Avis
8,6
Excellent
8,8/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 9 nuits en mars 2024
Réponse de The L le 31 mars 2024
Chere Marie-SylvieSalutations de Krabi.Merci beaucoup et a la prochaine…Bien cordialementMichel Krummenacher
10/10 Excellent
Fabrice
Voyage en couple
29 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fabrice
Séjour de 4 nuits en mai 2022
Réponse de The L Resort, Krabi le 11 juin 2022
Cher Fabrice
Salutations de Krabi.
Merci beaucoup pour vos gentils mots, ca nous fait tres plaisire. A la prochaine…
Bien cordialement
Michel Krummenacher
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
25 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Réponse de The L Resort, Krabi le 27 janv. 2020
Cher "Anonymous"
Merci beaucoup d'avoir partagé vos commentaires et d'avoir séjourné ici au L. Nous sommes heureux de lire, que tout était à votre entière satisfaction et nous avons hâte de vous accueillir à nouveau pour un autre séjour mémorable
Bien cordialement
Michel
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
24 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 12 nuits en janvier 2020
Réponse de The L Resort, Krabi le 25 janv. 2020
Dear Guest
Thank you very much, we would be pleased to welcoming you back one day.
Kind regards
Michel Krummenacher
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en novembre 2019
Réponse de The L Resort, Krabi le 12 nov. 2019
Dear Guest
Warm greetings from the L Resort, Krabi.
Thank you for having shared your feedback and for staying here at the L.
We would be pleased to welcome you back for another memorable stay.
Kind regards
Michel Krummenacher
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
25 août 2019
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Hôtel bien placé
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de The L Resort, Krabi le 25 août 2019
Dear Guest
Thank you for your feedback.
Kind regards
The L Resort, Krabi
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
21 févr. 2019
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de The L Resort, Krabi le 26 févr. 2019
Merci beaucoup de nous avoir recompense avec 5 points.
Bien cordialement
Michel
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
14 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en février 2019
Réponse de The L Resort, Krabi le 2 avr. 2019
Dear Guest
Warm greetings from the L Resort, Krabi.
Thank you for staying at the L and for rewarding us with the maximum rating.
We would be pleased to welcoming you back for another pleasant stay.
Kind regards
Michel Krummenacher
10/10 Excellent
Talal
30 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Exceletn
Talal
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de The L Resort, Krabi. le 3 févr. 2019
Cher Talal
Salutations de Krabi.
Merci beaucoup d'avoir pris le temps d'ecrire cette revue et de nous recommender.
A la prochaine...
Bien cordialement
Michel Krummenacher
6/10 Satisfaisant
Zouzou, st raph
28 janv. 2018
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
boff
Zouzou
Séjour de 14 nuits en janvier 2018
10/10 Excellent
corinne
11 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel situé sur la promenade.
corinne
8/10 Bien
Franck, ST EGREVE
2 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Une belle adresse en face de la plage de AO NANG.
Franck
8/10 Bien
F., Nice
5 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Proche de tout et au calme
F.
10/10 Excellent
Catherine, Canada
8 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien situé, très bon service
Catherine
8/10 Bien
Voyageur vérifié
14 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel idéal pour découvrir les iles.
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Franck, ST EGREVE
29 févr. 2016
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Face à la mer, une belle adresse à Krabi
Franck
8/10 Bien
Jean, Montreal
23 févr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Près des petits bateaux qui vous mènent aux îles.
Jean
8/10 Bien
Edy J.
10 avr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Très bien placé
Edy J.
8/10 Bien
Johann, Metz
8 févr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellente situation et personnel très sympathique
Johann
6/10 Satisfaisant
Franck, ST EGREVE
4 nov. 2014
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Hôtel juste convenable
Franck
8/10 Bien
Boudot, Sarlat la caneda
8 mars 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel hôtel face à la plage !
Boudot
8/10 Bien
G
8 mars 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
G
10/10 Excellent
shopping entre filles
3 mars 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Très bel hotel
shopping entre filles
8/10 Bien
costa, reunion
14 janv. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bon rapport qualité prix
costa
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
28 avr. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bonnes literies
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Louise, Bristol
Voyage en couple
23 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Louise
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de The L le 24 mars 2024
Dear Louise,Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your wonderful experience! We're thrilled to hear that you enjoyed our hotel's great location, with easy access to shops and bars.Our team strives to provide exceptional service, and it's fantastic to hear that you found them lovely and helpful throughout your stay.We're delighted that you loved your swim-up room! It's our pleasure to offer luxurious accommodations at great prices, ensuring our guests have a memorable experience.We're also thrilled that you enjoyed dining at Wanna'place. Our culinary team works hard to create delicious meals, and we're thrilled to hear it was the best meal of your trip.Thank you once again for your kind words. We hope to have the pleasure of welcoming you back for another memorable stay in the future!Warm regards,Michel Krummenacher
10/10 Excellent
JOHN P.
Voyage en famille, Voyage en groupe
16 févr. 2024
Les points forts : Équipements
JOHN P.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de The L le 17 févr. 2024
Warm greetings from the L Resort, Krabi.Thank you for your glowing review, John! We're thrilled to hear that you had a fantastic experience at our resort and enjoyed our amazing location. We apologize for any noise disturbances at night but are glad to hear it didn't detract from your overall enjoyment. It's wonderful to know that you found our attached restaurant to be very good and that our staff were helpful and accommodating throughout your stay. We truly appreciate your recommendation and hope to welcome you back again soon for another enjoyable visit!Kind regardsMichel Krummenacher
10/10 Excellent
Mikael
Voyage en groupe
23 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mikael
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de The L Resort le 6 févr. 2024
Dear MikaelWarm greetings from the L Resort, Krabi.Thank you so much for your fantastic rating! We're thrilled to hear that you had such a wonderful experience during your stay with us. Providing top-notch service and ensuring our guests have a memorable stay is always our priority. We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon! If there's anything specific you loved about your stay or any suggestions you have for us to make your next visit even better, please feel free to share. We appreciate your feedback!Kind regardsMichel Krummenacher
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
18 janv. 2024
Les points forts : Propreté
3 dagar
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de The L Resort, Krabi le 6 févr. 2024
Dear AnonymousWarm greetings from the L Resort, Krabi.Thank you for sharing your feedback. We apologize for any inconvenience you experienced with the service in our restaurant. Providing exceptional service is a top priority for us, and we will address your concerns with our restaurant staff to ensure that all guests receive the attentive and welcoming service they deserve. We appreciate your valuable feedback and hope to have the opportunity to exceed your expectations on a future visit. If there's anything else we can do to enhance your experience, please don't hesitate to let us know.Kind regardsMichel Krummenacher
8/10 Bien
Elizabeth
Voyage en couple
14 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Elizabeth
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de The L Resort le 6 févr. 2024
Dear Elizabeth,Warm greetings from the L Resort, Krabi.Thank you for taking the time to share your feedback following your recent stay with us at [Hotel Name]. We're thrilled to hear that you enjoyed our convenient location, just steps away from Ao Nang beach and surrounded by a variety of dining and shopping options. It's fantastic to know that you found our airport service and breakfast buffet to your liking.We understand the importance of a comfortable night's sleep, and we apologize for any discomfort caused by the firmness of our mattresses. Your comments have been duly noted, and we will review this aspect of our accommodations to ensure a more restful experience for our guests in the future.We're delighted that you found our hotel to be well-suited for families and those seeking a peaceful atmosphere. Should your travels bring you back to Krabi, we would be honored to welcome you again and provide you with an even more enjoyable stay.Warm regards,Michel Krummenacher
6/10 Satisfaisant
angelina
19 oct. 2023
angelina
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de The L Resort le 10 nov. 2023
Dear AngelinaWarm greetings from the L Resort, Krabi.Thank you for your stay and review.Kind regardsMichel Krummenacher
10/10 Excellent
Puspalatha
Voyage en famille
4 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Puspalatha
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de The L le 7 oct. 2023
Dear PuspalathaWarm greetings from the L Resort, Krabi.Thank you very much for sharing this wonderful feedback, we appreciate it, and we are particularly proud to read, that the team has left such a good impression.Once again, thank you very much.Kind regardsMichel Krummenacher
10/10 Excellent
mika
24 juil. 2023
mika
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de The L le 28 juil. 2023
Dear MikaWarm greetings from the L Resort, Krabi.Thank you for your stay and rewarding us with the maximum rating, we appreciate it.Kind regardsMichel Krummenacher
4/10 Médiocre
sinthuyan
23 juil. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
sinthuyan
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de The L le 28 juil. 2023
Dear SinthuyanWarm greetings from the L Resort, Krabi.Thank you for your stay and feedback. We regret that your stay was not up to your expectations, we are in the process of upgrading and renovating now.Kind regardsMichel Krummenacher
6/10 Satisfaisant
Rachelle
Voyage en famille, Voyage d’affaires
15 juin 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Rachelle
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de The L le 16 juin 2023
Dear RachelleWarm greetings from the L Resort, Krabi.Thank you for staying with us and for sharing your valuable feedback. We are glsad to heat, that you have been well taken care of during your stay. However, we would like to apologize for the issues with the water system while you were here.Kind regardsMichel Krummenacher
6/10 Satisfaisant
RICHARD
15 juin 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
RICHARD
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de The L le 16 juin 2023
Dear RichardWarm greetings from the L Resort, Krabi.Thank you for your stay and feedback shared. We regret that there were some issues with the water system during your stay. Your opinion is important to us, and we will use it to improve our services.Kind regardsMichel Krummenacher
10/10 Excellent
Richard
24 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 5 nuits en mai 2023
Réponse de The L Resort le 10 nov. 2023
Dear RichardWarm greetings from the L Resort, KrabiThank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your positive rating and are delighted to hear that you found everything else about your stay to be 5-star quality.We understand that the noise from the nearby bar, particularly during the LGBT show, has been a concern. We apologize for any inconvenience this may have caused. Your suggestion about using the AC fan on high to mitigate the noise is a great tip for fellow guests, and we thank you for sharing it.We also understand that everyone has different preferences when it comes to entertainment, and we will certainly take your feedback into consideration. While we can't control external venues, we appreciate your suggestion about the show moving to another part of town. We will explore ways to address this issue and enhance the overall experience for our guests.Once again, thank you for choosing our hotel, and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Best regards,Michel Krummenacher
10/10 Excellent
Mostafa Kamal
6 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mega Mega und immer wieder
Mostafa Kamal
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de The L le 7 mai 2023
Lieber MostafaLiebe Gruesse aus Krabi.Vielen, vielen Dank fuer diese super Bewertung. Es freut uns sehr, dass alles zu Ihrer vollsten Zufriedenheit war.Wir freuen uns schon auf Ihren naechsten Besuch..Freundliche GruesseMichel Krummenacher
8/10 Bien
MANDY
Voyage en famille avec de jeunes enfants
2 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
MANDY
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de The L le 5 mai 2023
Dear MandyWarm greetings from the L Resort, Krabi.Thank youy very much for sharing your feedback and for having chosen the L Resort over the other fine hotel options in Aonang. We appreciate your review and would be pleased to welcoming you back one day.Kind regardsMichel Krummenacher
10/10 Excellent
Jonathan
Voyage en famille
3 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jonathan
Séjour de 4 nuits en mars 2023
Réponse de The L le 3 avr. 2023
Dear JonathanWarm greetings from the L Resort, Krabi.Thank you very much for your kind feedback and for staying with us, we really appreciate it.Kind regardsMichel Krummenacher
10/10 Excellent
Tim
19 mars 2023
Tim
Séjour de 4 nuits en mars 2023
Réponse de The L le 20 mars 2023
Dear TimWarm greetings from the L Resort, Krabi.Thank you very much for staying with us. Your opinion means a lot to us, thank you for rewarding us with 10 points.Kind regardsMichel Krummenacher
8/10 Bien
Guido
11 févr. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Guido
Séjour de 4 nuits en février 2023
Réponse de The L le 11 févr. 2023
Dear GuidoWarm greetings from the L Resort, Krabi.Thank you for your feedback and for staying with us.Kind regardsMichel Krummenacher
10/10 Excellent
Karen
31 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Karen
Séjour de 2 nuits en janvier 2023
Réponse de The L le 3 févr. 2023
Dear KarenWarm greetings from the L Resort, Krabi,Thank you very much for rewarding us with the maximum rating.Kind regardsMichel Krummenacher
8/10 Bien
briony
13 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
briony
Séjour de 5 nuits en décembre 2022
10/10 Excellent
Stephen
12 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Comfortable well positioned Hotel near beach.
Stephen
Séjour de 9 nuits en novembre 2022
Réponse de The L Resort, Krabi le 12 déc. 2022
Dear StephenWarm greetings from the L Resort, Krabi.Thank you very much for your stay and valuable feedback, we appreciate it.Hopefully we can welcome you back one day.Kind regardsMichel Krummenacher
10/10 Excellent
Jill
Voyage en groupe, Voyage en couple
3 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jill
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de The L Resort le 5 sept. 2022
Dear JillWarm greetings from the L Resort, Krabi.First and foremost, thank you very much for staying at the L, and for having shared this wonderful feedback, we really appreciate it and hope to be your first choice again, should you come back to Krabi one day.Kind regardsMichel Krummenacher
10/10 Excellent
Malcolm
Voyage en couple
1 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Malcolm
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de The L Resort le 2 sept. 2022
Dear MalcolmWarm greetings from the L Resort, Krabi.Thank you very much for having shared this wonderful feedback, we really appreciate it, and hope to be your first choice again, should you return to amazing Krabi one day.Kind regardsMichel Krummenacher
10/10 Excellent
Adrian snowy
20 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Adrian snowy
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de The L Resort le 20 août 2022
Dear AdrianWarm greetings from the L Resort, Krabi.Thank you very much for staying with us and for rewarding us with the maximum rating, highly appreciated.Kind regardsMichel Krummenacher
10/10 Excellent
Jason, Honolulu
6 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jason
Séjour de 7 nuits en juillet 2022
Réponse de The L Resort le 7 août 2022
Dear Jason
Warm greetings from the L Resort, Krabi.
Many thanks for staying with us and for having shared your valuable feedback, it’s highly appreciated.
Kind regards
Michel Krummenacher
8/10 Bien
Lee
19 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Another good stay
Lee
Séjour de 6 nuits en juillet 2022
Réponse de The L Resort le 19 juil. 2022
Dear Lee
Warm greetings from the L Resort, Krabi.
Thank you for staying with us again and for having shared your feedback, we really appreciate it.
We hope to welcoming back one day for another memorable stay.
Kind regards
Michel Krummenacher