Salon du hall

Avis sur New Orleans Guest House

2.5 out of 5
New Orleans Guest House
1118 Ursulines Avenue, New Orleans, LA

Avis

8,0

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 420 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 287 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 160 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 70 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 66 avis sur 1003." "

7,8/10

Propreté

8,6/10

Personnel et service

7,2/10

Équipements

7,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,4/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

patrick

Les points faibles : Propreté
Bon emplacement mauvais confort
Bon emplacement et petit déjeuner copieux Chambre petite sale sans confort douche robinet cassé parking tarif élevé on peut se garer sans soucis aux alentours
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Don Kirby, General Manager le 10 mars 2020
Thank you for taking the time to write a review. We appreciate you highlighting our location which is very convenient to all attractions. Our staff hopes to welcome you back the next time you visit our wonderful city.

8/10 Bien

Lison, La Nouvelle-Orleans

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Le déjeuner offre beaucoup de choix, belle terrasse extérieure, endroit calme.
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Don Kirby, General Manager le 18 févr. 2020
Thank you for the review following your stay. It was a pleasure to have you as our guests. Please consider our historical guesthouse in the future when you visit our magnificent city.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien placé bus devant la porte personnel très appliqué,de tb conseil calme ds un lieu arboré compliments au propriétaire je
Séjour de 5 nuits en septembre 2019
Réponse de Don Kirby, General Manager le 28 sept. 2019
Thank you for your kind remarks. It was a pleasure to welcome you to New Orleans. We genuinely care about delivering memorable experiences to all of our guests and are glad you enjoyed our historic guesthouse and our location. Please come back soon to see us.

10/10 Excellent

Eric

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Don Kirby GM le 20 mai 2019
Thank You

10/10 Excellent

Elise

Les points forts : Propreté et personnel et service
Amazing except for the bed
Very good in general, but the bed was terrible, the mattress needs to be changed. Staff very nice, terrace very nice and very good breakfast.
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Don Kirby GM le 25 avr. 2019
Thank you, sorry about the bed. I will look into that.

8/10 Bien

Johanne

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Idéalement situé!!!
Endroit charmant où on peut prendre son petit déjeuner dans une cour intérieure bien aménagée
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de Don Kirby GM le 22 oct. 2018
Thank you.

10/10 Excellent

Emmanuel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel bien placé
Séjour de 5 nuits en juillet 2018
Réponse de GM le 21 août 2018
Thank you for your review.

4/10 Médiocre

Kevin

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Pas à la hauteur du prix payé
Malgré un accueil chaleureux, un petit déjeuner varié et bon, ainsi que la proximité avec le quartier français, cela nous a pas permis d'oublier l'état de vétusté de la chambre : rouille dans la baignoire, appareil de climatisation cassé laissant apparaitre le crasse. Oui, cet hôtel se targue d'être ancien, mais ce n'est pas une raison pour proposer des chambres dans cet état à un prix si élevé... Concernant la propreté, moyenne à l'arrivée, personne n'est venu faire notre chambre durant notre séjour. Quel dommage! A noter qu'à notre départ, des travaux de rénovation étaient en cours...à suivre donc.
Séjour de 2 nuits en août 2017

8/10 Bien

marie claude

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel bien placé agréable propre super petit dej
hotel tres agreable, le jeune homme à l entree tres tres sympathique, endroit agreable et bien situé

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Est bien situé, personnel sympathique, chambre petite et ordinaire, pour être près du French Quarter à prix raisonnable ça fait le travail.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
J'ai trouve des cheveux et des poils au sol. Le wifi ne marche bien. Et le dejeuner est moyen.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
tres bon établissement très bien situé
totalement satisfait avec une chambre spacieuse et tout le confort nécessaire, la patio est très agréable pour le petit déjeuner

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A ne pas rater à la Nouvelle Orléans
Super hotel, avec beaucoup de charme, bien situé, les rues animées le soir sont accessibles à pied Excellent petit déjeuner Personnel très accueillant et disponible

8/10 Bien

gwenaelle

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

8/10 Bien

christophe, brest

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
pour etre au bord du quartier Francais de NOLA
visite de la Nouvelle Orléans mais dommage que la chambre n'ait pas été nettoyé (a 150 euros la nuit)

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Confort de la chambre
bon emplacement
la chambre dite "deluxe" est vraiment pas intime, juste à coté de l'accueil , beaucoups de bruits de passage ! porte d'entrée juste à coté! et le petit dejeuner ce prebd dehors sympa mais quand il fait froid pas terrible!

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel hôtel tranquille à proximité de tout. Je le recommande à ceux qui visitent la Nouvelle-Orléans pour seulement quelques jours.

10/10 Excellent

Arden, Fort Lauderdale

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We were pleasantly surprised by the convenience and great room at this guest house in New Orleans. Teisha, The manager is so friendly and so nice. They have a lovely courtyard where you can sit out and have coffee. I will return!!!!!
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Teisha Mercadel-General Manager le 18 avr. 2024
Thank you for staying with us

10/10 Excellent

Joni

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hosts are helpful and nice. Look forward to coming back again.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Teisha Mercadel-General Manager le 10 avr. 2024
Thank you for staying with us.

10/10 Excellent

Kimberly

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amazing staff and quaint location
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Teisha Mercadel-General Manager le 2 avr. 2024
Thank you for staying with us

10/10 Excellent

Kimberly

Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Some of the kindest individuals I’ve had the pleasure of meeting and working with while traveling.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Teisha Mercadel-General Manager le 2 avr. 2024
Thank you for staying with us.

6/10 Satisfaisant

James M.

Les points forts : Personnel et service
The lady at the check in desk was extremely helpful and efficient,
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Teisha Mercadel-General Manager le 2 avr. 2024
Thank you for staying with us

10/10 Excellent

Martha, Glenpool

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fantastic place, great and friendly services. Thank you very much and God Bless you.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Teisha Mercadel-General Manager le 30 mars 2024
Thank you for staying with us

10/10 Excellent

melissamich29

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
The staff was so friendly and sweet and I loved how close I was to the French Quarter.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Teisha Mercadel-General Manager le 30 mars 2024
Thank you for staying with us

10/10 Excellent

Megan

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The manager was amazing! She gave me a bunch of delicious off-Bourbon Street food recommendations! I loved that they had parking and locked the gate at night. It's an older hotel, but the hospitality more than makes up for that!
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Teisha Mercadel-General Manager le 30 mars 2024
Thank you for staying with us

2/10 Horrible

Scott

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location friendly people. Property is not maintained well and extremely dirty . Especially the carpet in room
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Teisha Mercadel-General Manager le 25 mars 2024
Thank you for staying with us.

2/10 Horrible

Jayme

Voyage en famille
Kinda cool atmosphere but really needs to be cleaned and maintained
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Teisha Mercadel-General Manager le 25 mars 2024
Thank you for staying with us.

2/10 Horrible

Emma

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Teisha Mercadel-General Manager le 25 mars 2024
THANK YOU FOR STAYING WITH US

10/10 Excellent

Jason

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It's a nice quiet place to relax and enjoy some down time..
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Teisha Mercadel-General Manager le 25 mars 2024
THANK YOU FOR STAYING WITH US.

8/10 Bien

David

Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Extremely gracious, friendly and helpful manager. Like staying in a funky old guesthouse in Europe in 1985. The place is old, a bit weathered, and definitely not your local Best Western, but it was comfortable, surprisingly quiet, and clean enough. We loved the brick courtyard out back and the colorful decor. The manager was a total sweetheart. She recommended a Cajun place for dinner that was great and cheap. (Today's Cajun) We liked that place too. Also, the hotel is a few blocks from the French Quarter. Great location from which to explore.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de P&T le 29 févr. 2024
We are glad you enjoyed your stay with us. Thank you for the good review.

10/10 Excellent

Miranda

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff made this whole experience wonderful. And the character of the hotel just made being in New Orleans more authentic. We had an easy check in and out, the room was clean and neat, and we immediately felt safe and welcome
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Teisha,Paris,Laura,Brittney,Ramon le 29 févr. 2024
We have a Wonderful Staff and we all thank you for the great review.

6/10 Satisfaisant

Shawneah

Voyage en couple
Came during Mardi Gras weekend so for checkin wasn’t ready till 5 pm. Which was disappointing but overall it served its purpose quiet area bedroom was clean outdated.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de P le 19 févr. 2024
We apologize for the inconvenience of not being able to check you in at approx 3pm . . We had some maintenance issues which made us unable to check you in when you arrived. My staff worked 12 hour shifts to make sure we were able to accomodate our guests instead of canceling the reservations .

2/10 Horrible

Sal

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The room was filthy dirty I walk barefoot my feet were dirty and black the condition of the house need cleaning inside and outside the room air smells bad I will not recommend this place
Réponse de P le 19 févr. 2024
We apologize for the negative encounter, our property is currently undergoing renovations and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future.

6/10 Satisfaisant

Russell

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Teisha Mercadel-General Manager le 30 mars 2024
Thank you for staying with us

10/10 Excellent

Amber

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Teisha Mercadel-General Manager le 30 mars 2024
Thank you for staying with us

10/10 Excellent

Ray

Séjour de 2 nuits en décembre 2023

6/10 Satisfaisant

Lâm

Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Old but decent
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

2/10 Horrible

Steven

Séjour de 1 nuit en janvier 2024

2/10 Horrible

Michelle

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Expedia described this hotel falsely. It was in a very unsafe lication had no power people coming and going who were not staying at the hotel. Hirrible experience and Expedua refuses to refund and we dud not even stay there because of how unsafe it was. Absolutely despicable actiins on Expedia part. Do not book with Expedia!!
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The staff was amazing and very helpful.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Teisha Mercadel-General Manager le 14 janv. 2024
Thank you .We appreciate your business.

6/10 Satisfaisant

Miranda

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Great location and nice staff. Cleanliness could be improved.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Teisha Mercadel-General Manager le 14 janv. 2024
Thank you for staying with us.

6/10 Satisfaisant

Reggie

Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

Valerie N, Tampa

Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

Bethany

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Be mindful of office hours
I booked this place for 3 reaaons, a place to sleep, affordable and 5-7 min walk to Bourbon Street... thats why its 5 stars plus the staff was great. Your expectations need to be realistic, its an old building and could use a good cleaning, there is no staff outside of office hours, we had no toilet paper and no one to get some from, so we had to buy some at the gaa station down the street. So if you need anything from staff get it before they are gone. No coffee in the morning and the parking lot was never locked. Other than that we enjoyed our stay. Thank you.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Teisha Mercadel-General Manager le 14 janv. 2024
Thank You for Staying with us.

10/10 Excellent

Janine

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Staff was great & highly professional. Made us feel good
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Teisha Mercadel-General Manager le 14 janv. 2024
Thank you for staying with us.

8/10 Bien

Devin

Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

Laqisha

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

2/10 Horrible

Kevin

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The concierge staff were very friendly and helpful. Otherwise the place was a mold infested nightmare. We did get the ground floor corner room so it was probably a different experience than the rooms with the balconies.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Teisha Mercadel-General Manager le 14 janv. 2024
Thank you for staying with us.

8/10 Bien

Angel

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
My check-in was after-hours, but it was no problem. I called to say I would be late, and they simply requested my email address to send me detailed check-in instructions. And when I finally did arrive, I had everything necessary to get on the property, into the house, and into my room for the night. They only requested that I get to the office early in the AM to complete the paperwork. Only negative was that it seems they no longer offer breakfast, and it's apparently been that way since Covid.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

2/10 Horrible

christy

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Got to the hotel late (after calling ahead and confirming a 2 bed unit for 4 adults with a late arrival.) We were given a single king room for 4 adults and when I called the emergency line for help she refused to do anything. Stated she didnt come in until the next morning and she "Didnt know what I wanted her to do." When I told her I wanted a place to sleep she said "I dont get in until 10 so.."
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Pb le 19 nov. 2023
We kindly request that guests arriving after 6pm have a valid credit card. Once the card is charged, we promptly send an email with detailed instructions on the check-in process. Please note that we are unable to accept cash payments in person after 6pm.