Équipement de l’hébergement

Avis sur Harrahs New Orleans Casino & Hotel

4 out of 5
Harrahs New Orleans Casino & Hotel
228 Poydras Street, New Orleans, LA

Avis

8,4

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 549 avis sur 1004." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 211 avis sur 1004." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 113 avis sur 1004." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 65 avis sur 1004." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 66 avis sur 1004." "

8,8/10

Propreté

8,4/10

Personnel et service

7,6/10

Équipements

8,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,6/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 Satisfaisant

Jonathan, Laval

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour Nouvelle-Orléans — Harrahs New Orleans Cas
J'étais en Nouvelle-Orléans pour un congrès de quelques jours. J'ai pu profiter du temps pour faire un tour de ville. L'hôtel est facile d'accès et est à 5 minutes de marches du Convention Center. Marche de 10-15 minutes pour se rendre sur la rue Bourbon Street, où se trouvent les activités musicales. L'hôtel est propre et les gens sont très serviables. Mon seul bémol, l'internet est payant.

10/10 Excellent

Sylvie, Montréal

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel très bien situé muni d'un stationnement
Le personnel très courtois et attentif rend notre séjour très agréable. Le service au chambre était rapide et arrive avec les plats encore chauds.
Canal street

8/10 Bien

jacqueline

Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel needs a refresh. The furniture needs to be changed or cleaned, stains on furniture, bedspread and more. The hotel needs to paint and shine up libby and elevator area.
Séjour de 3 nuits en mars 2024

2/10 Horrible

Cedris

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service
Booked this hotel for my mom and sibling. Horrible experience with staff - from check-in, to security, to housekeeping. Rude, dismissive, unhelpful and not knowledgeable. Rooms stocked with poor quality, bare minimum toiletries, one tiny bar of soap and small ounce of shampoo and conditioner. an absolutely monumental task to get more towels. Would not recommend this hotel. If you’re interested in being near the casino, which is what my mom wanted, you can book Lowe’s hotel across the street and walk over to the casino.
Séjour de 3 nuits en mars 2024

8/10 Bien

Imad

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location, very nice place
Séjour de 3 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Chelsea

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Enjoyed my stay
Séjour de 2 nuits en mars 2024

6/10 Satisfaisant

Brian

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Rooms need to be upgraded. There was no option in the hotel for drinks.
Séjour de 4 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Dietrich Johnson

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I love the room they assigned me. Very spacious
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 Excellent

Carolyn

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The entrance was pretty dirty and was not manicured with plants. All planters empty. Plugs in bathroom did not work.
Séjour de 3 nuits en février 2024

4/10 Médiocre

George

Voyage d’affaires
Lighting in room horrible. Large spots on carpet. Lighting in bath room, worst I’ve ever seen. No matter what the price, I would not stay there again.
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Cynthia

Séjour de 3 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Mandi

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Loved this hotel!
Séjour de 2 nuits en février 2024

8/10 Bien

Cindy

Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

ioannis

Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

Micheal

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

6/10 Satisfaisant

Parth

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et équipements
Did not expected for such big hotel. Carpet was torn and had stains. Pillow case was dirty. It’s not worth the price I had paid.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

8/10 Bien

megan

Voyage en couple
Les points faibles : Équipements
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

4/10 Médiocre

Rosa Elva

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et équipements
I havr stayed at Harrahs in the past and was pleasantly surprised with service and accommodations. However, this time, I was extremely disappointed with the services. No one bother to inform me at check in that I needed to specifically request Housekeeping services on a daily basis. After the second day of not getting services, I called the front desk to inquire and that is when I was told I needed to request on a daily basis. I wish i would have known. Ok so I went ahead and requested it for the next day, and needless to say, my entire stay of 5 days, we received NO housekeeping services. Very disappointed.
Séjour de 4 nuits en décembre 2023

4/10 Médiocre

Rhonda

Voyage en groupe
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
The area surrounding the elevators to the guest rooms smelled like sewage. Also I had difficulties obtaining bath towels. (2 maids were not able to deliver them to my room).
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

2/10 Horrible

Luis Antonio Gonzalez

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Very bad experience. Rude front desk service. They could not find my reservation. They made me call orbitz because they only get 5 digit reservation codes which orbitz reservation numbers are more than 5 numbers. Waited for manager for 30 min. I called orbitz and hotel did not pick up the call. Waited another 30 min and nothing. Finally she was able to figure that the hotel’s receptionist did not enter my information correctly. BUT THATS NOT ALL… Some druggie came knocked on my door at 2:30 in the morning. Not sure how he was allowed to come it. He knocked several doors. He seemed under the influence. I called the front desk to report him and no answer again. Also, too much noice around the room, lots of city noise. I could not sleep during my 4 night stay. BUT THERES MORE, At check out, the front desk wanted to charge $300 for items I did not purchased. Waited another 30 min trying to have them figure it out. Don’t stay in this hotel!!!
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Pura Concepcion Michel

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

8/10 Bien

robert

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

10/10 Excellent

Ken

Séjour de 2 nuits en novembre 2023

10/10 Excellent

Lourdes

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Quality
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

2/10 Horrible

James

Voyage en couple
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Had to beg for valet, water was either scalding hot or freezing cold. Remote wouldn’t work for tv, couldn’t get towels for our room. Just not the experience we wanted for our 24th wedding anniversary.
Séjour de 4 nuits en novembre 2023

10/10 Excellent

Violet

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en octobre 2023

4/10 Médiocre

Susan

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel needs a renovation and housekeeping needs tr
Advertised as a 4-star hotel, this hotel is not up to that standard. The furniture is old and beat up. There is black mold in the shower grout and the air intake vents had not been dusted in a long time. It is not worth the price and needs a renovation.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023

10/10 Excellent

Christine

Séjour de 2 nuits en octobre 2023

8/10 Bien

Lacherme

Séjour de 1 nuit en octobre 2023

8/10 Bien

Cheryl

Séjour de 7 nuits en juillet 2023

6/10 Satisfaisant

Lauren

Séjour de 2 nuits en octobre 2023

4/10 Médiocre

Tracey L

Voyage en famille
Les points faibles : Équipements
Front desk staff was not friendly and clearly did not want to be there. Limited food options on property. Couch in rooms were disgusting with stains all over them. Room smelled moldy. Pillows were not comfortable. Construction was everywhere outside. The shopping not too far away made it a little better. Would never stay here again.
Séjour de 4 nuits en septembre 2023

6/10 Satisfaisant

Christy

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
I like Walking distance to everything. I didn’t like the rooms seems a little out dated I also had to be relocated into a different room because of the many stains on floor wall comforter and ceiling had sticky tape everywhere. It look like the room was used for a party.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

6/10 Satisfaisant

Peter

Voyage en couple
There was no cleaning of the room and the water pipes were extremely noisy. Some staff were friendly, others not so much. Had to make several requests for towels. Stayed here several times before but this experience as not memorable.
Séjour de 3 nuits en septembre 2023

10/10 Excellent

CHRIS

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

4/10 Médiocre

nicole

Voyage en groupe
Les points faibles : Personnel et service
Unkindly staff, poor customer service.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023

2/10 Horrible

Kathryn

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Nice hotel. Poor check in process. No Wi-Fi / HW
I never received a confirmation number from hotels.com and the girl at the desk was unable to check me in without the confirmation number so I spent about an hour at the front desk. The one thing I asked for it was, would I be able to work the next day in their business center? When I got there I could not connect to the Wi-Fi there was no Wi-Fi for the hotel available. There was no hot water and several people complained about this. Very disappointing day.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

2/10 Horrible

Lillian Ann

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Facility for as dirty in common areas and room had dirty carpet, grime of coffee table. Personnel seemed bothered when asking for clean towels ext..
Séjour de 4 nuits en septembre 2023

8/10 Bien

Rosalind

Séjour de 1 nuit en septembre 2023

8/10 Bien

Carol

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
New Orleans (Harrahs)
Harrahs hotel is a beautiful hotel with an inviting lobby. The rooms are a nice size, very spacious. My issues start with the front desk personnel who are not very friendly, but highly efficient I must say, but not a warm greeting to be found! The downstairs bathroom was a mess! The fridge in our room had a nice thick coating of frost inside it. But the location is awesome and close to many great attractions in New Orleans including the casino. I would stay there again despite the few downfalls.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

2/10 Horrible

Joshua

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service
I arrived at 3pm to check in and was told there isn’t a room available yet and check in is at 4pm. So I waited around until 4pm and went back to a very rude CSR that told me “did you receive a phone call saying your room was ready”. I said no but you told me check in was at 4pm and so I’m here at 4. They then told me there still isn’t a room available and I would get a call when it was ready. I had somewhere to be and needed to get checked in to be ready to go. Ended up being late to where I was going. There wasn’t hot water in the shower and beds were uncomfortable. You’d think for 800 a night there would be a better level of customer service. I wouldn’t recommend staying here to anyone.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

10/10 Excellent

Mark

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rooms are very clean and spacious!
Séjour de 1 nuit en août 2023

6/10 Satisfaisant

Tera

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et équipements
Never knew the hotel and casino was separate. And the shower smelled like mold/mildew. Needs a deep cleaning.
Séjour de 2 nuits en août 2023

8/10 Bien

Michael

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
There were issues with the elevator during our stay. At times only one elevator was working and we were on the 18th floor. This was inconvenient.
Séjour de 3 nuits en août 2023

8/10 Bien

Michelle

Voyage en famille
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

4/10 Médiocre

ashley

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

4/10 Médiocre

neli

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

6/10 Satisfaisant

Genett, Destin

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The rooms were not very clean at all. The rest of the hotel was in great condition.
Séjour de 3 nuits en juillet 2023

10/10 Excellent

Harold

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great hotel and the casino was why we came. Great place!
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

6/10 Satisfaisant

Anthony

Séjour de 2 nuits en juillet 2023