Avis
8,8
Excellent
9,0/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
30 juil. 2019
Les points forts : Propreté
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Hotel Ararat team le 11 août 2019
Dear Jerome,
First of all, we would like to thank You that You chose to stay with us!
We are really thankful for Your observations and will take a deep look what we could do better in the future.
Wishing You all the best on the rest of the summer!
8/10 Bien
Jonathan
20 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un bel hôtel bien situé
Jonathan
Séjour de 3 nuits en août 2018
Réponse de Hotel Ararat team le 24 août 2018
Dear Jonathan,
We are very pleased to hear such a nice review and comments from Your side!
Our appologies for the things which went wrong during Your stay with us.
We promise to make an improvement there.
Wish You all the best!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
une excellente adresse
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
janine, paris
19 juin 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
superbe et iriginal!
janine
10/10 Excellent
marie cecile, le plessis
23 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A conseiller
marie cecile
10/10 Excellent
Lucky
1 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lucky
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Ararat Hotel le 2 mars 2024
Dear Lucky,Thank You for Your feedback.Best Wishes!
2/10 Horrible
Genee Ross
3 oct. 2023
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Genee Ross
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
agne
Voyage en groupe
3 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
agne
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Ararat Hotel le 3 oct. 2023
Dear Agne,we were very happy to have You stay with us.Thank You for Your kind review.Best wishes!
10/10 Excellent
Jacinto
1 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jacinto
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Ararat Hotel le 3 oct. 2023
Dear Jacinto,we were very happy to have You stay with us.Thank You for Your kind review.Best wishes!
10/10 Excellent
sigita
12 sept. 2023
sigita
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Ararat Hotel le 3 oct. 2023
Dear Sigita,we were very happy to have You stay with us.Thank You for Your kind review.Best wishes!
10/10 Excellent
Klaus
7 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Klaus
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Ararat Hotel le 8 sept. 2023
Dear Klaus,we are very happy that You stayed with us.We will share Your experience with ou staff. Thank You and all the best wishes for You!
6/10 Satisfaisant
Jerry
5 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Jerry
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Ararat Hotel le 9 août 2023
Dear Jerry, we were very grateful that You chose to stay with us. We sincerely sorry if not everything was up to Your expectations.Best wishes to You!
6/10 Satisfaisant
raf
24 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ok hotel
raf
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Ararat Hotel le 27 juil. 2023
Dear Raf, we are very grateful You chose to stay with us. Thank You!We do apologize that not everything was up to Your expectation level and the SPA facility was closed during Your vizit.Best wishes to You from our team!
8/10 Bien
Victor
26 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Victor
Séjour de 5 nuits en juin 2023
Réponse de Ararat Hotel le 1 juil. 2023
Dear Victor,We are very happy to receive a positive feedback from You. Thank You so much for staying with us.Best Wishes!
8/10 Bien
Heikki
Voyage d’affaires
22 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Heikki
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Ararat Hotel le 23 juin 2023
Dear Heikki,Thank You so much for Your review! We will happily share it with all our staff. We were very happy to have You stay with us.Best Wishes!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
1 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Ararat Hotel le 1 juin 2023
Hello,We are very Thankful to You, for Your kind review.Also, we want to Thank You, that You chose to stay with us!Best wishes!
10/10 Excellent
Elena
29 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Elena
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Ararat Hotel le 31 mai 2023
Dear Elena,Thank You for Your feedback, we were happy to have You stay with us.Best wishes!
10/10 Excellent
Lucky
26 mai 2023
Lucky
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Ararat Hotel le 20 juin 2023
Dear Lucky,Thank You for such a wonderful review.We were happy to have You stay with us.Best wishes!
10/10 Excellent
Greg
17 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Roomy and comfortable stay
Greg
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Ararat Hotel le 19 mai 2023
Dear Greg,Thank You so much for Your kind review!We were happy to have You with us.Also we want to apologize if something was not as You expected, we are working to improve our service.All the best wishes!
10/10 Excellent
Jaroslaw
Voyage d’affaires
30 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Świetny hotel, wyśmienite śniadania.
Jaroslaw
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Ararat Hotel le 31 mars 2023
Dear Jaroslaw,we are more than happy to hear that You had a great stay with us! :)We also are sorry if something wasn't as You expected, always working to improve our service for the guests. All the best wishes!
8/10 Bien
Dag Roar
Voyage d’affaires
26 janv. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Dag Roar
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Ararat Hotel le 29 janv. 2023
Dear Dag Roar,we are very thankful and happy with Your review about Your stay at our hotel.Thank You very much!We also would like to apologize if something went wrong and not up to Your expectations. We promise to work on that and improve our hospitality.Best wishes!
8/10 Bien
lise
Voyage en famille
16 janv. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
lise
Séjour de 3 nuits en janvier 2023
Réponse de Ararat Hotel le 21 janv. 2023
Good day,Thank You for Your review on Your stay at our hotel.We are very sorry if something was wrong, will work and try our best to improve our hospitality.Best Wishes!
10/10 Excellent
Kamil
Voyage en famille
10 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kamil
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Ararat Hotel le 11 oct. 2022
Dear Kamil,Thank You for Your feedback!It was very nice to have You stay with us.We wish You all the best!
2/10 Horrible
edward
26 août 2022
edward
Séjour de 1 nuit en août 2022
10/10 Excellent
Hibetullah
7 janv. 2022
Hibetullah
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Ararat Hotel le 5 mars 2022
Dear Hibetullah,
Thank You so much for such a great review.
We were very happy to have You stay with us.
Best Wishes,
10/10 Excellent
Andrius
Voyage d’affaires
3 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Andrius
Séjour de 4 nuits en décembre 2021
10/10 Excellent
Kamile
1 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Erdvus kambarys
Kamile
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de Ararat Viešbutis le 2 nov. 2021
Sveiki Kamile,
Džiaugiamės Jūsų viešnage mūsų viešbutyje ir labai esame dėkingi už tokį gražų atsiliepimą :)
8/10 Bien
Claus
29 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dejligt
Claus
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Réponse de Ararat Hotel le 10 oct. 2021
Dear Claus,
We are very happy to hear from You such a kind feedback.
Best Wishes!
10/10 Excellent
MATTHEW
22 août 2021
MATTHEW
Séjour de 1 nuit en août 2021
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
7 juin 2021
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Nekas
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2021
10/10 Excellent
Jarno
17 août 2020
Jarno
Séjour de 1 nuit en août 2020
8/10 Bien
Voyageur vérifié
12 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2020
10/10 Excellent
Eduards
Voyage en famille
3 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eduards
Séjour de 2 nuits en juillet 2020
Réponse de Hotel Ararat team le 4 août 2020
Dear Eduards,
Thank You for Your feedback.
We were very happy to have You stay with us.
We promise to work towards better quality of our services and expect to see You again.
Best Regards,
10/10 Excellent
Martin L
27 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Worth the (repeat) visit
Martin L
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Réponse de Hotel Ararat team le 31 juil. 2020
Dear Martin,
we were very happy to have You stay with us.
We appreciate all Your words and will work to make it better.
Best wishes,
10/10 Excellent
Annelies
21 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Annelies
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Réponse de Hotel Ararat team le 31 juil. 2020
Dear Annelies,
Thank You very much for Your feedback.
We were very happy to have You stay with us.
We are working to improve our services to better part.
Best wishes,
8/10 Bien
Jorma
Voyage d’affaires
16 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jorma
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
10/10 Excellent
Teresa
2 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dėkoju už puikią nakvynę.
Teresa
Séjour de 2 nuits en février 2020
10/10 Excellent
DANGUOLE
Voyage en famille
17 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
DANGUOLE
Séjour de 1 nuit en février 2020
10/10 Excellent
Vytautas
17 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
puikus
Vytautas
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
10/10 Excellent
Gediminas
Voyage d’affaires
19 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gediminas
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
12 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
21 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Hotel Ararat team le 24 nov. 2019
Good morning,
we would like to thank You for staying with us and for such kind words about our hotel and services.
We are looking forward to welcoming you on your next stay with us.
Best wishes!
8/10 Bien
Mark
Voyage en famille
12 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mark
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Hotel Ararat team le 24 nov. 2019
Good morning,
We are very happy that You choose our hotel and that You enjoyed Your stay at our hotel in Klaipėda.
We certainly hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.
10/10 Excellent
Vytas
11 nov. 2019
Vytas
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
10/10 Excellent
Sven
Voyage en groupe
7 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sven
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Hotel Ararat team le 24 nov. 2019
Dear Sven,
first of all, we would like You to thank You for choosing to stay with us.
It is rewarding to know that you had a lovely stay with us.
We look forward to welcoming you back in the future. Kind regards,
8/10 Bien
Patrik
Voyage en famille
3 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Halloween semester
Patrik
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Hotel Ararat team le 7 nov. 2019
Dear Patrik,
Thank You for Your kind review.
Always working on our performance to make guests stay as comfortable as possible.
Wish You all the best!
8/10 Bien
Teun
Voyage d’affaires
13 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bra hotell
Teun
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Hotel Ararat team le 14 oct. 2019
Good day,
we would like to Thank You very much for such a beautiful words about our hotel.
We were very happy to have You here and will work on improving our services.
Best wishes!
8/10 Bien
James
Voyage d’affaires
7 oct. 2019
Les points forts : Propreté
Decent hotel, may need new beds.
James
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Hotel Ararat team le 9 oct. 2019
Dear James,
Thank You for such a kind review!
We were very happy to have You here and will keep in mind Your observations.
Wish You all the best!
8/10 Bien
Vytautas
7 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
puikus
Vytautas
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
10/10 Excellent
Christopher
13 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christopher
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Hotel Ararat team le 14 sept. 2019
Dear Christopher,
we are very happy and thankful to You to hear such a positive review.
Thank You for staying with us!
Best wishes!