipements
The rooms decor and furniture are very dated with brown grimy looking carpet and brown and mustard colors. Doesn’t feel fresh and current.
Séjour de 3 nuits en février 2022

10/10 Excellent

Catalina, Atlanta

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We always talk about going somewhere else for our annual ski trip but end up going to the Ritz for the last 6 years. Unpretentious hotel, beautiful view, great service (Carol delivers our bfast every year and we love seeing her, always treats us like kings and queens) and sooo convenient to go ski whenever we feel like and go back to the hotel with no hassle. We were not crazy about the food at Manzanita this time, but absolutely love everything else!
Séjour de 4 nuits en février 2022

10/10 Excellent

Karen

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent!
The staff at this location go above and beyond and most of them are yearly staff that haven't worked at the hotel prior. Many come from out of the country and are extremely customer service oriented. So great to see the Ritz investing in their staff. Wish the Manzanita was open earlier but food was excellent.
Séjour de 2 nuits en février 2022

10/10 Excellent

Rhodelia

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Happy & satisfied
Séjour de 3 nuits en janvier 2022